Bank får Bank?

Perlugla
01.12.2017 kl 10:57 2381

Forbrukslån kan bli dårlig butikk fremover, hvorfor?
1. Brisfallet i boligmarkedet kan få meget uheldige virkninger.
2. Kronekursen faller PGA. utlendingens tro på norsk økonomi er svekket til tross for stigende oljepris, jeg ville ikke ha kjøpt banker som lever av forbrukslån på dette tidspunktet.

Selg dere ut av forbruks bankene nå .

PU
Redigert 19.01.2021 kl 07:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2017 kl 11:18 2328

Hei Perlugla!
.
DNB kommer til å få bank...
.
Du kan godt tickerkode tråden din "DNB".
JUX* var mitt gamle nick NFL 007 er mitt nye nick...
.
"AP/DNB okkuperer OSE og Norge. DITT livs DNB shortesjangse HEVN!"
JUX*
17.11.2017 kl 11:36 DNB 1703
.
"Hevn" I 2008 innførte APs Finanstilsyn og Statsminister Jens Stoltenbergs Finansdepartement shorteforbud i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
DNB/R.B./DNM shortet og kursgruset "alle" aksjene på DNB eide og AP/DNB/B.L. kontrollerte OSE på vegne av AP/DNB.
Nå kan dere ta "hevn" ved å shorte DNB aksjen.
AP/DNB kommer til å bruke milliarder for å beskytte kursen for de vet at jeg skal bruke 44.000 fly forbanna DNB aksjonærer til å få arrestert de jeg skal ha arrestert...
.
APs PST vet at jeg prøver å få i stand et shorte-konsortium her i Bergen og at hjelp fra NHH får aksjen ned 50% mens mitt personlige mål er ny DNB ATL (siden 1993) på 16.60.
.
Hvis dere leser de to hovedbloggene mine så ser dere at jeg skriver i realiteten at AP/DNB okkuperer Norge og OSE.
En slik okkupasjon skal vi selvfølgelig IKKE godta.
.
De 99% ærlige i AP kan starte et nytt parti.
De 99% ærlige i DNB kan fortsette DNBs forpliktelser i de samme bankbygg men under et annet navn.
Etter at DNB har betalt ut kanskje 100 milliarder til svindelofre av AP/DNBs Svindeltrekant DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM er det fremdeles verdier i bunn så "DNB" går ikke konkurs. Derfor trenger ikke Bankenes Sikringsfond å komme på banen.
.
AP/DNB kommer til å forsvare kursen så det er fremdeles anledning til å shorte DNB aksjen.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Markedsverdien på DNB er 250 milliarder kroner så det er ikke særlig vanskelig å tjene 10 milliarder kroner på å shorte DNB nå.
AP/DNB er villig til å bruke milliarder på å forsvare kursen for de tror at en kurs kollaps i DNB aksjen er den letteste måten jeg kan få nok oppmerksomhet til å felle dem.
.
Den som ikke har greid å oppfatte at APs Statseide DNB og APs DNB CEO er SVÆRT tvilsomme, er ENTEN senile ELLER med en IQ på under 80.
Det betyr at FLESTEPARTEN av DNBs aksjonærer VET at de er aksjonærer i en RÅTTEN bank og at de som aksjonærer er VILLIGE svindel profitører.
.
Senile og folk med en IQ på under 80 bør bli forhindret av NAV i å investere i aksjer.
DNB svindel profitører unner jeg ALT VONDT...
.
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:51 2224

.
I løpet av kommende uke kantrer både AP og DNB...
Slettet bruker
02.12.2017 kl 16:04 2286

1. Kjøp bolig/sekundærbolig. Billigsalg nå!
2: Kjøp NOK (= short EUR m.fl.). Billigsalg nå!
3: Kjøp forbruksbanker (NOFI, KOMP, MONO, INSTA). Ennå billig!
4: Kjøp inkasso (B2H, AXA). Ennå billig!

De norske forbruuksbankene og inkassoselskapene har forøvrig store deler eller mestedelen av virksomheten i utlandet.
Slettet bruker
06.12.2017 kl 13:16 2120

Ligg LANGT unna Norske banker!
Short den AP kontrollerte Statsbanken DNB!
Kjøp ikke eiendom hvis eiendommen ligger i Norge!
NOK kommer til å FALLE i verdi!
.
Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en indre okkupasjon av Norge og naive og enfoldige Statsminister Erna Solberg frykter for konsekvensene hvis det blir avslørt.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Skrevet for NHH her i Bergen - men sjefen er nok en av Jens Stoltenbergs okkupanter:
runebjerkearresteres.blogspot.no
Redigert 07.12.2017 kl 05:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2017 kl 05:01 2023

Det kan nok bli litt vanskelig i finansmarkedet i Norge nå fremover og det eneste sikre kortet dere har er å shorte DNB aksjen.
Selv om det er jeg som avslørte det hele ved å se alle sammenhengene, er det allikevel ikke min skyld at det blir vanskelig i finansmarkedet i Norge.
Hovedskylden ligger hos Jens Stoltenberg og Rune Bjerke med Bente Landsnes på en tredjeplass.
Lykke til!
Til oss alle...
Slettet bruker
08.12.2017 kl 13:14 1884

Nå til nyttår er det 12 år siden Statsminister Jens Stoltenberg tok Bente Landsnes fra Statsbanken DNB og plasserte henne som CEO på DNB/Statseide OSE.
Nå til nyttår er det 11 år siden Statsminister Jens Stoltenberg tok sin "siamesiske tvilling" Rune Bjerke og plasserte han som CEO i den Statseide banken DNB.
På den måten gjorde Statsminister Jens Stoltenberg den Statseide banken DNB om til den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
.
De tre skapte sammen den viktigste delen av AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
Erstatningskravene mot Svindeltrekanten kan bli så store at både AP og DNB kan bli "nullet".
Short DNB aksjen for dere kan lempe ut alt dere kan få fatt i av shorteaksjer for de vet at jeg skal bruke vreden til 40.000 aksjonærer til å få de tre fengslet.
Derfor kommer de til å forsvare kursen "to the bitter end"...
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Skrevet for NHH her i Bergen der direktøren mistenkes å være en av Jens Stoltenbergs indre okkupasjonsstyrke.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 08.12.2017 kl 13:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2017 kl 07:34 1788

Snu at Statsminister Jens Stoltenberg & Co okkuperte og okkuperer Norge til din økonomiske fordel.
Ved å shorte DNB aksjen kan du gjøre personlig økonomisk fortjeneste på okkupasjonen.
Slettet bruker
11.12.2017 kl 07:13 1714

Alt du trenger å vite hvorfor DNB aksjen kommer til å få bank står her:
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
og her:
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.