Erna! Vår allierte Hellas angripes av tusener av muslimer.
-
«
- 1
- 2 »
Kanskje et upopulært spørsmål men er muslimer en definert fiende eller representanter for et fremmed land?
Litt crowd control by Gatling-gun så løser dette seg selv.
Hankatten har neppe noensinne åpnet Koranen, men hvordan vil han selv definere Allahs tjenere etter å ha lest Koranens 9:29? "Kjemp mot dem som ikke tror på Allah, vis ingen nåde". Han kan jo også fordype seg i Kor 9:5. Hva blir svaret? Husk at Koranen kan Googles, der Koran (tysk), Quaran (engelsk). Den er overordnet lovbok for alle gode muslimer.
Det er Assad og Putin som jager syrerne inn i Europa men alle innvandringsmotstandere her på forumet synes jo Putin er en kjernekar. Forstå det den som kan. Når vil folk forstå at Putin ønsker å destabilisere Europa og å sende flyktninger hit er en utmerket taktikk for å lykkes?
Dette handler om Libya men det er det samme som skjer i Syria.
"Russia's efforts to manipulate refugee flows is aimed at destabilizing and politically weakening the European Union," says Agnia Grigas, a non-resident fellow at the Atlantic Council. "Libya's proximity to Europe just across the Mediterranean is likely to unleash another refugee catastrophe."
https://www.usnews.com/news/world-report/articles/2019-11-08/russia-positioning-itself-in-libya-to-unleash-migrant-crisis-into-europe
Dette handler om Libya men det er det samme som skjer i Syria.
"Russia's efforts to manipulate refugee flows is aimed at destabilizing and politically weakening the European Union," says Agnia Grigas, a non-resident fellow at the Atlantic Council. "Libya's proximity to Europe just across the Mediterranean is likely to unleash another refugee catastrophe."
https://www.usnews.com/news/world-report/articles/2019-11-08/russia-positioning-itself-in-libya-to-unleash-migrant-crisis-into-europe
Redigert 01.03.2020 kl 15:33
Du må logge inn for å svare
Selvfølgelig, vi er definert fiende av Russland og Russland er definert fiende av oss, hvorfor skal han ikke gjøre det han kan for å destabilisere oss (Europa). Det er det patrioter, menn og nasjonalister gjør - de setter eget land og folk først. Hadde ikke vi vært styrt av kvinnfolk, venstreradder og shemales hadde ikke dette vært et problem.
Det rare er altså at så mange i Norge synes han er en grepa kar når han bidrar til å sende store flyktningstrømmer mot Europa. Det var selvsagt heller ikke tilfeldig at det plutselig dukket opp tusenvis i Finmark i 2015.
Nå er det så mange skrullinger her på forumet at jeg ser ikke bort fra at mange egentlig ønsker at det skal komme så mange flyktninger at de endelig får borgerkrigen de drømmer om.
Nå er det så mange skrullinger her på forumet at jeg ser ikke bort fra at mange egentlig ønsker at det skal komme så mange flyktninger at de endelig får borgerkrigen de drømmer om.
Redigert 01.03.2020 kl 15:38
convert
01.03.2020 kl 16:07
1237
"Jager inn i Europa"? De europeiske landene bruker da vitterlig milliarder på forsvar. Hvis forsvaret ikke kan brukes når horder av fremmede velter inn over våre områder uten lov, kan jo forsvaret legges ned. Hvis det kommer en eneste muslimsk velferdssøker inn i Schengen-området, er det fordi det er ønsket av våre politikere. Og et slikt svik vil vi aldri glemme.
balder72
01.03.2020 kl 16:27
1223
Erna kommer aldri Hellas til unnsetning. Hun ønsker isteden alle velkommen.
Hva får deg til å tro at vi plutselig skal begynne å bruke skarpe våpen mot flyktninger som rømmer fra krig? Om du tror alle andre er like kyniske og brutale som det du skisserer så tar du nok feil. Løsningen blir nok å betale Erdogan noen milliarder til for å ta vare på dem. Det er allerede 4 millioner flyktninger i landet.
convert
01.03.2020 kl 17:34
1193
Det er utrolig at nordmenn kan uttrykke seg slik som jabba. Jabba argumenterer for å åpne landene og pengene våre for enhver som greier å ta seg til Europas yttergrenser. Du vil aldri sette stopp, og er dermed blant de verste. Ekkelt menneske.
Du er tøff du sitter foran tastaturet og forventer at våre soldater skal drepe krigsflykninger med kaldt blod.
Er du klar over hvor store krefter som må i sving for å lette den?
