NANO: Situasjonen er snudd på hodet og selskapet sliter enormt
Det er åpenbart for de som legger fra seg skylappene og prøver å være objektiv i sin vurdering av selskapet. NANO var ekstremt lovende da selskapet satte i gang med et fantastisk prosjekt og de har siden dag 1 spilt på Algeta drømmen. Selskapet startet i 2009 og skulle finne en behandling for NHL som ikke hadde noe effektivt alternativ. Her satset man stort en av nordens største IPO ble satt og alt så ekstremt lovende ut. Det var ikke en sky på himmelen og konkurrenter eksisterte ikke. Immunotherapi i dette markedet var det ingen som snakket om.
Hva skjedde så i 2009? Kite Pharma startet opp og i 2013 så satte Kite igang med konkurrerende kliniske undersøkelser. Ingen grunn til bekymring. Dette var for lite effektivt, for dyrt og med enorme bivirkninger. NANO kjører på, men i 2015 så skjer det noe. Kite kommer med første resultater på sine studier og effektiviteten er milevis foran det NANO er i stand til. NANO gjør det de må, øker dosen for å få opp effektiviteten. Her blir det utsettelser og økte kostnader. NANO fortsetter å latterliggjøre immunotherapi og aksjonærene tror det de hører.
Realitetene for Kite Pharma i 2017:
- Årets gjennombrudd innen klinisk undersøkelser for medisin uten gode behandlingsalternativer
- Deres kandidat er nå klar for for å behandle flere indikasjoner innen NHL
Hva betyr dette? NANO møter svært effektive behandlingsformer som konkurrerer i markedet. Novartis er også i gang med sitt godkjente produkt.
JUNO therapeutivs ble grunnlagt i 2013 og har hatt enorm motgang etter at de var ansett som å ha den beste teknologien. Nå er selskapet i rute til å lansere sitt første produkt omtrent samtidig som NANO. Effektiviteten vanvittig bra, men det mest positive for Juno er bivirkningsprofilen til den nye kandidaten. Juno er nå kjøpt av gigantselskapet Celgene.
Kostnadene ved denne behandlingen er høy, men en behandling er nok og da er en stor del av pasientene frisk.
Immunotherapi har utviklet seg i en voldsom fart og ressursene som brukes for å bedre teknologien er enorm.
Det er verd å legge merke til at da NANO startet opp så var immunotherapi innen NHL helt ukjent. Nå er det allerede to godkjente produkter i markedet og en rekke nye produkter på vei inn. Dette går enormt raskt.
Min påstand: NANO vil aldri være i nærheten av kommersialisering.
Hva skjedde så i 2009? Kite Pharma startet opp og i 2013 så satte Kite igang med konkurrerende kliniske undersøkelser. Ingen grunn til bekymring. Dette var for lite effektivt, for dyrt og med enorme bivirkninger. NANO kjører på, men i 2015 så skjer det noe. Kite kommer med første resultater på sine studier og effektiviteten er milevis foran det NANO er i stand til. NANO gjør det de må, øker dosen for å få opp effektiviteten. Her blir det utsettelser og økte kostnader. NANO fortsetter å latterliggjøre immunotherapi og aksjonærene tror det de hører.
Realitetene for Kite Pharma i 2017:
- Årets gjennombrudd innen klinisk undersøkelser for medisin uten gode behandlingsalternativer
- Deres kandidat er nå klar for for å behandle flere indikasjoner innen NHL
Hva betyr dette? NANO møter svært effektive behandlingsformer som konkurrerer i markedet. Novartis er også i gang med sitt godkjente produkt.
JUNO therapeutivs ble grunnlagt i 2013 og har hatt enorm motgang etter at de var ansett som å ha den beste teknologien. Nå er selskapet i rute til å lansere sitt første produkt omtrent samtidig som NANO. Effektiviteten vanvittig bra, men det mest positive for Juno er bivirkningsprofilen til den nye kandidaten. Juno er nå kjøpt av gigantselskapet Celgene.
Kostnadene ved denne behandlingen er høy, men en behandling er nok og da er en stor del av pasientene frisk.
