NOM!!! Norge kan bli titanlandet i Europa NOM!!! Sats en slant!!

ZOOZ
NOM 14.02.2020 kl 12:14 310548

Norge kan bli titanlandet i Europa – nå starter arbeidet med den omstridte og unike gruva
Engebøfjellet er en mineralogisk gigant og kan gjøre Norge til titanlandet i Europa med sin svært rike forekomst av bergarten eklogitt med høyt innhold av titanoksid og enda høyere innhold av verdifull granat.

https://www.tu.no/artikler/norge-kan-bli-titanlandet-i-europa-na-starter-arbeidet-med-den-omstridte-og-unike-gruva/484396?key=mlFmqd15&fbclid=IwAR1GYdcgL2fGfNcgOkOMkpmX_SQUKKSy3KmBcn_Pyl-UGofZHKfrpdIkBL8
Redigert 21.01.2021 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
_HH_
16.10.2020 kl 10:59 6229

Eit anna spørsmål ein kan stille seg er kvifor AMR ikkje byrjar å dokumentere prosjektet fyrst, som er vanleg utviklingsmetodikk for gruveprosjekt? Ein scopingsstudie ville ha vore naturleg, i staden hoppar dei rett på reguleringa. Årsaka til dette er som nemd at dei mest sannsynleg ikkje har planar om dette. Dei vel dei aktivitetane som gjev dei merksemd i media og som samstundes få dei til å framstå som seriøse aktører. Hadde dei faktisk vore seriøse hadde dei valgt ein framgangsmåte som er vanleg i gruveindustrien fordi dette er ein føresetnad for å få lån til prosjekt. MEN det kostar mykje å vere seriøs og det involverer mykje hsrdt arbeid. NOM har brukt mange hundre millilnar til no, men det er koster lite å vere cowboy og kun bruke munnen og sjølvlaga presentasjonar.

Dette føyer seg inn i rekka av opportunistiske kommunikasjonsforsøk og handlingar for å styrke eigen forhandlingssituasjon. Er ikkje så lenge sidan at AMR påstod at ein omregulering av tunellområdet i Vevring ville øydeleggje fullstendig for deira planar, og det skulle saksøkast over ein låg sko. Motivet bak denne handlinga var nok igjen viakrierande og målet var eine og åleine å finne noko dei kunne bruke for å forsøke å sabotere prosessen for NOM. Er tydeleg at denne reguleringa ikkje betydde noko likevel for no kan jo AMR starte opp reguleringsprosessenog ikkje ein gang ein driftskonsesjon til NOM kan stoppe dei.
Redigert 21.01.2021 kl 02:13 Du må logge inn for å svare
_HH_
16.10.2020 kl 10:59 6184

kommentar fra artikkel i Firda:
AMR påstår følgjande i artikkelen og i korrespondansen med kommuna:
- dei skal gjennomføre eit omfattande boreprogram (koster millionar)
- dei skal starte reguleringsplanprosess for området (dette koster penger)
- Dei har ein veldig utolmodig kjøpar av granaten
- Dei har ingen problem med å finne ei løysing med NOM angåande den lille delen av dagbrotet som stikk inn på Vevringen.

Eg trur AMR veit at planane dei har skissert blir stoppa og at dei aldri kjem til å måtte bevise at dei hadde tenkt å faktisk gjennomføre dette. Dette grunngjev eg med at dei har ingen innlysande kjelder til kapital, på same måte som at nokon vil oppfatte AMR som ein trussel mot NOM, vil eventuelle investorar og støttespelarar absolutt oppfatte NOM som ein trussel mot AMR og derfor vil vere skeptisk til å satse, minerallova er tydeleg, ingen kan bore der andre har rettar til staten sine mineral, ingen kan hente ut staten sine mineral når andre har rettane, kommunen vil med stort sannsyn måtte avvise reguleringsforsøket og NOM har nettopp fått tildelt konsesjon for området.

