Epona
17.10.2019 kl 17:16
6456
Denne artikkelen er fra 2017 og forteller meg at Ting Tar Tid, og at tålmodighet er en dyd: https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2017/10/norwegian-ser-paa-amerikansk-flyselskap-som-potensiell-partner
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
17.10.2019 kl 17:30
6412
Regner folket med store utslag på q3tallene?
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Kommer ann på hvilke nyheter GK velger å trekke opp av hatten, i dag var tidspunktet kl 11:59
,var mange som satte lunsjen i halsen for frokosten ble meget dyr viste det seg.
,var mange som satte lunsjen i halsen for frokosten ble meget dyr viste det seg.
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Er det dette kl 16.26 i morgen ?
Norwegian har funnet en asiatisk flypartner !
https://e24.no/boers-og-finans/i/7l8ogW/norwegian-har-funnet-en-asiatisk-flypartner
Norwegian har funnet en asiatisk flypartner !
https://e24.no/boers-og-finans/i/7l8ogW/norwegian-har-funnet-en-asiatisk-flypartner
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Epona
17.10.2019 kl 18:09
6279
gbkvinlog skrev Regner folket med store utslag på q3tallene?
Ja, absolutt. Ser ingen grunn til at ikke kursen vil gå kraftig opp. Men børsen er tombola.
Wait and see ...
Wait and see ...
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
egilas
17.10.2019 kl 18:17
6250
Oppdatert: 7. februar 2019 10:19, Publisert 7. februar 2019 09:28...Lov å værre utolmodig..men det må da værra grenser på gamle oppslag?
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Her er det ingen utålmodighet, tiden er min venn. Overskriften kan det dog fort bli reprise på....
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
EXTrader
17.10.2019 kl 22:01
5921
Aksjesparer skrev Jeg snakker om Brexitavtalen og påvirkningen på kursen. "Aksjesparer"
OK he he he
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
18.10.2019 kl 06:42
5613
Hva trekker Karlsen og CO opp av hatten i dag?
Galskap med den voldsomme shortinga på rundt 12 %. Fikk mail fra Nordea om å låne ut aksjer der de nevnte bra avkastning fra f. eks Norwegian. Tror de sendte til feil mann da vi vet NAS tar fyr. 2020 blir gull!
Galskap med den voldsomme shortinga på rundt 12 %. Fikk mail fra Nordea om å låne ut aksjer der de nevnte bra avkastning fra f. eks Norwegian. Tror de sendte til feil mann da vi vet NAS tar fyr. 2020 blir gull!
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Strategi
18.10.2019 kl 09:26
5360
Det går litt opp og ned her, teknisk så har NAS styrket seg noe og her er det bare å sitte og slappe av føler jeg.
Det er 3 børsdager før tall og guiding slippes til uken.
Noen av våre finans instutisjoner (tidsskrifter ) har en negativ holdning og vrir og vender på sine uttalelser i forhold til eksempelvis gårdsdagens strategiske avtale med Jetblue. Eksempel fra E-24 ;Børskommentar: Norwegians Jetblue-avtale var vel ikke så mye å hoppe i stolen for.
Kjos og kompani er strategiske genier etter min vurdering; avtalen med JETBLUE vil sikre bedre logistikk, bedre fyllingsgrad og flere avganger for Norwegian.
Set er dette det handler om.
Som avtalen med EASYJET, denne blir også undervurdert, men har også sikret bedre fyllingsgrad og flere avganger.
Avtalene vil også sannsyligvis sikre bedre priser på flyvningene, forde dette gir reisende bedre logistikk, mindre venting og planlegging for passasjerene.
Enkelt for oss reisende rett og slett, og avtalene går begge veier.
Flere flyr Norwegian for så enkelt reise videre med Jetblue og vise versa.
Virker som media fullstendig overser dette.
Så vent og se, ledelsen i Norwegian er strateger i hardt arbeide og mye handler om enklere logistikk, og bestillings rutiner for oss reisende.
