👍 for verdens statsledere

Kommentatoren
CORONA 16.03.2020 kl 23:36 677

Er bÄde overrasket og imponert over mÄten klodens statsledere hÄndterer spredningen av coronaviruset pÄ med hÄndfaste, helt nÞdvendige mottiltak. Den norske regjeringen var nok litt seint ute, men kom sterkt!

Tiltakene for Ă„ bekjempe spredningen av viruset er tĂžffe og medfĂžrer mye ubehag og mange praktiske problemer, men jeg er overbevist om at vi alle vil fĂ„ tilbakebetalt i mangfold for innsatsen som nĂ„ legges ned. NĂ„ ser vi ogsĂ„ antydninger til at Donald Trump og Boris Johnson begynner Ă„ "oppfĂžre seg som folk" sĂ„ 👍 for verdens Ăžvrige ledre som har avstedkommet det kunststykket!

De som sjokkerer meg, er en del hytteeiere her hjemme. Det er ikke til Ä tro at det gÄr an Ä fremstÄ sÄ arrogant og ignorant i den situasjonen vi nÄ er oppe i. NÄ jeg sier det, er det selvfÞlgelig hensynet til de som nÄ er i stÞrst fare pÄ grunn av virusspredningen jeg har i tankene.
Redigert 19.01.2021 kl 10:06 Du mÄ logge inn for Ä svare
Kommentatoren
16.03.2020 kl 23:47 631

👍 for den!

Liker Wasim Zahid godt. I forfjor vÄr hadde jeg ogsÄ gleden av Ä hÞre ham tale til konfirmanter i Oslo RÄdhus. Holdt da en flott tale til de unge.
Redigert 16.03.2020 kl 23:48 Du mÄ logge inn for Ä svare