Softox- I disse tider ett ufattelig spennende selskap.
Kjøpte meg inn i dag og skal sitte med denne posten ut 2020. Håndhygiene vil bli ett fokusområdet lang tid fremover. Produktet kommer på markedet innen 3-5 uker. Vil tro at de kjapt dobler kapasiteten. Aksjen er nå verdsatt til ca 300m med litt over 7 millioner aksjer. Her er det bare å ta plass før det smeller.
Redigert 20.01.2021 kl 18:33
Du må logge inn for å svare
Lazz
17.03.2020 kl 21:29
4575
1,2 millioner millioner i uka initiell produksjon, 80% bruttomargin. Dobler produksjonen innen kort tid (øker fra et skift til to, enkelt). 40 millioner i inntekter i 2020 fra hånddesinfeksjon er mitt tips, opprettholder dette eller skalerer internasjonakt i mange år fremover. Pluss to andre bra produkt som er knallsterke. Bør være verdsatt til 2 MRD minst. Tror aksjen kommer til å gå veldig hvis de får i gang produksjonen når de sa. Jeg sitter tungt.
Tysla
17.03.2020 kl 21:43
4525
Helseministeren går ut I mediene og sier de er manko på anibac. Kunne denne produktlanseringen hatt en bedre timing?
HP17
18.03.2020 kl 09:15
4265
Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid. Nå er det kun dager/uker igjen til SoftOx starter med produksjon og levering av et produkt med 100% killer på alle virus. Dette er et kjempemarked og Softox vil sannsynligvis få masse publisitet og økt interesse fra større investorer/aktører?
Vil ikke overraske meg om SofOx er over kr 100 innen påsken er over?
Vil ikke overraske meg om SofOx er over kr 100 innen påsken er over?
Pølsmannen
18.03.2020 kl 09:57
4170
Hauserne er i gang:) Det masseproduseres håndhyggene over alt det kan produseres også der man aldri har laget sånt før så markedet vil oversvømmes av håndhyggene i disse dager.... hvem vet har tatt feil før.
repsol
18.03.2020 kl 10:03
4140
helt riktig at det masseproduseres håndbygene om dagen men hva har det med Softox og gjøre ? kjenner du ikke til dems produkter Pølsemanen ? ta og vask deg på hendene med Aceton i en 1 ukes tid og 10 ganger hver dag så kan vi snakkes om en uke pølsemanen ok ?
Redigert 18.03.2020 kl 10:05
„Hendene blør allerede fra desinfeksjonsmidler” :( https://dziennikbaltycki.pl/koronawirus-gdanski-ratownik-rece-juz-krwawia-od-srodkow-dezynfekujacych-zostaniemy-bedziemy-glodni-brudni-bez-masek-ale/ar/c14-14861023?utm_source=facebook.com&utm_medium=dzieje-sie-w-trojmiescie&utm_content=koronawirus&utm_campaign=koronawirus-gdanski-ratownik-rece-juz-krwawia-od-srodkow-dezynfekujacych-zostaniemy-bedziemy-glodni-brudni-bez-masek-ale&fbclid=IwAR2UOROfbUgzx7LxByT8ju8K1DLWgeLgv2sk83-QAeabxZU3K48dRZpj4M8
Pølsmannen
18.03.2020 kl 10:15
4089
Har noe kunnskap vil tro, og det er iblandet fuktighet i spriten som brukes allerede nå i dag så problemet med tørre/såre hender er ikke så veldig stort. Litt fuktighetskrem i tillegg gjør faktisk mye...Det blir vanskelig å komme på banen nå når alt å alle lager slike produkter og garantert til langt lavere priser...
repsol
18.03.2020 kl 10:18
4071
ok , dette handler om mennesker som må vaske seg hele tiden også når corona hysteri har lagt seg , men ok vi er uenig )
Pølsmannen
18.03.2020 kl 10:58
3970
Morsomt å se på...noen er nervøse.
1 Selger 1-2 aksjer og en liten krone ned da er det en annen nisse som kjøper 2-3 aksjer og kursen er opp igjen, om og om igjen
Tror noen vil ut nå....men ingen vil kjøpe
1 Selger 1-2 aksjer og en liten krone ned da er det en annen nisse som kjøper 2-3 aksjer og kursen er opp igjen, om og om igjen
Tror noen vil ut nå....men ingen vil kjøpe
Bare bruk Zubrovka du, det virker ikke skikkelig mot Corona
Jeg ville heller drukket den hvis jeg var deg. Hvis du ikke alt har gjort det.
Men jeg er enig i at det er computersalg og -kjøp som foregår
Jeg ville heller drukket den hvis jeg var deg. Hvis du ikke alt har gjort det.