Mikkel-engel
01.03.2020 kl 18:05
1163
Etter klassisk statsteori er regjeringens viktigste oppgave å sikre landets grenser. Det er veldig rart at EU og Norge overlater dette ansvaret til Tyrkia. Jeg skjønner ikke at man ikke kan gjøre jobben selv.
Når det er sagt: Det er ikke snakk om å bruke skarpe våpen.
Når det er sagt: Det er ikke snakk om å bruke skarpe våpen.
Det var det Convert foreslo og forøvrig er jeg helt enig i at vi skal forsvare våre grenser. Vi må nok bare krype til korset og betale Tyrkia for ennå en flyktningleir.
convert
01.03.2020 kl 18:46
1151
Jeg har ikke snakket om å bruke våpen. Forvaret kan hindre fremmede å trenge seg inn ved å bruke andre metoder. Selv når du «argumenterer», er du en svindler.
Mikkel-engel
01.03.2020 kl 18:52
1144
Jeg synes det er veldig rart at du gjentar argumentet om å betale Tyrkia. Hvorfor kan ikke EU opprette et system med grensevakter? Kina, USA, Russland osv. har det. Det er faktisk vanlig at et land har grensevakter, men av en eller annen grunn har ikke EU (og Norge) det.
Redigert 01.03.2020 kl 18:53
Eu inngikk en avtale med Tyrkia i 2016 om at alle flyktinger som kom til Europa via Tyrkia kunne sendes tilbake til Tyrkia. Dette var selvfølgelig ikke gratis. Husk på at Hellas har utallige øyer i egeerhavet som ligger veldig nærme Tyrkias kyst.
Redigert 01.03.2020 kl 19:10
Kast Tyrkerne ut av NATO nå er det nok. Lag en mur og skyt og eller gi lange fengselsstraffer til de som kommer over muren til Hellas.
Nok er nok! De fleste flyktninger er ikke fra Syria, de er fra resten av den ödelagte muslimske verden.
Virker som folk flest önsker borgerkrigen velkommen de sitter apatiske og stilltiende samtykker til denne galskapen.
Nok er nok! De fleste flyktninger er ikke fra Syria, de er fra resten av den ödelagte muslimske verden.
Virker som folk flest önsker borgerkrigen velkommen de sitter apatiske og stilltiende samtykker til denne galskapen.
Redigert 01.03.2020 kl 19:39
"Kast Tyrkerne ut av NATO nå er det nok"
Si det til Trump. Han frestår som Erdogans bestekamerat og var den som gav Tyrkia klaresignal til å gå inn i Syria.
Trump har jo også tatt til orde for at IS-krigere skal sendes tilbake til Europa. Ikke så rart. Han har akkurat samme plan som Putin. Han ønsker å destabilisere Europa fordi han tror det gjør USA sterkere.
Si det til Trump. Han frestår som Erdogans bestekamerat og var den som gav Tyrkia klaresignal til å gå inn i Syria.
Trump har jo også tatt til orde for at IS-krigere skal sendes tilbake til Europa. Ikke så rart. Han har akkurat samme plan som Putin. Han ønsker å destabilisere Europa fordi han tror det gjør USA sterkere.
Mikkel-engel
01.03.2020 kl 19:56
1102
Uansett: Erna har garantert at landet ikke får en reprise på 2015. Jeg tipper at hun må bite i seg denne garantien, og at det bare er spørsmål om noen måneder før det strømmer nye tusener (eller titusener) inn i landet.
børst
01.03.2020 kl 20:06
1094
Det var ikke Putin Og Assad som startet krigen, det var islamister med støtte fra Tyrkia, Saudi-Arabia, Qatar og USA. Det var heller ikke Putin som startet Libya-krigen. Det var Frankrike, USA og UK.
svar heller på hva jeg spurte om. At rømlinger kommer er ikke noe nytt, men er de fiender fra et fremmed land? Er det vår oppgave å gripe inn da? Enkle ja eller nei spørsmål egentlig:0)
Muslimer eller andre, om det er hizbolla , paramilitære, eller en mc-gjeng for den saks skyld er ikke representanter for et land.
Muslimer eller andre, om det er hizbolla , paramilitære, eller en mc-gjeng for den saks skyld er ikke representanter for et land.
convert
02.03.2020 kl 07:47
1028
For et infantilt spørsmål. Selvsagt kan forsvaret settes inn når våre grenser og territorier trues av fremmede uten lovlig adgang. Du reiser kanskje rundt i verden, og vet at du blir stanset på grensa uten lovlig adgang. Er du helt fjern?