KAN DET BLI BEDRE
Det er 3 børsdager før tall og guiding slippes til uken.
Noen av våre finans instutisjoner (tidsskrifter ) har en negativ holdning og vrir og vender på sine uttalelser i forhold til eksempelvis gårdsdagens strategiske avtale med Jetblue. Eksempel fra E-24 ;Børskommentar: Norwegians Jetblue-avtale var vel ikke så mye å hoppe i stolen for.
Kjos og kompani er strategiske genier etter min vurdering; avtalen med JETBLUE vil sikre bedre logistikk, bedre fyllingsgrad og flere avganger for Norwegian.
Set er dette det handler om.
Som avtalen med EASYJET, denne blir også undervurdert, men har også sikret bedre fyllingsgrad og flere avganger.
Avtalene vil også sannsyligvis sikre bedre priser på flyvningene, forde dette gir reisende bedre logistikk, mindre venting og planlegging for passasjerene.
Enkelt for oss reisende rett og slett, og avtalene går begge veier.
Flere flyr Norwegian for så enkelt reise videre med Jetblue og vise versa.
Virker som media fullstendig overser dette.
Så vent og se, ledelsen i Norwegian er strateger i hardt arbeide og mye handler om enklere logistikk, og bestillings rutiner for oss reisende.
KAN DET BLI BEDRE
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
boltzmann
18.10.2019 kl 09:31
5332
Any thoughts on the perspective in this article? https://liveandletsfly.boardingarea.com/2019/10/17/jetblue-norwegian-marriage/
"I’m not saying that JetBlue wants Norwegian to collapse…but let’s just say that the new marriage of convenience raises some questions."
…
"Norwegian is a troubled carrier. It has nearly collapsed on several occasions due to liquidity issues and always seems to be hanging on for dear life.
Meanwhile, JetBlue has no slots for its planned London flights from Boston and New York in 2021. Were something to happen to Norwegian, this partnership could position JetBlue to be the beneficiary of a number of slots, not just in London, but throughout Europe"
"I’m not saying that JetBlue wants Norwegian to collapse…but let’s just say that the new marriage of convenience raises some questions."
…
"Norwegian is a troubled carrier. It has nearly collapsed on several occasions due to liquidity issues and always seems to be hanging on for dear life.
Meanwhile, JetBlue has no slots for its planned London flights from Boston and New York in 2021. Were something to happen to Norwegian, this partnership could position JetBlue to be the beneficiary of a number of slots, not just in London, but throughout Europe"
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Longhaul hadde en fyllingsgrad på 91,3% i sept.
Med feederavtalen vil fyllingsgraden øke mot 100% og prisene gjøre et hopp .
Med alle Dreamlinere i operasjon fra sommer 2020 får nas et kraftig inntektshopp.
Med feederavtalen vil fyllingsgraden øke mot 100% og prisene gjøre et hopp .
Med alle Dreamlinere i operasjon fra sommer 2020 får nas et kraftig inntektshopp.
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
rischioso
18.10.2019 kl 10:39
5178
Noen som har noen formening om når og eventuelt hvor mye cash erstatningen fra Boeing vil beløpe seg til?
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
NAS har en sykt god ledelse nå (dansken og Geir). Kjos opererer med tillit og relasjonsbygging som allerede ligger i bunn.. Alle forstår hvor dette bærer. Tipper kurs 100 innen juni 2020.
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Flaxx
18.10.2019 kl 11:07
5087
Nå har det snudd ... sentimentet er positivt etter avtalen med JetBlue.
Man ser nå hvordan NAS kan styrke sin markedsposisjon gjennom selektivt samarbeid.
Og flere slike avtaler virker være i kjømda ...
Man ser nå hvordan NAS kan styrke sin markedsposisjon gjennom selektivt samarbeid.
Og flere slike avtaler virker være i kjømda ...
