NrK : Høyreekstreme på Lesvos
Load
04.03.2020 kl 09:47
687
Mandag meldte organisasjonen Dråpen i havet at flere av deres hjelpearbeidere hadde blitt angrepet av høyreekstreme, på den greske øya Lesvos. Tre biler ble angrepet. Der satt det hjelpearbeidere fra Norge og andre land.
– Det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde med meg fire andre damer som også jobber som frivillig, for en annen organisasjon. Det var en kaotisk situasjon, forteller Ida Eri Sørbye fra Tønsberg.
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/frivillige-sendt-hjem-fra-lesvos-1.14926835
Høyreekstreme?
Dette er helt vanlige grekere som får livene sine ødelagt pga velferdsmigranter på jakt etter et bedre liv.
Resultatet er at de greske øyene har blitt No-go soner, turistene uteblir og folk som bor der har ikke noe å leve av, i tillegg kommer alt annet som voldtekter, bråk, kaos og enorme mengder søppel og dritt over alt, på toppen av dette.
Er det rart grekerene er slår tilbake?
De blir jo for svarte f... invadert.
Fordi man ikke aksepterer horder av migranter som raserer landet man bor i, er man ikke nødvendigvis høyreekstrem, slik som msm alltid påstår.
– Det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde med meg fire andre damer som også jobber som frivillig, for en annen organisasjon. Det var en kaotisk situasjon, forteller Ida Eri Sørbye fra Tønsberg.
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/frivillige-sendt-hjem-fra-lesvos-1.14926835
Høyreekstreme?
Dette er helt vanlige grekere som får livene sine ødelagt pga velferdsmigranter på jakt etter et bedre liv.
Resultatet er at de greske øyene har blitt No-go soner, turistene uteblir og folk som bor der har ikke noe å leve av, i tillegg kommer alt annet som voldtekter, bråk, kaos og enorme mengder søppel og dritt over alt, på toppen av dette.
Er det rart grekerene er slår tilbake?
De blir jo for svarte f... invadert.
Fordi man ikke aksepterer horder av migranter som raserer landet man bor i, er man ikke nødvendigvis høyreekstrem, slik som msm alltid påstår.
Tenkt scenario:
Russere eller kinesere sender NGO's til Norge, som så bistår med å forflytte store menneskemengder inn i vårt land fra f.eks Russland. Dette vil da medføre total ødeleggelse av lokalsamfunnene som blir rammet, og statens finanser. Folk får nok, og tar til motaksjoner.
Ville disse blitt klassifisert som hoooireextreme? Nei.
Russere eller kinesere sender NGO's til Norge, som så bistår med å forflytte store menneskemengder inn i vårt land fra f.eks Russland. Dette vil da medføre total ødeleggelse av lokalsamfunnene som blir rammet, og statens finanser. Folk får nok, og tar til motaksjoner.
Ville disse blitt klassifisert som hoooireextreme? Nei.
Hellas sliter åpenbart med migranter, det kan ikke være noen tvil om det. Men de greske problemer går dypere enn det også. Sparetiltakene etter finanskrisen har ikke fungert, og antagelig gjort vondt verre en del plasser. De har tviholdt på euroen til en enorm kostnad. Arbeidsledigheten er på vei ned, men fortsatt ligger den på 17% totalt. De har for eksempel en ungdomsledighet som fortsatt - 10 år etter finanskrisen - er på 40%.
I norsk media er vel alle som stemmer til høyre for Arbeiderpartiet "høyreekstreme"....
Fjordgubben
04.03.2020 kl 12:25
645
I Sovjet var alle som ikke var hardbarka kommunister såkalte høyreekstreme, slik er det i ferd med å bli her og.
"Høyreekstrem" er et ny-ord for "patriot" og stolt "fedrelandskjærlig ". Det forsøker å spre forakt for de hevdvunne begreper. All ære til de grekerne som er villige til å forsvare seg, sin familie og sitt samfunn mot krevende og ukalibrerbare inntrengere.
Spiller dette noe rolle.
V eller h.
Barn hjelpe meg,
Vi har gullkort.
Slik er ikke bra og tenke.
Vi har alle gull i munnen.
Vanskelig
V eller h.
Barn hjelpe meg,
Vi har gullkort.
Slik er ikke bra og tenke.
Vi har alle gull i munnen.
Vanskelig
atnorhe
04.03.2020 kl 13:00
626
Norske "velferd-arbeidere" som reiser rundt i verden med pekefinger er totalt uspiselig. De kommer i fra en velferdsboble i et lykkeland, og klarer ikke å forstå at de aller fleste mennesker må kjempe om knappe resurser. Ingen gir i fra seg det de trenger til livets opphold.Da får du "høyreekstreme" reaksjoner. Italienske øyer ble totalt invadert av flyktninger som et følge av "fredsbombene" til Støre&, og hjalp så mange at de til slutt trengte hjelp selv, men EU var opptatt med "menneskerettigheter" og "ytringsfrihet" til Kinesiske bohemer og lignende.
Greske myndigheter prøver å unngå sammenbrudd, og det er brutalt, men innbyggerne har fått nok.
Greske myndigheter prøver å unngå sammenbrudd, og det er brutalt, men innbyggerne har fått nok.
Load
04.03.2020 kl 14:01
606
Her gjør de såkalte flyktningene klar barna for msm`s kameraer :
Mark Collett on Twitter:
"Migrants hold their children over smoking fires in order to make them cry for the cameras so that the press can get the pictures they desire!
These aren't refugees, they are economic migrants who wish to guilt trip Europeans into handing them everything on a plate."
Se filmen :
https://twitter.com/MarkACollett/status/1234500773632978950
Mark Collett on Twitter:
"Migrants hold their children over smoking fires in order to make them cry for the cameras so that the press can get the pictures they desire!
These aren't refugees, they are economic migrants who wish to guilt trip Europeans into handing them everything on a plate."
Se filmen :
https://twitter.com/MarkACollett/status/1234500773632978950
Og MSM går på limpinnen så det ljomer. -og ca 80% av den norske befolkningen går også på limpinnen så det ljomer.
Fytti helvete.
Fytti helvete.
Nuka
04.03.2020 kl 20:24
544
Alt skal dere dele opp i høyre og venstre. Det er vel for fa... mulig å være mot innvandring og stemme på et parti på venstresida.
Ja det er mulig, men hvis du er det representerer ditt syn sammen med likesinnede promiller av venstresiden.
atnorhe
04.03.2020 kl 22:45
512
Ja det er selvsagt fullt mulig, så lenge ingen av kameratene får vite om det. Det finnes sikkert tusener av "skapmotstandere" av Islamsk makt på venstresiden i Norge, og asylinnvandring generelt. Ikke alle er hjernevasket Zombier i fra AUF og SUF.
Raddisene levde i drømmesamfunn i 60-70 åra, da det kom en intellektuell en gang hvert fjerde år som søkte asyl, og ble ønsket velkommen med raddis-kanalen NRK som vitne. Da var det ikke vanskelig å være "solidarisk" og "kjempe for væpna revolusjon".
De få raddisene som har markert motstand, er i dag utstøtt i fra alle sosiale lag, og blir isolert enda mer en enn virus-ofre.
Raddisene levde i drømmesamfunn i 60-70 åra, da det kom en intellektuell en gang hvert fjerde år som søkte asyl, og ble ønsket velkommen med raddis-kanalen NRK som vitne. Da var det ikke vanskelig å være "solidarisk" og "kjempe for væpna revolusjon".
De få raddisene som har markert motstand, er i dag utstøtt i fra alle sosiale lag, og blir isolert enda mer en enn virus-ofre.