Tre særdeles viktige faktorer når det gjelder Axa.

bålfreak
AXA 06.06.2018 kl 12:50 10555

1 Bunnlinjen
2 Bunnlinjen
3 Bunnlinjen

Ja, vekst på bunnlinjen er det som teller, enkelt og greit. Får vi en god bunnlinjevekst fremover vil markedet få den bekreftelsen det venter på. Markedet er lite villig til å prise inn andre faktorer i Axa. Innsidekjøp, ordreinngang og porteføljekjøp gir bare kortsiktige boost. Mr Market er en kresen fyr som ikke så lett lar seg påvirke.

Det som derfor er interessant er å diskutere hva som vil ha størst innvirkning på bunnlinjen fremover. CUT the CRAP om shorting og hvem som holder kursen kunstig nede osv. osv. Endre sa ved Q1 at han forventer at portepølekjøpene vil begynne å gi full effekt ved slutten av 2018. Det betyr at vi skal få en betydelig vekst på bunnlinjen hvis alt går som det skal. Men hva med kostnadene, renteutviklingen og eiendomsporteføljene.........
Stigende renter vil føre til en høyere kapitalkostnad for Axa, men da må det også forventes at prisen på porteføljene vil synke.........
Lønnskostnadene vil vel være noenlunde stabile........
Eiendomsporteføljene, ja hva med dem.......Eiendomsprisene i Spania stiger år for år slik at vi kan forvente gradvis bedre avkastning på eiendomssalgene.

Noen som har synspunkter eller meninger så kom gjerne med dem. Ha en fin dag i solen......
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 14:41 7813

1. Rentene (de viktige) har gått ned i det siste.

2. Om de stiger, er det litt større kostnad for Axa og B2H, men dette er jo forventet og ikke noe nytt.

Man må heller spørre seg; «hvorfor stiger rentene» ??

Svaret er kort og greit; det går jævlig bra i verden der rentene stiger. Folk er i arbeid, de har bedre og bedre betalingsevne, og da trolig betalingsvilje når Endre banker på døra.

Stigende renter bør gi større topp og bunnlinje alt i alt. Positivt for AXA og B2H!

Kursmanipuleringen vi ser er shorting og makkverk utført av noen som ønsker det slik. Vi i gata har ingen påvirkning på dette her.

Snart er vi i juni/juli, da har AXA beveget seg oppover til nyttår. Kanskje det skjer i år også!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 15:11 7729

Fælt så du sletter innlegg Hanibal. ??

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 15:21 7681

var litt for brå og tenkte meg ikke helt om en visss herremann, jeg får skylde på at Axa er ikke helt moden ennå forsatt veldig ungt selskap.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
06.06.2018 kl 15:24 7659

Helt enig i at stigende renter er en konsekvens av at verdensøkonomien går veldig bra. Det er først laaangt ut i oppgangssyklusen når rentene ( de norske ) har nådd 7% eller mer at vi kan begynne å frykte et fall i aksjemarkedene. Europeiske banker sitter på mengder av råtne lån og de må etterhvert kvitte seg med enda mer av disse pga regelendringer. Man kan derfor sannsynliggjøre at prisen på porteføljene heller vil gå ned enn opp. Motsatt er det større konkurranse innen inkassobransjen, men min oppfatning er at det er mer enn nok til alle når det gjelder porteføljer. Særlig er Italia et land hvor det flyter over av misligholdte lån. Axa har satset mye i Spania og det tror jeg er klokt. Forøvrig ønsker jeg meg flere kjøp i Norden og Norge, gjerne også i Tyskland.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 16:00 7861

Det eneste som skal til for å se økende Bunnlinje er:
1. Tolmodighet
2. Tolmodighet
3. Tolmodighet

Og ingen sarkasme takk :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 16:09 7810

God dose med tolmodighet :))
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 16:22 7750

Kanskje, kanskje ikke. ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
06.06.2018 kl 19:29 7582

Tålmodighet må man ha dersom man skal oppleve økt bunnlinje og helst god helse. Ofte er børsen slik skrudd sammen at av 240 børsdager er det kanskje bare 10-15 dager at det er viktig å være inne i en aksje. Resten kan stort sett være ørkenvandring .
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 19:59 7523

synnes for min egen del at jeg har stamina og stayer evenen til høsten har jeg vært aksjonær i selskapet i 3 år. ser frem i mot at disse kvante fonds som har lagget kursen kan gjennta til det kjedsommlige. skal bli fint å se når Endre Ragnes melder om gode pluss tall på bunnlinjen , ser for meg at den virklige store oppgangen kommer ikke før 2019. To ting jeg som aksjonær synnes er utmerket,

1 .fått inn meget dyktige fagfolk som co investor
2.omvends splitt er et faktum

Og John Fredriksen øker sin aksjebeholding, det er ikke så lett lenger å holde på med øres trading ,det liker jeg .nå er det bare å duellere med sin indre demon , skal jeg selge nå å håpe på få rimligere aksjer sen Sommern. for min del tatt et valg som jeg ikke kommer til å forandre på. lykke til Dere langsiktige.

nå tar jeg Sommerferie kommer til bake til høsten.

Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 20:14 7464

En dag (snart) våkner vi til et feita bud på B2H, gjerne med 50% budpremie.
Der sitter jeg bra inne nå, og jeg begynner å lure på om kursen som trykkes litt ned der for å ikke presse kursen opp før bud. Bare vent å se, jeg er nokså sikker.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 21:29 7312

Bunnlinje og tålmodighet.
Med det på plass så kommer man langt.
Det er det ingen tvil om.
Da kjører man trygt i heisen med alle de andre.

Det er heller ingen tvil om at det finnes andre metoder, årsaker og veier.
Ikke bare bunnlinje.
Man kan ta SS som eksempel i AXA.
Det er ingen tvil om at SS og mange andre har tjent mye penger i AXA mens andre igjen har ventet på bunnlinjen,
så jeg slår meg aldri til ro med det svaret.
SS er vel kanskje oppe i 5-6 i kurs allerede på sine trader...
Når bunnlinjen er på plass passerer han ti mens vi andre når 5-6.

Jeg liker å vite hvorfor AXA fløy over 3 helt uten bunnlinje for lenge siden.
Eller hvorfor den presses ned når den presses ned.
Jeg ikke bare liker det, men jeg gir meg ikke før jeg har forstått og mestret alt sammen!
Finner jeg de svarene i AXA og alle andre aksjer jeg befinner meg så gjør jeg ti gangeren i forhold til å bare følge bunnlinje og det fundamentale.
I tilegg gir det meg så mye mer underveis.

Jeg innrømmer glatt at jeg ikke forstår meg på hele bildet i AXA enda, men det skal jeg!
Jeg har bestemt meg for å utelate Hegnar forum når jeg leter etter svarene mine.
Noe jeg har lovet Hannibal/Fara investor å gjøre også. :-)
Jeg innser at innleggene mine tar altfor mye plass her inne og er mer til irritasjon enn nytte.
Det er noe jeg ikke ønsket da jeg registrerte meg her.

Så tar jeg tid til en liten avsporing siden dette blir mitt siste innlegg her inne.
Iaf i denne omgang.
Man kan si mye om SS på godt og vondt.
Såpass må en tåle på et anonymt forum og det stikker ikke dypt.
Hvert fall når en bidrar med så mye som SS har gjort opp gjennom.
SS er personen som holder AXA trådene i gang og som klarer dra i gang tråder som engasjerer og får folk på banen.
At SS er en god person lyser også lang vei selv om han kan få en stein til å knurre på han til tider. lol
Ta vare på det. Han er ekte.

Takk for nyttig informasjon Finans2017
Til alle andre AXA investorer
Happy hunting og god sommer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 22:09 7225

Woow, det er ikke hverdags at SS får skryt her i trådene, det varmer, og det virker ekte MayFly. Takk for det, og det verdsettes at noen tar seg tid å ikke bare kritisere, men å anerkjenne litt av det en driver med.
Jeg har prøvd å skjerpe meg litt her, selv om det kan gå en kule varmt til tider!

Ang AXA og forstå, så er det noe jeg og kunne tenkt meg. Det er vel Orkla og AXA jeg kjenner best, og som har gitt meg rimelig bra inntjening så langt. Men må innrømme at det siden juletider har vert komplett umulig å forstå AXA. Man føler man mangler litt av teften som man hadde i AXA, for nå er det liten logikk i det som skjer.

Endre klarer ikke levere blå tall, noe han absolutt burde.
AXA kursen klarer ikke 3 tallet overhode, og vi jokker på kurser som vi så for to år siden. Sterke krefter er satt i sving for å tvinge axa ned fra 2,90, men jeg forstår ikke hvorfor det skal stoppe på 2,66-2,75 om man vil knele kursen.

Nå er det Mikke Mus omsetning i AXA, og om noen virkelig ville ha denne ned til 2 kr, så skulle de fort ha klart det, for det finnes rikelig med aksjer å låne, og selge som faen. Det er liksom ikke det som er ønske heller, for da hadde gribbene gjort det for lenge siden.