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Nok et oppgulp av svada fra media. I overført betydning, har det ikke blitt inngått noe ekteskap, men et formalisert vennskap. Ingen part i dette forholdet har noen form for arverett!! Det er ingen automatikk i at JetBlue vil overta Slots ved eventuell konkurs i Nas. Selvfølgelig gjelder «den enes død, den andres brød» i denne bransjen som i alle andre bransjer men å påstå at JetBlu ønsker en konkurs av Nas, når de faktisk har inngått en avtale som reduserer denne risikoen, blir bare patetisk.
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
EXTrader
18.10.2019 kl 11:46
4978
Denne artikkelen er et resultat av elendig kompetanse på hva Nas holder på med ! Ikke rart shorterene henger på enda ! Men tiden vil vise ✈️📊📈📈📈
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
rischioso
18.10.2019 kl 12:04
4917
Interessant vinkling og man er slettes ikke alene om det ...
Markedet virker å være avventende og er ikke akkurat overbeigstret over meldingen og det kan være av flere grunner noe som blir listet opp her:
LES - Why I’m Skeptical
On the surface this partnership makes sense, given that both JetBlue and Norwegian are united in their frustration with the massive transatlantic joint ventures of other airlines. There are some logistical challenges here, though:
(1) New York JFK is going to be the biggest airport for these connections, and transferring between Terminal 1 & Terminal 5 sure isn’t ideal
(2) Norwegian’s on-time record leaves something to be desired, especially for their flights operated by Wamos Air (and other leased) aircraft, so I imagine this will be a logistical challenge for JetBlue; frequent delays plus a challenging terminal transfer are a recipe for a mess
(3) Given Norwegian’s ultra low cost structure, it will be interesting to see how they actually sell baggage allowances on itineraries involving travel on both airlines
(4) Also keep in mind that JetBlue plans on launching flights to London in 2021. They take serious issue with the way that slots are awarded at London airports. They’ve requested changes to how slots are distributed, though that seems unlikely.
(5) We all know that Norwegian is perpetually on the brink of collapse, so developing a partnership with them that kicks off for travel next summer is also an interesting move.
(6) Could there be some element of JetBlue hoping to be first in line for Norwegian’s slots at Gatwick should they fail? It’s not like an interline agreement would entitle them to that, or anything, but…
Bottom Line
JetBlue and Norwegian will launch a new partnership next summer, and tickets should be bookable in early 2020. It’s sort of logical for the two airlines to work closely together, though the logistics here do make me scratch my head, especially with JetBlue allegedly launching flights to Europe a year later ...
https://onemileatatime.com/jetblue-norwegian-partnership/
---------------------------
MAO, hvem er mest tjent med dette eventuelle samarbeidet? Eventuelt for det er ikke signert noen endelig avtale som så mange ganger før ....
Er JetBlue ute etter å være Norwegian nærmest når og om de konker for å kunne skumme den første fløten for uansett har de planlagt Europa ruter i 2021?
Det er både lov og ikke minst relevant å stille spørsmålet nettopp fordi det ikke er noen hemmelighet at selskapet sliter økonomisk og vinteren er lang - kanskje for lang denne gangen på tross av tidvise og midlertidige brannslukkinger gjennom salg av fly som ikke er bærekraftig i lengden ...?? ...
Markedet virker å være avventende og er ikke akkurat overbeigstret over meldingen og det kan være av flere grunner noe som blir listet opp her:
LES - Why I’m Skeptical
On the surface this partnership makes sense, given that both JetBlue and Norwegian are united in their frustration with the massive transatlantic joint ventures of other airlines. There are some logistical challenges here, though:
(1) New York JFK is going to be the biggest airport for these connections, and transferring between Terminal 1 & Terminal 5 sure isn’t ideal
(2) Norwegian’s on-time record leaves something to be desired, especially for their flights operated by Wamos Air (and other leased) aircraft, so I imagine this will be a logistical challenge for JetBlue; frequent delays plus a challenging terminal transfer are a recipe for a mess
(3) Given Norwegian’s ultra low cost structure, it will be interesting to see how they actually sell baggage allowances on itineraries involving travel on both airlines
(4) Also keep in mind that JetBlue plans on launching flights to London in 2021. They take serious issue with the way that slots are awarded at London airports. They’ve requested changes to how slots are distributed, though that seems unlikely.
