Anbefaling: Kjøp THIN på chancen : - JA.:_ _ Jå hå.....
Godt Nytår til THIN.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Redigert 21.01.2021 kl 08:16
Du må logge inn for å svare
Det er nok mange fra tank som flytter sine penger over i Thin i morgen. Kanskje richiosio, rosgun og seriøs vender tilbake.
RobRoy
23.01.2020 kl 14:53
3000
Her har du muligens rett Tynn, så når jeg er innom bør vel alle da legge seg på salg.
Når RobRoy skriver at vi skal opp til 3 er faren stor for at vi skal nedover.
Det vil være sunt med en pust i bakken.
scorn
23.01.2020 kl 11:53
3097
Ja "noe" er definitivt på gang nå.
Ender vi like mye i pluss i dag som i går eller blir det for mye med oppgang to dager på rad?
;)
Ender vi like mye i pluss i dag som i går eller blir det for mye med oppgang to dager på rad?
;)
Ikke la dagshumøret styre dine investeringer.
RobRoy
23.01.2020 kl 10:59
3139
Jepp, sliter litt med mangel på pessimisme og dårligt humør 😊😊
Redigert 23.01.2020 kl 11:00
Hvis du tror at Thin skal til 3 basert på handelsmønsteret i dag - så har du et problem.
Men det stemmer godt overens med mye av det du har skrevet før.
Men det stemmer godt overens med mye av det du har skrevet før.
RobRoy
23.01.2020 kl 09:54
3187
Litt mere «fart på sakene» i dag, skal vi opp og snuse på 3 tallet igjen 😊
Primærinsidere får større sugerør.
Det går mer og mer i retning av at nykomlingen bløffer. Akkurat som flere andre som har prøvd seg.
17 primærinnsidere i thin. Den lista kan vel neppe være oppdatert. Selv om 5 er styre og revisor, så betyr det at nesten alle de som er igjen i thin er primærinnsidere.
Thinfilm aksjer skal jeg IKKE kjøpe.
1013
21.01.2020 kl 21:09
3570
Det er godt du er så klog, så skal du jo bare lade være med at købe aktier.
Klart de er interessert i at de kan fortsette å heve sine STORE lønninger for null resultater.
Men tro på Thinfilm har de ikke, ellers hadde de eid aksjer.
Barber har nå vært CEO i over 14 måneder, med hvilke resultater, bortsett i fra et kursfall på -96% siden han overtok?
Fra børsmeldingen om at Barber overtar som CEO etter Sutija
https://newsweb.oslobors.no/message/463940
"Thinfilm is rapidly entering the volume
commercialization phase with its NFC solutions"
HA HA HA HA HA HA HA HA HA
De eneste som har tro på Thinfilm, er tullinger og dagdrømmere med liten kjennskap til og nær null peiling på Thinfilm og hva de skal tjene penger på. Basert på det veldig lille Thinfilm har fortalt markedet, har de selv heller ikke mye anelse om hva de skal leve av videre og evt tjene penger på.
Men tro på Thinfilm har de ikke, ellers hadde de eid aksjer.
Barber har nå vært CEO i over 14 måneder, med hvilke resultater, bortsett i fra et kursfall på -96% siden han overtok?
Fra børsmeldingen om at Barber overtar som CEO etter Sutija
https://newsweb.oslobors.no/message/463940
"Thinfilm is rapidly entering the volume
commercialization phase with its NFC solutions"
HA HA HA HA HA HA HA HA HA
De eneste som har tro på Thinfilm, er tullinger og dagdrømmere med liten kjennskap til og nær null peiling på Thinfilm og hva de skal tjene penger på. Basert på det veldig lille Thinfilm har fortalt markedet, har de selv heller ikke mye anelse om hva de skal leve av videre og evt tjene penger på.
Redigert 21.01.2020 kl 20:21
1013
21.01.2020 kl 19:48
3606
De har aktie optioner så de har bestemt interesse i at det kommer til at gå godt.
2 av 4 styremedlemmer i Thinfilm (Morten Opstad og Preeti Mardia) eier aksjer i Thinfilm, som ble kjøpt for år siden, og nå har et papirtap nær 100%.
Ingen i den daglige ledelsen, eller noen av de andre 17 primærinsiderne (utenom Morten Opstad og Preeti Mardia) eier aksjer i Thinfilm.
Da har de ikke mye tro på selskapet :)
https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/THIN.OSE/insiders
https://newsweb.oslobors.no/message/484460
https://newsweb.oslobors.no/message/485982
Ingen i den daglige ledelsen, eller noen av de andre 17 primærinsiderne (utenom Morten Opstad og Preeti Mardia) eier aksjer i Thinfilm.
Da har de ikke mye tro på selskapet :)
https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/THIN.OSE/insiders
https://newsweb.oslobors.no/message/484460
https://newsweb.oslobors.no/message/485982
«Vi som har hvert med en stund»
Jeg regner deg som en nykomling.