Jeg sitter derved like rådvill som flere andre her, og jeg forstår bare ikke hva som ligger bak. Hvorfor kjøper Storeulv mellom 2,69 til 2,80, når han kunne tatt en telefon og fått kursen ned til 2,4-2,5 og kjøpt der.

Tror faktisk ingen andre her forstår så mye heller!
Nå håper jeg bare for mine venner her inne at AXA får fart på seg og at de som vil ut i pluss, eller break even klarer det før børsene krakker - noe Tom Hauglund mener skjer innen 6-12 mnd (a-la 2008). Vi får krysse fingrene for at Endre leverer blå tall i juli, og at vi ser en stigning som går opp fra i sommer som tidligere, men blir ikke forundret om det og uteblir.

Håper ikke du gjør alvor av å stikke helt bort MayFly, synes du og har bidratt med en god del bra.
Vi må ikke la AXA trådene overlastes til de som aldri har eid en aksje, men har det som tidsfordriv å prøve å prate AXA ned....Misunnelsen lenge leve.

Ship ò hoy!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2018 kl 23:24 7088

SS:
Ta det til deg for det er ekte.

Det er ikke noe å tillegge i forhold til det du skriver om AXA.
Jeg sitter med de samme spørsmålene.

Tom Hauglund får nok kanskje rett angående krakk.
Jeg må innrømme det er veldig få aksjer som frister nå så sånn sett hadde det passet bra.
Viktig å ha mye cash fremover.

Jeg tar sommerferie fra aksjehandel nå, men kommer til å følge med på det som skjer.
Dukker nok opp igjen på forumet senere.
Vi snakkes.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
07.06.2018 kl 10:30 6860

Det er ingen som holder kursen i Axa nede gutter. Kursutviklingen er en konsekvens av utviklingen i selskapet. At kursen har vært høyere enn idag skyldes såkalt feilprising av markedet fordi forventningene var svært høye og massesuggesjonen og psykologien "tok litt av" Det er slettes ikke uvanlig at aksjer feilprises og at markedet tar feil i perioder, men så og si alltid korrigerer markedet seg inn igjen slik vi har sett det i Axa. De som vil trade aksjen må jo gjerne forsøke seg på det. Personlig synes jeg andre aksjer egner seg bedre til det som f.eks Seismikkaksjer som PGS, Polarcus, Seabird eller egentlig det man mener er fornuftig å trade. Axactor vil starte på sin etterlengtede himmelferd når resultatene dokumenteres på regnskapsfremleggelsene. Derfor er bunnlinjen så viktig. At det liksom skal være noe annet hokus pokus er jo bare tullball og gjenspeiler kun ungdommelig utolmodighet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 10:34 7122

Man skal være rimelig blind, uerfaren og ikke minst naiv om man ikke så hvordan algoritmene lekte med axa i 10.000 stk poster med 3 øres desimaler. Dette så vel stort sett de fleste, og algoritmene var satt til å passe på kursen, og presse ned.

Når du påstår noe så hinnsides som du gjør Bålfreak, så tror jeg du er rimelig uerfaren i analyse !
Ellers enig i at AXA nok var priset litt høyt som følge av stor optimisme, men det kan fort endre seg når Endre snart legger frem sine tall.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
07.06.2018 kl 10:38 7097

Forøvrig er jeg også heeeelt uenig i de som tror at markedet snart skal krakke bare fordi vi har hatt en lang oppgangsperiode. Den lange opphangsperioden har vært kunstig stimulert av sentralbankene og det er jo først nå at verdensøkonomien står på egne bein . Forventninger om høyere oljepris pga større etterspørsel og lavere produksjon vil drive Oslo Børs videre. Betydelige skattekutt vil fortsette å stimulere USA ,s økonomi. Kina går meget bra med forventninger om høyere konsum osv. Tørrlastrater,tankratene og containerskipsrater er på vei opp. Likeledes er supplyrater og riggrater på vei opp. Krakkprat er bare tullball og Mr.Mayfly bør ikke forsøke å leke ekspert på dette området ( heller ikke undertegnede, men jeg har et helt annet syn på dette)
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 10:42 7068

forstår ingen verdens ting, aksjen oppfører seg utrolig irrasjonelt. så du mener at kursen ikke er verd mer en 25 kr, for det er ditt vi er på vei nå. og Fredriksen som har kjøpt 400000 millioner aksjer i område 2.65-2.78 er allt for dyrt? skulle gjerne hatt mer penger å kjøpe på for dette er lattlig at kursen blir handlet på stusslige 26.30. misstener at det kommer flere kjøp fra Fredriksen de nærmeste mnd.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
07.06.2018 kl 10:43 7053

