PHO Kommentartraad til BB's Aksjonärliste datert 03.01.2019
For aa finne BB's oversikt lettere har jeg tenkt aa aktualisere datoen hver gang BB aktualiserer listen. En traad det skrives paa en gang i uken? havner lett i ukjent terreng.
Redigert 21.01.2021 kl 08:19
Du må logge inn for å svare
Ebit
11.07.2018 kl 11:59
17868
PHO kommer, når den kommer.
Den var jo ganske treffende, også sett i perspektivet tilbake til den gang , da aksjen ble tatt opp til notering på OB.
Den var jo ganske treffende, også sett i perspektivet tilbake til den gang , da aksjen ble tatt opp til notering på OB.
BenteBazooka
11.07.2018 kl 09:13
17935
Slettet brukerskrev Noen som vet hvor mange aksjer Hunter Hall hadde på det meste?
Ved utgangen av 2016 så hadde Hunter Hall 3,155,822 aksjer.
Virker ikke som de har det travelt med å kvitte seg med siste rest.
Uten nyheter så er det bare å nyte sommeren?
Videre kursutvikling blir vel staket ut ved Q2 om fire uker
Virker ikke som de har det travelt med å kvitte seg med siste rest.
Uten nyheter så er det bare å nyte sommeren?
Videre kursutvikling blir vel staket ut ved Q2 om fire uker
Redigert 11.07.2018 kl 09:19
Noen som vet hvor mange aksjer Hunter Hall hadde på det meste?
Londonmannen
11.07.2018 kl 07:59
18038
Heilo88
Men jeg nekter da ingen å gå inn i selskaper de ikke har tro på eller sågar er negative til. Personlig velger jeg å sette pengene mine i selskaper jeg har tro på og ettersom jeg ikke kommenterer selskaper jeg ikke er inne i, så blir gjerne mine kommentarer preget av min positive tro. Men det er ingen garanti for at jeg treffer mer enn andre.
Ha en fredfull sommerdag! PHO kommer når den kommer.
Men jeg nekter da ingen å gå inn i selskaper de ikke har tro på eller sågar er negative til. Personlig velger jeg å sette pengene mine i selskaper jeg har tro på og ettersom jeg ikke kommenterer selskaper jeg ikke er inne i, så blir gjerne mine kommentarer preget av min positive tro. Men det er ingen garanti for at jeg treffer mer enn andre.
Ha en fredfull sommerdag! PHO kommer når den kommer.
Om det er Hunter Hall som har BNP Paribas så har de ikke panikk. De har solgt tilsammen
ca 70.000 aksjer på siste 8 mån. Så det er vel knapt verdt att kommentere.
ca 70.000 aksjer på siste 8 mån. Så det er vel knapt verdt att kommentere.
heilo888
11.07.2018 kl 00:09
18169
Londonmannen er som vanlig veldig så euforisk og "høy" i de selskapene han er til en hver tid er inne i!
Ebit
10.07.2018 kl 23:50
18189
Overveiende sannsynlig, fru Blom?
Tror jeg vil vente et par kvartaler til, før jeg kjøper påstanden.
Tror jeg vil vente et par kvartaler til, før jeg kjøper påstanden.
Londonmannen
10.07.2018 kl 23:25
18171
Oppgang kommer
Så lenge vi vet at det er overveiende sannsynlig at salget vil ta kraftig av utover i 2018, så vet vi samtidig at det er overveiende sannsynlig at kursen vil respondere positivt på økt salg.
Det er derfor ingen grunn til å bli frustrert eller ergre seg over at det tar noe tid. Bruk heller denne tiden og dagens kursnivå til å akkumulere flere aksjer. Dette er trolig en gylden mulighet til å kjøpe seg opp i et selskap med en fantofenamenalistisk fremtid de kommende årene.
Og med det relativt lave totalantall aksjer i selskapet, så sier det seg selv at kursen vil gå brutalt opp den dagen større «fisker» får øye på PHO.
Nyt sommeren og solen!
Så lenge vi vet at det er overveiende sannsynlig at salget vil ta kraftig av utover i 2018, så vet vi samtidig at det er overveiende sannsynlig at kursen vil respondere positivt på økt salg.
Det er derfor ingen grunn til å bli frustrert eller ergre seg over at det tar noe tid. Bruk heller denne tiden og dagens kursnivå til å akkumulere flere aksjer. Dette er trolig en gylden mulighet til å kjøpe seg opp i et selskap med en fantofenamenalistisk fremtid de kommende årene.
Og med det relativt lave totalantall aksjer i selskapet, så sier det seg selv at kursen vil gå brutalt opp den dagen større «fisker» får øye på PHO.
Nyt sommeren og solen!
Tipper at Hunter Hall via BNP PARIBAS SECURITIES SERVICE 2.59% 558 10 (-39 124) gikk inn for å høste av Cevira som det ikke ble noe av i første omgang.
Jeg tror neppe dette fondet vet hva de sysler med i PHO nå, omlegging av strategi i fondet eller ikke.
Dette viser med all tydelighet at fonds ikke går dypt nok inn i materien når ting forandrer seg til det huge bedre, slik som PHO fremstår pr i dag.
Dessverre er det bare noen få som enda har gått inn i materien og sett nøye på PHO.
Ser ut som bare `hvis meg pengene` fortsatt gjelder her enn så lenge.
Ser fram til at salget øker og pengene kommer i bingen. Da først kommer større fisker og skal ha mange aksjer, og mange aksjer blir dyrt å skaffe seg når situasjonen inntreffer.
Etter hvert som det blir flere og positive omtaler av BLC Cysviev med flexiscope kan det hende at det finnes noen luringer som skal inn før alle de andre, jeg tror at det finnes visse muligheter for det.
Jeg tror neppe dette fondet vet hva de sysler med i PHO nå, omlegging av strategi i fondet eller ikke.
Dette viser med all tydelighet at fonds ikke går dypt nok inn i materien når ting forandrer seg til det huge bedre, slik som PHO fremstår pr i dag.
Dessverre er det bare noen få som enda har gått inn i materien og sett nøye på PHO.
Ser ut som bare `hvis meg pengene` fortsatt gjelder her enn så lenge.
Ser fram til at salget øker og pengene kommer i bingen. Da først kommer større fisker og skal ha mange aksjer, og mange aksjer blir dyrt å skaffe seg når situasjonen inntreffer.
Etter hvert som det blir flere og positive omtaler av BLC Cysviev med flexiscope kan det hende at det finnes noen luringer som skal inn før alle de andre, jeg tror at det finnes visse muligheter for det.
focuss
10.07.2018 kl 21:44
18257
Hvis Veritas investments er interessert hadde det vært fint om de overtar resterende aksjer fra HH. Hadde vært fint for kursen å bli kvitt dem.
Legoland
10.07.2018 kl 19:36
18283
Registrerte for noen dager siden at Hestdal har to poster paa listen.
1: K. Hestdal AS med 67+++
2: Privat investor med 66k. I tidligere oversikter ble eieren av denne posten benevnt som Kjetil Hestdal.
1: K. Hestdal AS med 67+++
2: Privat investor med 66k. I tidligere oversikter ble eieren av denne posten benevnt som Kjetil Hestdal.
BenteBazooka
10.07.2018 kl 17:48
18362
Så ikke at du hadde skrevet før nå, Legoland.
Kan godt skrive "as per", men datoen står jo øverst på listen.
Skal prøve å få lagt ut oppdatert liste i kveld.
Kan godt skrive "as per", men datoen står jo øverst på listen.
Skal prøve å få lagt ut oppdatert liste i kveld.
07 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES selger 39k, mulig de skal ut no da, utløst av turen oppom 35...
vi får vel slite med dei noen uker da om ikke noen føler for et 500k jafs.
vi får vel slite med dei noen uker da om ikke noen føler for et 500k jafs.
Legoland
03.07.2018 kl 09:51
18583
Bente B,
i den förste oversikten over aksjonärene hadde du med "As per". Synes du skal fortsette med det.
