Anbefaling: Kjøp THIN på chancen : - JA.:_ _ Jå hå.....
Godt Nytår til THIN.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Da starter vi op på det gode år 2020.
Bliver det så i dette årti, at THIN bryder igennem muren.
Dette er netop det store chancespil på Oslo børsen. JUST nu.
THIN er nu mellem de billigste aksjer på Oslo børsen.
Den high tech som THIN har udviklet er sikret med deres Copy Right sat i Copy bank grotten i New York.
Ikke nogen kan komme at liste denne Copy Right ud af New York uden en høj betaling.
Kan der komme en Industrial Partner på banen, i California, eller i Silicon Valey.?
Dette har jeg ikke nogen kendskab til.
Men da jeg har været aktionær i mange år, her i gambling på Thin technologien, vil slå igennem...
Kan dette nå at skje endda...?
Ikke nogen ved noe..... Jeg ved ikke noe.
Men som så ofte før.
Her i THIN casen.
Her er der noe, der ved noe mere, end noe andre.
Haò? ET GOD TRADING ÅR.... HELE ÅRET.:
Redigert 21.01.2021 kl 08:16
Du må logge inn for å svare
Osmose er aĺlerede oppfunnet. Verden er fuĺl av parallelle teknologier. Det holder knapt å sitte i et badekar for å kalle seg Arkimedes. Det ser dårlig ut for Thin. Penger har de heller ikke. Bare figurer som richiosio, rosgun og seriøs kunne finne på å gå inn i Thin før de trekker seg kjapt ut. Ikke mye Eureka i Thin. Grøss og gru. Skrekkfilm kunne de tjent penger på. Alt annet ikke.
Redigert 25.01.2020 kl 06:47
Kanskje ledelsen kan bruke osmose for å suge opp de siste kronene fra kassa da. Sugerøret de har hatt så langt har dårligere effekt nå det kun er noen få mill igjen
ragnara
25.01.2020 kl 17:22
5858
"Morten ( han er styreformann i Thin med det største annsvaret ) reiser til US i løpet av neste uke for å gi sin input til MELDINGEN SOM KOMMER INNEN 1-2 UKER NÅ."
Gullhaugen: Er det du eller styreformannen som lyver?
Gullhaugen: Er det du eller styreformannen som lyver?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Jeg tror ikke menigheten har fått med seg at styreformann, heretter kalt Morten lider av flyskam og derfor ganske sikkert tar en Greta Thunberg. Det blir trolig seilbåt over dammen. Det kan derfor ta litt lengre tid en forventet. Morten vil holde Gullhaugen oppdatert via satellittelefon underveis. Og vi vil ganske sikkert få en rekke meldinger ut over uken om framdrift, kurs og rettning via Gullhaugen. Endelig begynner noe å skje.
Gullhaugen
25.01.2020 kl 18:34
5826
Styreformannen. SKAL du og jeg ta oss en studietur til US å besøke Thin?? Kanskje greit å ta tyren ved hornene! Vi reiser på onsdag. Omvisning på fabrikken ?? Vi eier jo Thin...så det må jo vøre mulig.
Et "konvensjonelt" frustum/bøtte/lampeskjerm-formet (https://no.wikipedia.org/wiki/Frustum) sugerør er tingen - med enden med minst areal/diameter i kassen/glasset, og enden med størst areal/diameter i munnen. Et slikt sugerør forsterker sugekraften anvendt på enden med størst areal/diameter ned til enden med minst areal/diameter, jfr med å sette et Fugemunnstykke (https://exint.no/wp-content/uploads/2017/07/z385530.jpg) på støvsugeren.
Husker jeg riktig fra fysikktimene på universitetet, øker sugekraften fra enden med størst areal til enden med minst areal, kvadratisk med arealforskjellen mellom de to endene.
Jo mindre areal/diameter på enden med minst areal (ned til en adekvat nedre grense), jo lettere kommer en til i hjørner og andre kroker, og sugekraften blir så stor at ikke bare ting direkte foran enden, men også i nærheten/omkrets av enden suges inn. Ulempen er at volumet/mengden som kan suges inn i løpet av ΔT, begrenses av arealet/diameteren på enden med minst areal.
Husker jeg riktig fra fysikktimene på universitetet, øker sugekraften fra enden med størst areal til enden med minst areal, kvadratisk med arealforskjellen mellom de to endene.
