PHO- Eieroversikt
Jeg synes den siste tids utvikling er veldig gledelig selvom jeg har vært helt sikker på at oppgangen skulle komme. Jeg tror faktisk at vi nå vil fortsette oppgangen og aldri se oss tilbake. Noe av grunnen til at jeg tror dette, er den økte oppmerksomheten som en ser fra utlandet. Er det noen som sitter med oppdatert eieroversikt ?
Registrerte at 3 amerikanske investorergrupper var på topp 50 på forrige liste.
Min største bekymring er at et stort amerikansk firma kommer med bud på selskapet i løpet av kort tid. Er redd for at mange vil takke ja til raske penger. For meg er egentlig en ti dobling mindre enn det jeg forventer innen 2020. Er det noen som kan gi innspill på hvor stor prosentandel som må si ja før en kan tvangsinnløse resten av aksjene.
Registrerte at 3 amerikanske investorergrupper var på topp 50 på forrige liste.
Min største bekymring er at et stort amerikansk firma kommer med bud på selskapet i løpet av kort tid. Er redd for at mange vil takke ja til raske penger. For meg er egentlig en ti dobling mindre enn det jeg forventer innen 2020. Er det noen som kan gi innspill på hvor stor prosentandel som må si ja før en kan tvangsinnløse resten av aksjene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28
Du må logge inn for å svare
SørenE
26.06.2018 kl 12:15
5937
Hej Norge
Bente B.: kan du ligge en opdateret top 50 ud på forum ?
Dansken
Bente B.: kan du ligge en opdateret top 50 ud på forum ?
Dansken
Redigert 21.01.2021 kl 07:46
Du må logge inn for å svare