LIFE-ME Kursmål 35 i første omgang

FAR100
LIFE 18.02.2020 kl 16:13 103542

2020 blir året som LIFE luncher sin teknologi.
Redigert 21.01.2021 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
Tunk
14.09.2022 kl 12:42 4938

Dette er Life sin måte å hinte at testing har godt bra
Vii kan bare lene oss tilbake og se på når fomoen kommer de neste dagene

Løøøøp og kjøøøp

Mvh pilsener :)))
Tigerberget
14.09.2022 kl 12:38 4849

Bare for å nyansere bildet litt… hvor gang aksjen stiger et par prosent så kommer det aksjer til salgs.
Bare så det er sakt.
Gullhaugen
14.09.2022 kl 09:59 4864

Life setter ikke i gang dette mega prosjektet uten at de er trygge på produktet. Hold på aksjene nå!!!
Gullhaugen
14.09.2022 kl 09:54 4802

En drøm som går i oppfyllelse etter en lang reise med trofaste aksjonærer men nå er vi der. Det er neste ikke til å tro!!! For en reise dette blir .Big pharma vil stå i kø for å være med. DETTE BLIR MILLIARD BUTIKK NÅ. KURS 35 JA


Lifecare and IVP will work together to optimize the space planning for
production, laboratory and office spaces over the next three months and IVP hope
to submit the building application and agree on a long- term leasing agreement
by end of 2022. The new property will be handed over to Lifecare in 2024.

IVP is a joint venture between GL Kayser Immobilien and IGM, both located in
Mainz (Germany) and J. Molitor Immobilien GmbH in Ingelheim am Rhein (Germany).
The joint venture partners hold a high level of industry and project development
experience, as well as a distinctive know-how for real estate in the research
and pharmaceutical sector. J. Molitor Immobilien GmbH and subsidiaries have a
broad experience from development and successful realization of laboratory and
research facilities for various institutes of the University of Mainz, BioNTech
SE, Boehringer Ingelheim Pharma GmbH & Co.KG, Merck KGaA and other well-known
companies.
Redigert 14.09.2022 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Zolly
14.09.2022 kl 09:08 4747

Hehe. Kr 8 innen fredag er vel noe optimistisk... Men det skal sies at det endelig ser ut til at ting begynner å materialisere seg for Lifecare. Og ja, oppsiden dersom produktet blir en suksess er så enorm (10x?) at det kan være lurt å ta noen lodd her. Etter noen bommerter ifbm sideprodukter - den berømmelige covid testen som gikk skeis, så er inntrykket mitt at de siste par årene er blitt brukt effektivt til å bygge stein for stein og man ser nå endelig ut til være veldig nær et ferdig gjennomtestet revolusjonerende produkt.
Redigert 14.09.2022 kl 09:08 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
14.09.2022 kl 09:02 4763

Her er det nok flere store ting på gang i kulissene ( partere oem ) Dette var startskuddet på noe gigantisk i et gigantisk marked.. De som selge n å har ikke fått med seg dagens melding så last opp før det er tomt
Redigert 14.09.2022 kl 09:03 Du må logge inn for å svare
12Fire
14.09.2022 kl 08:47 4770

900 kvm vil koste 25-30 000 000 i ren byggekostnad, før teknologi. Kapital til slikt har man, dersom man har kunder og teknologi. To sider av dette, er at Life nå går for egenutvikling og samlokalisering. Så er 900 kvm ganske STORT for produksjon av noe på størrelse med et riskorn. Går de for volum da ??
Gullhaugen
14.09.2022 kl 08:40 4794

Dagens melding forteller oss at vi nå starter reisen mot 10-15 kr. Alle som selger fremover nå vil.angre blod. Nå kommer nok Tyskerne og vil inn også. Jeg tipper vi står i minst 8 kr.før fredag.
Gullhaugen
06.09.2022 kl 09:34 4896

Velig.spennende nå. NYhetsbrevet kan i dag. Det er ingen aksjer til salgs i dag?? Hva skjer??
12Fire
06.09.2022 kl 09:29 4853

Nå tenker jeg det er dags å komme med en kommentar, ref "Lifecare will not comment further on the clinical study until conclusive data is achieved from a reasonable number of study participants." Med det tolker jeg inn at "conclusive data" sitter man på før resultatet er endelig og alle testene sluttført.