Alt dette veit AMR derfor kan dei skryte på seg alt dei vil fordi dei slepp å bevise noko (walk the walk). Så når og om det vert ein rettsak kan dei syne til mediaoppslaget og mailutvekslinga med kommuna som bevis på at dei er seriøse, men unnskylde seg med at dei fekk ikkje lov til å gjere noko meir, når sanninga mest sannsyleg er at dei eigentleg ikkje har dei finansielle musklane til å gjere dette.

På denne måten vert Firda og Sunnfjord kommune utnytta av AMR som "sannheitsvitne" på ei satsing, utan å måtte prove noko som helst. Ein kan ikkje stole på kommunikaasjonen fra AMR. AMR påstod i 2019 at reguleringsplanen og søknad om drifftskonsesjon skulle kome ila kort tid, men den kom ikkje når antyda, kom heller ingen oppdatering på dette etterpå. Fyrst når NOM har fått driftskonesjon tek AMR initiativ til vidare progresjon av prosjektet sitt, sjølv om framgangsmåten er spesiell i seg sjølv. Dette er eit veldig rart tidspunkt, dei fleste ville jo ha innsett at moglegheitane for å realisere prosjektet har blitt mindre og risikoen auka med driftskonsesjon til NOM. Men for nokon som mest sannsynleg ikkje har reelle planar om å starte opp prosjektet, men med mål om å berre framstille seg som seriøse, er dette ein moglegheit fordi da veit dei at forsøket deira vert avslått og dei kan i etterkant skryte på seg kva som helst, utan å bli stilt til ansvar for å gjennomføre det.
Redigert 21.01.2021 kl 02:13 Du må logge inn for å svare
_HH_
15.10.2020 kl 20:16 6389

Sjølv takk:)
Redigert 21.01.2021 kl 02:13 Du må logge inn for å svare
Winter
15.10.2020 kl 19:32 6433

Takk for svar _HH_, og ditt bidrag på nom-trådene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
15.10.2020 kl 19:16 6427

Er du med i facebookgruppa for NOM aksjonærer så er der delt mange syn på artikkelen.

Artikkelen kan oppsummerast:
- AMR antyder at NoM og AMR kan fint eksistere side om side, NOM på Engebø og AMR på Vevringen. Det har tydeleg gått opp for AMR at dei ikkje kan stoppe NOM si satsing på Engebø, til tross for at dei hevda dei kunne ta over rettane til NOM her i 2019 med minerallova i hand.
-AMR meiner dei kan gjere kva dei vil på Vevringssida (sjølv om dette bryt med konsesjonen som DMF har nettopp gitt og minerallova)
- AMR påstår deira interessent ikkje kan få granaten fort nok i hende og er utolmodig på at dei vert ferdig med prosjektet sitt.
- Med bakgrunn i dette meiner AMR at det er eit ideelt tidspunkt å få starte opp med reguleringsplanarbeidet for deira satsing på Vevringssida og dei vil derfor ha eit oppstartsmøte med kommuna...

Eg tykkjer dette framstår som eit forsøk på å få NOM til forhandlingsbordet og samstundes framstå som seriøse. Det kan også hende grunneigerane på Verving har blitt utolmodige og kravd at det måtte skje noko. NOM har jo fått konsesjon og ingenting har skjedd i favør av AMR.


Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Winter
15.10.2020 kl 17:20 6529

Noen tanker om dagens artikkel i Firda?

