FREDRIKSEN SINE KJØP OVER 5 ÅR
Fredriksen har kjøpt 41 047 522 mill aksjar dei 3 siste åra, snittet er 19,56. Før 2018 har han eigd
17 390 250, om kjøpssnittet hans før 2018 er ca 24,5 kr er kostpris for desse aksjane kr 426 061 125.
Samla kjøpspris 1 229 158 364/58 437 472 = kr 21,03
Gjennomsnitt kjøpskurs for Fredriksen er jo høgare en 21,03 om han har betalt meir en 24,50 i snitt før 2018.
Og ditto lågare snitt om han handlar meir nede på 13
17 390 250, om kjøpssnittet hans før 2018 er ca 24,5 kr er kostpris for desse aksjane kr 426 061 125.
Samla kjøpspris 1 229 158 364/58 437 472 = kr 21,03
Gjennomsnitt kjøpskurs for Fredriksen er jo høgare en 21,03 om han har betalt meir en 24,50 i snitt før 2018.
Og ditto lågare snitt om han handlar meir nede på 13
Redigert 21.01.2021 kl 08:59
Du må logge inn for å svare
Eg må jo få svare på alt MV serverer her. Du ser jo at eg har og får rett i det aller meste.
Eller hva mener du er feil så langt?
28,80 var axa da jeg skrev 10 kr første gang.
SS
Eller hva mener du er feil så langt?
28,80 var axa da jeg skrev 10 kr første gang.
SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:37
Haha, eg trur eg dauer av latter. Eg har no tjent meir i axa dette året enn tapet eg tok tå børs. Minner deg og om mine andre vinstar.
Men i AXA tok eg no eit tap, som du og burde, og så får eg 30-40% fleire aksjar for samme sum, så når du fortsatt har 4-5 kr i tap, set eg i pluss etter 2 kr.....
Dette spillet kan du ikkje trur eg. Krever sin mann å hoppe av, ta tapet, og hoppe på når tida er inne. Som du veit, 95% kan ikkje dette gamet her......
Eg trur du letter deg på første rekyl du får, og tek tapet. Kånemor er neppe fornøyd med dette. Hun bør helst ikke se NRK eller TV2 nyhetene i dag, garantert noe om børsene der i dag, da kommer nok spørsmåla......
SS
Men i AXA tok eg no eit tap, som du og burde, og så får eg 30-40% fleire aksjar for samme sum, så når du fortsatt har 4-5 kr i tap, set eg i pluss etter 2 kr.....
Dette spillet kan du ikkje trur eg. Krever sin mann å hoppe av, ta tapet, og hoppe på når tida er inne. Som du veit, 95% kan ikkje dette gamet her......
Eg trur du letter deg på første rekyl du får, og tek tapet. Kånemor er neppe fornøyd med dette. Hun bør helst ikke se NRK eller TV2 nyhetene i dag, garantert noe om børsene der i dag, da kommer nok spørsmåla......
SS
Booom!! :-)
......
John Fredriksen kjøpte mer i Axactor
John Fredriksen fortsatte å plukke aksjer i Axactor.
KJØPER: John Fredriksen nærmer seg en tredjedel av aksjene i Axactor.
FOTO: IVÁN KVERME
FINANS
STEIN OVE HAUGEN
Publ. 18:21 - 6.03.20 | Oppd. 18:24
ANNONSE
John Fredriksen benyttet fredag anledningen til å kjøpe ytterligere 500.000 aksjer i Axactor.
Aksjene ble kjøpt til en snittkurs på 11,40 kroner.
Etter dette kjøpet sitter John Fredriksens Geveran Trading Co. Limited med 59,2 millioner aksjer, tilsvarende en eierandel på 31,95 prosent.
Axactor falt 8,9 prosent til 11,20 kroner fredag. Så langt i 2020 har aksjen falt 41,1 prosent.
......
John Fredriksen kjøpte mer i Axactor
John Fredriksen fortsatte å plukke aksjer i Axactor.
KJØPER: John Fredriksen nærmer seg en tredjedel av aksjene i Axactor.
FOTO: IVÁN KVERME
FINANS
STEIN OVE HAUGEN
Publ. 18:21 - 6.03.20 | Oppd. 18:24
ANNONSE
John Fredriksen benyttet fredag anledningen til å kjøpe ytterligere 500.000 aksjer i Axactor.
Aksjene ble kjøpt til en snittkurs på 11,40 kroner.
Etter dette kjøpet sitter John Fredriksens Geveran Trading Co. Limited med 59,2 millioner aksjer, tilsvarende en eierandel på 31,95 prosent.
Axactor falt 8,9 prosent til 11,20 kroner fredag. Så langt i 2020 har aksjen falt 41,1 prosent.
Investman
06.03.2020 kl 18:29
4038
Godt å se Fredriksen kjøpte idag da Skipsjefen!
Det "knager" deg vel litt i helgen? Du er vel inne igjen rimelig fort tenker jeg;)
Det "knager" deg vel litt i helgen? Du er vel inne igjen rimelig fort tenker jeg;)
Sjølv om du har selt så er giga tapet ditt i Axa fortsatt ein realitet;)) Eg har ein strategi som eg har forklart, den står fortsatt;) Kva du trur eg fullstendig irrelevant. Du har truverde som ein bruktbilselgar;) Milliardærane i Axa sel seg ikkje ut for knappar og glansbilde, sjølv om nokre millionærar tar tapet sitt og sel seg ut, akkurat som du har gjort.
Lenge til mandag kl 09:)
Lenge til mandag kl 09:)
Kva er forskjell på realisert tap midlertidig, og papirtap ? Djiiisis.
Min strategi er å kjøpe billigere enn exit, andre "snitter" ned og er med den fallende skarpe kniven heile veien ned.
500k på 11,40 - og close dagens laveste, og dere jubler. ?
Sett på oljeprisen i kveld. ?
AXA fortsetter sitt fall til uka, men nokre små rekylar kjem nok før eller sia, men retninger er framleis skarpt ned.
At MV gjentar min exit på 13,30 gjer meg ingenting, bedre å ta exit der, enn å sitte fra 17,25 til 11,20 slek han gjere. Da er vel dei fleste enig om.
Ka ti dette snur, veit hverken SS, MV, eller andre. Men alle indikatorene som me alle kan vurdere, dei tilseier at dette fallet me har sitt 2 veker no fort skal få plage mange i vekesvis enda.
Endå har ikkje OSE nådd 770 som var botn i 2018 korreksjonen, DOW hadde bunn 21000 poeng. Oljen 33 USD.
Lenge igjen, mens axa i 2020 falt 41,1 prosent. Skal me sjå 60 prosent fall før det snur?
Sist var det kjente faktorar som sendte børsane ned. No er da X faktor, og eg får repetere Hammers; 7 mnd tok det å felle 50% i 2008.
2018 korreksjonen varte frå oktober til janaur 19.
Lukke til, endå muleg å hoppe av, og ta ny lågare inngang. Men dette gjeld nok berre dei iskalde tå dåke, slike som SS.
SS
Min strategi er å kjøpe billigere enn exit, andre "snitter" ned og er med den fallende skarpe kniven heile veien ned.
500k på 11,40 - og close dagens laveste, og dere jubler. ?
Sett på oljeprisen i kveld. ?
AXA fortsetter sitt fall til uka, men nokre små rekylar kjem nok før eller sia, men retninger er framleis skarpt ned.
At MV gjentar min exit på 13,30 gjer meg ingenting, bedre å ta exit der, enn å sitte fra 17,25 til 11,20 slek han gjere. Da er vel dei fleste enig om.
Ka ti dette snur, veit hverken SS, MV, eller andre. Men alle indikatorene som me alle kan vurdere, dei tilseier at dette fallet me har sitt 2 veker no fort skal få plage mange i vekesvis enda.
Endå har ikkje OSE nådd 770 som var botn i 2018 korreksjonen, DOW hadde bunn 21000 poeng. Oljen 33 USD.
Lenge igjen, mens axa i 2020 falt 41,1 prosent. Skal me sjå 60 prosent fall før det snur?
Sist var det kjente faktorar som sendte børsane ned. No er da X faktor, og eg får repetere Hammers; 7 mnd tok det å felle 50% i 2008.
2018 korreksjonen varte frå oktober til janaur 19.
Lukke til, endå muleg å hoppe av, og ta ny lågare inngang. Men dette gjeld nok berre dei iskalde tå dåke, slike som SS.
SS
Ikkje et pøkk, eg skreiv jo i føremiddag at eg såg mønsteret om at han kjøper, to ganger. Ingen andre nevnte det.
Registrerer tung fall, stygge volum, og close dagens laveste. Mange ville ut. Fælt candle sticks i dag.
SS
Registrerer tung fall, stygge volum, og close dagens laveste. Mange ville ut. Fælt candle sticks i dag.
SS
Nordea skriver dette nå:
"Frykten er imidlertid at rentekutt er dårlig egnet til å bekjempe denne type økonomisk tilbakeslag og at pengepolitikken derfor er impotent. "
"Frykten er imidlertid at rentekutt er dårlig egnet til å bekjempe denne type økonomisk tilbakeslag og at pengepolitikken derfor er impotent. "
Investman
06.03.2020 kl 19:08
3988
Regner med du har tenkt å "jobbe" hele helgen inne på forumet her så jeg ønsker deg god helg!
Takk.
Forumet lever av oss skribenter. Uten innlegg, få klikk.
SS
Forumet lever av oss skribenter. Uten innlegg, få klikk.
SS
Du har tatt gigatapet ditt og framstår som ein vinnar;) fortel eindel om korleis du vurderar pengar;) Aldri gjengjeve ditt sal på den kursen, da eg derimot har skreve er at kursen var kr 12 når du selde, og utfra mail var du rimeleg nervøs dei dagane, og eg måtte for all del ta Hammers på dødtråden til Axa;). Tvilar ikkje på at du har noko småsal på 13 kr men resten er i område kr 12. Du har det med ta litt i feil vei på andre sine kursar, men med deg sjølv er da motsatt, nett so ein bruktbilseljar;)
PS;) Kjempe gigatap i axa i 2020 og 2x100% bom på OSE i 2019, likevel tjenar han mest, sanninga er fordekt med mass vrøvl;)
PS;) Kjempe gigatap i axa i 2020 og 2x100% bom på OSE i 2019, likevel tjenar han mest, sanninga er fordekt med mass vrøvl;)
Haha, folk klarar sikkert å sjå kursane mandag og tirsdag selv. Trur folk skjønner at du no bløffa grådig og at du selv påfører deg lågare truverd. 13,80-13 blank. Snitt 13,30. Du veit det godt.
Resten du skriv er og bløff. Eg kan leggja ut din mail om at du ikkje likte å løfte Dødsrike tråden til Hammers. 😂
Gje deg no. Du har slev valgt å sitte fra 17,25 til 11,20.
SS
Resten du skriv er og bløff. Eg kan leggja ut din mail om at du ikkje likte å løfte Dødsrike tråden til Hammers. 😂
Gje deg no. Du har slev valgt å sitte fra 17,25 til 11,20.
SS
Nei, fordi du starta salet fredagen før også, so feil er da ikkje,beklager Ss, heilt sant. eg likte ikkje da,men på spørsmål frå deg skulle eg herje med hammers, lite viste eg om at du dreiv og selde deg ut, før veka etter. Du ville ha minst mulig forstyrrelser, fordi du trudde at forumet oghammers tråd ville påvirke kurs👍😂 so viktig er ikkje forumet 😂
upsidedown
06.03.2020 kl 19:41
3934
Geveran solgte litt MOWI i dag. For pengene kan de kjøpe 3 750 000 aksjer i AXA...
Et annet alternativ for å dekke deler av tapet på den løpende TRS-avtalen Geveran har i MOWI på 176 mill.
Kanskje Geveran ikke har så mye ledig kapital som vi tror, og derfor går kjøpene i AXA på sparebluss.
Et annet alternativ for å dekke deler av tapet på den løpende TRS-avtalen Geveran har i MOWI på 176 mill.
Kanskje Geveran ikke har så mye ledig kapital som vi tror, og derfor går kjøpene i AXA på sparebluss.
MarketValue, du veit sikkert betre enn meg 😂
Sanninga var at du var såra og vonbroten då eg tysdag 15 skreiv til deg at eg hadde seld sia mandag. Mandag, 13,8 og nedover. Tysdag 13,30-13 😂
At du gidd, eg fatter det ikkje.
Ligg tastaturet vekk no, så skal eg ikkje plaga deg meir no. Eg skal jo og ha axa igjen, så eg forstår ikkje din frustrasjon for at eg selde bak din rygg, og får dei fleire kroner billegare enn deg. Du har jo garantert oss 17,85 i mars, alle vert nøgde 😂
Logga tå no, og ta ein tur i Alvøen med fruen.
SS
Sanninga var at du var såra og vonbroten då eg tysdag 15 skreiv til deg at eg hadde seld sia mandag. Mandag, 13,8 og nedover. Tysdag 13,30-13 😂
At du gidd, eg fatter det ikkje.
Ligg tastaturet vekk no, så skal eg ikkje plaga deg meir no. Eg skal jo og ha axa igjen, så eg forstår ikkje din frustrasjon for at eg selde bak din rygg, og får dei fleire kroner billegare enn deg. Du har jo garantert oss 17,85 i mars, alle vert nøgde 😂
Logga tå no, og ta ein tur i Alvøen med fruen.
SS
Veit ikkje.
Om dei slit med cash, så har dei vertfall ikkje planar om å kjøpe seg over 1/3 og løysa ut mange på 17,85. Da forstår vel alle. ?
Tenker det går nokre dagar uten geveran kjøp og nye bunnar skal settast.
SS
Om dei slit med cash, så har dei vertfall ikkje planar om å kjøpe seg over 1/3 og løysa ut mange på 17,85. Da forstår vel alle. ?
Tenker det går nokre dagar uten geveran kjøp og nye bunnar skal settast.
SS
Nrk og SPAREBANK1 gir SS full støtte no på sine sider; aldri feil å ta peng av bordet, og kjøpe billigere.
Merk: SS sover alltid godt, uansett farge på VPS. Drømmer søtt om axa 7-9 kr som teknisk analyse no seier:
– Hvilke råd har du til småsparerne?
– Hvis du har en langsiktig plan, så hold deg til den planen. Men om du har litt for mye penger i aksjemarkedet og sover dårlig om natten av den grunn, ja, da bør du selge deg litt ned. Men da kan du holde deg til den nye og lave aksjeandelen slik at du slipper og selge deg ned ved neste korreksjon.
Merk: SS sover alltid godt, uansett farge på VPS. Drømmer søtt om axa 7-9 kr som teknisk analyse no seier:
– Hvilke råd har du til småsparerne?
– Hvis du har en langsiktig plan, så hold deg til den planen. Men om du har litt for mye penger i aksjemarkedet og sover dårlig om natten av den grunn, ja, da bør du selge deg litt ned. Men da kan du holde deg til den nye og lave aksjeandelen slik at du slipper og selge deg ned ved neste korreksjon.
Trur nok forumet får meir oppmerksomheit ein ei wannabe frue😂 Eg skreiv at eg var overraska men respekterte salet ditt, skreiv aldri eg var vonbroten eller anna👍Rett skal være rett.
SS!! vis at du er mannfolk👍
SS!! vis at du er mannfolk👍
Måten du ter deg på forum visar at du er meir enn vonbroten.
Men skal me leggja axa tråden død no MV ?