Joda, algoritmene og robotene har selvfølgelig påvirket øretrillingen. Men i det store bildet betyr det lite. Du må skille mellom trading og det å være trader og investeringer og det å være investor. Det veit jeg du kan også Skipsjefen, ikke noe vondt ment fra min side. Som jeg har sagt tidligere, trading er en ting og langsiktig investering noe annet. Bare gøy at noen kan tjene pæng på trading.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 10:49 7031

Jeg skiller mellom det, og jeg er helst en trader, og allerede tradet litt i AXA i dag og.
Det er fint med samlekurtasje!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
bålfreak
07.06.2018 kl 11:36 6948

Jepp, det er bra. Skillet mellom trader og investor kan være vanskelig fordi man rives med og påvirkes av den daglige informasjonsflyt som til tider er ganske voldsom. Det er fort gjort å miste perspektivet og begynne å tenke kortsiktig når man egentlig skal ha de lange brillene på. Jeg trader litt i Pgs for tiden, brukbar spread og god likviditet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Varsom
07.06.2018 kl 11:41 6928

Er enig i at det virker som om kursen i b2h holdes nede, med den gode veksten på både topp, bunnlinje og den lysende guidingen, så skulle det ikke forundre meg om det kommer et bud snart!
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 12:28 6869

Varsom, det tror jeg og. Dette er akkurat etter læreboka, og plutselig sitter en feit melding på Newsweb om akkurat det.
Ang AXA så er det slike dager jeg elsker. Snart i gang med 4 traden min (intradag), og fortjenesten er fin!
Sørgelig for de som sitter long, men vi som er tradere for kose oss med svingningene, selv om jeg også har en long post i AXA, men ikke så stor som tidligere.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Varsom
07.06.2018 kl 12:33 6852

Godt å høre Ss, bra det har blitt noen trader. Ligger selv også på kjøp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
..EMIL..
07.06.2018 kl 12:35 6841

Skulle ikke köpa mer, men var tvungen.
Tyvärr köpte jag 10k lite för dyrt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 12:43 6821

Jeg hadde heller ikke tenkt å kjøpe I dag, men lot meg rive med på dette kursnivået. 25 K til.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 13:03 6779

Det er kjekt med slike AXA dager, men spar på kruttet, kan være enda mer nedside her.
Robotene går som smurt nå! Tipper shortene øker i disse dager.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
..EMIL..
07.06.2018 kl 13:20 6737

Där kan du säkert ha rätt Skippy. Men nu har jag användt alla krutrester jag hade.
Sitter long och presis som du säger - snart kan det ticka in något på newsweb.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Leoparden1
07.06.2018 kl 13:44 6665

Nå bør Geveran snart steppe inn og redde meg! Hadde ikke gjort noe om det kom en fin kjøpsmelding derfra i dag...
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 13:54 6638

Nå hadde jeg tatt sommeren, men siden jeg startet så skal jeg fullføre denne tråden
siden den ble veldig interessant.
Bålfreak jeg er ikke sint om det virker sånn.
Bare engasjert. :-)

Bålfreak:
Sitat 1 "Krakkprat er bare tullball og Mr.Mayfly bør ikke forsøke å leke ekspert på dette området ( heller ikke undertegnede, men jeg har et helt annet syn på dette)"
Siden du kaller det jeg skriver som tullball så må du vel leke ekspert?

Nå skrev jeg kun at jeg syns det meste er dyrt som en kommentar på at Tom Hauglund forventer krakk uten å utdype det noe mer.
Likevel sier du jeg ikke bør leke ekspert. Merkelig da jeg ikke skrev noe om det selv,
men svarte på det SS skrev.
Tom Hauglund er kanskje den analytikeren som jeg respekterer mest av alle uten at jeg baserer meg på hva han sier.
Men jeg lytter og gjør meg opp mine egne meninger.
Sissener er en annen.
Jeg kan utdype for deg det jeg skrev siden du sa jeg ikke skulle leke ekspert.
Så kan du heller arrestere meg for mine ord og ikke Tom Hauglund sine.
Jeg syns det meste er dyrt.
Det er uaktuelt for meg å kjøpe TGS, PGS, Equinor, AkerBP, Selvaag, Solon, Marine Harvest (Sissener short) bare for å raskt nevne noen jeg følger i forskjellige sektorer.

I olje f.eks er det utrolig mange faktorer og både oversiktlig og uoversiktlig akkurat nå.
Mye er priset inn og mye er vanskelig å prise inn.
Oljen er 75-80 og alt har flydd av sted.
I morgen kan den fortsette eller kræsje.
Venezuela kræsjer.
Lagrene i verden er tatt ned.
Samtidig skriker verden fordi bensinprisene er for høye.
Flybillettene flyr i været.
Trump og USA setter press på Saudi og Russland for å produsere mer olje.
Hva tror du skjer om de produserer mer olje?
Hva tror du skjer om de ikke produserer mer?
Videre skriver du at Kina går meget bra,
men tror du f.eks Kina vil ha oljepris på 100 dollar eller mer med sitt forbruk?
Eller India?
Dessuten har olje utløst mange kriger og det kan skje igjen i midtøsten.
Det drar seg til der.

Du sitter og tegner et bilde hvor alt er enkelt og har med bunnlinje og firkantede a4 ark,
men det er så mye mer som spiller inn.
Alt har en balanse og kræsjer den balansen så får det ringvirkninger langt utover.
Det ligger masse som kan trigge et krakk i verden i dag.
Den aller viktigste triggeren er markedspsykologi.
Det har vært mange fine år og mange vil beskytte gevinsten sin fra disse årene
og de vil juble for en ny inngang langt der nede.
Merril Lynch og Morgan Stanley som eksempel vil gjøre alt i sin makt for å forsterke et krakk.
Vi fikk allerede et eksempel på hvor skjørt det er for noen måneder siden.
Eneste som lå bak var tiårsrenten, frykt og Trump.
Ingenting av det er borte. Det ligger der.
Begynner noen å selge så ruller det fort og det skal selvfølgelig dommedagsoverskrifter i alle media.
Da er det bare å glemme bunnlinjer for en stund fremover.
Ingen vet når et krakk kommer, men at det kommer nærmere det vet vi.
Vi har Trump også som kan utløse et krakk over natten.

Sitat 2 "Det er ingen som holder kursen i Axa nede gutter. Kursutviklingen er en konsekvens av utviklingen i selskapet."
Syns du utviklingen i AXA er dårlig akkurat nå?
I såfall hvor er det AXA ikke leverer?
Hva mener du er riktig pris på AXA akkurat nå?
Jeg syns AXA leverer som forventet og sammenlign med B2H så er de i rute.

Hva mener du om JF sine 40 millioner pluss aksjer til høyere kurser enn vi har nå?
Har han ikke peiling eller vet han nøyaktig hva han gjør?
Jeg går utfra at du mener han kjøpte altfor dyrt siden du sier utviklingen i selskapet gjenspeiler kursen.
Siden du mener det så lurer jeg på hvem som leker ekspert av oss to? :-)

Det som er fakta er at markedet mener AXA er dyrt nå.
Det kan være så enkelt som at det satses på et krakk selvfølgelig selv om du bare ser skyfri blå himmel.
Det kan i såfall forklare den for meg meningsløse shorten i B2H.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
..EMIL..
07.06.2018 kl 14:46 6543

Leoparden1

Tror JF samlar idag. Kommer nog meddelande idag eller imorgon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
xpand
07.06.2018 kl 15:14 6486

Hehe kjekt med litt volatilitet. Storeulv har nok særdeles "skumle" hensikter. Følg med. Bare å kjøpe, smeller på newsweb snart. Er selv rimelig fornøyd med 12 intradagshandler idag (8 i AXA). Xp
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 15:34 6445

https://newsweb.oslobors.no/message/453203
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 16:06 6387

Hahahaha, OSE opp over 1%, AXA stuper på melding er og er ned over 3-4% ! Kan ikke annet enn å le, og trade ?

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Solguden
07.06.2018 kl 16:33 6331

Bålfreak den store hausser markedet har alltid rett som du alltid har sagdt om aksjer du vil baisse. Regner med du mener det samme nå. Holder meg selv langt unna Axa pr i dag. Finnes mange bedre aksjer der man tjener penger.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
anderix
07.06.2018 kl 16:35 6319

SS; vurderer å spe på med litt mer i AXA. hva tenker du, er vi snart i bunn, eller bør jeg har litt mer is i magen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 16:39 6306

bare å vente du får den sikkert enda lavere , helt utrolig at aksjekursen under 26 kr. vhor lang ned er det shortene vil ha kursen ned nå. skulle ikke forundre meg at 25 kr går gjennom som et brak . eier ikke ord
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2018 kl 16:41 6295

synne ikke Bålfreak husser, men nå er det storm i et vannglass håper på sol etterhvert
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Varsom
07.06.2018 kl 16:45 6276

Deilig med inngang på 25,8.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare