Tirsdag 22.10.2019

The-Gambler
PLT 20.10.2019 kl 18:36 5587

Hva tror dere om kursutviklingen kommende uke?

Skal vi over 50kr, eller holde oss mellom 40-50kr?

Eller ned?

Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Vårherre
20.10.2019 kl 20:06 5487

Mest sannsynlig blir det en rolig dag i morgen der kursen holder seg på nivå med fredag mellom 40-50 kr. Kun en meldinger vil forandre på det tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.10.2019 kl 23:06 5312

Etter å ha sett gjennom q2 presentasjon igjen, blir jeg enda mer positiv! Isaksen sier tydelig etter at de har mottatt ordre på 33.00 linser til pvt fase at ingen bestiller så mange linser om de ikke mener alvor. Heller ingen bestiller så mange linser til pvt alene. Dette er en del av masseproduksjon også! Nå er totalt nesten 80.000 tlens bestilt og det forteller meg at det er tidsspørsmål om når vi får vite hvem denne kunden er og hvilke smartklokke det er snakk om!

Nå er det ikke alltid slik at en kan forstå seg på kurs og svingninger men vi må huske at folk alltid vil ha ulike oppfatninger av produktet, prosessen og potensialet.

Jeg er ikke i tvil og tror vi nærmer oss minst 50,- innen torsdag om ikke det dukker opp meldinger underveis, noe som jeg også ser på som meget sannsynlig.

God uke alle sammen!
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Stev
20.10.2019 kl 23:11 5293

Tipper vi ser 60 i slutten av uka.

Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.10.2019 kl 23:20 5263

Tror ikke vi skal forvente store kursutslag i morgen, dersom det da ikke kommer nye positive børsmeldinger. Men akkurat det kan vi ikke utelukke. Men Ibsen grad kursen beveger seg så blir det opp. Det er nå kun tre børsdager til Q3 presenteres og forventninger til hva Isaksen vil si vil trolig i løpet av de kommende tre dagene presse kursen godt opp på 50-tallet, og enda mer om der kommer børsmeldinger.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Nugatti
20.10.2019 kl 23:32 5235

Stiger mot Q3. Over 50 kr. Rimelig bankers.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 04:05 5126

Presentasjonen er kl 0700 på torsdag og børsen åpner 0900.

Børsvinneren torsdag tror jeg heter Polight, og kursen vil fort komme opp mot kr 100-200. Eller ligge på 60-70.

Hvorfor ?
Designwin på klokke blir annonsert
PVT på scanner blir annonsert
PVT på telefon blir annonsert

Flere POCs har rykket opp til EVT, tipper
1 wearables, 1 telefon, 1 scanner


...... og hva forsvarer en kurs på kr 100 eller 200?

Med kun 1 designwin vil produksjonen definitivt på klokke utgjøre minimum 2 mill linser....

Hvorfor anta et slikt minimum volum:
Isaksen sa at scanner ordre vil ligge i lavt volum, ca 1 mill pr ordre. Og vil være fint for å dekke inn kostnader ved driften.... Mao 4-5 slike ordre vil dekke alle kostnader pr år, dvs ca 120 millioner (4 millx30= 120 mill) antar at fortjeneste pr linse er 50% eller mer...Om det er 70% kan salget redusere med 20% og bli 3,2 mill linser og fortsatt gå i 0.

Mao er scanner ordre viktige pga ovennevnte...
Om den ene som ligger i fase EVT skulle rykke opp til PVT og en til to nye fra poc skulle komme opp til PVT være lite kursdrivende, men allikevel bekrefte trygghet for å dekke inn de fleste løpende utgifter ila 2020....