Snart skal me jo haussa denne att, då må me skvera opp so mannfolk på strilalandet gjer. Axa er jo ikkje på billigsal i all evighet må vete.
SS
Men skal me leggja axa tråden død no MV ?
Snart skal me jo haussa denne att, då må me skvera opp so mannfolk på strilalandet gjer. Axa er jo ikkje på billigsal i all evighet må vete.
SS
Takwe
06.03.2020 kl 20:52
3899
Dette er bare pinlig!
Jeg solgte noen dager før SS, med nøyaktig samme begrunnelse som han har nå. Jeg ble stengt ute fra tråden hans fordi det ikke passet med hans syn. I dag er vi helt enige, fantastisk! NB! Jeg var med fra 1,80 (SS gav seg rundt 2) Den gang snuste AXA på 3 tallet. Siden da har det vært mye ute og inn, det skal sies at SS også har truffet mye siden 2016/2017. At dette kan gå rett i dass, bør man være klar over. Å eie aksjer nå blir tungt for mange, dessverre!
Jeg solgte noen dager før SS, med nøyaktig samme begrunnelse som han har nå. Jeg ble stengt ute fra tråden hans fordi det ikke passet med hans syn. I dag er vi helt enige, fantastisk! NB! Jeg var med fra 1,80 (SS gav seg rundt 2) Den gang snuste AXA på 3 tallet. Siden da har det vært mye ute og inn, det skal sies at SS også har truffet mye siden 2016/2017. At dette kan gå rett i dass, bør man være klar over. Å eie aksjer nå blir tungt for mange, dessverre!
Takwe, uansett kjekt å lese at eg gjekk ut på høgare kurs enn deg. Men me får saktens nye mogelegheiter.
Du kan spelet, då me krangla selde eg, då var me uenig her.
Når går du inn? 10 kr du venter på enda?
Du kan spelet, då me krangla selde eg, då var me uenig her.
Når går du inn? 10 kr du venter på enda?
Glad eg slepp sitte i helgen å vente på mandag, med olje ned 10% i kveld, us ned 3% og volumet 40 min før stengetid 140% over snittet.
Vitner ikke godt for axa mandag, og kjøpet til geveran er for lengst glemt.
SS
Vitner ikke godt for axa mandag, og kjøpet til geveran er for lengst glemt.
SS
Den som har lever får se 🤣
Godt å slippe å vente på mandagens åpning i allefall.
Da skal jeg logge av for i dag, men logger på om man ønsker mer fra SS. 🤣
SS
Godt å slippe å vente på mandagens åpning i allefall.
Da skal jeg logge av for i dag, men logger på om man ønsker mer fra SS. 🤣
SS
Hjelpe meg, her er eg vekke ei helg og alt raknar;) Annbefalingane har ikkje mangla, forsikra heldigvis med shorthegde.
Lysholmlinje
09.03.2020 kl 08:38
3574
AXA: Axactor acquires another paying portfolio from large Italian Financial Institution
Axactor
9.3.2020, 07:30·
Oslo Børs
Oslo, March 9th 2020 Axactor has successfully acquired another portfolio of payment plans secured against promissory notes. This portfolio is from the same seller as the portfolio acquired in Q4 2020. This portfolio contains circa 3.000 claims with an outstanding balance of approximately 25mEur. The sale will close in March. “This acquisition demonstrates Axactor’s clear focus on delivering revenue growth in 2020 and we are pleased to deliver it from an existing client.” says Antonio Cataneo, Axactor Italy Country Manager Germany. This investment will be financed by Axactor’s available cash and our existing credit facilities. For additional information, please contact: Johnny Tsolis, CFO, Axactor Mobile phone: +47 913 35 461 Email: johnny.tsolis@axactor.com About Axactor Axactor Group is a next-generation debt management company operating in Norway, Sweden, Finland, Germany, Spain and Italy with an ambitious European growth strategy. Axactor acquires and collects on own portfolios of non-performing loans and also provides debt collection and accounts receivable management for third parties. The debt collection market is estimated to about 1,000 billion euros across Europe, providing significant opportunities for future expansion. The company has approximately 1150 employees. To learn more, visit www.axactor.com
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=497572
Axactor
9.3.2020, 07:30·
Oslo Børs
Oslo, March 9th 2020 Axactor has successfully acquired another portfolio of payment plans secured against promissory notes. This portfolio is from the same seller as the portfolio acquired in Q4 2020. This portfolio contains circa 3.000 claims with an outstanding balance of approximately 25mEur. The sale will close in March. “This acquisition demonstrates Axactor’s clear focus on delivering revenue growth in 2020 and we are pleased to deliver it from an existing client.” says Antonio Cataneo, Axactor Italy Country Manager Germany. This investment will be financed by Axactor’s available cash and our existing credit facilities. For additional information, please contact: Johnny Tsolis, CFO, Axactor Mobile phone: +47 913 35 461 Email: johnny.tsolis@axactor.com About Axactor Axactor Group is a next-generation debt management company operating in Norway, Sweden, Finland, Germany, Spain and Italy with an ambitious European growth strategy. Axactor acquires and collects on own portfolios of non-performing loans and also provides debt collection and accounts receivable management for third parties. The debt collection market is estimated to about 1,000 billion euros across Europe, providing significant opportunities for future expansion. The company has approximately 1150 employees. To learn more, visit www.axactor.com
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=497572
Innside sal, ho er nok eit "tvangssal", ser ut som ho har fått sparken;)
Skjul Mandatory Notification of Trade
MELDEPLIKTIG HANDEL FOR PRIMÆRINNSIDERE Newsweb
Oslo, 9 March 2020 Siv Farstad - EVP Human Resources of Axactor SE has on 9 March 2020 sold 294.810 shares in the Company at an average price of 10,1796 per share. After this transaction Siv Farstad controls 0 shares in the Company. Siv Farstad has resigned from the position as EVP Human Resources of Axactor SE effective as of end of March 2020.