Jo mindre areal/diameter på enden med minst areal (ned til en adekvat nedre grense), jo lettere kommer en til i hjørner og andre kroker, og sugekraften blir så stor at ikke bare ting direkte foran enden, men også i nærheten/omkrets av enden suges inn. Ulempen er at volumet/mengden som kan suges inn i løpet av ΔT, begrenses av arealet/diameteren på enden med minst areal.
Nå er det lenge siden richiosio, rosgun og seriøs har kommet med en melding om at thin snart kommer med en melding.
Er de helt ute?
Er de helt ute?
keane
27.01.2020 kl 08:20
5548
MEGET interessant det krysset som gikk på onsdag, kurs 2.20. Middelborg som kjøpte...!!
ragnara
27.01.2020 kl 10:29
5487
Har du spurt han hvorfor han ikke har kjøpt noen THIN-aksjer det siste året?
scorn
27.01.2020 kl 10:46
5471
Codee (Jesper Melin) som nå er ute og solgte sine til Middelborg.
Men hvorfor?
Men hvorfor?
Litt dårlig oppfølging fra Gullhaugen. Han varslet tross alt mangedobling.
scorn
27.01.2020 kl 15:20
5350
"Oslo Børs faller 2,45 prosent mandag, etter et kraftig oljeprisfall som følge av at virusfrykten har festet grepet om de globale markedet.
Dette er det kraftigste børsfallet siden desember 2018".
Som langtids THIN-aksjonær har man heldigvis blitt immun mot slikt. Hva er er en nedgang på 2.45% for oss?
Dette er det kraftigste børsfallet siden desember 2018".
Som langtids THIN-aksjonær har man heldigvis blitt immun mot slikt. Hva er er en nedgang på 2.45% for oss?
Gullhaugen
29.01.2020 kl 09:24
5085
Da fikk jeg endelig svar på min epost til Kevin Barber og Mallorie Burak. Skal jeg legge denne ut her? Noen som er interresert.
scorn
29.01.2020 kl 10:27
5039
Ja, vi venter i spenning.
Gullhaugen
29.01.2020 kl 10:36
5030
Hi Kevin Barber and Mallorie Burak
I want an update on the company's status. Nothing has been communicated regarding the new strategy and licensing. This was clearly communicated when Thin took up loan financing of $ 13.2 million with Utica Leasec in September 2019. Since then, there has been complete radio silence from you and, I now fear for my investment in Thin Film.
There is rumors among the shareholders about bankruptcy and the share price is plummeting downwards. I think the time has come for an update if you have anything to come with. If not, I think many people will be throwing the cards out soon. There are several investors including the undersigned who have contacted Morten Opstad but he asks us to contact you as CEO.
It's not exactly reassuring when I call the company in Norway and the US and only to meet an answering machine. Communication with the market and the shareholders is very important. Silence is perceived negatively in particular in this situation I hope we don't lose all our money and look forward to your positive feedback soon.
Best regards
Gullhaugen
Svar fra Kevin : Her jobbes det tydeligvis hardt for å få noe bra på plass.
Hi
Thank you for your email. It is disappointing that we have not heard from you before.
I would focus on the communication the Company made in our latest quarterly update. In that update we communicated that the Company had begun a process to pursue monetizing its CNET software platform and related NFC assets through a potential sale or licensing of its related intellectual property. This allows management to focus on establishing compelling commercial applications leveraging its significant investment in its R2R manufacturing and process technology capabilities.
I understand the frustration of the time to hear any news but I sure you understand that it takes time to pursue these options. In the meantime, it is not possible to communicate openly based on OSE regulations. We are working diligently to be able to announce something to the market.
Kind regards,
Kevin
I want an update on the company's status. Nothing has been communicated regarding the new strategy and licensing. This was clearly communicated when Thin took up loan financing of $ 13.2 million with Utica Leasec in September 2019. Since then, there has been complete radio silence from you and, I now fear for my investment in Thin Film.
There is rumors among the shareholders about bankruptcy and the share price is plummeting downwards. I think the time has come for an update if you have anything to come with. If not, I think many people will be throwing the cards out soon. There are several investors including the undersigned who have contacted Morten Opstad but he asks us to contact you as CEO.
