PHO - Den amerikanske storbanken JP Morgan kjøper seg opp i PHO!

Slettet bruker
PHO 04.12.2019 kl 14:42 49826

Den amerikanske storbanken og meglerhuset JP Morgan Securities er i ferd med å kjøpe seg opp i Photocure, og økte fra 186,000 aksjer på torsdag til over 210,000 på fredag og hopper fra 17.plass til 14.plass.
Det er 3 børsdager siden fredag, så mye kan ha skjedd.

PHO-aksjen er i dag på full fart mot 100 kr, og i øyeblikket er kursen RT 99,3.

Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
06.12.2019 kl 21:39 3577

Synes richosio har et poeng. Pr. i dag så er de to eneste analysene (fra noen som hevder de er seriøse) langt på nedsiden av kursen, det er ikke bra. Enda verre blir det når Edison er betalt av Pho, den er ikke enkel å bortforklare.
ketle homeowner
06.12.2019 kl 21:42 3562

Er det ikke slik at "Den amerikanske storbanken og megerhuset JP Morgan Securities" bare er et slags mellomledd og at man egentlig ikke kan vite hva de har for bakenforliggende kunder eller hensikter?
Slettet bruker
06.12.2019 kl 21:44 3556

Og for de som ikke kjenner Risch fra tidligere så vil dere kunne lese følgende fra han i de fleste innleggene framover.

- Vi snakkes på 70 tallet
- Ørkenvandring
- Ledelsen innfrir ikke

Det er stikkord ift hans manipulative innlegg.
Slettet bruker
06.12.2019 kl 21:46 3540

bravi,
Helt ærlig, hva bryr du deg mest om, hva markedet mener aksjen er verdt eller betalte meglerhus?
Som tidligere nevnt, selg dersom en er misfornøyd, kursen idag vil gi deg god avkastning dersom du virkelig tror den skal ned til 70 fordi det sier Tomas Skveiys i Norne.
Slettet bruker
06.12.2019 kl 21:48 3536

Det som dessverre er fakta er at DNM og Arctic ikke gidder å ta i dette selskapet fordi det gir dem lite og ingenting.
De finner det mer lønnsomt å kjøre analyser på garanterte emisjons selskap i sektoren.
Slettet bruker
06.12.2019 kl 21:51 3519

Men, for all del bravi, jeg er helt enig i at Norne sitt kursmål er latterlig, det burde selvsagt pt lagt på 120-150 minimum, men det skjer kanskje noe når kursen går dit.
Computum
06.12.2019 kl 21:52 3511

Jeg synes Norne har vært ganske treffsikker med sine kursmål for PHO. Men de regner selvfølgelig ikke inn noe mer enn det som opplyses fra selskapet. Og selskapet har vært forsiktige i sine fremtidsutsikter.
Når markedet nå kanskje legger vekt på at utlendinger begynner å få øynene opp for selskapet så er det noe som er vanskelig å prise i en analyse. Men der finnes andre analyser som er mer spekulative (og mindre seriøse) som har langt høyere kursmål.
Londonmannen
06.12.2019 kl 21:55 3498

Er det så å forstå at du mener disse to analytikerne som har kursmål et stykke under dages sluttkurs er fullstendig uavhengige og ikke mottar betaling? Såvidt meg bekjent er enhver analytiker betalt, relativt godt, og de jobber for et meglerhus som har sine kunder, kunder som må pleies og serves. I min verden finnes det ikke uavhengig analytikere og alle har en agenda. Ikke glem at disse analytikerne ringer sine beste kunder direkte før børsen åpner. Det er i de samtalene de er oppriktige og gir de rådene som virkelig betyr noe. Analysene som slippes mer eller mindre offisielt har en agenda som skal påvirke markedet i ønsket retning.

Ikke vær naive og tro at analytikere jobber for at vi småaksjonærer skal få et beste mulig grunnlag for våre investeringer. Vi er bare ubetydelige aktører som skal påvirkes til å handle på en slik måte at det tjener analytikernes betalende kunder.
bravi
06.12.2019 kl 22:00 3474

LM, enig i at analytikerne har en agenda. Det jeg peker på er hva slags agenda Edison har når de blir betalt av Pho for å lage analysene for en pris på 500k/ stk.
rischioso
06.12.2019 kl 22:03 3453

Du virker å investere blindt etter det selskapet melder og det på tross av at de aldri tidligere har innfridd.

