Farmen kjendis på TV2. Tommy Sharif sa nettopp nå følgende:
"Tenk at det skal en pakistaner til for å redde en gris"
Men, men, men er ikke han nordmann da????????? Nei han er ikke det. Han er som hans selv sier: En pakkis.
Hva sier dere sosialist-svin som påstår at han er nordmann nå da tro?
Men, men, men er ikke han nordmann da????????? Nei han er ikke det. Han er som hans selv sier: En pakkis.
Hva sier dere sosialist-svin som påstår at han er nordmann nå da tro?
Redigert 26.02.2020 kl 21:01
Du må logge inn for å svare
"sosialist-svin"
Er amerikanere av irsk herkomst som feirer St Patrick day i Boston dårlige amerikanere og sosialist svin?
Hva mener du egentlig med begrepet sosialist svin. Vil du legge ned velferdsstaten i Norge og gå for full privatisering?
Er amerikanere av irsk herkomst som feirer St Patrick day i Boston dårlige amerikanere og sosialist svin?
Hva mener du egentlig med begrepet sosialist svin. Vil du legge ned velferdsstaten i Norge og gå for full privatisering?
Prøv å si noe om hva strengen handler om du og ikke spor av på denne måten.
kokkohill
26.02.2020 kl 20:46
1082
Jeg protesterer på det sterkeste , mitt bacon er da for fanden ikke sosialistisk 😱. Mer Nasjonal konservativt vil jeg tro 👍
Og med det ble det øredøvende stillhet fra jabbadabba.
Du skjønte altså ikke den med feiring av St Patrics day? Dette er jo amerikanere som feirer en irsk høytids dag.
Mener du disse ikke er fullverdige amerikaner?
Mener du disse ikke er fullverdige amerikaner?
Redigert 26.02.2020 kl 22:42
Forøvrig tipper jeg at kommentaren var humoristisk ment siden alle vet muslimers forhold til svinekjøtt.
Det hadde ikke noe med svinekjøtt å gjøre.
Det hadde med det å gjøre at han sa han var pakkis. -ikke nordmann som du sikkert ville ha sagt.
Har du så jævla tungt for det?
Det hadde med det å gjøre at han sa han var pakkis. -ikke nordmann som du sikkert ville ha sagt.
Har du så jævla tungt for det?
Redigert 26.02.2020 kl 23:52
« Vil du legge ned velferdsstaten i Norge og gå for full privatisering?+
JA!
Kutt lenkene! Slipp folket fri!
PS: Shariff er en artig type som gjerne spøker om seg selv.
JA!
Kutt lenkene! Slipp folket fri!
PS: Shariff er en artig type som gjerne spøker om seg selv.
Da får jeg svare korrekt på det dere vil frem til med dette retoriske spørsmålet.
Nei, han er muslim og pakistaner! Når tiden kommer blir han er viktig brikke i forsyningslinjen av dekk og felger til pickuper med maskingevær og bombekastere. Dekk skal tennes på og rulles gjennom norske gater. Etterfulgt av hylende muslimer som spiller fotball med avkappede hoder av norske mødre.
Nei, han er muslim og pakistaner! Når tiden kommer blir han er viktig brikke i forsyningslinjen av dekk og felger til pickuper med maskingevær og bombekastere. Dekk skal tennes på og rulles gjennom norske gater. Etterfulgt av hylende muslimer som spiller fotball med avkappede hoder av norske mødre.
Muslimer har vel ikke noe i mot grisen som vesen? De er imot å spise de! Sånn sett bommer Sharif her. Ikke det minste rart en pakistaner redder en gris i frykt for at han må spise den om den dør.
Sharif virker nå veldig norsk i mine øyne!
Sharif virker nå veldig norsk i mine øyne!
Er det å si man er pakkis en kode for å ta avstand fra å være nordmann? Samme med Same? Kanskje Havfruen kan utdype dette. Det kommer visstnok også kodede meldinger ut av den store leder Donald Trump, Gud velsigne ham. Fred være med ham.