Immunotherapi har utviklet seg i en voldsom fart og ressursene som brukes for å bedre teknologien er enorm.
Det er verd å legge merke til at da NANO startet opp så var immunotherapi innen NHL helt ukjent. Nå er det allerede to godkjente produkter i markedet og en rekke nye produkter på vei inn. Dette går enormt raskt.
Min påstand: NANO vil aldri være i nærheten av kommersialisering.
Redigert 21.01.2021 kl 09:32
Du må logge inn for å svare
directorx
08.04.2018 kl 15:58
9435
Korsar:
http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/4562/presentation/1476
Hvordan tolker du dette i forhold til at de ikke skal presentere ?
Hvordan tolker du dette i forhold til at de ikke skal presentere ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Clint
08.04.2018 kl 16:22
9419
«Jeg stiller spørsmålstegn med hvorfor NANO nå BRÅTT ENDRER FOKUSET over på eldre og antatt svakere pasienter.»
Dette er ikke tilfelle!
Dette er ikke tilfelle!
PatB
08.04.2018 kl 17:24
9383
Deilig å lese Medinsinmannen som tydeligvis var en av dem som solgte på lave kurser og ikke har kommet seg inn igjen. At vedkommende i tillegg har investert i Photocure sier vel alt om biotek-kompetansen.
Selvfølgelig har Nano konkurranse. Når du slåss i et marked med 10-talls milliarder til de 3-4 første plassene vil det være mange om benet.
Neste trigger blir ny konsernsjef som kommer til å sende denne videre opp, litt avhengig av hvem det blir selvfølgelig. Kan vi tro på Andrew Kay?
Selvfølgelig har Nano konkurranse. Når du slåss i et marked med 10-talls milliarder til de 3-4 første plassene vil det være mange om benet.
Neste trigger blir ny konsernsjef som kommer til å sende denne videre opp, litt avhengig av hvem det blir selvfølgelig. Kan vi tro på Andrew Kay?
Andersiverden
08.04.2018 kl 18:32
9328
Korsar:
Jeg mener du skrev at BergenBio ville (muligens?) legge fram oppløftende resultater på AACR. Hvor har du det fra? Hvorfor er det i så fall ikke meldt til OSE? Og hvorfor har ikke dette påvirket kursen? Er det riktig vil jeg sporenstreks laste opp i morra.
Jeg mener du skrev at BergenBio ville (muligens?) legge fram oppløftende resultater på AACR. Hvor har du det fra? Hvorfor er det i så fall ikke meldt til OSE? Og hvorfor har ikke dette påvirket kursen? Er det riktig vil jeg sporenstreks laste opp i morra.
Medisinmannen
08.04.2018 kl 19:02
9294
Complete respons på 25% sier sitt. Game over.
Clint
08.04.2018 kl 19:13
9277
MM
Er det 25% ved endt studie, eller er det muligheter for at resultatene kan bedre seg over tid?
Er det 25% ved endt studie, eller er det muligheter for at resultatene kan bedre seg over tid?
m1.k1
08.04.2018 kl 19:29
9258
Medisinmannen skrev Complete respons på 25% sier sitt. Game over.
Ingen dødsfall, få bivirkninger, og 90% som har synlig svulst reduksjon sier vel så my sitt!
Andersiverden
08.04.2018 kl 19:35
9248
Hvor har du det fra?
Medisinmannen
08.04.2018 kl 19:51
9232
Bedre seg over tid? Nei, det er stikk motsatt. CR blir lavere når tiden går da flere får tilbakefall. 25% er langt unna det flere trodde for et års tid siden. JUNO er med din kandidat på 60% og da snakker vi om en behandling. Rett og slett fantastisk og det sier sitt om potensialet til CAR T.
m1.k1
08.04.2018 kl 19:56
9219
Andersiverden skrev Hvor har du det fra?
Hvis det var til meg så finner du det på de fleste kvartals rapportene til Nordic Nanovector, Samt på endel scientific papers.
Hvis man ser Waterfall plottet så ser man virkelig tydelig hva det er snakk om.
Å si 25% CR er game over er bare tull!
Hvis man ser Waterfall plottet så ser man virkelig tydelig hva det er snakk om.
