NANO: Jeg er blitt utestengt fra TekInvestor i 110 år fordi...

Slettet bruker
NANO 11.04.2018 kl 15:03 5528

Jeg har hevdet at NANO var overpriset, high risk, og dårlig styrt mens aksjen stå i 80 kroner.

Hausserne på TI tålte ikke å bli motsnakket og meldte meg til admin i hoppetallet.

Admin på TI er dessverre veldig lett påvirkelig og ganske så svak :( så han lot seg påvirke av hausserne og stengte meg ut.

Nå tester aksjen støtten på 50 kr - IGJEN - og det ser ut som vi raskt er nede på 40 igjen.

Hvem fikk rett TI-Admin? Hmmmmmm....

P.s. tror ikke de bryr seg hehe de liker jo å tape penger!

Jeg mener forresten fortsatt det samme og tror aksjen snart kan handles for 20-25 kr
Redigert 20.01.2021 kl 09:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.04.2018 kl 15:23 5457

Sånt skjer. Det du merker fort med TI er at det er veldig mange yngre som oppholder seg der, og de er ofte svært følsomme. Er selv ikke utestengt, men ba admin pent om å fjerne kontoen min da den typen reaksjon du fikk for seriøse betraktninger var omtrent det samme som her. Å betale for sånt er ikke noen vits.

Det er viktig som investor å se både positive og negative sider, og TI er kjempeflott for positive betraktninger mens du kan lete andre steder etter de negative.
Slettet bruker
11.04.2018 kl 15:29 5434

godt poeng Hektar, det er slik jeg forholder meg til saken. Det er noen få, goder skribenter på TekInvestor som jeg følger med så lenge en klarer å filtrere bort helt meningsløs haussing.

Ser forresten på utestengelsen som en motivasjon til å spise sunt og å leve godt sånn at jeg rekker å skrive et siste innlegg når jeg er tillatt igjen hehe
tixis
12.04.2018 kl 18:11 5099

Synes ikke d er d minste rart at du blir utestengt fra TI.
Det som er forunderlig er at du ikke er utestengt her også.
Slettet bruker
12.04.2018 kl 19:56 4967

Der kom jo sjefshausseren personlig til å besøke tråden min. Velkommen skal du være. Hvordan går det med kursmålene dine på 5000-6000-7000 ?
Klart jeg bør utestenges som hele tiden har advart mot nano mens dere har skreket høyere hele tiden, makes total sense!
Odeven
12.04.2018 kl 22:54 4796

For en lykke for ens ego.
Tenk at noen gidder ta bryderiet med å utestenge "lille meg"?
Bedre blir det ikke.

O.
oto1
13.04.2018 kl 00:03 4710

Å bli utestengt fordi man mener noe er faktisk ganske alvorlig..

Hvis det i tillegg skjer på en betalings side fordi du mener noe så er det verre...

Nå sparker jeg ut alle som mener noe negativt om DNO på min side, men der er det i det minste gratis..
Så om du ikke har noe negativt å si om DNO så burde du prøve sjatten.no

Det er en chat for alle som mener noe om aksjer, men prøv å holde deg innenfor takhøyden :)

Lykke til !

Slettet bruker
13.04.2018 kl 00:15 4695

Du bør spise sunt, kanskje du blir frisk !
Tror nok at det er mange andre ting som må gjøres også, i håp om en bedre livstilstand
laplagam
13.04.2018 kl 12:55 4385

Jeg var ikke klar over at du var så opptatt av helse og kosthold. Dette forklarer all frukt og grønt du delte ut på TI innlegg som ble lagt ut. Du kan jo høre med PDX om han vil opprette en egen frukt og grønt kategori.