NrK : Høyreekstreme på Lesvos
Load
04.03.2020 kl 09:47
687
Mandag meldte organisasjonen Dråpen i havet at flere av deres hjelpearbeidere hadde blitt angrepet av høyreekstreme, på den greske øya Lesvos. Tre biler ble angrepet. Der satt det hjelpearbeidere fra Norge og andre land.
– Det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde med meg fire andre damer som også jobber som frivillig, for en annen organisasjon. Det var en kaotisk situasjon, forteller Ida Eri Sørbye fra Tønsberg.
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/frivillige-sendt-hjem-fra-lesvos-1.14926835
Høyreekstreme?
Dette er helt vanlige grekere som får livene sine ødelagt pga velferdsmigranter på jakt etter et bedre liv.
Resultatet er at de greske øyene har blitt No-go soner, turistene uteblir og folk som bor der har ikke noe å leve av, i tillegg kommer alt annet som voldtekter, bråk, kaos og enorme mengder søppel og dritt over alt, på toppen av dette.
Er det rart grekerene er slår tilbake?
De blir jo for svarte f... invadert.
Fordi man ikke aksepterer horder av migranter som raserer landet man bor i, er man ikke nødvendigvis høyreekstrem, slik som msm alltid påstår.
– Det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde med meg fire andre damer som også jobber som frivillig, for en annen organisasjon. Det var en kaotisk situasjon, forteller Ida Eri Sørbye fra Tønsberg.
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/frivillige-sendt-hjem-fra-lesvos-1.14926835
Høyreekstreme?
Dette er helt vanlige grekere som får livene sine ødelagt pga velferdsmigranter på jakt etter et bedre liv.
Resultatet er at de greske øyene har blitt No-go soner, turistene uteblir og folk som bor der har ikke noe å leve av, i tillegg kommer alt annet som voldtekter, bråk, kaos og enorme mengder søppel og dritt over alt, på toppen av dette.
Er det rart grekerene er slår tilbake?
De blir jo for svarte f... invadert.