Stemning på Lerkendal i kveld
Fantastisk førsteomgang. RBK har spilt strålende og jakter CL spill. Trenger 2 mål nå.
polemiker
27.08.2019 kl 22:05
340
Klare Rosenborg å ri av de første 15 minuttene uten baklengs, kan det gå veien.
polemiker
27.08.2019 kl 22:33
334
Da ble det blytungt. Nå må de ha tre mål for å videre. Godt forsøk av RBK og en hederlig innsats. Synes de faktisk de hadde fortjent bedre, både med tanke på den første kampen og 75 min. av denne kampen.
For norsk fotball er det kanskje greit, da det vil bli en jevnere toppserie ved at RBK ikke får 100 mill. til oppkjøp av afrikanske atleter. Nå har de fortsatt en sjane i Europaligaen, så det bør ikke bli så dårlig alikevel.
For norsk fotball er det kanskje greit, da det vil bli en jevnere toppserie ved at RBK ikke får 100 mill. til oppkjøp av afrikanske atleter. Nå har de fortsatt en sjane i Europaligaen, så det bør ikke bli så dårlig alikevel.
Sotah
27.08.2019 kl 22:49
327
det var det første laget av en viss kvalitet de møtte. Og uten bortemål er man nokså sjanseløs. Nå gjenstår det å se om det lokale laget mitt unngår gufset fra nedrykksstreken. Her er som vanlig alt mulig.
polemiker
27.08.2019 kl 22:57
322
Ja, men basert på 2 kamper, mener jeg de var det beste laget. Hadde ikke marginene på sin side. Bortelaget hadde vel 2 sjanser, skåret på en av dem. RBK var millimeter i fra scoring i den 1. kampen.
Vålerenga har startet høstsessongen dårlig, men de ligger fortsatt på trygg grunn. De klarer seg, garantert!
Vålerenga har startet høstsessongen dårlig, men de ligger fortsatt på trygg grunn. De klarer seg, garantert!
Redigert 27.08.2019 kl 22:58
Du må logge inn for å svare