Jeg regner deg som en nykomling.
Gullhaugen
21.01.2020 kl 16:44
3668
heheh ja du sier noe der. Du får meg til å lee høyt :) Vi som har hvert med en stund er vel egentlig full lastet med aksjer og ligger på været å venter .......andre har vel gitt opp Thin og løpt i andre aksjer. Det sier seg selv at det må skje noe snart...kassen er jo tom om 2-3 mnd . Som du ser på top 50 listen så er det ikke noen av de store som har startet noe panikksalg....derimot har noen økt og flere har kommet inn. Merkelig senario dette her.......ikke til å bli klok på. Vi får vel bare smøre oss med mer beroligende salve å vente litt til......før vi trykker på atomknappen :)
Redigert 21.01.2020 kl 16:46
Gullhaugen:
Er det totalt fravær av omsetning som tilsier at "noe er på gang" ?
Er det totalt fravær av omsetning som tilsier at "noe er på gang" ?
Greit - Og så? Aksjer kjøpt for 4,5 mill.
Hvilken garanti er det for at Thinfilm vil lykkes?
Minner om REC og JUM som var REC insider i alle år og allikevel tapte milliarder på REC.
Evige THIN styreformann Opstad har over årene kjøpt "mye" THIN, sist på noe over 20 kroner, og sitter nå med et betydelig papirtap.
Hvilken garanti er det for at Thinfilm vil lykkes?
Minner om REC og JUM som var REC insider i alle år og allikevel tapte milliarder på REC.
Evige THIN styreformann Opstad har over årene kjøpt "mye" THIN, sist på noe over 20 kroner, og sitter nå med et betydelig papirtap.
Redigert 21.01.2020 kl 15:04
Gullhaugen
21.01.2020 kl 14:51
3583
dette er det man finner lett:
Tigerstaden Invest AS 990 500
PIROL AS 250 000
Nawa Invest AS 250000
TIGERSTADEN AS 400 000
Tigergutt Invest AS 200 000
Dette er pr 20.01
Totalt : 2090500 ( ca 2.1 mill )
Tigerstaden Invest AS 990 500
PIROL AS 250 000
Nawa Invest AS 250000
TIGERSTADEN AS 400 000
Tigergutt Invest AS 200 000
Dette er pr 20.01
Totalt : 2090500 ( ca 2.1 mill )
På siste offentlig tilgjengelige aksjonærliste
https://thinfilmnfc.com/investors-shareholder-structure
er Skorstad oppført med EN konto, TIGERSTADEN INVEST AS, med 0,99 millioner aksjer.
Ingen flere.
Og basert på antall aksjer omsatt etter 12.01.2020, betviler jeg at Skorstad har øket til 2,3 millioner aksjer
https://thinfilmnfc.com/investors-shareholder-structure
er Skorstad oppført med EN konto, TIGERSTADEN INVEST AS, med 0,99 millioner aksjer.
Ingen flere.
Og basert på antall aksjer omsatt etter 12.01.2020, betviler jeg at Skorstad har øket til 2,3 millioner aksjer
Redigert 21.01.2020 kl 14:24
I løpet av 15 år med Thinfilm har Skorstad flere ganger bommet stygt med sine aksjekjøp i THIN og tapt penger.
Den underliggende og dårlig skjulte antydningen om at Skorstad og andre har innsideinfo, og derfor vet mer enn markedet, impliserer at Thinfilm ledelsen og/eller styret består av kjeltringer som lekker innsideinformasjon.
Den underliggende og dårlig skjulte antydningen om at Skorstad og andre har innsideinfo, og derfor vet mer enn markedet, impliserer at Thinfilm ledelsen og/eller styret består av kjeltringer som lekker innsideinformasjon.
Redigert 20.01.2021 kl 18:56
Noe på gang?
Min erfaring (fra 1992) tilsier at aksjer stiger når det er noe (positivt) på gang.
Har du en annen erfaring ?
Min erfaring (fra 1992) tilsier at aksjer stiger når det er noe (positivt) på gang.
Har du en annen erfaring ?
ragnara
21.01.2020 kl 11:37
2218
Ja, om ikke noe helt uventet skjer er konkursen rett rundt hjørnet.
Gullhaugen
21.01.2020 kl 08:22
2310
Ja det er flere som har kommet inn og har økt i Thin siste 2-3 uker . Noen som kjenner disse ? Clearstream Banking S.A. Det er tydeligvis noe på gang snart.
keane
20.01.2020 kl 22:05
2405
Ser at Skorstad øker i Thin de siste dagene og at han nå via 4-5 kontoer har nærmere 2,3 mill aksjer. Lukter gode nyheter lang vei nå...;-)
Morro å se at det gikk veien for Thin i dag. Det var rett i taket. Sikkert en del som skal gevinstsikre i morgen..
Leste starten på tråden igjen.
Spørsmålet jeg stiller meg er hvor høy promille har renai hatt ?
Spørsmålet jeg stiller meg er hvor høy promille har renai hatt ?
ragnara
20.01.2020 kl 13:11
2600
Han lever av skatteeffekten av fjorårets tap.
2020 blir nok et godt år.
2020 blir nok et godt år.
Jeg ser at denne richiosio har uhell med sine investeringer. Nå prater vi ikke om Thin, men Rec. Han var svært aktiv på ulike Rec tråder tidligere i uken. Først baising. Så hausing. Naturlig å anta at richiosio var sistemann inn i Rec ut fra det han skriver. Tror Rec skal falle mer en Thin i morgen. Richioso kommer til å tape mye penger i morgen. Det blir kaos.
Richiosio, rosgun og seriøs (u-seriøs?) hevdet alle å være langsiktige. Borte er de alle. Det bør være et sterkt signal.
Mulig du har rett. Det er i hvert fall ingen som investerer i Thin i den tro at selskapet har noen fremtid.
Jeg tenker de jobber hardt med å skape oppstandelse og eufori, slik at de kan melke de siste dråpene ut av den døde kua.
Felles for alle oppviglere her inne er at de har blitt borte hele gjengen. Dette gjelder spesielt richiosio, rosgun og seriøs.
Felles for alle oppviglere her inne er at de har blitt borte hele gjengen. Dette gjelder spesielt richiosio, rosgun og seriøs.
Vi er nå på 15. året med EVIGE drømmer, fantasier og luftslott, pluss at kassen er tom om ca 2 måneder. Ser frem til 2019-Q4 rapporten om 1 måned (20.02). Har ikke den gode nyheter, er det snarlig konkurs.
Ja, det dukker jevnlig opp noen optimister.
Det skyldes nok først og fremst uvitenhet.
Det skyldes nok først og fremst uvitenhet.
Du får kommentere neste helg da. Da vet vi jo om det hele var en stor bløff eller ikke.
Seriøs skrev Som nevnt tidligere så kjøper jeg snart på 1,7 kr
Du får håpe det ikke kommer noe melding før det...
Tvv
18.01.2020 kl 14:08
3123
Du har ikke hørt noe fra Mallorie Burak de siste ukene?😉
Seriøs
18.01.2020 kl 12:18
3165
Som nevnt tidligere så kjøper jeg snart på 1,7 kr
Gullhaugen
18.01.2020 kl 10:52
3190
Jeg skal holde meg for god til å kommentere dette. Ta helg nå og finn på noe kjekt. 😊
Problemet med Gullhaugens utspill er at han setter både seg selv og styreformann i et dårlig lys.
(Jeg velger å ikke være på fornavn med styreformann).
Enten bløffer Gullhaugen (99% sikkert) eller så er styreformann useriøs og slenger med leppa til enkeltaksjonærer.
(Jeg velger å ikke være på fornavn med styreformann).
Enten bløffer Gullhaugen (99% sikkert) eller så er styreformann useriøs og slenger med leppa til enkeltaksjonærer.
scorn skrev Bryr du deg om det som skrives her?
Det ville være dumt å ikke bry seg. Jeg tenker på de små barn - disse nye uvitende småsparere som richiosio, rosgun og seriøs (u-seriøs?) lurer og stjeler sukkertøy fra. Svaret er ja. Helt klart. Jeg bryr meg.
scorn
18.01.2020 kl 02:35
3274
Bryr du deg om det som skrives her?
Jeg slutter aldri å la meg forundre over hvordan richiosio, rosgun og seriøs prøver å manipulere markedet. De går bevisst på selskaper med liten omsetning, og jobber systematisk med å villede og overbevise andre uvitende småaksjonærer til å kjøpe seg inn, før de hopper videre. De bruker den samme oppskriften hele tiden.
Så lenge richiosio, rosgun og seriøs ikke skriver noe. Så er det vel ikke noe på gang?
Jeg kan heller ikke se at bybonden har skrevet at det er noe på gang? Da ser jeg bort fra en telefonsamtale mellom gullhaugen og Morten. Det har gullhaugen allerede sendt en melding på uten at kursene løftet seg nevneverdig.
Jeg kan vanskelig tenke meg at det er noe på gang?
Er det noe på gang?
Jeg kan heller ikke se at bybonden har skrevet at det er noe på gang? Da ser jeg bort fra en telefonsamtale mellom gullhaugen og Morten. Det har gullhaugen allerede sendt en melding på uten at kursene løftet seg nevneverdig.
Jeg kan vanskelig tenke meg at det er noe på gang?
Er det noe på gang?
Den faller bemerkelsesverdig lite. Mange vil kunne hevde at «noe er på gang».