Å si 25% CR er game over er bare tull!
Clint
08.04.2018 kl 20:00
9214
MM
Det sier seg selv, siden Nano ikke kurerer kreft.
Jeg tenkte på forskjellen mellom avlesning på henholdvis 3 og 6 måneder.
Det sier seg selv, siden Nano ikke kurerer kreft.
Jeg tenkte på forskjellen mellom avlesning på henholdvis 3 og 6 måneder.
directorx
08.04.2018 kl 21:06
9154
Mm
Heldigvis er ikke dine innlegg kursdrivende :)
Heldigvis er ikke dine innlegg kursdrivende :)
YNWA250505
08.04.2018 kl 21:41
9124
I morgen selger jeg alt i Nano og går all inn i Juno. Var en synsk medisinmann som ikke bare tipset meg, han garanterte at Juno vil ta omtrent hele markedet og at Nano aldri vil lykkes. Vil takke MM av hele mitt hjerte.
Medisinmannen
09.04.2018 kl 07:53
8891
Du må våkne YNWA. Det er for sent å kjøpe i JUNO, men hadde dere gjort det så ville det vært svært god butikk. Celgen har kjøpt alle aksjene i JUNO.
Hvis dere sjekker siste rapport fra NANO så ser derw at CR er på 25%. Alt annet er bløff fra de hjernevaskede.
Hvis dere sjekker siste rapport fra NANO så ser derw at CR er på 25%. Alt annet er bløff fra de hjernevaskede.
bel68
09.04.2018 kl 08:01
8901
Er det noen som er hjernevaskede så er det du mm du driver panisk hausing i Pho.Panikken sprer seg med deg når kursen i nano går i taket,du har ikke skrevet ET ord om nano på lenge når den snudde så får du panikk......misunnelse renner av deg og du sitter låst i Pho med enorme tap..........
SafeInvest
09.04.2018 kl 08:03
8896
Du må slutte med løgnene dine MM!
15/40 CR=28%. Så har man 20/100 dosen hvor ingen vet hvor bra den fungerer, men dosemetristudier viser at denne doseringen fører til et langt høyere opptak av isotop enn 15/50.
15/40 CR=28%. Så har man 20/100 dosen hvor ingen vet hvor bra den fungerer, men dosemetristudier viser at denne doseringen fører til et langt høyere opptak av isotop enn 15/50.
Medisinmannen
09.04.2018 kl 08:06
8887
Les siste rapporten til NANO. Der står CR.
SafeInvest
09.04.2018 kl 08:21
8863
Medisnmann, det gjelder for alle sykdomsindikasjoner og alle doseringer.
For FL og 15/40 så er CR=28%. FL er inikasjonene Betalutin skal brukes mot, det har vært opplest og vedtatt hele tiden.
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/ASH%202017%20Investors%20Deck%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf
For FL og 15/40 så er CR=28%. FL er inikasjonene Betalutin skal brukes mot, det har vært opplest og vedtatt hele tiden.
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/ASH%202017%20Investors%20Deck%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf
Pensjonsparer
09.04.2018 kl 08:33
8840
25% eller 28%. Det er sånn ca det samme.
Det man skal vite - og som ingen tør å snakke høyt om - er at inklusjonskriteriene i Paradigme åpner for å bruke sykere pasienter enn de har gjort i fase I/II. Paradigme: pasienter som har hatt inntill 2 behandlinger tidligere. Fase I/II: t.o.m. 1 tidligere behandling. Da er faren at man kan forvente litt svakere resultater i Paradigme enn det som er nevnt.
Det man skal vite - og som ingen tør å snakke høyt om - er at inklusjonskriteriene i Paradigme åpner for å bruke sykere pasienter enn de har gjort i fase I/II. Paradigme: pasienter som har hatt inntill 2 behandlinger tidligere. Fase I/II: t.o.m. 1 tidligere behandling. Da er faren at man kan forvente litt svakere resultater i Paradigme enn det som er nevnt.
Teknisk sett bør NANO fortsette oppgangen også ved start i dag. Lettelsesrallyet er ikke helt over ennå :-)
Edit: Men om det holder utover dagen, det avhenger av flere ting. Lykke til uansett.
