Finnes det noe uslere enn å være parkeringsvakt?
La seg betale for å luske rundt og prøve å påføre sine medmennesker store og dønn urettferdige utgifter, penger som disse stakkars parkeringsofrene egentlig skulle bruke til livsnødvendig medisin for enker og faderløse se.
Hvis mine barn hadde begynt i dette yrket hadde jeg brukt 6 advokater for å sikre at de aldri fikk ett øre av min betydelige formue. Gett.
Hvis mine barn hadde begynt i dette yrket hadde jeg brukt 6 advokater for å sikre at de aldri fikk ett øre av min betydelige formue. Gett.
Kanskje enkene og de faderløse skulle være uten bil og slippe både parkeringsgebyr og de astronomiske øvrige utgiftene det er å ha bil? En parkeringsvakt er jo bare på jobb og gjør jobben sin. Det at andre ikke klarer å parkere kan ikke være parkeringsvaktenes skyld. Gebyrene går til det store fellesskapet og selv om Korsar har betalt mye dit er det ingen grunn til å gjøre barna arveløse om de tar en god trygg jobb i kommunen.
De gjør faktisk bare jobben sin. Problemet er ordningen, og da i særdeleshet offentlige, altså kommunale parkeringsplasser. Kommunale parkeringsplasser skulle være gratis, ja gratis, evt. kun symbolsk pris i størrelseorden 10 kr. pr.døgn, men bot om folk og hvermann hensetter bilen sin. Slikt misbruk må unngås. Kommunen skulle hjelpe folk, ikke skape problemer. Husk, sosialistgalninger, at folk og turister legger igjen mye penger i den enkelte kommune.
At private derimot gjør business på sin egen eiendom kan jeg derimot forstå. De kunne evt solgt plassen til kommunen, som kunne hatt gratis parkering, selvom jeg egentlig er i mot mye offentlig eierskap og kontroll.
Men det var ikke det du spurte om, nærmeste jeg kommer er vektere. De ble liksom aldri politi....
At private derimot gjør business på sin egen eiendom kan jeg derimot forstå. De kunne evt solgt plassen til kommunen, som kunne hatt gratis parkering, selvom jeg egentlig er i mot mye offentlig eierskap og kontroll.
Men det var ikke det du spurte om, nærmeste jeg kommer er vektere. De ble liksom aldri politi....
Redigert 31.07.2018 kl 22:24
Du må logge inn for å svare
Få ting er uslere enn parkeringsvakter. Her er de eneste 4:
• Overgrepsmaterialeprodusent
• Torturist
• Profesjonell angiver (Gestapo ansatte slike)
• Rappere med «Lil» som første del av artistnavnet sitt
• Overgrepsmaterialeprodusent
• Torturist
• Profesjonell angiver (Gestapo ansatte slike)
• Rappere med «Lil» som første del av artistnavnet sitt
Problemet ER faktisk parkeringsvaktene. Hadde alle hatt moral nok til å faktisk aldri være parkeringsvakt, ingen ever, så hadde man jo måtte funnet opp bedre løsninger som ikke stjeler penger av fattigfolk. For eksempel latt politiet være p-vakter og da KUN bøtelagt de som sto fysisk til hinder for trafikk, brannhydranter, innkjørsler, overgangsfelt. Og ellers latt folk parkere hvor pokker de vil, som i et normalt fungerende humant samfunn som ikke hater og skal straffe fattigfolk.
K-Riske har nå kvalifisert seg til gratis-cruise i karibien.
Je hacker rei og sender over nøk gryn og info tell at du kan tilbringe en gratis måned i sus og døs der borte tell vinteren se.
Detta vet følk at je har gjort før med hedersfølk som skjønner hva som er verdig og itte.
Je hacker rei og sender over nøk gryn og info tell at du kan tilbringe en gratis måned i sus og døs der borte tell vinteren se.
Detta vet følk at je har gjort før med hedersfølk som skjønner hva som er verdig og itte.
Jeg sparer så mye på å ikke ha bil at jeg er stinn av gryn allerede så du kan sende min andel til Kirkens nødhjelp.
Tenker nøkk du som alenemor itte har råd tell bil gett.
Redigert 31.07.2018 kl 23:58
Du må logge inn for å svare
Je er så stinn av gryn at je høll meg med fete biler av alle typer. Med privvatsjåffør slik at je kan drekke hele veien seff gett esse
Lil wayne gett
Tipper han har liten wayne se
Tipper han har liten wayne se
Å være skatte inn krever er øsså usselt se.
Hvis man ikke spiller på pengespill, røyker, drikker eller har bil sparer man lett 150k i året. På 10 år er det 1,5 mill. Jeg gjør det og har allerede en.flott sum jeg nå har beholdt selv og på aksjefond og i bank. Jeg er snart millionær bare der;-)
Krøna, je drekker, røyker, bruker støff, lødder og spiser stort sett ute. Har itte bil siden je ble fradømt lappen grunnet ekstremt ruspåvirket kjøring.
Selv om je har alle disse lotion-lastene så er je fortsatt melliønær gett. Ekstremt hømo å spare seg tell millionær slik som du prøver på, det viser bare at du itte er nutrition life leader gett.
Selv om je har alle disse lotion-lastene så er je fortsatt melliønær gett. Ekstremt hømo å spare seg tell millionær slik som du prøver på, det viser bare at du itte er nutrition life leader gett.
biolante er ekte storkæll.
Krona har noe å strekke seg etter der gett
Krona har noe å strekke seg etter der gett