AXA-finanseliten ombord
Her skal det bli trangt i døren.... Og i morgen presenteres tidenes beste Q resultat, samtidig som man i forrige uke takker nei til bud a kr 22,-.... :-)
......
Finanskjendisene stormer Axactor
Kjendisinvestorene kastet seg over Axactors rettede emisjon på 518 millioner kroner. Inn på eiersiden kom blant andre Torstein Tvenge, Tore Aksel Voldberg og Arne Blystad.
......
Finanskjendisene stormer Axactor
Kjendisinvestorene kastet seg over Axactors rettede emisjon på 518 millioner kroner. Inn på eiersiden kom blant andre Torstein Tvenge, Tore Aksel Voldberg og Arne Blystad.
Redigert 21.01.2021 kl 07:10
Du må logge inn for å svare
Record
14.02.2020 kl 16:42
1502
Slettet brukerskrev Innan kl 17 kjeme kjøpet til Fredriksen;) tippar nye 550k;)
Skjønner at du har fått med deg denne guttens mønster , jeg trodde det skulle bli trangere i døren med det kuppet "finanseliten " gjorde for en Kr siden , men den gang ei , han er vel slik han alltid har hvert :-)
Lykke til videre , plutselig snur det .Kansje ?
Lykke til videre , plutselig snur det .Kansje ?
Hvor ble det av SS, fortsatt inne?
Denne aksje total koklimonke, Geveran har nå ca 58 mill aksjer, mangler rundt 4.5 mill for negativ kontroll av selskapet, er jo ingen ting som er priset inn. I denne aksje. Begriper ikke hvorfor større interesse.
Skal hilse fra SS, han har manflu;)
Slettet brukerskrev Fredriksen sel og kjøper samtidig, alt er hans eigne aksjar;)
Bedriver ulovlig manipulering altså mener du ? Har du meldt det inn til OSEs markedsovervåking ? Anyways så øker beholdningen så en god del må nå kjøpes fra andre da :). Vel hjemme fra tur i ettermiddag så jeg for øvrig at en liten ordre på 16,40 var gått inn. Mitt siste kjøp. Nå er det å avvente for å se hva som egentlig skjer her. Selv for en ikke-konspirasjonsteoretiker synes det å være både mose og ugler i skogen her(aka et uvanlig mønster).
TOM2150
14.02.2020 kl 18:27
1253
Ja som jeg har skrevet: denne aksjen oppfører seg ikke normalt, det virker som det er satt inn strategier for å akkumulere på lavere nivåer enn emikurs, og flere fra finanseliten som er med - jo større interesse for å kjøre aksjen ytterligere ned. Blir jo bare spekulasjoner, men må være lov å stille spørsmålet..
Håpefullt
14.02.2020 kl 20:05
1153
Her er det ikke annet å gjøre enn å sitte stille i båten. Fjollette opplegg med kurs helt på trynet.
Bare å krysse fingra for at AXA fortsetter å levere fremmover, samtidig som at "tyngdekraften" til slutt gjelder for AXA-kursen også.
Meeen jeg har nok kjøpt min siste aksje i AXA. God Helg!
Bare å krysse fingra for at AXA fortsetter å levere fremmover, samtidig som at "tyngdekraften" til slutt gjelder for AXA-kursen også.
Meeen jeg har nok kjøpt min siste aksje i AXA. God Helg!
Hadde vært så utrolig kult om en virkelig stor fisk nå hadde slukt alle aksjer her nede, og spist seg oppover. En med mye penger, et fond, hamstret 10-20 mill aksjer, det man får tak i her nede, da hadde vi fort senere satt kurs over budet a kr 22,-.
Ovennevnte kan heldigvis skje før vi aner det, ran på høylyst dag det vi nå ser, men kan jo ikke pågå så veldig mye lenger nå....
Ovennevnte kan heldigvis skje før vi aner det, ran på høylyst dag det vi nå ser, men kan jo ikke pågå så veldig mye lenger nå....