Edit: Men om det holder utover dagen, det avhenger av flere ting. Lykke til uansett.
Aksjegud
09.04.2018 kl 08:55
8806
Immunterapi har vært i markedet ganske lenge med Rituximab, så dette er jo ingen overraskelse, og effekt for Betalutin vs de andre immunterapiene (rituximab og copanlisib) som single agent er veldig bra.
Innlegget ditt kunne vært greit for å belyse noen risikopunkter for NANO, men det blir så til de grader gjennomsyret av sjalusi og bitterhet at man kan bli trist av å tenke på at noen faktisk velger å bruke tid på å rakke ned på et selskap som har forandret livene til enkelte personer med NHL.
Innlegget ditt kunne vært greit for å belyse noen risikopunkter for NANO, men det blir så til de grader gjennomsyret av sjalusi og bitterhet at man kan bli trist av å tenke på at noen faktisk velger å bruke tid på å rakke ned på et selskap som har forandret livene til enkelte personer med NHL.
Kongen
09.04.2018 kl 09:02
8787
Okei medismmannen, så en konkurent er bare en konkurent når de har fått godkjent produktet? Hvor lang tid brukte de på å konme dit de er? Dukket opp over natten eller?
SafeInvest
09.04.2018 kl 09:04
8781
Det blir helt meningsløst å fokusere på CR alene uten samtidig å ta hensyn til PFS og DOR.
Medisinmannen
09.04.2018 kl 09:10
8769
Prøv å hold dere til saken og fakta. Sjalusi etc. etc. kan dere diskutere en annen plass.
Aksjegud
09.04.2018 kl 09:19
8738
Selskapet har aldri latterliggjort immunterapi, dette er noe du tillegger de. De har faktisk dratt frem CAR-T som en behandling med meget gode resultater, men de mener helt klart at det er rom for begge to.
Du skal få ha dine påstander, men du kommer aldri til å bli tatt seriøst i måten du argumenterer på.
Du skal få ha dine påstander, men du kommer aldri til å bli tatt seriøst i måten du argumenterer på.
SafeInvest
09.04.2018 kl 09:20
8733
Du har jo et veldig omtrentlig i forhold til fakta selv Medisnmannen, så det kan jo være på plass å diskutere ditt motiv.
bel68
09.04.2018 kl 09:24
9089
Sterke krefte som prøver å stopp oppgangen no he he men til ingen nytte Rt pluss 5%
Medisinmannen
09.04.2018 kl 09:53
9047
Javel? Kan du vise meg hvor jeg har hatt et "omtrentelig forhold til fakta"?
Takk :)
Takk :)
SafeInvest
09.04.2018 kl 10:18
9003
Jepp, du påstår at CAR-T kurerer pasienter. Mao, de får ikke tilbakefall. Kan du bevise dette med referanser til PFS og DOR?
Kanskje du burde lese deg litt opp på FL før du kommenterer?
Og hvis du lurer på hvorfor Nano henvender seg mot eldre pasienter så er det fordi størsteparten av pasientene er 60+++
Follicular lymphoma
About 1 out of 5 lymphomas in the United States is a follicular lymphoma. This is usually a slow-growing (indolent) lymphoma, although some follicular lymphomas can grow quickly.
The average age for people with this lymphoma is about 60. It’s rare in very young people. Usually, this lymphoma occurs in many lymph node sites throughout the body, as well as in the bone marrow.
Follicular lymphomas often respond well to treatment, but they are hard to cure. These lymphomas may not need to be treated when they are first diagnosed. Instead, treatment may be delayed until the lymphoma starts causing problems. Over time, some follicular lymphomas turn into a fast-growing diffuse large B-cell lymphoma.
https://www.cancer.org/cancer/non-hodgkin-lymphoma/about/types-of-non-hodgkin-lymphoma.html
https://www.lymphomas.org.uk/about-lymphoma/types/non-Hodgkin-lymphoma/follicular-lymphoma
Da venter jeg spent på et faktabasert innlegg fra Medsinmannen...