Da tenker jeg vi får en avklaring her heller før enn senere.
Gullhaugen
05.09.2022 kl 10:44 4925

Om nyhetsbrevet som kommer nå indikerer at testene går som planlagt , kommer det nok noen store hvaler å sluker aksjer. Problemet er at det ikke er så mye frie aksjer, men bra for de som er inne.
Betonghue
01.09.2022 kl 14:35 4825

Egentlig ikke så viktig. Resultatene du og jeg venter på, kommer nok sent i denne mnd. - får vi håpe!
Gullhaugen
01.09.2022 kl 13:39 4732

Kommer det nyhetsbrev i morgen eller mandag?? Pleier å komme i starten på mnd.
Kaloix
01.09.2022 kl 04:11 4871

Hva kan man skrive til hue? Man må jo selv finne ut hvor man vil sitte og investere. Nanovector er fortsatt verdsatt til over 200 mill kr. De har lagt ned lymfekreft forskning. Lymfekreft, livsforlengende medisin etc. Dette er faen så tøff forskning, lymfekreft er tøft, samme er bukspyttkjertel kreft. Man skal gå gjennom ild og vann for å finne medisin/behandling som faktisk har effekt mot denne kreftformen. Det er nesten en dødsdom å få en beskjed at du har kreft i slike organ. Jeg har medfølelse, tro meg, jeg vet om folk som er rammet av dette og har endt livet sitt der. Poenget er at Nanov har gått for livsforlengende medisin mot lymfekreft, det er nesten som å tro at man kan stoppe tidevannet. De feilet, ingen overraskelse. Det finnes vel knapt noen selskap innen biotek som er hauset mer. Nanov er ferdig uansett hvor mye dagens aksjonærer vil holde liv i dette selskapet.
Hvor mye erfaring har folk her inne når det gjelder Biotek selskap? Lymfekreft og NanoV? Aksjonærer har satset på dette selskapet og sendt verdien over 1 mrd kroner. Her står vi, de som vet forstår at Nanov er ferdig. De som har tapt mer enn de tåler håper et eller annet skal dukke opp. Jeg fulgte Clavis Pharma, var aldri inne, hele selskapet kollapset. DNB anbefalte selskapet hele veien.
Jeg har studert biotek i 15 år, lymfekreft, bukspyttkjertel kreft, man skal gå gjennom mye for å komme i mål mot de tøffeste kreftformer. Nanov feilet etter over 10 års forskning. De fleste feiler. Så kan dere spørre hvordan covid vaksinen kunne slippe gjennom slik den har gjort etter knapt 1 års forskning? Tenker noen på hvor hinsides det er at medisin til lymfekreft faller gjennom og ikke blir godkjent, mens vaksiner (som det stilles høyere krav til) slipper gjennom?
Tenk på det, Nanov falt gjennom etter mer enn 10 års forskning. Jeg har satset på Lifecare, Lymfekreft er nesten umulig å finne noe god medisin på. Nanov vs Lifecare? Hvem ville du ha sittet i nå? Når det gjelder biotek, og det er en fin linje....alle vil sitte i de som lykkes? spør betonghue om hen ville ha plassert pengene i Nanov eller Life i dagens situasjon? Jeg vet jo svaret? Har sagt det hele tiden, Nanov og forskning på lymfekreft/livsforlengende medisin? Det er hinsides tøff forskning, går ikke gjennom og det er det. 9 av 10 går ikke gjennom, Lifecare er på vei gjennom derfor har jeg satset på dem.
Betonghue
30.08.2022 kl 13:56 5041

