Mail fra selskapet - se svar fra Jason

Pondus
QEC 26.03.2018 kl 22:44 5008

Hi

Thanks for your email.

We are expecting the regulations will be similar to the draft introduced last fall but will need to see the final version

Once the regulations are introduced we will begin the process to have our clean gas pilot permitted by the government. We will then meet with the municipalities to secure the social acceptability required. We are targeting areas where we have had success in the past or where there is existing economic activity.

We are expecting the regulations early this year. There has been no change to our timeline.

We should have an update on Jordan no later than the end of the quarter.

————-
Reguleringene kommer når de kommer...selskapet sitter heller ikke med fasit på dette, som dere ser!
Uansett, Jordan-update vil vi få før 1.april ifg mail, så får heller reguleringene komme som en god bonus. Spennende tider for alle som er med.
Lykke til!


Redigert 20.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Reeinvest
27.03.2018 kl 18:14 3643

Reeinvest
I dag kl 18:14
0
Rediger
Slett
Del
Snakk om en amatør "investor" som selger rett før reguleringer og Jordan! haha. Da kommer du nok til å gjøre flere dårlige investeringer som blir din dårligste ever.

Det er nok en grunn til at de ikke publiserer nyheter nå, eller småinfo. De får nok hundrevis av like mail. Men de anser nok ikke dette som en nyhet det er verdt å børsmelde før reguleringene du ikke har is i magen til å vente på kommer.

For en ledelse sier du - for en gjeng aksjonærer tenker nok de
Slettet bruker
27.03.2018 kl 15:30 3871

Enig med deg børshaien. Med tanke på de endeløse emisjonene hadde det vært på sin plasd at ledelsen kjørte en mere aksjonærvennlig strategi, dvs solgte seg mere i markedet.
Slettet bruker
27.03.2018 kl 15:22 3885

Det sier vel mer om deg en aksjemarkedet??
«If you can’t take the heat, get out of the hot sone»!!
Redigert 27.03.2018 kl 15:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2018 kl 14:59 3946

Man kan og bør vel forvente en oppdate fra selskapet pr 1.5 måned ince. Om

1. Produksjon og om økning av den
2 litt hva de jobber med

Nå er det jo Ingen oppdate i det hele tatt
Og kursen herjes med av bedriten robot handel uten mål og mening dag ut dag inn

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg stoppet all robot programert manipulering og kasta dritten på dør. Det fanenskape skjønner jeg ikke kan være lov å ha som finansverktøy.
Redigert 27.03.2018 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
Pondus
27.03.2018 kl 14:11 4020

Børshaien

Hvorfor tar du ikke kontakt med selskapet hvis du har ting du ønsker svar på. Kan vel ikke forvente at selskapet skal børsmelde alt de driver med til enhver tid. Da kan du heller bygge dine investering på dine egne konklusjoner og ikke det som blir skrevet her inne på formuet. Bare en liten tanke.
petrade
27.03.2018 kl 13:59 4059

du bør kanskje ta påske litt tidlig og slappe av
Slettet bruker
27.03.2018 kl 13:54 4075

For en ledelse....

Hva om de heller for fan kunne ha oppdatert markedet en å sitte å svare på en og en mail til en tilfeldig småaksjonær

Makan

Og dagens manipulerte idiot kurs . Jeg gir opp dette case snart. Når jeg selger driter jeg i hvor kursen bærer. Og jeg har litt aksje .
Dette har vært min dårligste investering ever
Snakk om amatør selskap. Ber i en mail at småaksjonær skal dele info til andre en å bruke pen og papir ekektronisk selv ....
Redigert 27.03.2018 kl 13:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2018 kl 09:39 4319

Jason D'Silva

Hi

We have submitted our comments to the Ministry of the Environment on the draft environmental regulations earlier this year. We have not yet reviewed the transition regulations in great detail but if they are inline with the draft we don’t expect any major impact.

Much like the hydrocarbon regulations, we think there is room for improvement to make them more efficient compared to best practices in other jurisdictions. Most importantly the draft we reviewed allow us to drill and complete wells, subject to social acceptability.

We don’t expect to see temporary regulations for the oil and gas regulations. We are now waiting for the final hydrocarbon regulations to see if there are any changes from the draft. Once published we can finalize our plans for the clean gas likely and seek the approvals and social acceptability we need.

Please feel free to share this with any other shareholders.

Thanks

Jason
Slettet bruker
27.03.2018 kl 02:04 4668

Her sier Jason «We should have an update on Jordan no later than the end of the quarter», som betyr FØR 30.03.18 = Palmefredag = fridag både i Norge og Canada, altså senest torsdag 29.03.18!!

NB! Skal denne oppdateringen børsmeldes i Norge før Påske må den SENEST legges ut før børsåpning på onsdag morgen!
Det samme gjelder for 2017 rapporten, men vi MÅ selvfølgelig vente å se hva de velger å gjøre siden ingen eksakte datoer er gitt.
På toppen kan fremdeles Bill 106 reguleringene komme i det samme tidsrommet..... Hva skjer da????
Reeinvest
27.03.2018 kl 00:36 4732

Det blir spennende å se hvor mye verdi som prises inn når reguleringene kommer. Tror du har helt rett i at de kommer helt uten forvarsel. Både bransjen og regjeringen er nok redd for å lekke info om slipp. Flott at dere deler info dere får pondus og tuja.

Mange av baisserne på det gamle forumet som må svelge noen store.

Har vært stille fra Gunnar i dag. Kanskje han har sluttet å baisse.

God påske
tuja
26.03.2018 kl 23:58 4799

Toppers. Da kommer Jordan i løpet av få dager, og Jason svarer meget greit på hvordan ståa er.
Thumbs up. Reguleringene kan komme som lyn fra klar himmel, og mye fundamentalt(ressurser) skal da innprises i kursen.

:)