Og hvis du lurer på hvorfor Nano henvender seg mot eldre pasienter så er det fordi størsteparten av pasientene er 60+++
Follicular lymphoma
About 1 out of 5 lymphomas in the United States is a follicular lymphoma. This is usually a slow-growing (indolent) lymphoma, although some follicular lymphomas can grow quickly.
The average age for people with this lymphoma is about 60. It’s rare in very young people. Usually, this lymphoma occurs in many lymph node sites throughout the body, as well as in the bone marrow.
Follicular lymphomas often respond well to treatment, but they are hard to cure. These lymphomas may not need to be treated when they are first diagnosed. Instead, treatment may be delayed until the lymphoma starts causing problems. Over time, some follicular lymphomas turn into a fast-growing diffuse large B-cell lymphoma.
https://www.cancer.org/cancer/non-hodgkin-lymphoma/about/types-of-non-hodgkin-lymphoma.html
https://www.lymphomas.org.uk/about-lymphoma/types/non-Hodgkin-lymphoma/follicular-lymphoma
Jaja, mens det diskuteres forhold som på sin side kan være kurssensitivt i den medisinsk-kompetente delen av markedet (fint at MM har dratt fram disse aspektene, og fint at noen har prøvd å debattere med/mot dette), så har NANO også en kursteknisk side, dvs. det som aksjonærer lever av :-)
Her indikerte jeg før åpning at aksjen ville fortsette sitt lettelsesrally ved åpning, men at vi ikke hadde noen garantier for resten av dagen.
Aksjen toppet riktignok da ut nokså raskt på nesten 65 før usikkerheten vendte tilbake, og vi er nå flatt på kursen.
Teknisk sett er det nå vanskelig å se at aksjen vil holde koken på høyere nivåer.
Nå er vi tilbake der kursen vil begynne å orientere seg fram mot hva man substansielt kan forvente i FRAMTIDEN og ikke hva man kunne få ut av en rekyl fra FORTIDENS (noe overdrevne) fall. Som sagt, aksjen burde teknisk ikke falt særlig under 50 men deiset ned på 37 før det snudde. Stygge SL-skrell og en høy andel av uerfarne aksjonærer er nok sentrale forklaringer på det.
Jeg driver nå og regner på om aksjen vil kunne få framtidig moment de neste 6 mnd til å holde nivåer over 60 videre, eller om mitt gamle kursmål på 50-55 vender tilbake en stund. Vi får se når mer analysering er gjort. Jeg vil først og fremst grave i hva vi kan vente oss av faktiske resultatdata det neste året før jeg begynner å agere altfor sikker igjen.
Men Gud trøste og bære mens vi snakker om å prøve edrue vurderinger, nå har vi fått et nytt mesterverk på gamleforumet igjen:
"Nano Skal til minst 463 i løpet av 2 år eller kortere."
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2430067
Her indikerte jeg før åpning at aksjen ville fortsette sitt lettelsesrally ved åpning, men at vi ikke hadde noen garantier for resten av dagen.
Aksjen toppet riktignok da ut nokså raskt på nesten 65 før usikkerheten vendte tilbake, og vi er nå flatt på kursen.
Teknisk sett er det nå vanskelig å se at aksjen vil holde koken på høyere nivåer.
Nå er vi tilbake der kursen vil begynne å orientere seg fram mot hva man substansielt kan forvente i FRAMTIDEN og ikke hva man kunne få ut av en rekyl fra FORTIDENS (noe overdrevne) fall. Som sagt, aksjen burde teknisk ikke falt særlig under 50 men deiset ned på 37 før det snudde. Stygge SL-skrell og en høy andel av uerfarne aksjonærer er nok sentrale forklaringer på det.
Jeg driver nå og regner på om aksjen vil kunne få framtidig moment de neste 6 mnd til å holde nivåer over 60 videre, eller om mitt gamle kursmål på 50-55 vender tilbake en stund. Vi får se når mer analysering er gjort. Jeg vil først og fremst grave i hva vi kan vente oss av faktiske resultatdata det neste året før jeg begynner å agere altfor sikker igjen.