Har ikke tilgang men har lest den på Xtra.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Boss 99
14.10.2020 kl 08:48 6797

Det kan du si. Ser at da er det omågjøre å få kursen laveste mulig i åpningen. Alltid ned aldri opp. Lurer på hva som er hensikten og hvem som holder på med dette år ut og år inn.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
ZOOZ
13.10.2020 kl 20:39 7008

Å nei og nei, hvordan skal dette gå nedenom og hjem med kursen for ente gang. Ikke har jeg solgt en dritt denne gangen heler. Lærer aldri. Men neste gang skal jeg selg banna beit. Hehe er jo vant til dette. Ta å de greiene der kan du bare glemme i NOM.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.10.2020 kl 16:14 3803

Vedr. analyse, hvordan ser TA ut, regner med det finnes noen eksperter også på det området her ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Oljeoptimisten
13.10.2020 kl 15:48 3821

Du var grundig i å forsvare deg der. Inntok en svært seriøs rolle. Bra! Et par stikk til meg også! Du følte deg vel ikke truffet? ;-)

Så får vi se hvor lenge "du" "analyserer""?
Jeg mener at "analysen" din dreier seg mest om å så tvil blandt aksjonærene.

Uansett, ingen baiiser/snakker ned en dårlig aksje, så det er positivt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
13.10.2020 kl 14:19 3937

Som jeg har presisert tidligere er min interesse i NOM at jeg har vurdert det som et interessant investeringsobjekt. Før jeg foretar noen kjøp i selskap foretar jeg alltid en analyse frem til jeg klarer å forstå all risiko samt verdimulighetene som ligger i de investeringer jeg foretar meg. Når jeg går i dybden på NOM har jeg hatt utfordringer med å forsvare verdien ift risikoen som ligger her. Det er her viktig å forstå den enkeltes forutsetninger og det er helt ok å være uenig i disse enten en er positiv eller negativ til aksjeverdien. Aksjen er fortsatt veldig interessant og jeg har da besluttet å bruke en del tid for å forstå dette. Jeg leser at du er positiv til aksjen, men kan ikke se at du deler mye relevant informasjon som er nyttig for å vurdere kjøp eller salg.

Jeg er svært positiv til den informasjon som HH deler og det vitner om en person som bidrar til at både kjøpere og selgere kan ta bedre beslutninger og således gjennom å være godt opplest på dette området. Min intensjon er igjen å skaffe meg informasjon for å vurdere caset som enhver seriøs større investor også kommer til å gjøre. Dette markedet er noe smalt og mitt inntrykk er at gruve er nytt for mange investorer i Norge(herunder har jeg selv kun delvis erfaring). Igjen, takk til HH som bidrar med økt kunnskap og bruker sine innspill på dette fremvor nytteløse kommentarer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Oljeoptimisten
13.10.2020 kl 11:31 4069

Fremen, for meg så fremstår du som litt mer sofistikert enn de opplagte baisserne som forsøker å snakke aksjen ned, men likevel lett å gjennomskue. Samtidig så synes jeg du "plager" _HH_ med "maset" ditt. Ja, det er et diskusjonsforum, men det får da være grenser til enveiskjøring hvor du hele tiden spør og spør og spør. Men det positive er selvfølgelig at _HH_ øser av sin kunnskap til stor glede for alle oss andre,, så på den måten kan man jo si at du er nyttig.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
13.10.2020 kl 11:28 4079

Her trur eg du bommer og tenker veldig smalt.... Det treng absolutt ikkje å vere ein økning her for å ta unna rutilen fra Engebø, det kan like godt vere å sikre langvarig råvaretilgang til den produksjonen som allereie eksisterer, samt sikre stabil leveranse med tanke på kvalitet. Dette vart også framheva som ein utfordring i den nemnde artikkelen, å sikre seg tilgang til titandioksid i konkurranse med pigmentproduksjonen som kan bruke det meste i forhold til titanmetalprodusentane....

I tillegg verkar det som om du legger til grunn at 1 tonn med titandioksid gjev eit tonn med titanmetal...er ikkje gitt at dette forholdet stemmer, men eg kjenner ikkje til kjemien her...
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
13.10.2020 kl 10:59 4107

Takker, dette betyr at NOM satser på et marked som de håper skal vokse enormt og blir veldig avhengig av bevegelser på dette metallet. Da Japan utgjør en av de største eksportører betyr dette en økning på 70% bare for å ta rutilen fra NOM. Artikkelen du refererer viser til indikerer stor etterspørsel i 2019, men dette har nok endret seg en del under Covid da det er en del sykliske bransjer som er brukerne av titan. Hvilken bransje tenker du på som aktuell for å absorbere rutilen til NOM ettersom du er sterk i troen på denne veksten?