Skjul Mandatory Notification of Trade
MELDEPLIKTIG HANDEL FOR PRIMÆRINNSIDERE Newsweb
Oslo, 9 March 2020 Siv Farstad - EVP Human Resources of Axactor SE has on 9 March 2020 sold 294.810 shares in the Company at an average price of 10,1796 per share. After this transaction Siv Farstad controls 0 shares in the Company. Siv Farstad has resigned from the position as EVP Human Resources of Axactor SE effective as of end of March 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 05:11
09.03.2020, 10:52:44 https://newsweb.oslobors.no/message/497607
Mandatory Notification of Trade
Oslo, 9 March 2020
Siv Farstad – EVP Human Resources of Axactor SE has on 9 March 2020 sold 294.810 shares in the Company at
an average price of 10,1796 per share. After this transaction Siv Farstad controls 0 shares in the Company.
Siv Farstad has resigned from the position as EVP Human Resources of Axactor SE effective as of end of March 2020.
Mandatory Notification of Trade
Oslo, 9 March 2020
Siv Farstad – EVP Human Resources of Axactor SE has on 9 March 2020 sold 294.810 shares in the Company at
an average price of 10,1796 per share. After this transaction Siv Farstad controls 0 shares in the Company.
Siv Farstad has resigned from the position as EVP Human Resources of Axactor SE effective as of end of March 2020.
Ho fekk ein tupp i ræva tippar eg;) reserven, korleis tar du giga tape i Vow, med å skrive på axa tråden?;)
Rank Investor Andel Verdi 09.03.2020 +/- 05.03.2020 +/- 02.03.2020 +/- 27.02.2020 +/- 24.02.2020 +/- 20.02.2020 +/- 17.02.2020 +/-
01 GEVERAN TRADING CO LTD 31.49% 653 775 046 58 372 772 58 372 772 304 000 58 068 772 298 539 57 770 233 30 250 000 27 520 233 363 000 27 157 233 836 000 26 321 233 458 000
Beklager, da va Avance du har svidd fingrane i ja, tok feil:)
Bare litt. Solgte alt i forrige uke, og kjøpte tilbake mye billigere i dag.
ok, har ikkje noko trua på at aktørane er ferdig med å herje med børs
Rank Investor Andel Verdi 09.03.2020 +/-
01 GEVERAN TRADING CO LTD 31.49% 653 775 046 58 372 772
02 Privat investor 3.86% 80 080 000 7 150 000
03 FERD AS 3.43% 71 278 357 6 364 139
04 VPF DNB AM NORSKE AKSJER 2.52% 52 366 003 4 675 536 INN
05 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1.92% 39 873 613 3 560 144
06 VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE 1.67% 34 643 862 3 093 202 -4 675 536
07 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 1.65% 34 220 211 3 055 376 -457 356
08 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1.42% 29 452 136 2 629 655
09 VATNE EQUITY AS 1.14% 23 761 909 2 121 599
10 VERDIPAPIRFONDET NORDEA NORGE VERD 1.13% 23 363 536 2 086 030
11 GVEPSEBORG AS 1.10% 22 808 733 2 036 494
12 UBS SWITZERLAND AG 1.05% 21 710 259 1 938 416
13 ALPETTE AS 0.90% 18 610 402 1 661 643
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.76% 15 832 141 1 413 584 9 565
15 KLOTIND AS 0.74% 15 290 733 1 365 244
16 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525
17 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525
18 KLP AKSJENORGE INDEKS 0.60% 12 517 198 1 117 607 9 089
19 LATINO INVEST AS 0.56% 11 536 000 1 030 000
20 VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 0.54% 11 257 534 1 005 137
21 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 0.54% 11 177 914 998 028
22 TVECO AS 0.49% 10 119 659 903 541
23 REODOR AS 0.49% 10 101 067 901 881
24 VARDFJELL AS 0.48% 9 983 691 891 401
25 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES 0.48% 9 968 000 890 000
26 CITIBANK, N.A. 0.47% 9 689 859 865 166 -440 571
27 Privat investor 0.47% 9 676 800 864 000
28 ELENA HOLDING AS 0.46% 9 632 000 860 000
29 Privat investor 0.44% 9 240 000 825 000
30 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.44% 9 162 518 818 082 291 854
31 MLI EQUITIES STOCK ACCT 0.41% 8 428 291 752 526 INN
32 TITAS EIENDOM AS 0.39% 8 159 760 728 550
33 THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 0.37% 7 696 416 687 180 INN
34 CITIBANK, N.A. 0.37% 7 667 184 684 570 -120 290
35 BANCA SISTEMA S.P.A 0.33% 6 770 445 604 504
36 Privat investor 0.32% 6 720 000 600 000
37 VELDE HOLDING AS 0.32% 6 720 000 600 000
38 FRYDEN AS 0.31% 6 451 200 576 000
39 VERDIPAPIRFONDET FIRST GENERATOR 0.31% 6 383 014 569 912
40 Privat investor 0.29% 6 048 000 540 000
41 CITIBANK, N.A. 0.28% 5 786 155 516 621
42 AS CLIPPER 0.27% 5 600 000 500 000
43 NORUS AS 0.27% 5 600 000 500 000
44 CITIBANK, N.A. 0.26% 5 376 000 480 000 INN
45 HUNDERI HOLDING AS 0.24% 5 040 000 450 000
46 FRØYSAA HOLDING AS 0.23% 4 859 523 433 886
47 VIKA TRADING AS 0.22% 4 480 000 400 000
48 NÆRINGSLIVETS HOVEDORGANISASJON 0.21% 4 458 126 398 047
49 NORDNET BANK AB 0.20% 4 226 768 377 390 4 000
50 SUKANVARSI OY 0.20% 4 100 410 366 108