(5) We all know that Norwegian is perpetually on the brink of collapse, so developing a partnership with them that kicks off for travel next summer is also an interesting move.
(6) Could there be some element of JetBlue hoping to be first in line for Norwegian’s slots at Gatwick should they fail? It’s not like an interline agreement would entitle them to that, or anything, but…
Bottom Line
JetBlue and Norwegian will launch a new partnership next summer, and tickets should be bookable in early 2020. It’s sort of logical for the two airlines to work closely together, though the logistics here do make me scratch my head, especially with JetBlue allegedly launching flights to Europe a year later ...
https://onemileatatime.com/jetblue-norwegian-partnership/
---------------------------
MAO, hvem er mest tjent med dette eventuelle samarbeidet? Eventuelt for det er ikke signert noen endelig avtale som så mange ganger før ....
Er JetBlue ute etter å være Norwegian nærmest når og om de konker for å kunne skumme den første fløten for uansett har de planlagt Europa ruter i 2021?
Det er både lov og ikke minst relevant å stille spørsmålet nettopp fordi det ikke er noen hemmelighet at selskapet sliter økonomisk og vinteren er lang - kanskje for lang denne gangen på tross av tidvise og midlertidige brannslukkinger gjennom salg av fly som ikke er bærekraftig i lengden ...?? ...
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
18.10.2019 kl 12:47
4846
Jo, salg av fly... Og kineserne trenger flere!
Bare hææælyy!
Bare hææælyy!
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Epona
19.10.2019 kl 21:53
4550
Flere avtaler på gang neste uke ...
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
EXTrader
20.10.2019 kl 16:51
4374
på tirsdag leverer JetBlue Q3, dette var Q2 kan være vi har noe å se frem til !?
4. At JetBlue, September traffic, measured in revenue passenger miles (RPMs), increased 3.4% year over year to 4 billion. Consolidated capacity (measured in available seat miles/ASMs) also expanded 2.5% to 5 billion on a year-over-year basis. Moreover, load factor (% of seats filled by passengers) grew 60 basis points (bps) to 80.3% in the month as traffic rise outpaced capacity expansion. The company expects third-quarter 2019 RASM to slip approximately 0.9% year over year.
https://www.zacks.com/stock/news/569670/the-zacks-analyst-blog-highlights-delta-air-lines-united-airlines-spirit-airlines-jetblue-airways-and-alaska-air?cid=CS-ZC-FT-press_releases-569670
4. At JetBlue, September traffic, measured in revenue passenger miles (RPMs), increased 3.4% year over year to 4 billion. Consolidated capacity (measured in available seat miles/ASMs) also expanded 2.5% to 5 billion on a year-over-year basis. Moreover, load factor (% of seats filled by passengers) grew 60 basis points (bps) to 80.3% in the month as traffic rise outpaced capacity expansion. The company expects third-quarter 2019 RASM to slip approximately 0.9% year over year.
https://www.zacks.com/stock/news/569670/the-zacks-analyst-blog-highlights-delta-air-lines-united-airlines-spirit-airlines-jetblue-airways-and-alaska-air?cid=CS-ZC-FT-press_releases-569670
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Strategi
21.10.2019 kl 09:27
4186
Jeg må bare si det i store ord; JEG ER MEKTIG IMPONERT AV GREPENE NORWEGIAN NÅ TAR ; DE HAR ET FANTASTISK FOKUS PÅ DE RIKTIGE TINGENE:
GRØNN TEKNOLOGI
Norwegian vil kutte 140.000 tonn i CO₂-utslipp med ny app.
Flyselskapet Norwegian vil gjøre flytrafikken grønnere ved å bruke den nye appen SkyBreathe, som de hevder vil kutte forbruket av drivstoff med to prosent per flyging ved å kjøre smartere og mer effektivt.