Ferien er da over folkens? "Tyst som i graven"! Ingen Life-tråd, ingen hverdagskos! For å repeter; luftige "kursmål" og "lite ledige aksjer" og sådant; Intet skjer, før helt konkrete resultater foreligger ultimo september! Hjelper ikke å vente på september-oppdateringen heller, Haugen! Dog; alltid artig med daglige, luftige synsinger!
Betonghue
27.08.2022 kl 14:03 5331

Noe beskjeden du Far. Selv i helgen er det selvsagt aktivitet i LC. Og - LC vil by på "Lunch" - og vi snakker steaks & lobster. NOK 35.-, vel, som sagt - beskjedent, VELDIG beskjedent Far !
Gullhaugen
26.08.2022 kl 10:44 5116

Spenende nå. Ikke lenge til september og neste nyhetsbrev. TOP 50 selger ikke en eneste aksje.....så da er det bare noen som leker seg med trading i mens vi venterb på de store kursdrivende nyhetene.:)
Gullhaugen
25.08.2022 kl 10:35 5233

Spennende tider nå . Ut i fra det jeg hører så er Life innenfor den tidsrammen som de har guidet på.
Slettet bruker
24.08.2022 kl 10:02 5389

De har vel funnet ut at Novo Nordics har funnet ut at det er mulig å unngå diabetes?

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2022/08/22/7917296/novo-nordisk-stiger-kraftig-etter-gladmelding-om-diabetes
VolatileGrowth
24.08.2022 kl 09:57 5280

Så... Hvorfor synker denne nå? Er det noe nytt?
Gullhaugen
19.08.2022 kl 13:15 5548

TOP 50 selger nix og nada så i dag bør en laste siden det er Black Friday blandt små akjonærene. Trøste å bære for en gjeng men hyggelig for de som får kjøpe i dag.
Dølle
18.08.2022 kl 18:07 5530

10 år. men det går styggfort da
Gullhaugen
18.08.2022 kl 12:14 5486

He he møøøøøø , det er mange som nå kaster penger ut vinduet på 4 tallet. Top 50 selger ikke. De venter på de store pengene. IKKE lenge igjen nå.
Redigert 18.08.2022 kl 12:15 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
18.08.2022 kl 11:26 3507

Vet du hva det uttrykket betyr?
Gullhaugen
15.08.2022 kl 11:57 3728

Jaja det ser ut som om salgslysten tørker inn....Forholdstall kjøpere/selgere 10,38 -dette tallet sier alt.

teknisk sterkt kjøp : https://se.tradingview.com/symbols/OSL-LIFE/
Redigert 15.08.2022 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
keisam
15.08.2022 kl 09:23 3811

Så vidt jeg har forstått dette så er dagens løsning med glukose-målinger ut fra vevet, og ikke blodet. Nøyaktigheten er bedre fra blodet, som man før stakk seg i fingeren for å utføre målinger. Virker som dagens systemer ikke er tilstrekkelig pålitelig, og kan gi store helsemessige ulemper og unødvendige følinger, med den risiko som det innebærer. Lifecare sin teknologi kan ikke være annet en banebrytende, som tidligere EU-midler ga inntrykk for.
Gullhaugen
15.08.2022 kl 08:37 3885

Jeg tenker de har god oversikt på hva som er i markedet. Det er ikke lenge til vi får oppdatert info om testene nå. Det virket som se har fått kontroll på skuten og prosessene. Går dette 100 prosent veien så er eventyret et faktum og markedet byr på enorme muligheter også på partner siden.
Slettet bruker
14.08.2022 kl 17:32 4034

Enig. De store og klodsede sensorer, som de skal gå rundt med, tror jeg de fleste diabetikere gerne ser sig fri for. Spørgsmålet er, om LIFE kan udvikle en holdbar løsning til dem.
keisam
14.08.2022 kl 13:11 4023

Markedet har med stor sannsynlighet behov for LCs sensor. Har kjennskap til et tilfelle hvor en diabetiker med pumpe har fått feil dosering av insulin. Fettnivået i kroppen har endret seg. Mulig årsak til dette kan være forstyrrelser fra strømskap ved soverom.