Ja Sharif virker som en ok mann. Det er ikke det som er problemet. (Moro at TV2 beskriver han som forretningsmann, forresten. Det burde jo ha stått konkurskonge)
Det som er saken her er at han kaller seg selv for pakistaner, mens alle sosialistsvin i Norge kaller han for nordmann. Hvem har egentlig rett?
Det som er saken her er at han kaller seg selv for pakistaner, mens alle sosialistsvin i Norge kaller han for nordmann. Hvem har egentlig rett?
Load
27.02.2020 kl 09:10
900
Det spørs hvem du spør, snakker du med en sosialist vil han/hun med den største selvfølge kunne fortelle deg at Tasawer Sharif (aka Tommy Sheriff) er nordmann, spør du en hvilken som helst pakistaner, vil svaret ganske sikkert være ett annet og hva Tasawer selv mener er det neppe en sosialist i verden som bryr seg om.
I mitt hode ville jeg nok kalt meg nordmann selv om jeg mot formodning skulle bodd halve livet i Pakistan, Kina, USA eller hvor som helst egentlig, men våre sosialistvenner er mer opptatt av å forsvare islam og for en hver pris, stå for det valget de har tatt ved og forsøke og mikse alt i en eksperimentell, multikulturell gryte, enn og bry seg om hva deres meningsmotstandere tenker om saken.
I mitt hode ville jeg nok kalt meg nordmann selv om jeg mot formodning skulle bodd halve livet i Pakistan, Kina, USA eller hvor som helst egentlig, men våre sosialistvenner er mer opptatt av å forsvare islam og for en hver pris, stå for det valget de har tatt ved og forsøke og mikse alt i en eksperimentell, multikulturell gryte, enn og bry seg om hva deres meningsmotstandere tenker om saken.
E9 med Imprex i dag kl 08:01.
Gud velsigne verdensfader Donald J. Trump. Verdens eneste vettuge leder!
Gud velsigne verdensfader Donald J. Trump. Verdens eneste vettuge leder!
Har du ikke hørt om begrepet Norsk-pakistaner? Det er til og med en egen wikipedia artikkel om dette.
https://no.wikipedia.org/wiki/Norsk-pakistanere
https://no.wikipedia.org/wiki/Norsk-pakistanere
Jeg driter i begrepet norsk-pakistaner.
Poenget mitt er at mannen selv kaller seg for pakistaner. Hvor vanskelig kan det være og hvor lenge skal du prøve å vri deg unna saken?
Ville du likt å blitt kalt kongoleser hvis du bodde i Kongo? Du er jo nordmann, er du ikke det?
Poenget mitt er at mannen selv kaller seg for pakistaner. Hvor vanskelig kan det være og hvor lenge skal du prøve å vri deg unna saken?
Ville du likt å blitt kalt kongoleser hvis du bodde i Kongo? Du er jo nordmann, er du ikke det?
Jeg vet ikke hvor mye jeg vrir meg unna. Du fornekter at begrepet norsk pakistaner ofte blir brukt om nordmenn med pakistansk bakgrunn så da kommer vi vel ingen vei. Du får finne en annen person som heller ikke bruker dette begrepet og diskutere videre med vedkommende. Jeg påpekte bare at det er vanlig at innvandrere tar med seg sin kulturelle bakgrunn fra fødelandet til sitt nye land. Derav har man feks i USA Chinatown, little Italy, Cubanere osv.
Hvor har du det fra at jeg fornekter at begrepet norsk-pakistaner blir brukt? Det går jo ikke en dag uten at det blir brukt på TV. Om jeg mener det er feil er en helt annen sak.
Jeg gjentar: Når en mann som Tommy Sharif kaller seg selv for pakistaner, ja da bør jo dere sosialister akseptere hans vilje og ikke kalle han for nordmann, eller?