Camilla Knudsen
Publisert:Publisert 18. oktober 2019 20:49
https://e24.no/teknologi/i/qLEBzO/norwegian-vil-kutte-140000-tonn-i-co-utslipp-med-ny-app
GOD LESNING
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
GRØNN TEKNOLOGI
Norwegian vil kutte 140.000 tonn i CO₂-utslipp med ny app.
Flyselskapet Norwegian vil gjøre flytrafikken grønnere ved å bruke den nye appen SkyBreathe, som de hevder vil kutte forbruket av drivstoff med to prosent per flyging ved å kjøre smartere og mer effektivt.
Camilla Knudsen
Publisert:Publisert 18. oktober 2019 20:49
https://e24.no/teknologi/i/qLEBzO/norwegian-vil-kutte-140000-tonn-i-co-utslipp-med-ny-app
GOD LESNING
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Strategi
21.10.2019 kl 09:33
4162
E24 i går.
https://e24.no/boers-og-finans/i/kJ1r9X/sas-bekrefter-at-det-overtar-milliardkontrakt-med-forsvaret
Forsvars kontrakten var 90 % fokusert på pris, Norwegian har fått innsyn.
REf; Norwegians uttalelse fra 19.10-2019
– Ble overrasket
Norwegians kommunikasjonsdirektør Lasse Sandaker-Nielsen skriver i en SMS til E24 lørdag at de først var overrasket over at de ikke vant kontrakten, ettersom pris vektlegges 90 prosent.
Derfor ba de om innsyn i kriteriene som ble lagt til grunn for tildelingen.
– Etter å ha fått innsyn er det helt åpenbart at den avtalen som nå har blitt inngått ikke ville vært mulig for oss å gjennomføre med lønnsomhet, selv om vi har mye lavere driftskostnader enn konkurrenten, skriver han.
Han mener Forsvaret har kommet godt ut av avtalen de har hatt med Norwegian de siste 12 årene.
– Og vi har hatt et et veldig godt samarbeid i alle år. Vi ønsker lykke til med det nye samarbeidet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heldigvis gikk ikke Norwegian ned i sumpa for å få denne avtalen som de etter eget sigende vill tapt penger på selv med lavere kostnader enn SAS.
Selv driver jeg stadig med anbud og å ta anbud på bunnprisnivå kan koste mer enn det smaker, spesielt når anbudet er av kort varighet på 4 år med sannsynligvis låste priser.
SÅ en stor takk til ledelsen i Norwegian som ikke tok denne kontrakten og isteden valgte å fokusere på lønnsomhet og strategisk operativ virksomhet.
Et tankekors er følgende,: Norwegian kursen hadde sikkert hoppet noen kroner kortsiktig på kontrakten for så å falt tilbake dersom den hadde vært inngått på taps priser.
Et annet aspekt er at Forsvaret som er viden kjent for å søle bort Milliarder av kroner på katastrofale beslutninger som slår feil, ikke har samfunnsansvar mot Miljø, Norwegian burde fått kontrakten selv om denne var høyere priset basert på samfunnsansvar og kommunikasjon ut mot folket.
Bærekraft er noe som nå står sementert i alle kontrakter, men er tydeligvis ikke et fokusområde i det norske forsvar.
https://e24.no/boers-og-finans/i/kJ1r9X/sas-bekrefter-at-det-overtar-milliardkontrakt-med-forsvaret
Forsvars kontrakten var 90 % fokusert på pris, Norwegian har fått innsyn.
REf; Norwegians uttalelse fra 19.10-2019
– Ble overrasket
Norwegians kommunikasjonsdirektør Lasse Sandaker-Nielsen skriver i en SMS til E24 lørdag at de først var overrasket over at de ikke vant kontrakten, ettersom pris vektlegges 90 prosent.
Derfor ba de om innsyn i kriteriene som ble lagt til grunn for tildelingen.
– Etter å ha fått innsyn er det helt åpenbart at den avtalen som nå har blitt inngått ikke ville vært mulig for oss å gjennomføre med lønnsomhet, selv om vi har mye lavere driftskostnader enn konkurrenten, skriver han.