Du kan messe om utplasseringer så mye du bare vil, men så lenge brukerfrekvensen ikke på langt nær er høy nok så hjelper jo ikke det på inntjeningen at man betaler i dyre dommer for å sette ut scope som ikke blir brukt nok - ikke en gang i nærheten ....

Det er greit å få med seg at selskapet har vært i det amerikanske markedet før - da også uten at det tok av så man bør ikke ta det for gitt at det gjør det denne gangen. De har tross alt vært der en stund nå hvor Schneider sine ambisiøse mål har rukket å bli gjort til skamme mer enn 1 gang ....

Misforstå meg rett, jjeg er ikke totalt negativ, jeg følger med på hva som skjer og har en viss interesse for caset, men ikke stor nok i troen til å skulle betale 25% mer for en inngang enn det som kan forsvares og det er det min input hovedsaklig er basert på at i slike case hvor man har feilet så mange ganger før så er det aldri dumt å gevinstsikre undervegs for plutelig så kan bunnen gå ut og da er det for sent - alt for sent ...

God Helg!
Computum
06.12.2019 kl 22:12 3420

Vi har sett slike uforklarlige kraftige oppganger flere ganger på børsen. Noe trigger oppgangen og flere kaster seg på. På de forskjellige fora er stemningen euforisk og kunnskapsløse småinvestorer overgår hverandre i å spå hvor langt kursen skal. På ett eller annet tidspunkt begynner det å minke med nye som vil være med på festen. I chartet går det nesten loddrett opp og om det ikke skal fortsette til himmels så må der komme et toppunkt. Når det snur skal selvfølgelig de som sist kom inn først ut. Da blir det trangt "i døra" og mange ser at de begynner å tape og får det enda mer travelt med å komme ut. 100 var en kurs få hadde sett for seg bare noen uker tidligere og et "naturlig" punkt å ta en pust i bakken. Når Norne i tillegg kom med sin salgs-anbefaling så trigget det vendepunktet.
Dette skjer stadig vekk og jeg kan ikke forstå at de som kaster seg på sent i løpet kan gjøre det særlig bra på børs? Og så kommer aggresjonen og leting etter syndebukker.
HrDuck
06.12.2019 kl 22:17 3402

re rischioso

skjønner det, du er nok en sånn som liker å kjøpe etter at inntjeningen har gått i været. Notert deg noe om hva som har skjedd med kursen før det inntraff? :-)
moneymachine
06.12.2019 kl 22:19 3397

rischioso
17.09.2019 kl 20:16
3494
RE - Kan vi få en reaksjon ned til 100- og 50-dagers snitt på rundt 13kr fremover, før det skjer noe?

* Har notert meg det samme - verdt å merke seg at nedgangen fra topp er kommet på høyt volum så uten meldinger av betydning så skal det holde hardt fremover ....
bravi
06.12.2019 kl 22:30 3371

Computum, jeg sier ikke at det var uventet med en korreksjon på kurs 100, norne sin analyse var perfekt timet i så måte, de trengte ikke lang tid på å utarbeide den.

Da mener jeg at Photocures eget analysekorps Edison nå har hatt rikelig tid til å presentere oppdatert analyse. Må si jeg synes selskapet (les Dahl) er handlingslammet i slike saker. Akkurat som de var etter intervjuet med denne Mads.
Haltopen
06.12.2019 kl 23:27 3252

Ditt argument eller hva du vil kalle det faller til grus uansett. Samme hvordan du vrir og vender på der har kursen gått 40% på få uker - det til tross for ørkenvandring, antall utplasserte scopes, brukshyppighet, inntjening, etc, etc. Så hvorfor komme inn etter oppgangen er et faktum og spy ut den samme leksa på ny? Hva nytt bringer du til bordet foruten ditt eget ønske om lavere inngang?
Slettet bruker
07.12.2019 kl 00:09 3177

Hvis PHO slutter over 90 på mandag, så er vi over 100 igjen i løpet av 1 til få dager.
Men volumet bør helst ikke komme særlig lavere enn i dag.
Det viktigste i dag var å komme i pluss, og dermed lenger unna en HS-formasjon som danner høyre skulder i nedre del ved 85,10 og øvre del 86,5.
Selv om det ikke gikk mye over gårsdagens sluttkurs, så er det lille utbruddet fra 85,1-86,5 til dagens 88,2 tydelig i chartet nå.
Derfor tror jeg det er en brukbar mulighet for å slutte over 90 på mandag.

God helg
Redigert 07.12.2019 kl 00:11 Du må logge inn for å svare
Burobeng
07.12.2019 kl 04:53 3041

Hvor stor gjennomsnittlig andel av blærekreftundersøkelsene har Photocure i Europa? Hvor hardt har Ibsen jobbet for å bringe oss dit? Med de anbefalingene og den satsningen vi nå ser i USA, hvor sannsynlig er det at vi vil overgå europeisk markedsandel? Dere som har batterier i kalkulatoren kan regne ut et kursmål for tidspunktet USA går forbi Europa.
Slettet bruker
07.12.2019 kl 06:07 2999

Ja om det kommer inn en amerikansk eller engelsk versjon av OK eller Såpe i hodet eller
komiske Gordon Ekko, så førstår ikke eg hvorfor det skall vare en kjøpssignal.
Vi sakner inside kjøp og noen med økonomiske muskler, som kan henvende seg til medisinsk
ekspertise før vurdering av BLC.

Man kan jo undre om styret vårt har aksjer i Vaccibody, som per idag har en Mcap på 4,5 mrd.
Og der finner ni spettet og Haudeman og Voldberg tungt inne i aksjen som nok har god rådgivning
att lute seg mot. Og Tom Pike som sitter i vårt styre er jo styreleder der i Vaccibody. Og de kan
jo bli en trussel før de fleste farmaselskap med sin leveringsteknologi..
bravi
07.12.2019 kl 09:46 2962

Ser at Edison har en fersk analyse på Trvx med kursmål 18,7 kr. Det er ca. 3 ganger kursen. I Pho har de et kursmål som har ligget på undersiden av kursen siste uke enda de er betalt for analysene av Pho.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 10:23 2892

Jeg har kursmål på kr.350 for Pho aksjen. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 10:26 2885

I USA får PHO utbetalt ca 6 X mer pr kit Cysview enn det de gjør for Hexvix i Europa (identisk med Cysview), og da kan man fort regne seg til hva det blir når PHO passerer Europa i antall leveringer av kit Cysview i USA.
I tillegg har Ipsen bare satset fullt ut i Tyskland, hvor Hexvix har større andeler av markedet,

I USA får PHO 1000 usd pr kit Cysview, mens de i Europa får ca 15-1700 kr pr kit Hexvix, resten går til Ipsen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 10:33 2864

Jeg synes at både Norne og Edison har et tøvete kursmål på PHO, 70 kroner, tenderer til det latterlige.

Simply opererer nå med en fair value på NOK 435,46.

Aksjen ligger nå 30 kroner høyere enn for bare kort tid siden, det er lett å tenke at veien mot 150 nå ikke er altfor lang.

Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 10:51 2816

Etter at jeg fikk tilbake full fortrolighet til PHO igjen, så tenker jeg som så at det ikke spiller noen særlig rolle på litt sikt hva disse ....husene skriver om PHO pr i dag.
Jeg regner med et betydelig økt salg i USA de neste 2-3 kvartalene før det `tar av`, og da blir det disse .... husene skriver helt ubetydelig i den sammenhengen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
rockpus
07.12.2019 kl 10:54 2806

"Ja, det er litt synd at selv om en velger å selge så snur en plutselig på hælen med det meste.

Ville vært mer voksent å sagt at "da valgte jeg å ta gevinst, lykke til videre med Pho""

Var det ment til meg? Var det mitt spørsmål om hva som skjer med High Seas AS som ikke ble tålt?

