Anbefaling: Kjøp THIN på chancen : - JA.:_ _ Jå hå.....
Godt Nytår til THIN.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Redigert 21.01.2021 kl 08:16
Du må logge inn for å svare
scorn
10.01.2020 kl 21:32
4232
Gullhaugen skrev 200.000 aksjer..etter sammenslåing :) og kjøper mye mer på mandag
Påstand: Om du har 200 000 aksjer så er du Tigergutt Invest.
Er du Tigergutt Invest?
Er du Tigergutt Invest?
Redigert 20.01.2021 kl 23:55
Det var en ny vri;
Å si at man har snakket med styreformann.
Å si at man har snakket med styreformann.
Gullhaugen
10.01.2020 kl 21:17
4224
scorn skrev Hvor mange aksjer var det du sa du hadde?
200.000 aksjer..etter sammenslåing :) og kjøper mye mer på mandag
Gullhaugen
10.01.2020 kl 20:27
2768
NB!!! Ja til de grader...styreformannen ringte meg endelig tilbake i dag .hadde en god prat på 20 minutter ..han skal til USA til uken ....beklaget at det ikke kom update før jul....De har så mye å gjøre for tiden med DEN nye strategien. Mellom linjene .....kjøp med begge hendene nå på denne kursen. Denne kommer til å eksplodere innen 2 uker. Minst 500 prosent
scorn
10.01.2020 kl 12:54
2924
hango! Er du inne igjen? :)
Redigert 10.01.2020 kl 12:55
ragnara
10.01.2020 kl 11:58
2957
Gullhaugen skrev Vi får se...Jeg er ikke akkurat en person som gir meg så lett 😎
Du har masse aksjer i THIN så derfor har du krav på innsideinformasjon?
Lykke til!
Lykke til!
hango!
Hvor har du vært?
Hvor har du vært?
MA50 ligger på 2,15
Holder dette tru??
Holder dette tru??
«Noe er på gang»
Fordi ?
Aksjen faller og faller ?
Fordi ?
Aksjen faller og faller ?
1013
09.01.2020 kl 21:49
3198
Gullhaugen skrev Vi får se...Jeg er ikke akkurat en person som gir meg så lett 😎
Men det kunne være dejligt hvis de snart kunne melde et eller andet ud.
Gullhaugen
09.01.2020 kl 20:08
3226
1013 skrev naivt at tro du får noget at vide
Vi får se...Jeg er ikke akkurat en person som gir meg så lett 😎
Gullhaugen
09.01.2020 kl 19:24
3203
Thanks. Noe er på gang. Jeg har prøvd å ringe Morten som er styreformann .....tekstet han men han ringer ikke opp igjen...enda han har tekstet meg at han skal ringe meg tilbake flere ganger . Jeg har masse aksjer i Thin og forlanger en update nå. Kommer til å ringe CEO i US i morgen .....Forlanger svar på om det går mot konkurs....eller at de har positive nyheter. 😎
scorn
09.01.2020 kl 18:54
3239
Gullhaugen skrev Hvem et borte?? Det er jo ingen på salg??
Sammenlign med f.eks. denne:
https://web.archive.org/web/20191014104241/https://thinfilmnfc.com/company-leadership-management-team/
https://web.archive.org/web/20191014104241/https://thinfilmnfc.com/company-leadership-management-team/
Jeg tenker vi får høre fra seriøs når han er inne. Han sender nok et postkort her inne på forum.
-3,4% er ikke akkurat "en flad kurs", bortsett ifra i hausse-hoveder.
Ingen positive nyheter før 2019-Q4, og kursen kan da fort være under krona.
Ingen positive nyheter før 2019-Q4, og kursen kan da fort være under krona.
renai
09.01.2020 kl 17:37
3271
Vi skal være fornoyde med en flad kurs på en flad børsdag.
Her er noe som noen ved noe mere, end noe anden.
Her er noe som noen ved noe mere, end noe anden.