51 Øvrige investorer 31.71% 658 352 117 58 781 439 -544 826
01 GEVERAN TRADING CO LTD 31.49% 653 775 046 58 372 772
02 Privat investor 3.86% 80 080 000 7 150 000
03 FERD AS 3.43% 71 278 357 6 364 139
05 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1.92% 39 873 613 3 560 144
06 VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE 1.67% 34 643 862 3 093 202 -4 675 536
07 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 1.65% 34 220 211 3 055 376 -457 356
08 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1.42% 29 452 136 2 629 655
09 VATNE EQUITY AS 1.14% 23 761 909 2 121 599
10 VERDIPAPIRFONDET NORDEA NORGE VERD 1.13% 23 363 536 2 086 030
11 GVEPSEBORG AS 1.10% 22 808 733 2 036 494
12 UBS SWITZERLAND AG 1.05% 21 710 259 1 938 416
13 ALPETTE AS 0.90% 18 610 402 1 661 643
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.76% 15 832 141 1 413 584 9 565
15 KLOTIND AS 0.74% 15 290 733 1 365 244
16 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525
17 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525
18 KLP AKSJENORGE INDEKS 0.60% 12 517 198 1 117 607 9 089
19 LATINO INVEST AS 0.56% 11 536 000 1 030 000
20 VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 0.54% 11 257 534 1 005 137
21 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 0.54% 11 177 914 998 028
22 TVECO AS 0.49% 10 119 659 903 541
23 REODOR AS 0.49% 10 101 067 901 881
24 VARDFJELL AS 0.48% 9 983 691 891 401
25 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES 0.48% 9 968 000 890 000
26 CITIBANK, N.A. 0.47% 9 689 859 865 166 -440 571
27 Privat investor 0.47% 9 676 800 864 000
28 ELENA HOLDING AS 0.46% 9 632 000 860 000
29 Privat investor 0.44% 9 240 000 825 000
30 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.44% 9 162 518 818 082 291 854
32 TITAS EIENDOM AS 0.39% 8 159 760 728 550
34 CITIBANK, N.A. 0.37% 7 667 184 684 570 -120 290
35 BANCA SISTEMA S.P.A 0.33% 6 770 445 604 504
36 Privat investor 0.32% 6 720 000 600 000
37 VELDE HOLDING AS 0.32% 6 720 000 600 000
38 FRYDEN AS 0.31% 6 451 200 576 000
39 VERDIPAPIRFONDET FIRST GENERATOR 0.31% 6 383 014 569 912
40 Privat investor 0.29% 6 048 000 540 000
41 CITIBANK, N.A. 0.28% 5 786 155 516 621
42 AS CLIPPER 0.27% 5 600 000 500 000
43 NORUS AS 0.27% 5 600 000 500 000
45 HUNDERI HOLDING AS 0.24% 5 040 000 450 000
46 FRØYSAA HOLDING AS 0.23% 4 859 523 433 886
47 VIKA TRADING AS 0.22% 4 480 000 400 000
48 NÆRINGSLIVETS HOVEDORGANISASJON 0.21% 4 458 126 398 047
49 NORDNET BANK AB 0.20% 4 226 768 377 390 4 000
50 SUKANVARSI OY 0.20% 4 100 410 366 108
51 Øvrige investorer 31.71% 658 352 117 58 781 439 -544 826
Rank Investor Andel Verdi 09.03.2020 +/- 05.03.2020 +/- 02.03.2020 +/- 27.02.2020 +/- 24.02.2020 +/- 20.02.2020 +/- 17.02.2020 +/-
01 GEVERAN TRADING CO LTD 31.49% 653 775 046 58 372 772 58 372 772 304 000 58 068 772 298 539 57 770 233 30 250 000 27 520 233 363 000 27 157 233 836 000 26 321 233 458 000
02 Privat investor 3.86% 80 080 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000
03 FERD AS 3.43% 71 278 357 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139
05 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1.92% 39 873 613 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144
06 VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE 1.67% 34 643 862 3 093 202 -4 675 536 7 768 738 -170 000 7 938 738 7 938 738 7 938 738 7 938 738 130 000 7 808 738 175 000
07 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 1.65% 34 220 211 3 055 376 -457 356 3 512 732 -242 298 3 755 030 3 755 030 -50 346 3 805 376 3 805 376 3 805 376
08 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1.42% 29 452 136 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655
09 VATNE EQUITY AS 1.14% 23 761 909 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 150 000
10 VERDIPAPIRFONDET NORDEA NORGE VERD 1.13% 23 363 536 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030
11 GVEPSEBORG AS 1.10% 22 808 733 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494
12 UBS SWITZERLAND AG 1.05% 21 710 259 1 938 416 1 938 416 1 938 416 1 938 416 50 000 1 888 416 1 888 416 2 000 1 886 416
13 ALPETTE AS 0.90% 18 610 402 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.76% 15 832 141 1 413 584 9 565 1 404 019 -12 258 1 416 277 16 022 1 400 255 -22 784 1 423 039 -2 871 1 425 910 35 786 1 390 124 -12 880
15 KLOTIND AS 0.74% 15 290 733 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244
16 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525
17 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525
18 KLP AKSJENORGE INDEKS 0.60% 12 517 198 1 117 607 9 089 1 108 518 46 777 1 061 741 1 061 741 1 061 741 1 061 741 1 061 741
19 LATINO INVEST AS 0.56% 11 536 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000