Smartklokker derimot som øker årlig 25% og som blir spådd videre vekst fremover er et helt helt annet marked enn scannere. Og hvis Isaksen definerer 1 mill linser for scannere som lavt volum vil jeg anta at 2 mill på klokker er et høyere volum, dvs minimum det dobbelte altså 2 mill.( Beskjedent anslag, men dog).Alle kan lese seg opp på dette utfra masse tråder fra før. Om designwin blir annonsert, så vil 2020 og sannsynligvis 2021 være reddet for inntekter og emisjoner-kursras og dommedagsprofetier fra enkelte baissere og analytikere falle i grus. For oss som har lest litt og som ikke strøk i sannsynlighetsregning har for lengst forstått hvordan vei det går og vil selvsagt ikke selge, men sitte og nyte og se polightaksjen jobbe seg oppover med stadig nye topper og høyere bunner.

Fordi vi også vet at en telefon EVT ble annonsert i Q2.
Selve volum produktet som Isaksen sier....

Så en PVT her vil være mest kursdrivende av alle segmenter.... Raketten vil da ta skikkelig av og neppe lande før kr 200 er ubønnhørlig nådd....

Trenger ikke forklare hvorfor, men hva tror dere er minste volum for en smarttelefon i omsetning pr år uansett merke?

Det skal også nevnes at de har jobbet med de største i mange år og 8 merker er inne i bildet og 10 kameraprodusenter....

Glem scanner og klokke - se mot telefoner istedet..

Her kan produksjonskapasitet fort sprenges i fillebiter og jeg regner med allerede nå at det kan komme melding eller iallefall internt snakkes og planlegges mer prod kapasitet ila 2020/2021.

I mitt hode er derfor annonsering av PVT på telefon mye mer interessant enn alt annet. Skulle det i tilegg annonseres en ny EVT på ny telefon bør kursen fly videre langt forbi 200...

Salg av 20 mill tlf 1 linse pr telefon, evt flere linser pr telefon??
Det blir fort mye linser gitt....
Med enda en tlf i EVT så ......ja bare å gange opp folkens...

Nå planlegges og forberedes det for utbygging av 5 G nett over hele verden, og i takt med dette vet alle at Polight sitter med jokeren i fremtidens kommunikasjon med video over tlf/wearables i 5 G....

Nyheter om stadig mer utbygging i 5 G vil være positivt for Polight. Dess fortere utbyggingen går, dess raskere vil kursen gå tror jeg.....

Alle husker når 3 G kom og ikke minst 4 G....
store forventninger , raskere nett, flere innovasjoner....mye omtale.... Polight ligger bra i forkant og den telefonen de jobbet med nå er nok garantert en kommende 5G telefon og linse i forkant av telefonen.

Tror faktisk ikke de verste skeptikere kan se noen umiddelbar fare for emisjon og kursras akkurat. Det er bare ikke mulig å finne noe negativt ved dette caset.

Jeg antar at alle som er aksjonærer er spente, og hvis kursen eksploderer i forkant av presentasjonen er mange redde for nedtur og vil selge unna i forkant.

Enten så har man trua eller så feiger man ut og selger i forkant. Derfor vil jeg anta at oppførsel på forumet som startet i går vil fortsette å holde seg på et rimelig lavt nivå med hausing og baissing over en lav sko med nylig opprettede nick med dårlige påstander og villedende tullball.

Selv er jeg urokkelig om kursen manipuleres opp eller ned.
Her blir det mye rare kurssvingninger, så min erfaring er iallefall at å prøve å finne topp og bunn her vil si det samme som høy risiko for å bomme og tape masse penger. Har man flaks så kan man tjene litt penger, men er nok høyere risiko for å tape....

Tror personlig jeg lukker ned hele forumet i perioden og åpner på lørdag for å ikke bli påvirket av ytre omstendigheter.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 05:23 5081

Siste setningen din rosgun er faktisk en sabla god ide. Men det kommer du aldri til å klare........
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 05:31 5065

Er lov å prøve:

Kurs/verdi:

44-350 mill
88-700mill
176-1400 mill
352-2800 mill
704-5600 mill
1408-11200 mill (8 er definert som enhjørning)
2800-22400 mill
5400-44800 mill

.... og hvorfor er det en god ide.

Er det alt du har å si etter mitt lange innlegg?

Tøff i trynet du - og uhøflig i tilegg...