Men Gud trøste og bære mens vi snakker om å prøve edrue vurderinger, nå har vi fått et nytt mesterverk på gamleforumet igjen:
"Nano Skal til minst 463 i løpet av 2 år eller kortere."
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2430067
Redigert 21.01.2021 kl 03:21
YNWA250505 skrevInnlegget er slettet
YNWA250505,
dette er en ren stråmann: "Når noen av dine disipler skriver at for eksempel aksjer du selv sitter i skal fra 20 kroner til 1000 så applauderer du.."
Jeg har aldri applaudert andres kursmål noe sted og slett ikke noe av det du lyver om her. Dette er ren løgn og vil bli rapportert - igjen. Jeg er så lei av de NANO-hausserne som aldri klarer å skrive et sant eller kvalifisert ord.
dette er en ren stråmann: "Når noen av dine disipler skriver at for eksempel aksjer du selv sitter i skal fra 20 kroner til 1000 så applauderer du.."
Jeg har aldri applaudert andres kursmål noe sted og slett ikke noe av det du lyver om her. Dette er ren løgn og vil bli rapportert - igjen. Jeg er så lei av de NANO-hausserne som aldri klarer å skrive et sant eller kvalifisert ord.
directorx
09.04.2018 kl 12:09
7984
Korsar:
Hvordan tolker du dette i forhold til at de ikke skal presentere på AACR ?
Hvordan tolker du dette i forhold til at de ikke skal presentere på AACR ?
NANOs poster er under sesjonen PO.ET09.01 - Modulators of Ionizing Radiation and Other Radiotherapeutics
Denne sesjonen skal foregå April 15, 2018, 1:00 PM - 5:00 PM
Session Type: Poster Session
Link: http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/4562/session/668
Dette i kontrast til en ordinær podiumpresentasjon, slik f,eks BGBIO har fått antatt.
Denne sesjonen skal foregå April 15, 2018, 1:00 PM - 5:00 PM
Session Type: Poster Session
Link: http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/4562/session/668
Dette i kontrast til en ordinær podiumpresentasjon, slik f,eks BGBIO har fått antatt.
diffish
09.04.2018 kl 12:33
7947
Ingen tvil om at NANO skal/bør presentere på AACR. Forskning er ferskvare, de kan ikke komme med den samme posteren i 2019 eller 2020 eller når de tenker å ta opp igjen prosjekt Humalutin.
Når ledelsen går ut og forteller at de har fryst videre forskning rundt Humalutin tar jeg det for gitt at de fullfører den prekliniske fasen. Det innebærer å faktisk presentere en forskningen de har brukt millioner av investorers penger på å komme frem til.
Når ledelsen går ut og forteller at de har fryst videre forskning rundt Humalutin tar jeg det for gitt at de fullfører den prekliniske fasen. Det innebærer å faktisk presentere en forskningen de har brukt millioner av investorers penger på å komme frem til.
diffish,
jeg har stilt det åpent om NANO vil/bør trekke en plakat med info fra lab- og museforsøk som nå er akuttstoppet av økonomiske hensyn.
At det ikke er angitt faglige årsaker til stoppen, taler for at man fremdeles kan vise fram dataene
At man har stanset prosjektet blir litt mer komplisert å vurdere, jeg har tidligere nevnt at det kan bli litt pussig at man står med en plakat for et prosjekt som er meldt å ikke skal startes opp igjen på flere år.
Vi får se om en knapp ukes tid.
jeg har stilt det åpent om NANO vil/bør trekke en plakat med info fra lab- og museforsøk som nå er akuttstoppet av økonomiske hensyn.
At det ikke er angitt faglige årsaker til stoppen, taler for at man fremdeles kan vise fram dataene
At man har stanset prosjektet blir litt mer komplisert å vurdere, jeg har tidligere nevnt at det kan bli litt pussig at man står med en plakat for et prosjekt som er meldt å ikke skal startes opp igjen på flere år.
Vi får se om en knapp ukes tid.
SafeInvest
09.04.2018 kl 12:39
8339
Hvis nano klarer å få resultater som er i nærheten av de pre-kliniske dataene i Archer studien, så kommer de til å kjøre en emisjon etter dette, garantert. Men da til en kurs langt over dagens nivå.