Leste i dag en trist historie på db.no om Thomas.

Folk med diabetes har nok behov for bedre systemer enn hva som finnes på markedet i dag.
Dubois
13.08.2022 kl 15:12 4226

Har vært noen dager på børsen med oppgang, hvor blandt annet rec har steget mye, «tradere» henter da penger her og der for å kjøpe oppganger.
ktk52
13.08.2022 kl 12:15 4303

Som jeg leser de siste dagers fullstendig uforståelige kursnedgang, er at det her sitter noen og prøver å manipulere kursen ned, for at noen skal kunne få kjøpt seg inn enda billigere. Det er jo bare småposter som omsettes, og alle med vettet i behold tviholder på sine aksjer, og det er altså kun småaksjonærer som tror de er smarte ved å trade tiøringer, når vi om ikke lenge kommer til å snakke tikroner hver dag! Temmelig dumt, spør du meg!
Betonghue
13.08.2022 kl 12:01 4282

Så flinke vi er som holder liv i en eneste tråd. Er gullfingeren dau - eller disket? Ellers; det blir nok i år Life byr på "lunch" ! :-)
Kaloix
12.08.2022 kl 23:38 4366

Man kan jo spørre, hvis et slikt nyhetsbrev, tilsvarende positivt, hadde komt fra NANOV eller BergenBio. Hvordan hadde aksjonærene reagert?
De som er negative klarer aldri å glemme bi engasjementet i covid testene og DD. De samme skribentene kommer derfor til å skrive negativt om dette selskapet uansett hva de leverer. De som fortsatt henger seg opp i testene og nevner det fremover kjenner ikke dette selskapet. Det er ivertfall min påstand, enhver skribent som skriver om dette vet ikke så mye om Lifecare. De som har tapt penger på et selskap kommer omtrent aldri tilbake til selskapet for å skryte av det.
Topp 50 eier nesten 80 % av selskapet nå, den lille handelen som er nå påvirker kurs mye. Slik er det i biotek, kurs beveger seg mye. Det er en ting som gjelder og det er å holde fokus på hva selskapet informerer. Denne informasjonen kan det ikke lyves om, regler for børs selskap i Norge.
Nyhetsbrevet, hvis man ikke forstår alt som står der, google/translate er et greit hjelpemiddel. For det som står der bør samtlige forstå fullt ut, det er også lov å lese mellom linjene. Et lite råd, ikke end opp i den klassiske fellen, 'jeg kunne jo kjøpt noen aksjer bare for å se hvordan det går' for å angre at man ikke gjorde det. Jeg har vært i Algeta og Nel, de negative der viste knapt hvilket selskap de skrev ned.
Kaloix
12.08.2022 kl 22:07 4355

Nyhetsbrevet i august er enda en bekreftelse for min del. Flere burde lese uten negative briller påskrudd. Flere burde tenke langt utenfor boksen.
Sensoren kan brukes til mer enn bare diabetes. Dette selskapet må bare ikke bli kjøpt opp før tålmodige aksjonærer får betalt.
Slik jeg leser brevet, hele selskapet sprudler, men må holde tilbake før resultatene kommer.
Redigert 12.08.2022 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
hill
12.08.2022 kl 15:26 4402


Ut ifra det brevet, så burde en vel kjøpe med begge hendene - - -
Slettet bruker
12.08.2022 kl 15:19 4374

Jeg har gjort noget, jeg aldrig havde troet, jeg skulle gøre… købt en lille post aktier i Lifecare. Min niece har type 1 diabetes, og jeg håber på, at hun en dag slipper for at have en stor og upraktisk sensor siddende i armen.
Gullhaugen
12.08.2022 kl 12:22 4434

Får håpe at de aller fleste har vett nok i skallen til å ikke la seg manipulere nå.....