Redigert 02.03.2020 kl 09:26
Assad startet krigen i Syria ved å bruke vold mot demonstranter.
https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_uprising_phase_of_the_Syrian_Civil_War
https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_uprising_phase_of_the_Syrian_Civil_War
Redigert 02.03.2020 kl 07:58
Virker som Hellas og EU er bedre forberedt nå enn i 2015 gett. Hittil har vel Tyrkia egentlig bare lykkes i å irritere noen titusener med migranter som trodde døren var åpen og dro, bare for å møte gresk tåregass.
Load
02.03.2020 kl 08:51
1060
Demonstranter er også et annet ord for terrorister i MSM.
Dette er jo sunnimuslimer som ønsker å bli kvitt Assad fordi han ikke er en av dem, han tilhører Alawite og da blir det krig.
Alle vet at det bare er deler av Syria hvor det er krig, de burde mao ha en svært god mulighet til å være "flyktinger" i eget land.
Dette er jo sunnimuslimer som ønsker å bli kvitt Assad fordi han ikke er en av dem, han tilhører Alawite og da blir det krig.
Alle vet at det bare er deler av Syria hvor det er krig, de burde mao ha en svært god mulighet til å være "flyktinger" i eget land.
Redigert 02.03.2020 kl 08:52
Erna sier at vi ikke skal ta imot noen av disse flyktningene som prøver å komme seg inn i Hellas men heller hjelpe både disse og Idlib flyktinger på stedet. Dette er jeg helt enig i.
Det er kanskje ikke så enkelt når vi vet at Assad har en tendens til å arrestere og torturere meningsmotstandere. Det var jo ikke islamister som startet opprørene. Det var ungdom som ønsket mer frihet. At islamistene senere kom til er jo en kjent sak. Jeg skal ikke påberope meg å kjenne mange syriske flyktninger men de jeg har møtt minner ikke mye om islamister.
Husk at det kun er MSM sin historie. Syrere jeg kjenner her i UAE sier at de ble utsatt for en klassisk taktikk (disse er ikke engang pro-Assad):
La protestene starte
Jihadister og opprørere, da ofte sponset av stater som Saudi, Qatar, Egypt, Tyrkia, Israel etc infiltrerer disse og eskalerer det til de får ønsket respons fra regjering
PR-apparatet settes i gang
Vipps, så har vi krigen vi ønsket oss
Problemet til disse sponsorene var at i dette tilfellet så dro ISIS det for langt, og med tidligere Baath medlemmer og veteraner fra Uzbekistan så ble de rett og slett for profesjonelle og suksessrike. At newbiene ble for brutale gjorde også sitt til at ønsket resultat uteble, noe f.eks Al-Qaida som er drevne i gamet påpekte ved å be ISIS roe det ned noen hakk.
Vendepunktet ble når de brente den jordanske piloten levende, før det hadde de skremmende mye støtte her nede, både fra folk og nasjoner.
La protestene starte
Jihadister og opprørere, da ofte sponset av stater som Saudi, Qatar, Egypt, Tyrkia, Israel etc infiltrerer disse og eskalerer det til de får ønsket respons fra regjering
PR-apparatet settes i gang
Vipps, så har vi krigen vi ønsket oss
Problemet til disse sponsorene var at i dette tilfellet så dro ISIS det for langt, og med tidligere Baath medlemmer og veteraner fra Uzbekistan så ble de rett og slett for profesjonelle og suksessrike. At newbiene ble for brutale gjorde også sitt til at ønsket resultat uteble, noe f.eks Al-Qaida som er drevne i gamet påpekte ved å be ISIS roe det ned noen hakk.
Vendepunktet ble når de brente den jordanske piloten levende, før det hadde de skremmende mye støtte her nede, både fra folk og nasjoner.
Redigert 02.03.2020 kl 09:11
"Husk at det kun er MSM sin historie"
At du tror mer på Assad enn media overrasker ikke. Assad er kanskje sekulær men han vil bruke alle diktator grepene i boka for å beholde makten, Inkludert arrestasjon og tortur av opposisjonelle.
At du tror mer på Assad enn media overrasker ikke. Assad er kanskje sekulær men han vil bruke alle diktator grepene i boka for å beholde makten, Inkludert arrestasjon og tortur av opposisjonelle.
At du svelger alt du får servert rått er heller ikke overraskende.