Bernti
09.04.2018 kl 12:41
8333
Jeg kjøpte meg inn på 63,- i dag så får vi se hvordan det går :-)
Andersiverden
09.04.2018 kl 13:00
8304
Directorx og Korsar har lagt fram samme link.......men det har dere sikkert oppdaget....j
directorx
09.04.2018 kl 13:05
8296
Korsar.
Hvor finner jeg informasjon om BGBIO sin presentasjon?
Hvor finner jeg informasjon om BGBIO sin presentasjon?
Medisinmannen
09.04.2018 kl 13:06
8292
Påstander uten link. Jeg har vist til effektivitetstall og linket til undersøkelsen. Tåpelig Safe, men ikke uventet at du prøver på en avsporing får å få fokuset bort fra realiteten. NANO slitet med en effektivitet på 25% (siste presentasjonen til NANO).
Jeg har vist til effektivteten JUNO klarer JCART 017 aggressive non-Hodgkins lymphoma.
Juno's treatment is stronger, showing an 80% overall response and 60% complete response vs. Kite's 76% objective response and 47% complete response.
https://www.investors.com/news/technology/rivals-kite-pharma-juno-therapeutics-tank-on-cancer-data-spark-flies/
Jeg har vist til effektivteten JUNO klarer JCART 017 aggressive non-Hodgkins lymphoma.
Juno's treatment is stronger, showing an 80% overall response and 60% complete response vs. Kite's 76% objective response and 47% complete response.
https://www.investors.com/news/technology/rivals-kite-pharma-juno-therapeutics-tank-on-cancer-data-spark-flies/
SafeInvest
09.04.2018 kl 13:10
8288
Prøver igjen Medisinmann, kan du svare på mine spørsmål?
Jepp, du påstår at CAR-T kurerer pasienter. Mao, de får ikke tilbakefall. Kan du bevise dette med referanser til PFS og DOR?
Follicular lymphoma
Follicular lymphoma
Andersiverden
09.04.2018 kl 13:37
8256
Directorx:
Finner ikke noe om AACR på Bergen Bio's hjemmeside........eller kanskje Korsar kan opplyse oss?
Finner ikke noe om AACR på Bergen Bio's hjemmeside........eller kanskje Korsar kan opplyse oss?
YNWA250505
Jeg har bedt deg gjentatte ganger slutte med denne stalkingen din, og disse meningsløse anklagene om at jeg "ikke støtter (edit: avkrefter) andres kursmål på 1000 kroner", osv. Hvorfor i alle dager skal jeg kommentere, for ikke å si måtte bekrefte eller avkrefte, dine maniske fantasier og anklager?
PS: Admin vil bli kontaktet, ja. Dette må få en slutt.
Jeg har bedt deg gjentatte ganger slutte med denne stalkingen din, og disse meningsløse anklagene om at jeg "ikke støtter (edit: avkrefter) andres kursmål på 1000 kroner", osv. Hvorfor i alle dager skal jeg kommentere, for ikke å si måtte bekrefte eller avkrefte, dine maniske fantasier og anklager?
PS: Admin vil bli kontaktet, ja. Dette må få en slutt.
Andersiverden,
Samme link er det neppe, jeg viser til sesjonsoppsettet for å vise at NANO ikke skal ha en podiumpresentasjon, men en posterpresentasjon. directorX viser til abstractet.
Samme link er det neppe, jeg viser til sesjonsoppsettet for å vise at NANO ikke skal ha en podiumpresentasjon, men en posterpresentasjon. directorX viser til abstractet.
Andersiverden
09.04.2018 kl 13:58
8211
Du har rett.
Andersiverden,
nå har jeg lagt ut en hel tråd om AACR og BGBIO; så jeg håper du blir fornøyd :-)
nå har jeg lagt ut en hel tråd om AACR og BGBIO; så jeg håper du blir fornøyd :-)
directorx
09.04.2018 kl 14:47
8129
Korsar.
Ser ut som Bgbio skal ha samme type presentasjon som NANO.
Ser ut som Bgbio skal ha samme type presentasjon som NANO.