Prøv å være høflig så kanskje du kan komme med en velbegrunnet setning for første gang i ditt liv. Du er flink til en ting og det er tomprat, dvs at du ikke har noen essens eller noe meningsinnhold i det du skriver. Mer sånn temaer:
- om været
- nabosladder

Osv... i den stilen

Kan du i det minste prøve å være saklig og ikke mobbe meg?

Ha meg forresten unnskyldt.
Forstår forøvrig at verken du eller andre baissere ikke klarer å motargumentene da, så rådet mitt må være å prøve dere på en annen aksje denne uken.

Her er løpet kjørt for baissing nå...

Beklager.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 06:10 5037

Den perfekte aksje folkens. Worst case scenario er fattige 100 prosent stigning før helga. 1000 prosent til uka. Enhjørning til jul. Mangemillionær til påske. For så lenge varer jula her i gården!
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 07:15 4958

Vi får se Imprex. Vi får se.
Kursmål er allerede satt til kr 60 av Sundal Collier, uten noen form for nyheter, og før ordre ble bekreftet på klokke.
Vi får se. Vi får se........

Merkeligere ting har skjedd med motsatt fortegn på Oslo Børs. Hvorfor skulle det ikke gå andre veien for en gangs skyld med en aksje?

Internasjonalt har vel aksjer gått mer enn denne aksjen på kort og mellomlang sikt.

At den står under emisjonskurs nå er en vits, og når det går opp for fler vil du nok se at du ikke er langt fra sannheten.
Så vidt jeg husker gikk den opp 200% på en uke, så vil jo si at det lett kan skje igjen, eller......?

Har lagt merke til at spesielt på de svenske børsene jager folk etter aksjer med få aksjer tilgjengelig. Det er det en grunn til.

Og med innovative og spennende selskaper blir det en eksplosiv blanding kan jeg love deg - og svært kursdrivende om gnisten tennes.

Og det er vel mer enn gnisten som er antent her i gården for å si det sånn. Torsdag kommer bekreftelsen for etternølerne.

Skjønner du vil inn først ved p være hovmodig.

Hovmod står for fall vil nok være en betegnelse med aktualitet i denne aksjen for enkelte tradere.
Les historien !
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 09:19 4652

Rsultatet kl 07 er neppe interessant, men derimot presentasjonen alle kan følge live med oppstart klokken 0830 kan bli en skikkelig thriller:):):)

.... og by the way.. Så fint og klart selfiebilde det var på linked in med tanke på presentasjonen. ta et hint folkens-her kommer det PVT i telefonen på torsdag........OMG.......... GNISTEN ER MER ENN NOK TENT HER I GÅRDEN FOR Å SE 200 I DET KORTE BILDET!!!



poLight
507 followers
3m • Anyone
Invitation to presentation of Q3 2019 results

poLight ASA will release its third quarter 2019 results on Thursday 24 October 2019 at 7.00 am CEST. The quarterly report and presentation will be made available on the company's website www.polight.com and www.newsweb.no.

CEO Øyvind Isaksen and CFO Alf Henning Bekkevik will present the company’s results at 08:30 am CEST at Felix Conference Center, Bryggetorget 3, Aker Brygge, in Oslo, Norway. The presentation and supporting material will be in English. The presentation can also be followed through live webcast.

Webcast presentation

Please join the Q3 2019 results webcast at this link: https://lnkd.in/d-qAUAZ

A recorded version of the webcast will be made available on www.polight.com shortly after the broadcast has been concluded.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Computum
21.10.2019 kl 09:57 4556

"Skal vi over 50kr, eller holde oss mellom 40-50kr?"

Eller ned?"

TS tar opp ett meget viktig tema.


Jeg tror vi kanskje skal over 50kr, eller at vi holder oss mellom 40-50kr, hvis vi ikke skal ned.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
The-Gambler
21.10.2019 kl 10:06 4509

Ser ut som «noen» presser kursen nedover litt i dag... Hadde vært deiligere å se kursen opp mot Q3. -for det vil jo si at flertallet forventer noe «stort» til torsdag 🤷🏼‍♂️🥳
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 10:08 4496

.Ja, regner med langt ned egentlig i starten av dagen. Og det er jo selvsagt for at noen er redde for at Polight ikke skal komme med bekreftelse på klokka som er bestilt i 3 omganger og som Isaksen har sagt to ganger kan tolkes som ordre. Så her er det nok frykt for stort kursfall og "tunge" debattanter på forumet som blir hørt.