It's not exactly reassuring when I call the company in Norway and the US and only to meet an answering machine. Communication with the market and the shareholders is very important. Silence is perceived negatively in particular in this situation I hope we don't lose all our money and look forward to your positive feedback soon.
Best regards
Gullhaugen
Svar fra Kevin : Her jobbes det tydeligvis hardt for å få noe bra på plass.
Hi
Thank you for your email. It is disappointing that we have not heard from you before.
I would focus on the communication the Company made in our latest quarterly update. In that update we communicated that the Company had begun a process to pursue monetizing its CNET software platform and related NFC assets through a potential sale or licensing of its related intellectual property. This allows management to focus on establishing compelling commercial applications leveraging its significant investment in its R2R manufacturing and process technology capabilities.
I understand the frustration of the time to hear any news but I sure you understand that it takes time to pursue these options. In the meantime, it is not possible to communicate openly based on OSE regulations. We are working diligently to be able to announce something to the market.
Kind regards,
Kevin
ragnara
29.01.2020 kl 11:12
4992
Er ikke du på vei over for å få omvisning på "fabrikken" sammen med styreformannen?
Gullhaugen
29.01.2020 kl 11:16
5004
åååå slutt nå. Jeg gidder ikke dette pisset lenger. Prøv å få til noe du da ikke bare sitt å skriv tull hele dagen.
scorn
29.01.2020 kl 16:17
4902
THIN?
https://www.google.com/search?q=thinfilm+nfc&newwindow=1&rlz=1C1GCEA_en&tbm=vid&source=lnt&tbs=qdr:d&sa=X&biw=2400&bih=1218&dpr=0.8
https://joneshealthcaregroup.com/innovation-lab/
https://joneshealthcaregroup.com/app//public/uploads/2020/01/Jones-NFC-Packaging-for-website-.pdf
(Se side 18: urlene i nettleserne peker på thinfilm)
https://www.google.com/search?q=thinfilm+nfc&newwindow=1&rlz=1C1GCEA_en&tbm=vid&source=lnt&tbs=qdr:d&sa=X&biw=2400&bih=1218&dpr=0.8
https://joneshealthcaregroup.com/innovation-lab/
https://joneshealthcaregroup.com/app//public/uploads/2020/01/Jones-NFC-Packaging-for-website-.pdf
(Se side 18: urlene i nettleserne peker på thinfilm)
Han forklarer på en ryddig måte hvorfor det ikke kommer "melding i morgen". (slik som skrullingene har bablet om i månedsvis).
scorn
29.01.2020 kl 17:04
4861
Stusset litt på denne jeg: "It is disappointing that we have not heard from you before".
Som leder i et børsnotert selskap har han kanskje savnet noen henvendelser fra aksjonærene.
keane
30.01.2020 kl 08:04
4637
Sinnsyk melding!!!! I dag skal vi kommer kursen til å ta helt av. Batteri!!!! Og vi er ikke priset til noe nå.....dette var utrolig!
Det fine er at skrullingene er ute av aksjen, og bare vi trofaste får nyte godt av en evt. oppgang.
Greatlife
30.01.2020 kl 08:45
4555
Tynnidioten, OPC1000, Tynnslitt och allt vad du kallar dig
Ja jag är stilla för detta forum är ju vad det är, men som jag skrev för ett par månader sedan så har jag legat och köpt hela vägen och äger runt 300.000 aktier (ca 6 milj innan splitt) till ett väldigt lågt gav. Jag kan säga att visst har man varit frustrerad med brist på informationsflödet, men min tro på Kevin har inte lämnat mig. Så dagen PM styrker min tro och ser glatt framåt,
Med det sagt så tror jag inte en sekund på att du själv äger en aktie i Thin, du är helt enkelt inte så smart.
Ja jag är stilla för detta forum är ju vad det är, men som jag skrev för ett par månader sedan så har jag legat och köpt hela vägen och äger runt 300.000 aktier (ca 6 milj innan splitt) till ett väldigt lågt gav. Jag kan säga att visst har man varit frustrerad med brist på informationsflödet, men min tro på Kevin har inte lämnat mig. Så dagen PM styrker min tro och ser glatt framåt,
Med det sagt så tror jag inte en sekund på att du själv äger en aktie i Thin, du är helt enkelt inte så smart.
keane
30.01.2020 kl 08:50
4536
Bør ikke ta altfor lang tid før Thin står i 5 +. Dagens prising er under det fremførbare underskuddets nettoverdi..her er oppsiden formidabel nå!