Seriøs skal kjøpe når Thin faller under 2.00
scorn
09.01.2020 kl 14:17
3361
I det siste? :D
Redigert 09.01.2020 kl 14:18
Hva er årsaken til at Thin har falt.så mye i det siste?
scorn
09.01.2020 kl 14:02
3385
3 navn mindre her: https://thinfilmnfc.com/company-leadership-management-team/
RobRoy skrev http://holoptica.com/technologies/
Tok meg ikke bryet å klikke meg inn på linken - men er det forklaringen på dagens nedgang ?
I ettertid må jeg si at jeg trodde på richiosio, rosgun og seriøs. De skrev og pratet så pent. Troverdige. I alt hva de skrev. I alt hva de
Gjorde. Nå er de borte.
Det var vell store løgnere alle tre.
Gjorde. Nå er de borte.
Det var vell store løgnere alle tre.
Redigert 08.01.2020 kl 23:10
"Oto1 er et næsehorn JaJaJA" Og endnu engang med større HORN "Oto1 er et næsehorn JAJAJA"
Dansk sunget sang kender ikke titlen eller sanger, men den er god nok, jo jo lige undtaget 1'er!
Kan huske at oTO1 var inde på Thintråden og sprede lidt SLAM!
Eller var det Tynntråden han sagde?
Bilen holder punktertet på motorvejen! Oto1 kører forbi og skraldgriner, sådan en taber; At holde på motorvejen, punkteret det er skidt!
Moralen må være:
******* Knyt sylten! for eder, men ønsk den punkterede det bedste fremover! **********
Oto1 sidder lige nu med slunkne skulder; DNO har deres hovededomisil midt på den punkterede motorvej.
Bomberne synses måske ikke, men hvis man lytter godt efter, ---- kan man høre de sitre i horisonten!!!!
Iran har givet NATO og US tegnet: FUCK OF!
Atombombe producent eller blot dIRTY***BOMBS PRODUCENT!!!
dONaLD; JA, HVAD SIGER HAN TIL DET!!!!!
NO FUCKING WAY!!!!!!
NATO! well well well, after some stupid sentimental bullshit talks, perhaps from Denmark;
US and NATO Bombs Iran!!!
What about Iraq, DNO and oTo_1??????
Ønsker OtO1 og i særdeleshed Thinn det bedste fremover!
Dansk sunget sang kender ikke titlen eller sanger, men den er god nok, jo jo lige undtaget 1'er!
Kan huske at oTO1 var inde på Thintråden og sprede lidt SLAM!
Eller var det Tynntråden han sagde?
Bilen holder punktertet på motorvejen! Oto1 kører forbi og skraldgriner, sådan en taber; At holde på motorvejen, punkteret det er skidt!
Moralen må være:
******* Knyt sylten! for eder, men ønsk den punkterede det bedste fremover! **********
Oto1 sidder lige nu med slunkne skulder; DNO har deres hovededomisil midt på den punkterede motorvej.
Bomberne synses måske ikke, men hvis man lytter godt efter, ---- kan man høre de sitre i horisonten!!!!
Iran har givet NATO og US tegnet: FUCK OF!
Atombombe producent eller blot dIRTY***BOMBS PRODUCENT!!!
dONaLD; JA, HVAD SIGER HAN TIL DET!!!!!
NO FUCKING WAY!!!!!!
NATO! well well well, after some stupid sentimental bullshit talks, perhaps from Denmark;
US and NATO Bombs Iran!!!
What about Iraq, DNO and oTo_1??????
Ønsker OtO1 og i særdeleshed Thinn det bedste fremover!
Hva tenker luringene om dagens nedgang ? Noe på gang ?
Jeg henvender med spesielt til trådstarter, renai.
Jeg henvender med spesielt til trådstarter, renai.
Er det noe spesifikt jeg skriver som du mener er useriøst ?
Jeg holder muligheten åpen for at enkelte som skriver er useriøse.
Jeg ønsker å følge opp det "ketle homeowner" skriver til oss. "At noen vet noe". I skrivende stund er aksjen ned på syltynt volum.
Hvis noen vet noe, ville det ikke da vært naturlig at det de vet sprer seg til andre og gir en positiv stemning i aksjen ?
Det er så mye som skrives som jeg ikke får helt tak i.
Hvis noen vet noe, ville det ikke da vært naturlig at det de vet sprer seg til andre og gir en positiv stemning i aksjen ?
Det er så mye som skrives som jeg ikke får helt tak i.
Tradere inviterer uinnvidde til å leke med Thin?
Hva er dette for noe?
Hva er dette for noe?
I går opp fattige opp 0,43 prosent. Et opspelauv som skjelver i vinden. Snart faller lauvet till jorden, og blir spist av mark.
Redigert 08.01.2020 kl 08:19
Tror du ikke aksjen hadde beveget seg mer enn et øre hvis noen (flere enn to) vet noe ?
Redigert 08.01.2020 kl 08:10
Så lenge rosgun, richiosio og seriøs er aksjonærer drypper det alltid lønn ned på ledelsen i Thin. Går de konkurs er det sikkert apanasje å hente et sted - kanskje låne enda mere penger, eller selge noe man ikke har. Penger er ikke noe problem. I følge de 3 musketerer er dette et kongeselskap som vi alle burde gå all in. En folkeaksje. Tatt rett ut av et eventyr.
Redigert 08.01.2020 kl 06:55
Kanskje brevkurs i personlig økonomi?
Det har tradisjonelt vært svært lønnsomt for privatøkonomien å være i thin ledelsen.
Det kalles resultat-lønn. Jo mindre resultat jo mer lønn. Ganske enkelt prinsipp.
Det har tradisjonelt vært svært lønnsomt for privatøkonomien å være i thin ledelsen.
Det kalles resultat-lønn. Jo mindre resultat jo mer lønn. Ganske enkelt prinsipp.
Redigert 18.01.2021 kl 22:05
Kanskje kommer det en melding om at ledelsen har fått et brevkurs i økonomi. Noe mere en det kan vi ikke forvente oss.
I dette tilfellet er det ganske sannsynlig at Thin er konkurs om ikke lenge. Sikkert en død høne som spreller. Det må komme en melding før jeg kjøper en aktie i Thin. Det skjer ikke. Lykke til alle aktionærer og spekulanter som sitter fast i Thin. Også til dere som skal inn og ut. Hause og baise. Jeg ønsker dere all mulig lykke. Dere trenger det.
ketle homeowner
07.01.2020 kl 23:38
18830
Det er aldri godt å si noe sikkert.
I aksjemarkedet bør man i det lange løp ideelt sett både kjøpe/selge og kommentere utifra det man tror er det mest sannsynlige.
I dette tilfelle vil jeg tro det at den mest sannsynlige grunnen til kursoppgang i en aksje som dette på en generell dårlig dag, er at noen vet noe som andre ikke vet.
I aksjemarkedet bør man i det lange løp ideelt sett både kjøpe/selge og kommentere utifra det man tror er det mest sannsynlige.
I dette tilfelle vil jeg tro det at den mest sannsynlige grunnen til kursoppgang i en aksje som dette på en generell dårlig dag, er at noen vet noe som andre ikke vet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27
Hmmm.
Mener du at de som kjøper aksjer «vet noe»?
Ikke bare tror noe, benytter teknisk analyse, dekker inn en shortposisjon, følger en anbefaling eller kjøper ut fra magefølelse.
Mener du at de som kjøper aksjer «vet noe»?
Ikke bare tror noe, benytter teknisk analyse, dekker inn en shortposisjon, følger en anbefaling eller kjøper ut fra magefølelse.
ketle homeowner
07.01.2020 kl 23:07
18901
Ikke lett å spå nei. Men at kursen går opp må jo bety at noen vet noe som andre ikke vet(?)
Jeg har ingen forklaring på dagens oppgang.
Ellers «tikk takk tikk takk». Tiden løper ut.
Seriøs skrev Hva tror Thinidioten?
Jeg tenker at du aldri har gitt en forklaring på at Skorstad/Volberg kjøpte seg opp i Thin basert på informasjon de fikk før markedet. Men da markedet fikk vite dette kollapset aksjen.
Seriøs
07.01.2020 kl 16:56
19224
Hva tror Thinidioten?