Maxflyene kommer tidligere enn antatt.
Boing sier at maxflyene er på vingene tidlig i 4 kvartal ifølge +24.god nyheter renner bare på.
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
Miraculix
11.09.2019 kl 19:54
1241
https://aksjelive.e24.no/article/kJXR5a
"Boeing-sjef Dennis Muilenburg sier at selskapet fortsatt sikter mot at 737 Max-flyene skal være tilbake i luften «tidlig i fjerde kvartal,» men at det ikke nødvendigvis vil skje samtidig i alle land."
"Boeing-aksjen har steget fra start på Wall Street, og fortsatte i positivt terreng etter uttalelsene. Aksen er i skrivende stund opp 2,9 prosent."
"Boeing-sjef Dennis Muilenburg sier at selskapet fortsatt sikter mot at 737 Max-flyene skal være tilbake i luften «tidlig i fjerde kvartal,» men at det ikke nødvendigvis vil skje samtidig i alle land."
"Boeing-aksjen har steget fra start på Wall Street, og fortsatte i positivt terreng etter uttalelsene. Aksen er i skrivende stund opp 2,9 prosent."
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
Mr Fox
11.09.2019 kl 20:40
1120
Boeing har sagt oktober lenge, intet nytt her.
På den annen side: det har seg slik at det ikke er Boeing som bestemmer når flyene er i luften igjen.
På den annen side: det har seg slik at det ikke er Boeing som bestemmer når flyene er i luften igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
Da blir erstatningen fra Boeing til Nas på ca kr 1.9 milliarder utbetalt i år. 🤑🤑🤑 Vakkert.
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
solb
11.09.2019 kl 20:58
1035
Tiltredes. Oppløftende i kveld:
https://www.barrons.com/articles/boeing-stock-rises-progress-on-grounded-737-max-jet-51568226186?siteid=yhoof2&yptr=yahoo
https://www.barrons.com/articles/boeing-stock-rises-progress-on-grounded-737-max-jet-51568226186?siteid=yhoof2&yptr=yahoo
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
Flaxx
11.09.2019 kl 21:28
933
Det er FAA i USA som bestemmer.
Og Boeing har mye å rette opp i.
MCAS-løsningen ... og arbeidsdelingen mellom FAA som kontrollinstans ... og Boeing som produsent .... er blitt eksponert som helt vridd.
FAA må derfor ta tilbake kontrollen ... og dette betyr at FAA er spesielt grundig og bruker lang tid.
Og Boeing har mye å rette opp i.
MCAS-løsningen ... og arbeidsdelingen mellom FAA som kontrollinstans ... og Boeing som produsent .... er blitt eksponert som helt vridd.
FAA må derfor ta tilbake kontrollen ... og dette betyr at FAA er spesielt grundig og bruker lang tid.
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare
zavva
11.09.2019 kl 21:33
909
For NAS er det faktisk ikke så viktig om MAXene flyr i 2019. Høysesongen går mot slutten og de største tapene ifbm MAX er allerede tatt. Leasing behovet fremover
er heldigvis ikke så stort og selskapet har nok planlagt uten MAX ut 2019.
Det viktigste er at MAX er på vingene ila våren 2020. Gjerne etter noen måneder og x antall 1000 flyvninger i USA først slik at den verste MAX skrekken har roet seg. Da vanker det en klekkelig erstatning til Norwegian samt topp moderne og effektive fly som er klare for sommersesongen 2020.
er heldigvis ikke så stort og selskapet har nok planlagt uten MAX ut 2019.
Det viktigste er at MAX er på vingene ila våren 2020. Gjerne etter noen måneder og x antall 1000 flyvninger i USA først slik at den verste MAX skrekken har roet seg. Da vanker det en klekkelig erstatning til Norwegian samt topp moderne og effektive fly som er klare for sommersesongen 2020.
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Du må logge inn for å svare