Gjennombrudd i Kina nå
TAPI først ut i Kina
TAPI:
"Vi er veldig stolte av at vi i Kina er den første aktøren i bransjen som tar i bruk den tilkoblede flasken i stor skala, og engasjementnivået med kinesiske forbrukere er ekstremt høyt."
NB : Tapi bruker Thinfilms teknologi på NFC
TAPI:
"Vi er veldig stolte av at vi i Kina er den første aktøren i bransjen som tar i bruk den tilkoblede flasken i stor skala, og engasjementnivået med kinesiske forbrukere er ekstremt høyt."
NB : Tapi bruker Thinfilms teknologi på NFC
Redigert 21.01.2021 kl 06:05
Du må logge inn for å svare
rosgun
13.11.2019 kl 19:53
2959
Litt påfyll fra artikkel i starttråd:
Utgiftene til å utstyre merkevaren din med NFC-nedleggelser for å bekjempe kriminalitet blir mye lettere å bære hvis du kan raidere markedsføringsbudsjettet. Dette er veldig tanken på Thinfilms forsinkelse. Han ser på et merkevare som bruker $ 100.000 til $ 300.000 i måneden på markedsføring av søkemotorer, og sier: "Det de sier er: hei, jeg skal kjøpe trafikk fra Google og hvert klikk som tar brukeren dit jeg vil at de skal dra koster sannsynligvis 1 - US $ 1,25 '. For en brøkdel av den kostnaden kan de knytte noe til produktet sitt, og så lenge de får de rette engasjementsgradene, begynner investeringen å være fornuftig. Vanligvis, akkurat nå ser vi at engasjementet ligger mellom 5% -10%, og vi ser bare at det vokser. ”
———
Han er absolutt en tro på kraften i NFC-teknologi. På spørsmål om det til slutt vil bli adoptert av alle internasjonale ånder, sier han: “Vi vil tydeligvis starte med merker av høy kvalitet, men jeg tror det bare er et spørsmål om tid. Det handler om når, ikke om. ”
———
Han mistenker at bare de store merkeeierne har råd til NFC-kapsler, gitt en kostnad på 20p-30p eller mer sammenlignet med 0,2p for en vanlig stopper. Men som på bærbare datamaskiner og telefoner, er enhetsprisene på vei sørover når teknologien skaleres opp.
Utgiftene til å utstyre merkevaren din med NFC-nedleggelser for å bekjempe kriminalitet blir mye lettere å bære hvis du kan raidere markedsføringsbudsjettet. Dette er veldig tanken på Thinfilms forsinkelse. Han ser på et merkevare som bruker $ 100.000 til $ 300.000 i måneden på markedsføring av søkemotorer, og sier: "Det de sier er: hei, jeg skal kjøpe trafikk fra Google og hvert klikk som tar brukeren dit jeg vil at de skal dra koster sannsynligvis 1 - US $ 1,25 '. For en brøkdel av den kostnaden kan de knytte noe til produktet sitt, og så lenge de får de rette engasjementsgradene, begynner investeringen å være fornuftig. Vanligvis, akkurat nå ser vi at engasjementet ligger mellom 5% -10%, og vi ser bare at det vokser. ”
———
Han er absolutt en tro på kraften i NFC-teknologi. På spørsmål om det til slutt vil bli adoptert av alle internasjonale ånder, sier han: “Vi vil tydeligvis starte med merker av høy kvalitet, men jeg tror det bare er et spørsmål om tid. Det handler om når, ikke om. ”
———
Han mistenker at bare de store merkeeierne har råd til NFC-kapsler, gitt en kostnad på 20p-30p eller mer sammenlignet med 0,2p for en vanlig stopper. Men som på bærbare datamaskiner og telefoner, er enhetsprisene på vei sørover når teknologien skaleres opp.
Redigert 13.11.2019 kl 20:00
Du må logge inn for å svare
Gått over til haussing av Thin Rischioso etter flausen i Sdrl?
ragnara
13.11.2019 kl 21:37
2759
Rischioso er i ferd med å miste det..
Har ikke sett hva han har drevet med ni sdrl, men merkelig at han ikke forstår at ingen hører på han når han holder på som han gjør...
Har ikke sett hva han har drevet med ni sdrl, men merkelig at han ikke forstår at ingen hører på han når han holder på som han gjør...
Ris et et barn som sikkert holder på med noen små tusenlapper.. thats it
rischioso
13.11.2019 kl 22:51
2619
Slettet brukerskrev Gått over til haussing av Thin Rischioso etter flausen i Sdrl?
Flausen i SDRL er dedikert til de som ennå sitter.
Har svart deg på SDRL tråden - her er det THIN som gjelder så her diskuterer vi THIN, men du er velkommen som THIN aksjonær - her kan du ta tilbake mye av tapet fra SDRL og kanskje mer til men da må du handle kjapt ... ;)
Har svart deg på SDRL tråden - her er det THIN som gjelder så her diskuterer vi THIN, men du er velkommen som THIN aksjonær - her kan du ta tilbake mye av tapet fra SDRL og kanskje mer til men da må du handle kjapt ... ;)
Redigert 13.11.2019 kl 22:53
Du må logge inn for å svare
Ganske sterkt av deg å ikke bare komme med informasjon, men faktisk anbefaler andre å satse sine egene private penger på en bestemt aksje. Sterkt!
Noni
13.11.2019 kl 23:40
2513
Nå har jeg lest fra begynnelsen av tråden, for å få informasjon om Thinfilm. Men det var jo bare krangel mellom to innleggere, uten noe
fornuftig om aksjen. Det er rart at det blir side opp og side ned med krangel og beskyldninger, lite hyggelig. Generelt synes jeg det er blitt meget tungvindt å følge med her på forumet, da dette går igjen flere steder.
fornuftig om aksjen. Det er rart at det blir side opp og side ned med krangel og beskyldninger, lite hyggelig. Generelt synes jeg det er blitt meget tungvindt å følge med her på forumet, da dette går igjen flere steder.
Jeg ser beskjeden og skjønner.. Jeg hopper av :) jeg gir meg...
I give upp! Har uansett ingen poeng å diskutere her på forumet.
- Jeg har kommet over argumenter som har vært helt på jordet, så har jeg blitt provosert av disse løgnene. Jeg har dermed prøvd å påpeke hvor på jordet disse argumentene er. Men jeg har skjønt at motparten er 0% åpen mot å snakke om innhold, og jeg blir kun angrepet personlig og anklaget hvor poengene jeg kommenterer ikke blir svart eller tatt opp på eller diskutert. Så jeg skjønner nå at jeg bruker energi på tull & tøys. Jeg vil nå kun følge med på aksjen selv, uten å kommentere har, har ingen hensikt å gjøre det.
SNAKKES (Ris, you won)
- Jeg har kommet over argumenter som har vært helt på jordet, så har jeg blitt provosert av disse løgnene. Jeg har dermed prøvd å påpeke hvor på jordet disse argumentene er. Men jeg har skjønt at motparten er 0% åpen mot å snakke om innhold, og jeg blir kun angrepet personlig og anklaget hvor poengene jeg kommenterer ikke blir svart eller tatt opp på eller diskutert. Så jeg skjønner nå at jeg bruker energi på tull & tøys. Jeg vil nå kun følge med på aksjen selv, uten å kommentere har, har ingen hensikt å gjøre det.
SNAKKES (Ris, you won)
Redigert 13.11.2019 kl 23:51
Du må logge inn for å svare