20 VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 0.54% 11 257 534 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137
21 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 0.54% 11 177 914 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028
22 TVECO AS 0.49% 10 119 659 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541
23 REODOR AS 0.49% 10 101 067 901 881 901 881 901 881 31 881 870 000 120 000 750 000 143 375 606 625 6 625 600 000
24 VARDFJELL AS 0.48% 9 983 691 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401
25 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES 0.48% 9 968 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000
26 CITIBANK, N.A. 0.47% 9 689 859 865 166 -440 571 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737
27 Privat investor 0.47% 9 676 800 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000
28 ELENA HOLDING AS 0.46% 9 632 000 860 000 860 000 INN
29 Privat investor 0.44% 9 240 000 825 000 825 000 825 000 10 000 815 000 815 000 815 000 815 000
30 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.44% 9 162 518 818 082 291 854 526 228 INN
32 TITAS EIENDOM AS 0.39% 8 159 760 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550
34 CITIBANK, N.A. 0.37% 7 667 184 684 570 -120 290 804 860 34 912 769 948 769 948 769 948 769 948 -95 218 865 166
35 BANCA SISTEMA S.P.A 0.33% 6 770 445 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504
36 Privat investor 0.32% 6 720 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000
37 VELDE HOLDING AS 0.32% 6 720 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000
38 FRYDEN AS 0.31% 6 451 200 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000
39 VERDIPAPIRFONDET FIRST GENERATOR 0.31% 6 383 014 569 912 569 912 -141 167 711 079 -585 669 1 296 748 -250 219 1 546 967 82 738 1 464 229 -135 771 1 600 000
40 Privat investor 0.29% 6 048 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000
41 CITIBANK, N.A. 0.28% 5 786 155 516 621 516 621 516 621 31 446 485 175 INN
42 AS CLIPPER 0.27% 5 600 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000
43 NORUS AS 0.27% 5 600 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 -100 000 600 000
45 HUNDERI HOLDING AS 0.24% 5 040 000 450 000 450 000 450 000 -91 000 541 000 541 000 541 000 541 000 500
46 FRØYSAA HOLDING AS 0.23% 4 859 523 433 886 433 886 433 886 -100 000 533 886 533 886 533 886 533 886
47 VIKA TRADING AS 0.22% 4 480 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000
48 NÆRINGSLIVETS HOVEDORGANISASJON 0.21% 4 458 126 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047
49 NORDNET BANK AB 0.20% 4 226 768 377 390 4 000 373 390 INN
50 SUKANVARSI OY 0.20% 4 100 410 366 108 366 108 366 108 366 108 366 108 366 108 INN
51 Øvrige investorer 31.71% 658 352 117 58 781 439 -544 826 58 301 810 -210 571 57 522 824 -1 919 491 58 638 353 -1 506 238
Ut av listen, evt. gammel investor med endring i navnet
ELENA AS . . UT 860 000 860 000 860 000
VERDIPAPIRFONDET STOREBRAND . . UT 373 710 373 710 -333 073 706 783 706 783 203 167 503 616
SONGA TRADING INC . . UT 500 000
VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE INDEKS . . UT 373 470 373 470 -25 000 398 470 21 661 376 809 376 809
THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV . . UT 588 425 527 491 102 350 425 141 -139 600 564 741 -51 051
Privat investor . . UT 395 000
02 Privat investor 3.86% 80 080 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000 7 150 000
03 FERD AS 3.43% 71 278 357 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139 6 364 139
05 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1.92% 39 873 613 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144 3 560 144
06 VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE 1.67% 34 643 862 3 093 202 -4 675 536 7 768 738 -170 000 7 938 738 7 938 738 7 938 738 7 938 738 130 000 7 808 738 175 000
07 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 1.65% 34 220 211 3 055 376 -457 356 3 512 732 -242 298 3 755 030 3 755 030 -50 346 3 805 376 3 805 376 3 805 376
08 VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1.42% 29 452 136 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655 2 629 655
09 VATNE EQUITY AS 1.14% 23 761 909 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 2 121 599 150 000
10 VERDIPAPIRFONDET NORDEA NORGE VERD 1.13% 23 363 536 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030 2 086 030
11 GVEPSEBORG AS 1.10% 22 808 733 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494 2 036 494
12 UBS SWITZERLAND AG 1.05% 21 710 259 1 938 416 1 938 416 1 938 416 1 938 416 50 000 1 888 416 1 888 416 2 000 1 886 416