At du er ettergivende og tror på diktatorer og deres propaganda kler deg godt når vi ser på en annen topic at du vil arrestere de som moraliserer om politiske saker du er uenig i.
convert
02.03.2020 kl 09:43
1007
Ville det ikke vært rimelig at Norge sendte sørover politi eller soldater som kan hjelpe grekerne med å beskytte våre yttergrenser? Hun virker helt opphengt i globalisering og FN og sin fremtidige jobb, og helt likegyldig overfor Norge og nordmenn.
Dette krever en politisk, ikke militær løsning. Om Europeere ser antydning til overdreven brutalitet på grensen så kan man lett se at folkeopinionen tvinger politikerne til å åpne grensene igjen. Man bør gå i nye forhandlinger med erdogan, svelge noen kameler og inngå en ny avtale..
Mikkel-engel
02.03.2020 kl 11:21
980
Vi bør uansett huske at borgerkrigen i Syria og dagens migrasjonspress mot Hellas er to ulike problemer. Flyktningene fra Idlib er en veldig liten del av de menneskene som vil inn i Hellas og EU. De som presser på er afghanere, marokkanere osv., og de har i lang tid bodd i flyktningeleire i Tyrkia. Den første gruppen er ekte flyktninger. Den andre er migranter som ønsker et bedre liv. Som en afghaner sa på nyhetene: Han "ville til Europa for å få en utdannelse og et bedre liv".
Zorin
02.03.2020 kl 12:05
963
Dette er "bare" krigsflyktninger. bare vent til strømmen av klimaflyktninger tar til!
Bare å holde byhømoer unna styr og stell det, så blir ikke klima"flyktninger" anerkjent som reelle flyktninger.
Zorin
02.03.2020 kl 13:00
951
Problemet er at de vil komme om man vil eller ikke siden landene de bor i kan bli helt ubeboelige. Eller rett og slett borte! Danmark og Nederland for eks.
Redigert 02.03.2020 kl 13:00
Seems legit gett.
Bryggen i Bergen skulle vært under vann i 2015. Vi venter fortsatt se.
Bryggen i Bergen skulle vært under vann i 2015. Vi venter fortsatt se.
Redigert 02.03.2020 kl 13:07
Hankatten har fremdeles ikke åpnet Koranen, og vet selvsagt ikke noe om det han snakker om. Jeg gjentar da mitt tips til kunnskapsfordypning, og ber om at han selv besvarer sitt spørsmål. Se først Kor 8:12. "Kast terror i de vantros hjerter, og fjern deres hoder og fingre". Se også Kor 47:4. "Så når dere møter de vantro, slå hardt ned på dem til dere har drept og såret mange av dem".. Og så litt til islamsk ansvarsfraskrivelse, Kor 8:17. "Det var ikke dere som hugget de vantro ned, det var Allah som gjorde det".
Jeg fraber meg videre korrespondanse med Hankatten inntil han har hevet sitt kunnskapsnivå.
Jeg fraber meg videre korrespondanse med Hankatten inntil han har hevet sitt kunnskapsnivå.
convert
02.03.2020 kl 15:48
871
Erna Solberg. En av våre aller verste landssvikere. Nå velter muslimene ulovlig inn i Europa, og kveita gidder ikke løfte på ræva. Hun er verre enn han du vet i 1940. For en skam.
England trenger ikke lengre å bekymre seg iallefall. Nå som de er ute av EU, har de kvittet seg med søppelet de ellers måtte har båret byrden med å ta inn i sitt land, fø på og ha konflikter med.
Hvem, jeg? Våre grenser? Grenser norge til hellas eller tyrkia?
Skal norges forsvar benyttes til dette altså?
convert
02.03.2020 kl 21:44
823
hankatten er trolig en av de aller mest stupide skriverne på dette forumet.
Nei! Den du har diskutert med over her er biolante.
Det var jeg (Bernt-Kenny) som vil straffeforfølge moralister.
Jeg, biolante og en av leifene er nødt til å dele på et jævla nick fordi en eller annen moralistfitte har rapportert de vanlige nickene våre. Der ser man hva slikt feigt angiveri av noe moralistdritt fører til, folk blir først fratatt nickene sine og deretter dratt ut i gaten og skutt som straff for ting vi skriver på nettet. Takket være moralist-dritter.
Det var jeg (Bernt-Kenny) som vil straffeforfølge moralister.
Jeg, biolante og en av leifene er nødt til å dele på et jævla nick fordi en eller annen moralistfitte har rapportert de vanlige nickene våre. Der ser man hva slikt feigt angiveri av noe moralistdritt fører til, folk blir først fratatt nickene sine og deretter dratt ut i gaten og skutt som straff for ting vi skriver på nettet. Takket være moralist-dritter.
-
«
- 1
- 2 »