Borr Drilling - Petter Hermanrud tror Borr kjører snart

Slettet bruker
BDRILL 13.06.2018 kl 19:06 4029

se dagens Hegnar TV fra investor dagen og intervju med Petter
Redigert 19.01.2021 kl 16:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 14:18 2915

Ja det gikk jo veldig bra
Nesten innertier vil jeg si

Har noen hørt disse ekspertene be om unnskyldning for sine feil noen gang , mange følger jo disse karene sine råd
Redigert 13.05.2019 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 13:28 2764

Fortsetter nedover med uforminsket styrke
Det være seg om børsen går opp eller nedover
Kan det være på tide at noen innrømmer de har bommet kapitalt i både analyser og i anbefaling
En av de store ekspertene er som kjent denne Petter Hermanrud
At småfolket her inne er helt på viddene, det er ikke uvant i mange aksjer.
Men når de store profilene bommer så kapitalt , da bør de få litt pepper
Solan
14.05.2019 kl 19:21 2617

Hvem som har rett og feil vet vi vel først om en tid, enn så lenge så finnes vel ingen fasit, kursfallet kan være kortvarig. Men enig i at Hermanruds anbefaling strengt tatt har slått feil. Viktigere akkurat nå for min del er utvikling riggmarkedet og oljepris. Går det rette veien, og borr sitter på eiendeler verdt 35 per aksje, og penger i banken til å betale regninger frem til de ikke blør cash så er jo dette greit uansett hvor kursen måtte finne på å vandre på kort sikt. Men som amatør på dette er jeg veldig klar over at jeg kan ta sviende feil.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 21:09 2508

Vel at slike som du og meg ikke treffer, det er helt ok og forståelig
Men når de gutta som har så enorm høy sigarføring bommer så inn i hampen
Nesten alle analytikere har bommet noe helt jævlig her
I tillegg har vi kjendis investorer som har sitt eget analysekorps
Til slutt klovnen selv mr Trøim. Han er jo enten dum eller går på noe stoff.
Når det gjelder økonomi,, så har de ikke penger nok til å betjene de store forpliktelsene som er i komminga
De har jo bestilt rådyre rigger og har ikke kontrakt til de
Det kommer til å gå åt skogen dette
gbkvinlog
14.05.2019 kl 22:53 2403

Denne analysen er jo bare helt banal og uten noen som helst substans.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 23:03 2369

Ja, det er en åpenbar galskap som foregår i bdrill. Det kjøpes rigger som folk kjøper brød. Men tar de av seg skylappene, ser de at oljeselskapene ikke skyter med maskingevær, slik som tidligere. Nå bruker de rifle med EMGS/MSEIS sikte, og da trenger de ikke så mange rigger.
hara-a
05.07.2019 kl 12:36 1978

Den galskapen som pågår er all shortinga. Er det noen som forsår de ny shortlistene eller spleisen? Det er jo to lister for BORR nå. Får man total short ved å summere disse listene? PS! Petter er i ferd med å få rett!
danm
05.07.2019 kl 13:00 1943

Matmons, ligger du short i alle offshore aktier? Det bliver en ubehagelig sen sommer du får, tror jeg.
danm
06.07.2019 kl 10:33 1750

At Borr har købt dyre rigge, får jeg ikke til at stemme med det faktum, at selskabet er startet med køb af billige rigge og det er hele fundamentet for selskabets overlevelse. Kommer der kontrakter nu, bliver det til meget gunstige rater i forhold til investeringen. Kursen er på et lavpunkt og Trøim har netop været på "kontrakttogt" og man forventer notering i USA. Så hvad der lige skulle på aktien til at falde, har jeg svært ved at se. Og så er olieprisen igen på vej op.
p8
06.07.2019 kl 11:10 1691

Jeg tror vi må vente med å konkluderer om borr drilling har kjøpt riggene sine billig eller dyrt. Ja de er kjøpt til mye lavere pris enn toppen 2014, men markedet priser disse riggene til 100-110 Mill USD mens bdrill har kjøpt til ca 140. Shelf drilling og noble har kjøpt sine kinesiske Jack up til ca 80-90. 2-3 år til har man svaret. Jeg har hele tiden sagt at en skal ta en konklusjon av bdrill når selskapet er 5 år.
Redigert 06.07.2019 kl 11:10 Du må logge inn for å svare