ELE - Tipp close - ser vi 3 kr?
vhad driver det her bolaget med? Jeg og min leger som er investor er på utsikt efter intressante case på OSE. Hvordann er bunnlinje?
Nån som vet nåt om bolaget? Jeg ser de driver med gruvor i Amerika. Vilket kan vara bra med tanke på toll på europeisk malm.
Det kan nok ikke lengre være noe tvil om at noe meget positivt er på gang i ELE. Kan fort komme en melding i dag eller i morgen som sender ELE tilbake over 4 tallet?
Alltid noen som vet mer enn andre på ose for her lekker det i alle retninger. Blir det panikk i shortleiren kan 3 tallet komme i dag. Men det aller beste er jo om ELE sendes tilbake under 2.
Alltid noen som vet mer enn andre på ose for her lekker det i alle retninger. Blir det panikk i shortleiren kan 3 tallet komme i dag. Men det aller beste er jo om ELE sendes tilbake under 2.
Yess,
Du er vel den som har baisset ELE hardest i lang tid. Det du kommer med nå er svært lite troverdig.
Du er vel den som har baisset ELE hardest i lang tid. Det du kommer med nå er svært lite troverdig.
tuja
01.08.2018 kl 15:01
2945
Snart klar for dagens finale. Hadde vært knall med avslutning på HOD.
Slik omsetning som det har vært i dag, er ikke hverdagskost i ELE.
Slik omsetning som det har vært i dag, er ikke hverdagskost i ELE.
w1nning
01.08.2018 kl 15:02
2933
Skulle akkuratt til å sette inn en ekstra 15 lapper, og vipps var de oppe 17%...
Sheriff_1
01.08.2018 kl 15:04
2920
Yess: Jeg tror alle skjønner at du har kjøpt, så vær så snill å slutte med det patetiske forsøket ditt.
Til deg Tuja: Som jeg allerede har skrevet i en annen tråd tror jeg ikke vi avslutter her. Det blir enten et nytt kraftig rykk på slutten eller så raser det.
Vi får håpe på det første :)
Til deg Tuja: Som jeg allerede har skrevet i en annen tråd tror jeg ikke vi avslutter her. Det blir enten et nytt kraftig rykk på slutten eller så raser det.
Vi får håpe på det første :)
tuja
01.08.2018 kl 15:14
2862
Gjennom dagen ser det nesten ut som ett fint bull-flag er dannet, der stolpen opp var på høgt volum, og konsolideringen i flagget har vært på lavere volum. Alt taler for en god avslutning. Vi får se. Har tatt litt av bordet, så jeg er klar begge veier. :)
Edit: Kommer opp igjen nå. Rockettime!
Edit: Kommer opp igjen nå. Rockettime!
Redigert 01.08.2018 kl 15:25
Du må logge inn for å svare
Arivle
01.08.2018 kl 15:25
2833
Ser ut som kjøperside styrker seg nå.....isåfall kan vi se 2,80 før stengetid.
Hvem er det som gir fra seg aksjer når ELE har snudd opp og stiger kraftig?
ELE fortsetter bare å klatre...
ELE fortsetter bare å klatre...
tuja
01.08.2018 kl 16:02
2755
Spent på sluttauksjonen, og hva som trigger dagens oppgang( uten det at den er sykt underpriset).
:)
:)
Hvis de begynner tugga på den posten med 273000 aksjer er det nåt stort på gång.
Blir slukt i auksjonen. Om ikke før.
Der forsvant det flere hundre tusen aksjer og ELE klatrer videre oppover på 2,70-tallet.