... Og mine spådommer om at kursen skal himmelhøyt...... det er jo også farlig fordi det kan jo tross alt bare være bløff og tull.....

MEN SÅ PÅ ONSDAG kl 1620 OG MULIGENS TORSDAG CA KL 0900 vil det nok dra seg kraftig til......

Jaja. Da blir det vi som er langsiktige da snekkern som får lukke pcn og sitte i ro.

Det går nok helt fint til slutt :):)

... Og Nordnet solgte jo også masse aksjer den 18.10-ikke glem det altså.... (Alle midler blir tatt i bruk nå for å få inn nye aksjonærer som er litt treige i oppfattelsen, men som for all del kan være svært viktige å få inn nå før presentasjonen. (Nye aksjonærer er velkomne og får vi inn en kjendisinvestor her nå så blir det nok liv i leieren for diverese baissere her også skal du se. Da er de trygge på sine investeringer- en bjellesau så kommer resten av bermen-vent å se ...litt sammenlignbart med NEL....... Spettet kom inn - snakket høyt og skaffet PR.. kursen har gått bra i ettertid selvom han kun hadde to gjestopphold i aksjen. Var ikke han inne på 0,50 øre)

Største eier i Polight:
https://www.investinor.no

(snakk om norgesmesterskap i villedning--jaja, tror de eldste forstår taktikken her---noen kjøpte jo disse akjsene også.....ja, nei tror jeg bare sier lykke til så snakkes vi på lørdag. Jeg tar ferie nå, og mener faktisk at jeg ikke skal skrive noe mer før på lørdag. Det blir nok mer i stilen: "Hva var det jeg sa", eller lignende.)


Ser Polight har freshet opp på hjemmesiden sin også med en ny wearables og følgende tekst:

"After more than a decade of research and development aimed at replicating the lens of the human eye, poLight is now ready to introduce to the market a technology that captures astonishing images with instant focus."

og med selfielinse på telefonene og tilhørende kvalitet på Linkedin viser at nå er det like før toget setter full fres.....mot Kina !... og produksjon av 20 mill linser i fabrikken de "leier" der. i Q2 uttalte fabrikksjefen: " Vi gjør oss klar til Designwin her, og har stor stor tro på Polight".... Jeg håper de med enkle grep kan bygge ut kapasiteten rimelig fort også-for her vil det til en forandring begynne å gå temmelig hett for seg med bestillinger i 2019-2020. God tur folkens!
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
The-Gambler
21.10.2019 kl 10:31 4446

Jeg sitter helt stille med mine aksjer. 😁

Håper du får rett rosgun, for da vil jo pengene renne inn her 😉
Snakkes til helga 👍🏻😁
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
21.10.2019 kl 10:32 4444

I et teknologisk duppedittmarked der aktørene gjør sitt ytterste for å produsere det hotteste av det hotte produktet til en stadig mer kravstor kundegruppe vil det være forunderlig om ikke flere av aktørene skulle kaste seg over poLight sitt produkt.
Og det er jo nettopp det som er i ferd med å skje, noe Isaksen forsøkte å formidle til oss på Q2 presentasjonen. At disse aktørene må gå gjennom de forskjellige stadiene før de kommer til en endelig beslutning er helt naturlig. Men pr er det flere av disse aktørene som nærmer seg det punkt at de vil ta en avgjørelse. Og det faktum at den aktøren so m er kommet lengst i utviklingsprosessen allerede har bestil levering av 80k linser viser med all tydelighet at produktet tilfredsstiller kravene disse aktørene setter til linser. Derfor er det all grunn til å tro at flere av de andre aktørene vil komme til samme konklusjon som denne ukjente storfisken er kommet til.