13 ALPETTE AS 0.90% 18 610 402 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643 1 661 643
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.76% 15 832 141 1 413 584 9 565 1 404 019 -12 258 1 416 277 16 022 1 400 255 -22 784 1 423 039 -2 871 1 425 910 35 786 1 390 124 -12 880
15 KLOTIND AS 0.74% 15 290 733 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244 1 365 244
16 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525
17 Privat investor 0.64% 13 188 280 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525 1 177 525
18 KLP AKSJENORGE INDEKS 0.60% 12 517 198 1 117 607 9 089 1 108 518 46 777 1 061 741 1 061 741 1 061 741 1 061 741 1 061 741
19 LATINO INVEST AS 0.56% 11 536 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000 1 030 000
20 VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 0.54% 11 257 534 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137 1 005 137
21 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 0.54% 11 177 914 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028 998 028
22 TVECO AS 0.49% 10 119 659 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541 903 541
23 REODOR AS 0.49% 10 101 067 901 881 901 881 901 881 31 881 870 000 120 000 750 000 143 375 606 625 6 625 600 000
24 VARDFJELL AS 0.48% 9 983 691 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401 891 401
25 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES 0.48% 9 968 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000 890 000
26 CITIBANK, N.A. 0.47% 9 689 859 865 166 -440 571 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737 1 305 737
27 Privat investor 0.47% 9 676 800 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000 864 000
28 ELENA HOLDING AS 0.46% 9 632 000 860 000 860 000 INN
29 Privat investor 0.44% 9 240 000 825 000 825 000 825 000 10 000 815 000 815 000 815 000 815 000
30 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.44% 9 162 518 818 082 291 854 526 228 INN
32 TITAS EIENDOM AS 0.39% 8 159 760 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550 728 550
34 CITIBANK, N.A. 0.37% 7 667 184 684 570 -120 290 804 860 34 912 769 948 769 948 769 948 769 948 -95 218 865 166
35 BANCA SISTEMA S.P.A 0.33% 6 770 445 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504 604 504
36 Privat investor 0.32% 6 720 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000
37 VELDE HOLDING AS 0.32% 6 720 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000 600 000
38 FRYDEN AS 0.31% 6 451 200 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000 576 000
39 VERDIPAPIRFONDET FIRST GENERATOR 0.31% 6 383 014 569 912 569 912 -141 167 711 079 -585 669 1 296 748 -250 219 1 546 967 82 738 1 464 229 -135 771 1 600 000
40 Privat investor 0.29% 6 048 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000 540 000
41 CITIBANK, N.A. 0.28% 5 786 155 516 621 516 621 516 621 31 446 485 175 INN
42 AS CLIPPER 0.27% 5 600 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000
43 NORUS AS 0.27% 5 600 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 500 000 -100 000 600 000
45 HUNDERI HOLDING AS 0.24% 5 040 000 450 000 450 000 450 000 -91 000 541 000 541 000 541 000 541 000 500
46 FRØYSAA HOLDING AS 0.23% 4 859 523 433 886 433 886 433 886 -100 000 533 886 533 886 533 886 533 886
47 VIKA TRADING AS 0.22% 4 480 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000 400 000
48 NÆRINGSLIVETS HOVEDORGANISASJON 0.21% 4 458 126 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047 398 047
49 NORDNET BANK AB 0.20% 4 226 768 377 390 4 000 373 390 INN
50 SUKANVARSI OY 0.20% 4 100 410 366 108 366 108 366 108 366 108 366 108 366 108 INN
51 Øvrige investorer 31.71% 658 352 117 58 781 439 -544 826 58 301 810 -210 571 57 522 824 -1 919 491 58 638 353 -1 506 238
Ut av listen, evt. gammel investor med endring i navnet
ELENA AS . . UT 860 000 860 000 860 000
VERDIPAPIRFONDET STOREBRAND . . UT 373 710 373 710 -333 073 706 783 706 783 203 167 503 616
SONGA TRADING INC . . UT 500 000
VERDIPAPIRFONDET DNB NORGE INDEKS . . UT 373 470 373 470 -25 000 398 470 21 661 376 809 376 809
THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV . . UT 588 425 527 491 102 350 425 141 -139 600 564 741 -51 051
Privat investor . . UT 395 000
Slettet brukerskrev ok, har ikkje noko trua på at aktørane er ferdig med å herje med børs
Spørsmålet er vel ikke lenger OM, men NÅR Fredriksen raker inn AXA til under 10?
Geveran har fått tibake stort sett alle aksjene som de lånte ut til shorting, mangler nå kun ca 350 000 aksjer.
Fredriksen sin beholding viser ei auke på 304 000 aksjar sidan forrige veke den 2.3
Ellers byter Dnb aksjar internt med 4 675 536 ( var da kryssninga i forrige veke?)
Ellers byter Dnb aksjar internt med 4 675 536 ( var da kryssninga i forrige veke?)