Noen selger, noen kjøper og noen sitter stille. Alle har begrunnelser for sine valg. Skal det da være slik på dette forum at man ikke kan lufte sine egne tanker og bekymringer som har vært utslagsgivende for salg? Skal man kun få publisere sine grunner for kjøp og for at man sitter på toget videre, men ikke for eventuelle salg?
Kan vi ikke alle ha noe å bidra med, selv om vi alle har en agenda om å tjene på de valg vi tar?
Selv tok jeg en fatal feilbeslutning når jeg valgte å ta gevinst på 59. Likevel har jeg ikke sett noen fundamental grunn til at min vurdering var feil. Tyngre aktører har presset opp kursen, uten at jeg har klart å finne en fundamental grunn for kjøpene. Vet vi mer nå enn før denne siste stigning m.h.t. brukerfrekvens og salg?
Selv om jeg stiller disse spørsmålene, så betyr ikke det at jeg ikke kan unne andre den suksess de har opplevd de siste uker. Selvsagt er jeg bitter for at jeg solgte, men jeg har kun meg selv å bebreide.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
bravi
07.12.2019 kl 10:59 2786

Vanskelig å si hvor mye kursmålene har å si for kursutviklingen men at de har en betydning må man regne med.
Det bidrar iallefall ikke til å støtte kursen når de ligger på undersiden. Når Edison greier å regne seg frem til 18,7 kr i Trvx bør de klare mere enn 70 i Pho også.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 11:13 2740

rockpus,
Ingenting av hva jeg har skrevet var med deg i tankene.
Jeg mener at det var oppriktig synd at du solgte "så tidlig", vi har hatt mange og fruktbare diskusjoner både her og på Tek.

Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 11:14 2735

For de som har ordnet økonomi i f t innehav av aksjer og ellers, og har tro på PHO både på kort, mellomlang og lang sikt, mener jeg det har liten betydning hva de som lever av kurtasje og emisjoner skriver om kursmål i f t PHO.
Det fundamentale er for meg det eneste viktige, og det som evt vil gi uttelling.
Har for øvrig ikke snakket med en aksjemegler eller analytiker på rundt 12 år, og bryr meg heller lite om hva de lirer av seg.

Den gamle høydehopperen Steinar Hoen, også kjent som sjef for Bislett Games, ble i sin tid ansatt i et meglerhus, men etter å ha sluttet etter kort tid måtte han holde pressekonferanse, og der kom det fram at han ikke kunne ha en slik jobb og fortsatt kunne se folk i øynene.

Det sier sitt om denn bransjen, og gir en høy stjerne til Steinar Hoen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 11:16 2733

Faktisk helt enig i ditt siste innlegg.
Jeg tror også at kursmål helt klart har en betydning for noen og at Edison mener at Trvx sin mcap skal sidestilles med PHO sin er helt på jordet etter mine begrep. Men jeg legger heldigvis ikke allverdens vekt på det.
Årsaken til det er at jeg mener dem tar feil. Om dem tar feil ved TRVX skal jeg ikke mene noe om, men i PHO tar dem feil og det mener også markedet.

En korreksjon fra 101 etter den siste tids bratte stigning måtte en nok påvente kanskje uansett, men ingen tvil om at Norne bidro til det.
Men det positive var at aksjen reiste seg igjen igår og steg litt igjen, et styrketegn.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 11:35 2692

Og bravi, dersom en dykker litt i kursmål finner en mye som framstår søkt og rart ift at disse analytikere skal være så kloke hoder.

Norne har NOK 11,95 på Nel, Pareto initierer salgsanbefaling og NOK 6.
Edison har NOK 18,70 på TRVX, DNM har kursmål NOK 7.
DNM har kursmål NOK 44 på BergenBio som svever mellom NOK 12-20(viser kanskje at det ikke bare er Simply som har høyt kursmål på aksjer)
DNM har kursmål på NOK 8 for PGS, kursen ligger på 14,60.