Evner man å se hva dette vil bety for poLight så lar man ikke en slik mulighet i aksjemarkedet gå fra seg. For dette har potensiale i seg til å bli særdeles stort. Såpørsmålet er hvorvidt aksjonærene får beholde dette utover 2020 eller om det regel rett blir kjøpt opp. Men i så tilfelle bør prisen bli deretter.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Kraamz
21.10.2019 kl 12:24 4267

Fikk fyllt på på billigsalg i dag😁
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Gimmick
21.10.2019 kl 16:16 3993

Jeg hadde egentlig ikke trodd at den skulle ned såpass under fredagsnivå allerede i dag, trodde kanskje at den skulle stige litt mot onsdag før så å falle igjen før torsdags morgen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 16:34 3940

Til Polight å være så har jo kursen stått stille i dag😂
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
pysaok
21.10.2019 kl 18:27 3786

Jeg har sett at noen skriver at linsene vil selges for ca. 30 kr per stk. Har noen kilder på dette? Vil vi eventuelt kunne regne ut hva de har fått betalt per linse når q3-rapporten kommer? Eller har linsene hittil ikke blitt solgt til ordinær pris? Blir vel kanskje uansett kvantumsrabatt ved store ordre og sånn da eller?
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
focuss
21.10.2019 kl 19:08 3718

Tror ikke du kan lese noen linse pris fra Q rapporten. Vi vet ingenting om hvilken avtale PoLight har med kunden. Det kan være at det blir en forhandling om det når kunden har besluttet å benytte linsen i sitt produkt avhengig av enighet om pris.Vel det stemmer ikke helt hvis vi skal ta Isaksen på ordet for han sier at de vet ikke om det blir skrevet endelig kontrakt før første klokke er solgt i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 19:32 3657

Kort oppsummert:
-Ankring
-Bekreftelsestendens
-Overkonfidens
-Optimismebias
-Status quo-bias

Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 21:28 3504

Sitat fra Isaksen i en artikkel fra 2016 antyder en pris på "et par dollar". I 2012 ble det antydet 3 dollar. Konstanten i begge artiklene er 17,50NOK, så dersom det er det som er utgangspunktet så er vi jo nede på under 2 dollar per stk i dag.

2016:
"– Om vi «bare» skulle ta ti prosent av smart-telefonmarkedet i første omgang, blir det jo noe igjen når vår linse koster fabrikanten et par dollar (ca. 17.50 norske kroner) og totalmarkedet i dag er en milliard, stigende til tre-fire milliarder om noen år, sier Isaksen."
Kilde: https://www.vestviken24.no/vv24naringsliv/har-kameralinse-til-test-hos-verdens-storste-mobilprodusenter/s/5-83-31643

2012:
"– Vi må nok regne med tre dollar (ca. 17.50 norske kroner) eller mindre pr. linse avhengig av hvilken type kamera det inngår i."
https://www.gjengangeren.no/nyheter/nyheter/tre-dollar-per-linse/s/2-2.426-1.7132609
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 21:44 3456

Ganske latterlig lav pris for ei linse som er så til de grader overlegen alle linser som finnes per i dag synes nå jeg da. Forutsatt de forannevnte priser er korrekt da.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.10.2019 kl 22:02 3412

a few dollars= mer enn couple of, dvs 3. -4 dollar NOK 27,39 -36,52 etter dagens kurs. og hva med driverne er den gratis tror du eller?

Og to dollar er nå lik 3 dollar. Og fra 2012- ikke noen indeksregulering der i gården heller.... For en gjeng.

De ordremelder både linser og driver. Dette antallet kan variere. Koster den også a few dollars så er vi oppe i 60 kr totalt!!!!

Klarer ikke å holde meg unna når ting er helt feil. Sorry. Prøver å holde kjeft til lørdag altså, men nå sprakk det her

Og Focus.

Ordre ikke bekreftet før de har solgt klokkene i markedet ? Hvor tar du det ifra? Løse lufta??

Baisser takter ?

...... Og kursen..., er vel ikke noe viktig nå....