Andre eiere (utenfor topp 50):
Andelen er sikkert korrekt, men bevegelsene helt ut i örska. Andelen til disse har ökt siden traadstart, derfor bör du stryke bevegelsene i fremtidige oversikter.
i den förste oversikten over aksjonärene hadde du med "As per". Synes du skal fortsette med det.
Andre eiere (utenfor topp 50):
Andelen er sikkert korrekt, men bevegelsene helt ut i örska. Andelen til disse har ökt siden traadstart, derfor bör du stryke bevegelsene i fremtidige oversikter.
Legoland
03.07.2018 kl 09:39
18624
MM,
ser ingen grunn til videre drövtygging om Hestdals rolle i Pho det siste aaret elle for din del de siste 15 aarene.
Tipp: Hver gang naar, den gang da.
ser ingen grunn til videre drövtygging om Hestdals rolle i Pho det siste aaret elle for din del de siste 15 aarene.
Tipp: Hver gang naar, den gang da.
Medisinmannen
03.07.2018 kl 07:22
18759
Legoland, du skriver at Hestdal har fått til mye. Kan du forklare hva han har fått til. Tømme påstander er en ting, men det blir først interessant hvis du kan dokumentere hva han har fått til.
Det er en lettelse når han ble sparket.
Det er en lettelse når han ble sparket.
Legoland
27.06.2018 kl 08:21
19138
Har paa andre traader gitt uttrykk for at jeg ikke har store forventninger til tallene som fremkommer om Q2 den 8. august. Og etter en tur i tenkeboksen i midten av februar ble resultatet at en fordobling av kursen etter Q3 var större enn en billigere inngang etter fremleggelsen av Q2.
Bortsett fra HH anser jeg topp 50 for aa väre langsiktige investorer og de resterende 6,2 mill aksjene har blitt ristet saa ettertrykkelig de siste aarene at MM som venter paa utgang ved 40 er i mindretall.
Skal bli interessant aa se hvordan markedet som til naa har ment at Hestdal har staatt i veien for en kursstigning vil reagere.
Pho har mye aa takke Hestdal for, saa jeg haaper han fortsette i selskapet, for bortsett fra Hexvix/Cys, har de enda mye ugjort paa den medisinske fronten.
Oppkjöp paa naavärende tidspunkt er jeg en sterk motstander av. Det ville väre aa belönne Big Pharma for aa ha sovet i timen.
Bortsett fra HH anser jeg topp 50 for aa väre langsiktige investorer og de resterende 6,2 mill aksjene har blitt ristet saa ettertrykkelig de siste aarene at MM som venter paa utgang ved 40 er i mindretall.
Skal bli interessant aa se hvordan markedet som til naa har ment at Hestdal har staatt i veien for en kursstigning vil reagere.
Pho har mye aa takke Hestdal for, saa jeg haaper han fortsette i selskapet, for bortsett fra Hexvix/Cys, har de enda mye ugjort paa den medisinske fronten.
Oppkjöp paa naavärende tidspunkt er jeg en sterk motstander av. Det ville väre aa belönne Big Pharma for aa ha sovet i timen.
Enig Tåka,
Liten sjanse for kursnedgang av betydning nå framover. Store muligheter for videre oppgang i dagene framover etter dagens kunngjøring. Deretter er det forventninger til ny CEO og Q2.
Liten sjanse for kursnedgang av betydning nå framover. Store muligheter for videre oppgang i dagene framover etter dagens kunngjøring. Deretter er det forventninger til ny CEO og Q2.
Redigert 26.06.2018 kl 21:59
Vel, de kommer ikke inn igjen billigere denne gangen tror eg.
clanz
26.06.2018 kl 20:21
19362
Myna trader PHO... solgt nesten 80k siste uken.... syns den spretter mye opp og ned på listen!
Legoland
18.06.2018 kl 21:04
19892
Av topp 50 er det 8 ikkenordiske banker/fonds. Reduserte med 5,1k
Legoland
17.06.2018 kl 08:21
20085
For de som er interessert i historiske topp 50 lister (paa det gamle forumet):
SomSa: Topp 20 liste, startet 16/5-17
SomSa: Topp 20 liste, startet 16/5-17