Gullhaugen
30.01.2020 kl 08:52
4522
Der er fordi jeg har vert veldig på Morten Opstad etter vår samtale...noe han nok har videre formiddlet til Kevin i US. Og nå endelig kom det breaking new...aksjen kommer til å gå til himmls femover :)
Hvorfor skal thin til 5 på den?
Når skal thin tjene penger på dette?
Hvordan skal de finansieres frem til det kommer noe inn? Og hva er kostnadsnivået?
Når skal thin tjene penger på dette?
Hvordan skal de finansieres frem til det kommer noe inn? Og hva er kostnadsnivået?
scorn
30.01.2020 kl 09:36
4369
5+... Til himmels.... Hvor ofte pleier slikt skje? Ca 0 ganger. Skjerp dere :)
scorn
30.01.2020 kl 09:38
4361
Kommer nok en del skrullinger inn igjen nå... hango?
Gullhaugen
30.01.2020 kl 11:59
4136
hehe ja de med 500 posten gjør en god short jobb..så lenge det varer......hva er vitsen...ler meg fillete av å se på.
Seriøs
30.01.2020 kl 12:42
4061
Det håper du på vet jeg
Det ble vel som vi har sagt hele tiden;
En melding ville ikke skape nevneverdige kursutslag.
En melding ville ikke skape nevneverdige kursutslag.
Gullhaugen
30.01.2020 kl 15:29
3891
Det er jo fordi noen ...kaskje deg leker shortere med 500 poster....detter er jo bare tull. og ikke reelt.hva tjener du på dette da???
Du mener at en "500 post" gjør at interessen for aksjen er tilnærmet null etter melding ?
Gullhaugen
30.01.2020 kl 15:56
4284
Ja hvor mye ble det omsatt for i dag mon tro i forhold til en vanlig dag..hmmm. Jeg tror faktisk ikke at du eier en eneste Thin aksje men ...du driver bare med negativ propaganda og personangrep. . Tenker at det er mangen som er dritt lei deg her inne. Kan du ikke kaste deg over noen andre aksjer/ tråder. Please.
Thin har jo ikke noe annet valg en å sende ut denne meldingen kort tid før det er kroken på døra, så meldingen er forsåvidt ikke uventet. Så var det denne emisjonen som er helt nødvendig for videre drift. Det kommer nok en melding på det også om ikke lenge.
Greatlife går på en ny smell.
Vi trodde han hadde kommet seg ut.
Vi trodde han hadde kommet seg ut.
Gullhaugen
01.02.2020 kl 00:07
3809
Bevares...for en idiot du også er...trodde du var en fornuftig investor ...men du er jo samme tullingen som Thin idioten .... tipper du du står bak den patetiske 500 shorten...får dere orgasme av å shorte Thin.....gud hjelpe meg ...få dere et liv ... større tulling har jeg faktisk ikke støtt på før 🙃🤣🤣 Du har vel ikke en eneste aksje i Thin....eller???
Redigert 01.02.2020 kl 00:10
Hva med din egen spådom om 500% oppgang ?
Det håper jeg også.
Men jeg forstår ikke helt hvordan.
Men jeg forstår ikke helt hvordan.
Kommer først det vanlige kursfallet frem mot 2019-Q4 den 20.02?
I løpet av februar får vi også vite om Thinfilm klarer å hente mer penger. Vil tro de tar hva de får, uansett, og til hvilken som helst kurs/pris, i håp om at de før neste kasse-ebbe har noe mer håndfast og positivt å vise frem som kan lokke mer penger ut av lommene til Greatlife, Gullhaugen, scorn og tynnidioten.
I løpet av februar får vi også vite om Thinfilm klarer å hente mer penger. Vil tro de tar hva de får, uansett, og til hvilken som helst kurs/pris, i håp om at de før neste kasse-ebbe har noe mer håndfast og positivt å vise frem som kan lokke mer penger ut av lommene til Greatlife, Gullhaugen, scorn og tynnidioten.
Reserven, som kjenner Thin best av alle, har selvfølgelig helt rett.