Vent til rapporten torsdag.kl 09 eller onsdag kl 1620....med å kjøpe aksjer. Det går vel fint det. Samme for meg om kursen stiger før presentasjonen eller etter så lenge man skal sitte langsiktig. Andre får bare drive på med kjøp og salg, trade og herje på....her har ingen dårlig tid. Man trenger kun denne aksjen for å mangedoble innsatsen og er vel det eneste unntaket fra regelen om å spre risikoen på flere aksjer. All in - og vipps så var pensjonisttilværelsen sikret ila ca 3-5 år.....

Dvs åpningskursen torsdag. Presentasjon starter 0830, og blir akkurat ferdig til kl 09...

Spennende å se åpningen da gitt.... tror mange avventer denne, og kjøper seg isteden inn på topp og ATH da.....

Helt greit det. Vi som sitter langsiktig er uberørt og urokkelige til 2021-2023. Blir århundrets case på Oslo børs og noen av oss vet det. Bare å fylle på med mer aksjer på stigende kurs.... BANKERS mot kurs i første omgang 60 - 120-240-480......en 4 dobling er minst innenfor rekkevidde i 2020. Det priser selskapet som Kahoot som nylig ble notert på Merkur listen på børsen, børsverdi på var nylig 5 milliarder. https://www.nettavisen.no/okonomi/kjendisinvestorer-gjor-supergevinst-i-kahoot---selskapet-er-verdt-5-milliarder/3423858936.html

Jaja, potensialet til Kahoot og Polight er globalt og sikkert sammenlignbart. Forskjellen er at Kahoot allerede er verdsatt høyt-Polight er ikke det selvom selskapene har samme potensialet på sikt for sinnsyk globaliseringspotensialet og inntjening.

Om forventninger prises inn har Polight
Svært lite av akkurat det priset inn for øyeblikket:

Polight kurs:40-340 millioner
Kahoot kurs:50-5 milliarder

4x i forskjell????

Sjekk forventninger Kahoot 2022:

https://e24.no/boers-og-finans/i/kJK7JQ/kahoot-trykker-paa-abonnements-gassen-tror-de-kan-naa-milliardomsetning-i-2022

Sjekk forventninger Polight 2022:

https://www.dn.no/teknologi/disse-kan-bli-norges-neste-milliardeventyr/1-1-5672742

? Milliardomsetning ?

Her forventes mer enn en mrd omsetning.......8-9 mrd ++

Et eksempel som fort kan bli en realitet ved melding:

«Ja, i dag er pot omsetning 600 millioner.
En dobling av produksjonen med start 2021 er neppe særlig usannsynlig, uttaler storaksjonær....... og kjendisinvestor Rosgun til Finansavisen i dag 25.10.2019 etter at Polight la frem svært lovende utsikter med sin øye linse i Q3 2019. Gjennombruddsordren er et faktum og flere ordre ser nå ut til å tikke inn ila 2019. En prod utvidelse er allerede planlagt for 2021. En omsetning på nærmere 1,2 milliarder i 2021 er forventet , og stadig flere utvidelser er ventet skal komme ila 2021-2022 om vi skal tro Isaksen i en pressemelding. Trykket er voldsomt nå i takt med at 5 G nettet er i ferd med å bli ferdigstilt iver store deler av verden, noe som betyr at alle vil ha vår linse i sine mobiltelefoner og smartklokker.»Uttaler Isaksen.

Alle ser jo nå at kursen i Polight er riv ruskende feil, og alt det kommer av lav omsetning og at den var 0 interessant for investorer..... så at den med utgangspunktet 50 kr nå 1 år etter notering kaver på en verdi på 300-400 millioner
Og Kahoot på over 5 mrd......????

Ja det er det verste jeg har sett og hørt i mitt liv...

Når melding kommer og endelig bekreftes i Q3- hva skjer da tror dere ?

Vil den fyke opp over natten med kjøpekåte fond....som da endelig får bekreftet at det er et offentlig gjennombrudd?

