Fredagskos m Zotn på reisefotn
Sotah
07.02.2020 kl 15:39
792
Det blir kun sporadiske innhopp herifra, da jeg er på jobbtur og har annet å pusle med på en fredag. Men alle får selvfølgelig en varm koseklem og et ønske om en fredelig fredagskveld. Vi er jo glade i hverandre her på bruket.
Redigert 07.02.2020 kl 15:40
Du må logge inn for å svare
Annet å pusle med på en fredag. Den må du lengre ut på landet med zven. Klar for fire nye år med The Donald etter november?
Sysselsetting het det i gamle dager;-) Da het det også Arbeidsformidlingen.
Blir ikke skikkelig hjemmekos før sota blir hentet hjem til nye interegningskurs.
Sota er blitt internasjonal reisende i intergreringskunnskapsutvelkslingskursing
#pengesluksotalatskap men viktigper på HO med pokalpekefinger mot alla dom domma på ho.
#brutalbjarne Ap Ap Ap sofagalskap karriæresothaha kosejabb
0,5 jesses
sos gule pizza
Sota er blitt internasjonal reisende i intergreringskunnskapsutvelkslingskursing
#pengesluksotalatskap men viktigper på HO med pokalpekefinger mot alla dom domma på ho.
#brutalbjarne Ap Ap Ap sofagalskap karriæresothaha kosejabb
0,5 jesses
sos gule pizza
sus1
08.02.2020 kl 21:59
686
Jøss, er han kanskje på shopping/studietur i Sverige? Overnatting Nordby Hotell. Nordby Hotell ligger praktisk til, 350 meter fra Nordby Shoppingcenter. Kan det komme en ny rapport om Svenske tilstander?
Typisk Sotah å bare stikke fra sine egne tråder! ;-)))
Nå er det lørdag og en venn av meg kommer med denne:
https://www.youtube.com/watch?v=vDi1oAC-wSY
“For every item that carries the darkness of humanity there's one that holds the light. And that light is worth believing in. Not just in others, but in yourself as well.” ― C.M. Rayne
DARK VS LIGHT. GOOD VS EVIL.
Nå er det lørdag og en venn av meg kommer med denne:
https://www.youtube.com/watch?v=vDi1oAC-wSY
“For every item that carries the darkness of humanity there's one that holds the light. And that light is worth believing in. Not just in others, but in yourself as well.” ― C.M. Rayne
DARK VS LIGHT. GOOD VS EVIL.
beste musikken kommer frem når søtn er ute av grønlandreiret
#hjemmealenekos uten kursotah apsvakten som skjenner.
#hjemmealenekos uten kursotah apsvakten som skjenner.
Jeg fant ingen passende tråd for denne direkte kvalmende og upassende nyheten, så jeg føler kanskje det er noe Sotah kan kose seg med i bunkersen når/hvis han kommer hjem fra helgens "jobbreise":
To kvinner i slagsmål i moské: Finger bitt av. Politi og ambulanse er i Åkebergveien i Oslo i forbindelse med et slagsmål.
– Vi rykket ut etter melding om et slagsmål mellom to kvinner inne i en moské. Den ene av dem skulle blø og være bevistløs, sier operasjonsleder Christian Krohn Engeseth til VG. Da politiet kom til stedet ble det konstatert at den ene av kvinnene har fått en finger bitt av. Hun blir tatt hånd om av ambulanse.
– Våre patruljer på stedet leter nå etter fingeren, sier Engeseth. https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/videos/192155
To kvinner i slagsmål i moské: Finger bitt av. Politi og ambulanse er i Åkebergveien i Oslo i forbindelse med et slagsmål.
– Vi rykket ut etter melding om et slagsmål mellom to kvinner inne i en moské. Den ene av dem skulle blø og være bevistløs, sier operasjonsleder Christian Krohn Engeseth til VG. Da politiet kom til stedet ble det konstatert at den ene av kvinnene har fått en finger bitt av. Hun blir tatt hånd om av ambulanse.
– Våre patruljer på stedet leter nå etter fingeren, sier Engeseth. https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/videos/192155
Sotah
09.02.2020 kl 18:26
582
En catfight kan fort være kosestoff, fruen. Men denne gikk litt for langt. Fysjom.
convert
09.02.2020 kl 18:33
574
Fredagskos med sotah? Fysj. Kunne aldri tenkt meg ta en øl engang med denne imamsleikeren. Langt mindre noe fredagskos.
Sotah
09.02.2020 kl 19:28
557
Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å skjenke deg heller, c. Det kunne blitt skikkelig stygt.
Kun sporadisk reiseregningdrikking i islamintegreringstjeneste for s0s apparatet, Det blir skikkelig dyr skatt av slikk tekosindustri.
Sotah
10.02.2020 kl 18:03
484
Dro over for å kaste kake på Jimmien. Bløtkake med multer fra nasjonalparken i Jotunheimen. Skikkelig nasjonal smak, som seg hør og bør. Men så smakte jeg på kaka og spiste den opp i stedet.
Redigert 10.02.2020 kl 18:03
Du må logge inn for å svare
Hei Zoten/folkens:))
Og...forstod det slik her om dagen at det er mest egg du liker å kaste på de du ikke liker, Zoten - og da helst hardkokte...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...forstod det slik her om dagen at det er mest egg du liker å kaste på de du ikke liker, Zoten - og da helst hardkokte...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Sotah
10.02.2020 kl 18:26
468
Jeg kan ha lyst til å kaste egg på mange innimellom. Men jeg gjør det ikke. Godt oppdratt vi fra østkanten, nemlig.
Fra østkanten,ja.
Da er det vel stein du hiver,sven?🤠
Da er det vel stein du hiver,sven?🤠
Hvorfor ville du i utgangspunktet kaste ting på Jimmie?