Han mener Forsvaret har kommet godt ut av avtalen de har hatt med Norwegian de siste 12 årene.
– Og vi har hatt et et veldig godt samarbeid i alle år. Vi ønsker lykke til med det nye samarbeidet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heldigvis gikk ikke Norwegian ned i sumpa for å få denne avtalen som de etter eget sigende vill tapt penger på selv med lavere kostnader enn SAS.
Selv driver jeg stadig med anbud og å ta anbud på bunnprisnivå kan koste mer enn det smaker, spesielt når anbudet er av kort varighet på 4 år med sannsynligvis låste priser.
SÅ en stor takk til ledelsen i Norwegian som ikke tok denne kontrakten og isteden valgte å fokusere på lønnsomhet og strategisk operativ virksomhet.
Et tankekors er følgende,: Norwegian kursen hadde sikkert hoppet noen kroner kortsiktig på kontrakten for så å falt tilbake dersom den hadde vært inngått på taps priser.
Et annet aspekt er at Forsvaret som er viden kjent for å søle bort Milliarder av kroner på katastrofale beslutninger som slår feil, ikke har samfunnsansvar mot Miljø, Norwegian burde fått kontrakten selv om denne var høyere priset basert på samfunnsansvar og kommunikasjon ut mot folket.
Bærekraft er noe som nå står sementert i alle kontrakter, men er tydeligvis ikke et fokusområde i det norske forsvar.
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
EliotS
21.10.2019 kl 22:26
4002
Bliver AirAsia næste partner i alliancen. Bjørn Kjos talt også lange tid med amerikanerne før det materialiseret sig.
https://www.abcnyheter.no/reise/2016/07/13/195229049/airasia-vil-bli-dus-med-kjos
https://www.abcnyheter.no/reise/2016/07/13/195229049/airasia-vil-bli-dus-med-kjos
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Flaxx
22.10.2019 kl 17:50
3856
JetBlue steg 3,3 % på børsen i USA igår ... FØR selskapet rapporterte for 3Q.
Idag fortsetter oppgangen ... og er sålangt på ytterligere 5,2% akkurat nå:
https://www.marketwatch.com/investing/stock/jblu?mod=MW_story_quote
Det er tydelig at markedet liker den partner NAS har funnet ...
Idag fortsetter oppgangen ... og er sålangt på ytterligere 5,2% akkurat nå:
https://www.marketwatch.com/investing/stock/jblu?mod=MW_story_quote
Det er tydelig at markedet liker den partner NAS har funnet ...
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
egilas
22.10.2019 kl 18:24
3815
Har tipset lenge at air Asia var en perfekt match med lik foretning modell og filosofi. Her kunne Norwegian tatt europeiske og amerikanske til Asia..og air Asia videre
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Epona
24.10.2019 kl 10:46
3562
Lett å glemme den viktige avtalen med JetBlue oppe i det hele, se hva Geir Karlsen sier om den: « Oslo (TDN Direkt): Norwegian Air Shuttle er trygge på at samarbeidet med JetBlue vil generere trafikk når avtalen er i gang, det sier konstituert konsernsjef Geir Karlsen i Norwegian torsdag.
-Vi er i en prosess nå med å linke it-systemene vår sammen, og være klare fra første kvartal og inn i andre kvartal neste år, sier han.
Videre sier Karlsen at EasyJet-samarbeidet utvikler seg videre, og fyller mer enn en Dreamliner pr dag ut av Gatwick.
ØT, finans@tdn.no TDN Direkt, +47 21 95 60 70»
-Vi er i en prosess nå med å linke it-systemene vår sammen, og være klare fra første kvartal og inn i andre kvartal neste år, sier han.
Videre sier Karlsen at EasyJet-samarbeidet utvikler seg videre, og fyller mer enn en Dreamliner pr dag ut av Gatwick.
ØT, finans@tdn.no TDN Direkt, +47 21 95 60 70»
Redigert 20.01.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »