Mens vi venter.....på gjennombruddet

rosgun
PLT 27.11.2019 kl 07:07 10816

Ser supert ut dette om PLT var her er det helmaks:

https://www.kospet.com/about/

Denne kom kl 06:00:

https://www.xiaomitoday.com/kospet-prime-4g-smart-watch-phone/

Salget starter i dag.

Ser jo ut til at konseptet er nytt og at dette kan være Polight linse. 2 linser også..... Batteri som varer 3 dager. Tenker umiddelbart at det er bra kapasitet med 2 kameraer innebygd.

Stemmer dette tro?
Redigert 21.01.2021 kl 05:12 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.11.2019 kl 09:33 6469

Tydelig noen som var ute som vil inn.

Les og bedøm selv..... de som selger nå er enten dumme eller lettlurte....

Dem om det... vi får se om det kommer flere bestillinger snart , gjerne med melding om designwin:):):)

Her er det nok mange taushetsbelagte klasser inne i bildet. Husk den første med mange nye funksjoner.....

Spennende tider nå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Sydney
27.11.2019 kl 09:38 6447

Kospet.......
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Påskeharen
27.11.2019 kl 09:44 6406

Rosegun....du vet like godt som alle andre her at DERSOM poLight var å finne i et produkt som allerede er i markedet hadde det vært børsmeldt.
Den klokken du refererer til finnes allerede, den har vært publisert tester ( se annen tråd) og den strøk med glans.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Computum
27.11.2019 kl 10:34 6342

Nå må du slutte med tøvet rosgun, før aksjen faller under 40. Dine forsøk på haussing virker mot sin hensikt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.11.2019 kl 12:35 6198

Herregud. Hvis dere vet svaret på alt, så kom med noe relevante spekulasjoner i det minste....

Jeg observerer at denne klokken er den første med face ID og den første med to kamera.

Er dette irrelevant ?

Nei.

Det som
Er irrelevant er å spekulere med klokker som ikke har kamera. Hva slags suppe er det egentlig?
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Rojan
27.11.2019 kl 12:42 6180

Linsesuppe vil jeg tro;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.11.2019 kl 19:12 6020

Kommenterer ikke dette tullet jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
edvi
27.11.2019 kl 19:13 6012

Oneplus 8 Pro , 2 selfie kamera kommer snart for salg, og de har jo samarbeid med Telia for salg her i Norge
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 19:34 5955

De har ikke komme så langt i porsess med telefon.. Kommer de med klokke også?
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 20:10 5863

Lansering mai 2020 kan det se ut som.., men ingen tegn til kamera?
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
edvi
27.11.2019 kl 20:30 5817

Det er vel litt eldre tegninger, etter som eg kan forstå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.11.2019 kl 20:33 5803

Zoom inn på den ene linsen..
der ser du The human eye.


https://www.gearbest.com/smart-watch-phone/pp_009309925869.html?wid=1433363&currency=USD&vip=4264295&gclid=Cj0KCQiA2vjuBRCqARIsAJL5a-LueYB0ek2Wrz3BdeLcpP2GPQz8F5I3dUwxICVRxRXgAopBCeWLBeIaAkgEEALw_wcB&client=ca-pub-5467889964886788

Skjønner ikke at noen er i tvil om at det er denne det er snakk om:)
...Og er det egentlig noe krav fra polight å melde designwin spesifikt så lenge de kanskje ikke selv vet hvilken klokke kameraet fra kameraprodusenten kommer med ?

Synes ikke det er så opplagt som alle skal ha det til........

... Og omsetningen i dag var også høyere enn vanlig..... og dere lurer på om noen vet noe... svaret er jo her, så forstår ikke hvor treige det går an å bli i oppfattelsen her jeg, men velkommen etter når neste bestilling ramler inn med minst 100 000 til..(og sikkert en melding om designwin)

Mange gode tilbakemeldinger som har hatt den en stund:

https://www.gearbest.com/smart-watch-phone/pp_009309925869.html?wid=1433363&currency=USD&vip=4264295&gclid=Cj0KCQiA2vjuBRCqARIsAJL5a-LueYB0ek2Wrz3BdeLcpP2GPQz8F5I3dUwxICVRxRXgAopBCeWLBeIaAkgEEALw_wcB&client=ca-pub-5467889964886788#anchorGoodsReviews
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 21:04 5718

"Skjønner ikke at noen er i tvil om at det er denne det er snakk om:)"

Är detta 4 eller 5 klocka du bruker denne settningen på? Håll käft nu
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 21:12 5690

Garantert ikke denne klokka...
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.11.2019 kl 21:15 5680

Hvorfor?

Kjenner du til reglene om hva som må børsmeldes eller er det noe teknisk du ikke får til å stemme?
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 21:18 5661

Men husk at det store gjennombruddet til Polight nå ligger i å få til sin første designwin! Selfølgelig vil det på en eller annen måte informeres om 😊

Klokka i seg selv kunne så absolutt ha inneholdt TLens. 2 linser/kamera tar jo litt batteri også... selv om denne er lansert med markedets hitill beste batterikapasitet i en klokke.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2019 kl 22:32 5539

rosgun skrev Innlegget er slettet
Du snackar bara skit.

Felet är HUR du snackar om dem. Som att du är stensäker på att just denna klocka får en design-win. Detta gärna också inom 2-5 dagar. Tåler ikke nogon som helst kritik.

Folk har åtskilliga gånger försökt fått dig att förstå att detta blir för dumt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 00:00 5407

Fint om du og alle andre kan starte med lukkede tråder, eller rotte dere sammen i en Facebook gruppe dere kan diskutere klokker som kommer uten kamera og patenter det kanskje blir noe av. Lykke til ned lastebilen din👍

Skråsikker og skråsikker........ du forstår vel at jeg ikke er innsider eller.....

Har du noe saklig å komme med så værsågod. Har sett fint lite med noe mening fra deg her. Hvis man ikke gjør noe så skjer det ikke noe. Prøv å gjør noe istedet for å kritisere uten noen motargumenter. Blir for useriøst for meg altså.... Finn deg en annen aksje eller blokker meg hvis du har psykiske problemer med å takle forskjellige mennesketyper og kjøp deg by Volvo så kanskje du blir i betre humør evt få deg litt kjøtt👍

Er du comptum med nytt nick??
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 00:13 5374

rosgun skrev Innlegget er slettet
Du har snakket om googlewatch og vel så omtent alle andre produsenter som kommer/kanskje kommer med en smartwatch en eller annen gang. I tillegg så har du vel snart publisert alle tilgjengelige linker som finnes på nett, som omhandler dette evnet.
Kan du ikke bare gjøre oss litt mer seriøse PLO investorer en kjempetjeneste? Drar deg tilbake til dine supersatsinger Thin og Idex, tap dine sparekroner der og hold kjeften din med all svada du lirer av deg om Polight dagen lang. Denne selskap kommer til å klare seg, med eller uten deg, men med en ADHD investor mindre so kommer det bare til å skje på en litt seriøs måte. Det er akkurat det jeg tror selskapets ledelse og dets tre/fire største aksjonærer er mest interessert i. Ikke den type svada blest som du, når det først rir deg igjen, lirer av deg. Så gjør deg selv en stooor tjeneste rosgun, forsvinn fra PLT trådene og du vil se at ting gå sin gang. Du pusher ingen aksje med bare meningsløs pisspreik. Jeg håper virkelig du skjønner dette en dag du også.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 00:25 5356

"Hvis man ikke gjør noe så skjer det Ikke noe". , skriver du rosgun. Hva faen er det du inn bilder deg egentlig? At du styrer kursen men å spamme ned hele forumet med masse linker (harry linker),og komme mine dine våte drømmescenario? Det er Pholight sine presentasjoner som styrer showet framover og ikke en kødd fra bak ei steinreus som mener han har sett lyset. Drar deg tilbake til Ignis og Thin du, det er der en looser som du hører til. Alternativ kan du ja fortsatt hoppe i havet. Natta din idiot.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 00:32 5345

Og før du kommer med den idiotiske tanke at jeg er Computum sin tredje nick, så er jeg altså ikke det. Jeg er bare en av flere som mener du er like interessant som et "krefstsvulst" på PHT trådene. Ingen vil virkelig har det,fordi det kommer neppe noe godt ut av det det noen gang. Så pell deg er mitt råd.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 05:49 5217

Så det er du som er svensken. Og planen din om å trade har gått i vasken. Med en slik reaksjon og usakeligheter uten noen form for argumentasjon styrker mitt engasjement på forumet mer.

Og hva har jeg gjort galt med å påstå ting jeg står 100% inne for. Tror du at du kan stoppe min ytringsfrihet kan du egentlig gå til IDEX . Ser ut som det ikke er så mye motstand der nå fra forumets største skeptikere og idioter som deg lenger.....

Et tips:

Hold deg til saken og glem person så kanskje noen hører på deg også.

PS: Ha en fin dag i drosjen din

Virker som du generellt er hissig og stygg med folk:

Takker for svar Scoopfinder. Håper virkelig du få rett med din PCIB satsing. Ikke sist for å stappe kjeften på den spydige focuss forståsegpåer.

Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 06:10 5480

Ja, nå får jeg den om 5 dager i posten, så blir gøy å prøve den.....det er uansett den første klokken med face ID og en konkurrent til den klokka evt Polight har levert til...

Blir lett å sjekke hastighet og kvalitet, all in focus, fotavtrykk, tyngde. På den måten vet jeg om det er tommel opp eller ikke. Jeg går all in iallefall for å gi flere noen nye opplysninger. Synes folk stort sett er utakknemlige.....

Og jeg mener helt oppriktig at det er evt er skuffende at Polight ikke var først ute med denne verdensnyheten av en klokke. Jeg holder derfor fortsatt en knapp på at det er Polight linse i denne, så får folk si hva de vil til det motsatt er bevist. Det må bli opp til hver enkelt å være enig eller uenig som med alt annet i livet. Husk: Det er kameramodul produsenten som Polight selger til- ikke klokkeprodusenten. De er underleverandør til underleverandøren...... Her er det mye vi og dere ikke vet om klausuler og avtaler da dette er og kan være hemmelig.
Se feks på de som selger ting til forsvaret- de får jo ikke lov å melde eller de vet knapt hvor det skal til slutt. Dette er sensitiv i formasjon og et topp hemmelig område.

I denne bransjen er det nok også slike tilstander og at de kan ha fått krav om taushet pga konkurransesituasjonen.

Her er det kopiering av teknologi som gjelder.
Ikke minst blant kinesiske konkurrenter!

Skjønner ikke hva folk er så sinte etter. Jeg gjør grundige resesearch. Og folk er faktisk negative til svært viktige avsløringer og diskusjoner. Tydelig at noen ville ha ned kursen i går på morgenen for å kjøpe seg inn igjen. Så gikk den opp og mange er sinte fordi de egentlig ikke tør å sitte utenfor. Nervene er i høyspenn, og mange blir frustrerte fordi de mener at nye og ferske avsløringer drar opp kursen og de kan gå glipp av raketten som alle vet avfyres med antydning av gnist...Folk blir frustrerte og aggressive. Ser på det som et bra tegn, og hvis folk som nå er ute er såååå lite smarte, så får de sitte i ro og vente.....

Husk for hvert nei øker sjansen for et JA. Alternativene blir færre. Dette kalles eliminasjonsmetoden.......(bare et tips til de som ikke vet noenting om saken)

Kursmål uten noe salg er kr 60,-
Med nyheter : ??
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Kraamz
28.11.2019 kl 06:42 5428

Sett fra mitt ståsted Rosgun, så angriper du faktisk andre i dine tråder, vet ikke om du mener det eller ser det selv. Du går frem på en ganske dryg måte med et mål om å nevne alle produsenter så du faktisk får rett til slutt! På tide å jekke litt nedigjen no👍
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 07:00 5402

Når det gjelder Google watch har jeg faktisk ikke gått fra den meningen. At Oppo og LG også får kamera i telefonen står jeg også fortsatt ved At Apple også har en patent med kamera i klokken er også noe som stemmer.

Om disse har Polight eller konkurrentens linse er det jo ingen som vet....

Når det gjelder hvilken klokke som er først hvorfor kommer andre med klokker som ikke har kamera i seg og nærmest lanserer dette her. Bård det gjelder Honor var det beskrevet lens på noen skissetegninger, så der kunne nok mange bli lurt til å tro at det var kamera. Når det først kommer en klokke med kamera og face ID er det ingen som reagerer positivt eller negativt.. Jeg mener dette er verdt å dra opp en diskusjon på. Hvorfor er ikke Polight med i dette?
Lav batteriforbruk, videosamtale osv osv...
Det er jo det alle har snakket om her, og når det først kommer en slik klokke alle har sett frem til blir det helt lynsjestemning her.......

Det er viktig å diskutere den klokken som har kommet, se på den og bekrefte om dette er noe plt har fingeren med i eller ikke. Er det en konkurrent som har levert isåfall. Har plt konkurranse- hvem er dette??? Identifisere og konkludere om dette begrenser mulighetene til Polight suksess eller ikke.

Virker som folk her synser om ingenting og lirer av seg egenskaper i hytt og gevær. Få øynene litt opp også for konkurrenter. Foreta swot analyse og kom med noen fakta istedet for gørr og grim uten noen substans i virkeligheten.



Hva med å komme med en klokke som vi så her som er fra Kina og som skal lanseres ila desember måned eller ila denne uken???? Dere som er så smarte hvorfor er det ikke en eneste person som kan komme med noe vettug. Provence er unntaket her- det skal du ha. Du hostet opp flere som kunne være aktuelle og fikk en innertier.....

Resten har ikke akkurat bidratt noe til å komme med fakta og tanker!!

Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Cumulus
28.11.2019 kl 08:30 5256

Rosgun.
Du er flink å grave frem opplysninger, og det er lov å spekulere i hvilke kunder Polight har og kan få. Ingen problemer. Noe av kritikken mot deg er uberettiget. Men...:

- spekulasjonene bør helst ha en viss virkelighetsforankring
- du bør ikke være frekk i kjeften, da kan det bli både hyggeligere og lettere å bli tatt seriøst
- og du bør for all del slutte med manisk og meningsløs spredning av tråder, slik du gjorde i forrige runde
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 09:20 5164

Ja, helt enig i alt du sier, bortsett fra at det bør gjelde alle her !!
Bør gjelde for flere her synes jeg. Men om man har meninger som går litt utenfor boksen trenger man ikke gå på person istedet for sak. Hvis alle hadde holdt seg inne i boksen ville neppe noen progresjon funnet sted. Tenk heller litt kreativt og annerledes og ikke drep alle tanker. Her er det et nytt område for mange og alle tror de vet alt om meldeplikt osv osv.... Sålenge bestillinger meldes, holder vel kanskje det eller ?

Meningsløse tråder er også : Hva er meningsløst ? Å spre linker til klokker som ikke har kamera. Enig i det. Har aldri påstått noe som ikke har kamera. Honor var jeg aldri påståelig. Der spurte jeg hele tiden og spurte om noen visste om det var kamera i klokken.

At firmaet og nevnte klokke her ikke har noe med polight å gjøre - prøv heller å motbevise og argumentere med f.eks- hvem andre kan ha levert linsen til klokken. Ring og spør produsenten. Ikke vet jeg... Fint om det blir totalt avkreftet fordi profilen til produsenten er spennende og har tydelige ambisjoner....

https://www.kospet.com/about/

Les her:

https://www.kospet.com/watch/prime/

"The largest battery capacity around android smartwatch in the world"..............jeg trodde polight skulle være den første med dette budskapet.... er det ikke det som er fordelen.??

Nei, her er det noe som ikke stemmer overhodet !!!!!

Såklart polight er i denne(såsant de ikke har en konkurrent!!!) ! Hvem andre skulle det ha vært - en konkurrent med samme linse? Eller har den det såkalte ikke strømbesparende utdaterte VCM teknologien eller hva??

Ser at den også kommer på norsk og dansk.... meny.... ER ikke det veldig rart ????

Svensk og Finsk er ikke der, men kinesisk, engelsk,,... se selv link over....
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Kraamz
28.11.2019 kl 10:13 5072

Blir spennende å se om det er denne👍
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 10:52 4991

Hvis det ikke er denne, hvem er det da ?
Det er snakk om lansering dette året !
På mandag er det 22 dager igjen til juleaften. De største innkjøpene gjøres denne uka med Black Friday....Leveringstid 5-7 dager.....
Mao en lansering og muligheter for kjøp nå er jo helt innafor.....for å kjøpe en julegave.... (noe også flere har mast om er viktig og lurt). Når det først dukker opp en slik klokke, nei da sier alle: NEI... den er det ikke.... naiviteten lenge leve.....
En lansering etter denne dagen gir ingen mening!
Kospet derimot har timet dette perfekt ! Enig at det er merkelig at ingen melding har kommet da, men volum på ca 100 000 er jo ikke noe uventet volum for en slik lansering spør du meg. ...og som sagt hvis du zoomer inn til en linse så ser du et øye der. Er dette tilfeldig, eller et generellt "hint" og en merkevare for reklamen til Polight som skal være en del av brandet dems..... the human eye....

Tenk og konkluder for all del selv, men alle spor peker nå i retning av at dette er klokken, spør du meg (men det gjør jo ingen så vurder selv).

https://www.kospet.com/watch/prime/
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
nofilter
28.11.2019 kl 11:07 4954

Håper ikke det er denne.. Kospet ser ut som et seriøst jallamerke, ønsker ikke at PoLight skal asosieres med disse
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 11:09 4945

Deg om det.....
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Cumulus
28.11.2019 kl 11:22 4905

Ja, naturligvis gjelder det alle.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Påskeharen
28.11.2019 kl 11:25 4891

rosgun skrev Deg om det.....
Leste du testen som ble linket til på annen tråd igår ?

https://mobi-test.de/smartwatches/kospet-prime-4g-im-test-was-taugt-die-smartwatch-mit-simkarte-wirklich/

Jeg vet ikke med deg rosgun, men jeg er veldig glad poLight ikke assosieres med Kospet, og det burde vel strengt tatt du og være dersom du er aksjonær.

Hadde poLight vært å finne i et allerede eksisterende produkt hadde vi GARANTERT visst det eller er du fortsatt like bastant på at poLight ikke hadde tatt seg bryet med å nevne det her : https://www.polight.com/investors/news/default.aspx
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.11.2019 kl 11:32 4873

Ja, det er jeg enig i, men allikevel....... hvem andre har fordelene som polight har skrytt på seg ? Hvem har levert kameramodulen til denne da ?

Kan noen gi svar på dette ? Burde vært enkelt når det har vært gjort tester osv. Anyone ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
provence
28.11.2019 kl 12:39 4764

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er så viktig med å finne ut av hvem denne kunden er nå. For å strekke strikken langt, er det sånn å forstå om vi ikke finner ut dette nå så er grunnlaget inne for å betvile om selskapet har en fast fisk på tråden ? 4 ordrer på rad nå med samlet 120.000 linser forteller noe annet. Vi får bare vente på den forløsende meldingen.

rosgun, om du blar ned på siden i linken du viser til https://www.kospet.com/watch/prime/ og finner bildet med hun damen innfelt og teksten

"8.0MP side camera brings the
coolest shooting experience"

så ser du linsesystemet figurlig eksponert. Dette er multilinser slik VCM kamera er bygget på og hva Isaksen sier skal reduserers med TLens systemet.

Konklusjon, dette er kjent VCM teknologi.
Redigert 21.01.2021 kl 01:20 Du må logge inn for å svare