Jeg gjentar: Når en mann som Tommy Sharif kaller seg selv for pakistaner, ja da bør jo dere sosialister akseptere hans vilje og ikke kalle han for nordmann, eller?
Jeg kaller ham ikke nordmann. Jeg kaller ham norsk-pakistaner. Har du tungt for det? Som sagt får du vente til noen som insisterer på å kun kalle ham nordmann dukker opp og diskutere videre med vedkommende. Har du eksempel fra den offentlige debatt på noen som insisterer å bare bruke nordmann og som mener det er galt å bruke norsk-pakistaner?.
Redigert 27.02.2020 kl 11:17
"Er amerikanere av irsk herkomst som feirer St Patrick day i Boston dårlige amerikanere"
Om du har den minste nasjonalfølelse så ville du feiret 17. mai uansett hvor på kloden du måtte befinne deg den dagen, hadde du ikke? Om du er norsk da, og har noen grunn til ikke å være i Norge den aktuelle dagen.
Om du har den minste nasjonalfølelse så ville du feiret 17. mai uansett hvor på kloden du måtte befinne deg den dagen, hadde du ikke? Om du er norsk da, og har noen grunn til ikke å være i Norge den aktuelle dagen.
Redigert 27.02.2020 kl 11:19
convert
27.02.2020 kl 11:22
824
En pakkis kan aldri bli nordmann, selvsagt. Han kan tuske til seg norsk pass, men aldri bli nordmann. Han har anstendighet nok til å ikke kalle seg nordmann. Vi blir ikke pakkiser vi heller, selv om vi skulle ha bodd noen år i Pakistan.
"Om du har den minste nasjonalfølelse så ville du feiret 17. mai uansett hvor på kloden du måtte befinne deg den dagen, hadde du ikke? Om du er norsk da, og har noen grunn til ikke å være i Norge den aktuelle dagen."
Selvfølgelig. Dette forstår altså ikke TS.
Selvfølgelig. Dette forstår altså ikke TS.
Load
27.02.2020 kl 11:38
810
På samme måte som du neppe ville blitt pakistaner av å bo i Karachi resten av ditt liv.
Jomma123
27.02.2020 kl 17:37
779
Tja en nordmann som flytter til USA blir kalt norsk-amerikaner om han bor der i 100 år så hvorfor skal en pakistaner kalles norsk-pakistaner? Burde jo vært pakistansk-norsk eller?
Nå er det ikke jeg som har diktet opp begrepet. Om man skulle fulgt samme malen så burde det hete pakistansk-nordmann.
atnorhe
27.02.2020 kl 19:44
748
Jo det skjønner vi. I USA feirer de skikker i fra alle verdens kanter, og i New York har de fleste sine egne kvartal. Pakistanerne feirer jo sin nasjonaldag her oppe i iskanten også, og får besøk av Kong Halal i moskeen. Selvsagt er en Pakistaner en Pakistaner:-) USA er et eksperiment som fungerer på sitt vis, men fremdeles deler de landet opp i etniske enklaver når de skal velge en ny president.
Det finnes tre hovedgrupper når de skal gjøre undersøkelser. Hvite Svarte og latiner. Derfor diskuteres det nå hvem som klarer å kapre latiner stemmer og svarte stemmer blant demokratene sine kandidater. Det er et "must" hvis du skal nomineres som presidentkandidat.
Alt er helt normalt.
"inni er vi like, men det er utenpå" som Wesenlund sang så vakkert:-)
Det finnes tre hovedgrupper når de skal gjøre undersøkelser. Hvite Svarte og latiner. Derfor diskuteres det nå hvem som klarer å kapre latiner stemmer og svarte stemmer blant demokratene sine kandidater. Det er et "must" hvis du skal nomineres som presidentkandidat.
Alt er helt normalt.
"inni er vi like, men det er utenpå" som Wesenlund sang så vakkert:-)