Jeg tenker det er et risikabelt bet å satse stort på det smale markedet for titanmetall og derfor viktig at denne risikoen balanseres med en solid avtaker på granaten i tillegg. Det er mye kapital som skal inn og denne bransjerisikoen vil investor måtte prise inn dersom det er et veddemål på at markedet skal nærmest doble seg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Boss 99
13.10.2020 kl 10:25 4154

Maken til svale stup. Tenker vi ser salg til under 1 kr framover.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
12.10.2020 kl 23:16 4396

Rutil er det som blir foretrukket på grunn av krav til minst mogleg innhald av andre stoffer for å sikre høg kvalitet på sluttproduktet. Illmenitt må behandlast før det kan brukast til produksjon av titanmetal og sjølv da vil rutil vere å foretrekke.

Japan er ein stor produsent av titanspoon/metal av høg kvalitet og for sal til USA. USA. 55000tonn med titanmetall var den estimerte produksjonen i japan i 2019. Denne artikkelen kan kanskje vere interessant:
https://www.google.com/amp/s/www.argusmedia.com/en/news/1904225-feed-shortage-hampers-world-ti-sponge-ramp-up%3famp=1
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
12.10.2020 kl 21:10 4497

Jeg følger deg i at pigment nok kan kjøpes mange andre steder, men jeg klarer ikke å se spor av dette i kommunikasjonen til NOM. Hvilke tanker har du gjort deg opp vdr hvor stort markedeted for rutil som titanmetall er?

Er det slik at titanmetall lages kun av rutil eller går også en del av Ilmenitt også inn i titanmetall?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
12.10.2020 kl 15:51 4696

I alle innlegg eg har skreve om dette presiserer eg at dette er min meining om bruksområdet. Den baserer eg på informasjonen som eg har skaffa meg.

Ein viktig faktor i dette er mellom anna at kornstorleiken på rutilen fra Engebø ikkje er ideell til pigmentproduksjon. Står i pfs og i ein del andre publikasjoner om førekomsten. At japanerane som er ein stor titanmetalprodusent skal absolutt ha rutilen til nettopp pigment, framstår som lite logisk, og skal dei ha rutil til pigmentproduksjon kan dei inngå avtaler med andre rutilprodusentar no idag og treng ikkje vente på NOM. Skulle rutilen gå til pigment kunne dei ha solgt til europeiske selskap, men sidan den ikkje er optimal for dette, er det naturleg at ein går der ein får best pris og da er det logisk at bruksområdet er noko anna enn pigment...Men du kan no sjølvsagt vere uenig i dette.

At japnerane skal kjøpe mykje av rutilen vart sagt på ein kvartalspresentasjon som vart overført på nettet som tidlegare skreve.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
12.10.2020 kl 12:34 4860

Du virker veldig overbevist om hva denne rutilen skal brukes til og at de skal kjøpe mye av denne. Da du synes å besitte en del kunnskap og fremstår som seriøs antar jeg at det du skriver er mer en ren gjetning. Har du noe underbyggende informasjon fra NOM hvor de sier å la tilnærmet all rutil gå til titanproduksjon i Japan?