Fy fan og dette vil bli en bombe som avfyres med Hiroshima kraft. En verdi som justeres fra 300 mill til 5 mrd over natta....



Håper at de fortest mulig også melder en omvendt aksjesplitt så
tallene blir mindre. Tror folk blir redde store tall, så bedre om de snarest kan utføre ovennevnte, slik
at vi ser tall som at dagens kr 120 blir 1,20.....osv
slik at kursen ila 2020 blir 4,8 kr...ikke 480....

Akkurat der tror jeg det er mye å hente så den psykiske følelsen av høydeskrekk blir eliminert.

Så Isaksen- bare et tips, og håper du leser dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Gimmick
21.10.2019 kl 22:39 3335

Nå er jeg ikke så dreven, men jeg hadde trodd at det skulle vært en positiv trend frem mot Onsdag allerede fra mandag.
Ikke ment som noe annet enn å prøve å forstå bedre.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 04:05 3189

Jeg er faktisk enig i det Gimmick!
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.10.2019 kl 07:28 3087

Ikke la dere lure av at kursen ble satt under press i går. Når poLight lander den første storfisken er det ikke den ene kontrakten og inntjeningen av den som vil være det viktigste. Men fra det tidspunkt vil ikke selgerne til poLight trenge å jobbe i motbakke. Den første kontrakten vil bli en gamechanger. Vi vet poLight har et revolusjonerende produkt. Ut fra hvor flere kunder befinner seg i testløpet, vet vi at linsen fungerer og er interessant for flere aktører. Og vi vet at potensialet til denne aksjen er eventyrlig stort.

Men vi er ikke alene, slett ikke. Det er flere som har poLight aksjen på radaren. Men siden det er såpass få aksjer i selskapet, så er det vanskelig å få tak større poster uten å presse opp kursen. Dette vet de proffe og derfor tar man alle mulige knep i bruk for å riste ut så mange småaksjonærer som mulig før torsdag.

For på torsdag lan det være for sent å få tak i billige aksjer. Ja, faktisk kan det være for sent dersom den rette meldingen slippes i dag eller morgen. Derfor begynner det å haste for å få tak i aksjer i poLight. Så den utviklingen vi så i går kan godt fortsette i dag, men det kan også plutselig slå kontra og kursen går kraftig opp.

Her er det bare å sitte i ro og vente på presentasjonen kommende torsdag. Hva som skjer etter den presentasjonen vet ingen, men Isaksen sitt budskap vil ha mye å si. Og med tanke på hans budskap på Q2 forventer jeg ikke at torsdagens budskap blir mindre optimistisk. For nå er selskapet kommet enda et par skritt nærmere en potensiell himmelferd.

Lykke til!! Men ikke la dere lure av de proffe. Det unner jeg dem ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
22.10.2019 kl 10:33 2935

Som antatt latterlig lavt volum, og tipper de som vil inn er inne. Et par-tre som vil inn ila dagen ser det ut som, men det store trykket uteblir kanskje til og med etter presentasjonen er over.

Det kan faktisk være tilfelle......hmmm , blir lite action her da... jaja, da får vi vente til torsdag eller fredag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
22.10.2019 kl 10:33 2934

Som antatt latterlig lavt volum, og tipper de som vil inn er inne. Et par-tre som vil inn ila dagen ser det ut som, men det store trykket uteblir kanskje til og med etter presentasjonen er over.

Det kan faktisk være tilfelle......hmmm , blir lite action her da... jaja, da får vi vente til torsdag eller fredag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.10.2019 kl 02:29 2722

Alt stemmer etter klokka her. Lavt volum og manipulerende baissere som prøver å krasje kursen med småbeløp. Trodde alle var inne, men tydelig magneten drar til
seg mye møkk før gjennombruddsordren..
Tror polightere ikke bryr seg. De er ikke så dumme
Som i andre aksjonærer i. Vi vet at dere vil ha gull så vi gir dere
Gråstein..... dvs små
Volum for moro skyld. Bare for å leke oss med dere.

Herregud så patetisk!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:39 Du må logge inn for å svare