Poenget med dette, er egentlig å vise hvor stor avstand det er og da kan en undre over seriøsiteten og agenda.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
rockpus
07.12.2019 kl 11:52 2642

Godt å få konstatert! ;-)

Ønsker også deg lykke til videre.
Samtidig kommer jeg nok til å legge inn noen innlegg av og til, selv om de da skulle være basert på en eller annen begrunnet pessimisme.
Jeg har f.eks. valgt å ikke kjøpe meg inn igjen etter at kursen gikk fra meg. Dette ut fra tidligere erfaring hva slike panikkjøp kan føre til, samt at jeg faktisk ikke ser hvilke nye oppdateringer som skal være kommet og som skulle gi denne kursstigningen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
rockpus
07.12.2019 kl 12:11 2604

Oppgang Kommer

Jeg savner svar på mitt forrige innlegg til deg. Grunnen til min interesse for ditt svar, er at jeg selv delte en del av dine tidligere bekymringer.

Jeg skal ikke referere ditt tidligere innlegg i sin helhet en gang til, men tar med noen mindre referater:

"Når en styreformann går ut og annonserer at selskapet er inne i en aksellererende vekst, så forventer man seg noe annet enn det man har sett hittil på de 16-17 månedene etter den betryggende uttalelsen fra Egberts, iihvertfall gjør jeg det."

"Jeg mener at det å sammenligne med knøttallene for et år tilbake ikke gir særlig mening i denne sammenhengen selv om de støtter seg på fjorårets tall, og at dette er vanlig å sammenligne med for alle noterte selskaper og andre selskaper."

"Her må det til en økning som monner Q fior Q for å overbevise meg, og sikkert mange andre."

Du svarte at jeg tok ditt innlegg ut av sin sammenheng, der jeg så svarte deg:

"Poenget mitt er at jeg kan ikke se at det er kommet nye tall for brukerfrekvens og salg som skulle kunne endre ditt tidligere syn? Slike tall får vi først ved Q4. Tall fra Cysview så langt dette kvartalet viser vel heller ikke tendenser til betydelig økt salg til NYE klinikker?
Du skriver at jeg tar noe ut av sammenheng. men er ikke de kjente tallene for salg det som betyr noe i sammenhengen?
Siste tidens oppgang tyder på at tyngre aktører nå tror på bedre vekst. Men beviset på om det går den forventede veien får vi fortsatt kun ved Q4 i første omgang.

Nå må jeg samtidig innrømme at jeg ikke har lest alt som er skrevet den siste tiden. Er det kommet børsmeldinger som sier noe om salg og bruksfrekvens?"

I dag skriver du:

"Det fundamentale er for meg det eneste viktige, og det som evt vil gi uttelling."

Og da spør jeg: Hvilke opplysninger er kommet som gir grunnlag for å endre ditt tidligere syn på den fundamentale utvikling? Er det kommet nye opplysninger som gir grunnlag for tro på bedre brukerfrekvens og salg? Er det kommet flere nyregistreringer på Cysview.com i dette kvartalet som tilsier økt salg i forhold til Q3?
Eller har den siste tids oppgang kun sin årsak i at tyngre aktører har kjøpt seg inn på stigende kurser? Har vi noe grunnlag til å tro at de har bedre faktagrunnlag for sine kjøp enn det andre har hatt så langt?
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 12:16 2594

Har ikke anledning å skrive så mye nå, men ift det siste du skriver så tenker jeg at Pho har vært for lavt priset over lang tid og det vi ser nå er en "anerkjennelse" om at selskapet skal prises høyere basert på levert utvikling siste 6-8 kvartaler, Cevira avtalen og dets potensiale.
Vi vet nå etter q3 at selskapet vil levere svært positive tall i q4, vi kjenner resultatene fra den danske undersøkelsen, vi vet at det jobbes med potensielle partnere i Asia, kan meldes om avtale egentlig når som helst, Schneider snakker om terapeutisk effekt og vil se nærmere på dette.
i sum er det så mange positive faktorer tror jeg at dette har blåst liv i interessen for selskapet, samtidig som de muligens har klart å selge selskapet inn til utenlandske investorer som kanskje også ser muligheter for stor uttelling framover ved å være eksponert.

Og dette med økt interesse vises ekstremt godt også i fb gruppen, antall medlemmer siste 12 dager har steget fra 886 til 1234, tilsvarende 39,3%.
Kort sagt, interessen er nå på et helt nytt nivå.


Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 12:27 2575

Spesielt den første av de meldingene jeg legger ut her har hatt mye å si for min vurdering av selskapets fremtid.
Den andre er også viktig, og viser at amerikanske myndigheter svært gjerne vil at Cysview (BLCC) skal bli brukt i påvisning av kreft i blæren ved å øke refusjonen ytterligere i f t økningen som kom i 2018.

https://photocure.com/news/photocurefirst-trial-demonstrating-reduced-recurrence-after-flexible-blue-light-cystoscopy-with-hexvix-in-surveillance/

https://photocure.com/news/photocure-cysview-reimbursement-further-improved-from-january-2020/

Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
focuss
07.12.2019 kl 12:33 2556

Jeg mener at det som har skjedd med PHO aksjen i det siste er rett og slett at at aksjen er i ferd med å bli re-oppdaget. Markedet begynner å forstå at PHO nå er noe annet enn hva det engang var. I tillegg så er ikke denne oppdagelsen begrenset til det norske markedet, men også utlendinger synes å være i en tidlig oppdager fase.

I uken passerte aksjen 100 kroner som er en milepel for noen av oss. Hadde ikke Norne kommet med sin anbefaling om å ta gevinst, så ville aksjen uansett toppet midlertidig ut, men antagelig da fra et høyere nivå, kanskje i området 110-120. Så Norne har nok hatt ett bidrag til å bremse oppgangen tidligere enn nødvendig. At folk bryr seg om et meglerhus som verdsetter PHO til 1,5 mrd og NEL til 12 mrd er et interessant fenomen som bare beskriver mangfoldet i markedet. For meg virker det rett og slett komisk og sliter med å forstå hvordan det er mulig å være så totalt useriøs og på jordet.

Uansett den siste tids kursutvikling og omsetting volum har bidratt til å sette PHO på børskartet og det har også bidratt til mediedekning. Dette bidrar til at jeg forventer klart forsterket interesse for PHO på konferansen til DNB til uken. Takk til DS som tar turen over dammen for å tilføre aksjen ytterligere energi for videre fortjent vekst.

Bare til slutt. Jeg bare må:. Kjære Norne, Verdi PHO 1,5 mrd. Verdi NEL 12 mrd. Give me a break. Man burde miste lisens for slikt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 12:54 2512

Er det noe eg er lei av att lese så er det att lese om nye partner i Asia. de fikk to nye partner
i 2015. Canada og Australia og vi ser jo hvor det har gått, de selger ikke scope det får
Karl Storz og Olympus ta seg av. Har ikke tallet på scope, men det er ikke mange kroner
de bidrar med. Pho fikk 1 mil usd før Canada avtalen og 0,5 mil Euro før australia. Så om
man ser til resultaten derifra er det ikke mye att hurra før, og enda bor det 65 mil menisker der.

Det finnes nok noen som kan tenke seg att selge cysview til de som har scope. Men du Andy eller
Schneider kan jo førklare hvem som gidder betale PHO før att selge scope før KS eller Olympus.
Og skall en selger bruke 4,5 mån der og før att få solgt ett scope. Asieris gidder ikke de vet alt om
cysview. De gjorde nok en skikkelig research av PHO og dess produkter innen de inngikk noen
avtale.

Men Schneider er jo ikke kjendt før att tenke først og snakke sen, men han er defenitivt ikke alene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2019 kl 13:12 2475

Forundrer ikke meg at du er lei av å lese det, men jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg kommer til å gjenta det helt til første avtalen er i boks.
Trodde du kjente til det potensielle markedet i Asia for Cysview, det er på et helt annet nivå enn Australia og canada.
Apropos Canada så sendte jeg en henvendelse til Cysview.ca og spurte hvordan status er da det har irritert meg litt at nettopp Canada har sett ut til å stagnere.
Svaret var som følger:

Hello XXXX

Your email regarding Cysview Blue Light Cystoscopy was forwarded to me. I understand that you have a question regarding the pipeline of new sites. There is substantial interest across the country and various sites are at different stages of evaluation and implementation.

Denne mailen ble besvart av XXXX som er Director – Hospital Business Unit

BioSyent Inc.
BioSyent Pharma Inc.

PS. Mail korrespondanse fra 28.11.19
Redigert 21.01.2021 kl 07:21 Du må logge inn for å svare