Jeg har sett igjennom diverse informasjon gjennom helgen og på internett finner jeg kun at selskapet sier at rutilen egner seg som både pigment og for titan. Dette bekreftes gjennom DFS. For søknad til driftskonsesjon oppgis det videre at rutilen skal være et kortreist titanstoff til industrien i Europa. I PFS oppga NOM at for molten salt for titanmetall kunne være et marked, men kun for en midre del.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Boss 99
12.10.2020 kl 11:45 4940

Hvem har skyld i at kursen synker, jo det er di som selger. Hvorfor selger de, hviste de ikke at dette prosjektet tok tid.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
murpy
12.10.2020 kl 10:06 5055

Nå lurer jeg veldig på hvor langt den skal ned, tror de fleste begynner å bli lei hele dritten. Her ser man den ene aksjen etter den andre flyr til himmels mens NOM ligger totalt i grøfta og fortsetter å grave seg ned. Investeringen min for 16 år siden er en totalt fiasko og det vil bli vanskelig å ta igjen alt det tapte tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Carbo
12.10.2020 kl 07:55 5200

Enig i at det er mye "jåss" her på tråden, og det er ofte de samme nickene som går igjen daglig.
Men, du skriver også noe svada nå...
Har salget av granat møtt en vegg? Er behovet for granat borte? Er dine konklusjoner langsiktige?
Alle bransjer har sine svingninger.
Å si at andre lever i en boble på grunnlag av dine konklusjoner, synes jeg ikke er annet enn "jåssing" fra deg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2020 kl 23:42 5298

Hei
Lenge siden jeg skriftlig la inn noe på nom trådene.
Men denne nom sagaen er blitt veldig trist. Ennå skriver dem dette er gode nyheter. Lurer på når proppen går ut.
De her inne har jåsset konstant om en kø av partnere på vei inn.Uten å ta til seg eller innrømme konsekvensen av bortfallet av granaten.

Det er ingen som satser på oppstart i noe som ikke selger,granat selger ikke.

Man kan også lese om produsenter av kvarts,bare sorgen også der.

Jeg skal ikke skrive mer her,men måtte lufte min mening for dem som lever i nom bobla.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Boss 99
11.10.2020 kl 22:00 5384

He du nett slept eit nytt danglebær dinglebær???
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2020 kl 16:41 5445

Min konklusjon av alt som har kommet frem dette året vedr. Nom er at ingen kjøper granat ( dvs. Marked er så dårlig at ingen går inn i nye prosjekter = frafall av inntekt. = VELDIG negativt for nom.
Smalere uttak,nedskalering atter forsinkelser og uvissheter ang kapital og atter en ny dfs,som man håper kan lokke inn kapital til prosjektet.

Nei her må man regne med en kurs smell lik dengang postmannen sa Nei til nom.

Tipper på kurser tilbake til 60 øres tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
11.10.2020 kl 16:09 5377

No inneheld jo dagbrotsplanen allereie selektiv uthenting av masser og ein skal samle saman og lagre massar med lågare innhald av minral for seinare prosessering, så dette er nok mogleg. Det ein styrer på er kva masser ein sender vidare til prosessanlegget og ein vil jo til ein viss grad styre kva blokkar ein tek ut fra dagbrotet fyrst.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
11.10.2020 kl 12:33 5374

Eg har ikkje fått med meg at Ivar har snakka varmt om rutilen fra Engebø til pigmentproduksjon. Derimot har han snakka om rutil generelt. Rutil sparer miljøet for avfall og krever mindre energi mtp å lage pigment enn illmenitt. Det har blitt poengtert. Samstundes har titanmetall og welding rods blitt nemd som aktuelle bruksområde for rutil.

Når det gjelder rutil har dei ulike førekomstane kjemiske og fysiske eigenskapar som styrer kva dei kan brukast til. Av PFS går det fram at kornstorleiken til rutilkrystallane i ein del av rutilen fra Engebø, ikkje er godt eigna til pigmentproduksjon. Derimot er heile førekomsten veldig godt eigna til titanmetal og den er eigna til molten salt prosessen. Sanddyneførekomstar har ofte høge nivåer av radioaktive element og andre stoff slik at dei ikkje er ideelle til desse bruksområda, men det er mykje hemmelegheitar rundt dette og produsentane held korta tett til brysta.

Eg kjenner ikkje til forskjell i priser, men sidan problem med kvaliteten ofte er knytt til sanddyneførekomstane og rutilførekomstar fra hard rock er sjeldan, vil eg tru at NOM har ein stor konkurransefordel her pga kvaliteten.

Når capex blir redusert, vil ein langvarig offtake-avtale på rutilen kunne finansier ein mykje større del av anlegget og ein blir i mindre grad avhengig av granaten.

Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
11.10.2020 kl 10:56 5424

Jeg har forstått på Fossum at han har tidligere har snakket varmt om rutil som pigment. Er dette noe som har endret seg etter analyse av rutilen?
Forstår det slik at bruksområdet er nå smalere for Engebø-rutilen, men dersom kvaliteten er bra kan det vel ha noe å si for prisen fremover for rutilen. Er det observerbare priser på forskjellen på rutil brukt som hhv pigment og titanmetall evt molten salt?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
11.10.2020 kl 00:03 5567

Du må gjerne skrive det du vil, men da må ein også tole å få svar, god natt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.10.2020 kl 23:58 5507

Nei, og intet tyder på at dem blir det i nærmeste fremtid heller, spennende tider fremover, kan berolige deg med at du skal slippe å høre fra meg på en god stund. Takk for i aften !
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
10.10.2020 kl 23:52 5490

...nei nom er ingen produsent enda dersom det er det du vil opplyse oss om.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.10.2020 kl 23:49 5408

" Andre sanddyneprodusentar har jo lager for dei ulike produkta om nom lager eit granatlager dei kan tære på i gode tider skader jo ikkje" Under forutsetning av at man har ryggrad til å produsere i dårlige tider, så kan jo det være en god ide, NOM er vel ikke helt der...
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
10.10.2020 kl 23:44 5410

Du hauser når du er inne og baisser når du er ute. Er ingen faktaopplysninger eller verdi det du kjem med. Derimot gjentek du forhold som du trur er eigna til å skremme andre til å selje ned kursen før du skal ha ny inngang. Kva del av meldinga om finansiert fram til ut i 2021(etter dfs update) er det du ikkje forstår?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
_HH_
10.10.2020 kl 23:41 5370

Eg trur NOM held igjen det som dei kan for å ikkje avsløre kva handelshus dei har samtalar med. Bruksområdet for rutilen vil fort avsløre handelshuset fordi dei er i nokon grad spesialisert slik eg ser det.

Granatinnhaldet er mykje likt i dei ulike klassifiseringane av massene (ikkje heilt likt) men rutilinnhaldet varierer. Ved å prosessere mest mogleg masser med høgast innhald av rutil (ferro-eklogitt) kan ein få ut mest mogleg rutil per tonn granat ein produserer sidan det er granaten som er den avgrensande faktoren. Dette kan ein gjere ved å blokkmodulere førekomsten og planlegge uttaket av dei blokkene med mest innhald av rutil. Samstundes kan dei sjå på løysingar for å stockpile granat og byggje lager. Andre sanddyneprodusentar har jo lager for dei ulike produkta om nom lager eit granatlager dei kan tære på i gode tider skader jo ikkje.

EDIT: Men ein nedskalering i byrjinga vil nok også mest sannsynleg medføre redusert rutilproduksjon også.
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.10.2020 kl 23:38 5340

Jeg kommer med faktaopplysninger,og stiller noen spørsmål som er av interesse for meg, og eventuelt andre som vurderer inngang, beklager om det gjør vondt. Hva vil DFS update koste, og når er kassa tom, det er vel og forvente, at det må taes grep før det er bunnskrapt ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
Fremen
10.10.2020 kl 23:28 5242

Takk HH og dersom denne er 80-100% er jo det veldig bra og noe NOM burde tydeliggjøre. Jeg synes Q2 var veldig vag.
Dersom en skal opprettholde volumet på rutilen så er det vel ikke noen mulighet å redusere uttaket og dermed volum. Hvordan kan en da "optimize initial garnet capacity"?
Redigert 21.01.2021 kl 01:23 Du må logge inn for å svare