Men jeg er enig i at det er computersalg og -kjøp som foregår
Redigert 18.03.2020 kl 11:06
Tobias
18.03.2020 kl 11:40
3854
Ser det er rykter (XI,TI) om tidligere produksjonsstart enn antatt . Melding om dette kommer de nærmeste dagene.
Hvis dette er tilfelle så kommer aksjen til å ta fyr.
Kan være fin kjøpsanledning dette.
Hvis dette er tilfelle så kommer aksjen til å ta fyr.
Kan være fin kjøpsanledning dette.
Redigert 18.03.2020 kl 11:41
HP17
18.03.2020 kl 12:16
3776
Det mange ser ut til ikke å ha fått med seg er at SoftOx leverer produkt med 100% killer på alle virus - les det alle virus (inkluder viruset som nå herjer i verden).
100% + på alle virus er en unik kombinasjon
100% + på alle virus er en unik kombinasjon
Pølsmannen
18.03.2020 kl 13:12
3657
Antibacs effekt på Corona
Vi får mange henvendelser i forbindelse med utbruddet av Coronaviruset (Covid-19).
Coronaviruset er et kappekledt virus, og for å drepe dette kreves desinfeksjonsmiddel med dokumentert effekt på nettopp kappekledte virus.
Antibac Hånddesinfeksjon 85 % og Antibac Overflatedesinfeksjon 75 % er testet og har dokumentert effekt mot kappekledte virus jfr. teststandard for virus: EN 14476. Basert på disse testene har de også effekt på Coronavirus.
https://antibac.no/news/alle/3911/#content
Ikke så unikt som mange vil ha det til likevel...
Vi får mange henvendelser i forbindelse med utbruddet av Coronaviruset (Covid-19).
Coronaviruset er et kappekledt virus, og for å drepe dette kreves desinfeksjonsmiddel med dokumentert effekt på nettopp kappekledte virus.
Antibac Hånddesinfeksjon 85 % og Antibac Overflatedesinfeksjon 75 % er testet og har dokumentert effekt mot kappekledte virus jfr. teststandard for virus: EN 14476. Basert på disse testene har de også effekt på Coronavirus.
https://antibac.no/news/alle/3911/#content
Ikke så unikt som mange vil ha det til likevel...
Turboprinsen
18.03.2020 kl 13:21
3621
Skjønner at du har litt tungt for å forstå dette..... SoftOx har inngått en avtale med Antibac! SoftOx nye produkt har en 100% virusdrepende effekt MEN uten de negative effektene eksisterende produkter i dag gir brukerne. Hold deg til pølser!!
Softox hoved målgruppe er de som sliter med hånd eksem det må vi ikke glemme. Når arcus og spylervæske leverandører også har begynt og lage alkohol desinfisering blir ikke mål gruppen til softox mindre for å si det mildt. Folk med eksem og irritabel hud kommer til å bruke Softox. Softox har patent på både teknologien og måten de lager stoffet sitt på.
Pølsmannen
18.03.2020 kl 13:32
3579
Kunsten er å ikke se seg blind å beholde bakkekontakt....håper du får rett og jeg feil i så måte.
Dette vil si at 1 500 000 000 virus ikke blir fjernet med Antibac på en overflate noen nyser på. Er vel mer enn nok til å smitte videre tenker jeg !
(3000 dråper a' 2 000 000 virus)
(3000 dråper a' 2 000 000 virus)
Redigert 18.03.2020 kl 13:41
Pølsmannen
18.03.2020 kl 13:43
3539
Akkurat nå er det Corona og ikke noe annet enn Corona det er snakk om og mange er utmerket til å ta knekken av nettopp den...
Det påträffade coronaviruset är ett RNA-virus med hölje, och hör som coronavirus till samma virusfamilj som till exempel SARS och MERS. De vanligaste desinfektionsmedlen biter på coronavirus och exempel på medel som används för desinfektion av ytor är Kiilto Easydes Spray, Kiilto Pluschlor, Kiilto Desichlor, Tevan Panox 200 samt Nocospray. Välj alltid rätt produkt enligt användningsändamål.
http://www.kiiltoclean.com/se/aktuellt/professionell-renlighet/anvand-desinfektionsmedel-mot-coronavirus/
Det påträffade coronaviruset är ett RNA-virus med hölje, och hör som coronavirus till samma virusfamilj som till exempel SARS och MERS. De vanligaste desinfektionsmedlen biter på coronavirus och exempel på medel som används för desinfektion av ytor är Kiilto Easydes Spray, Kiilto Pluschlor, Kiilto Desichlor, Tevan Panox 200 samt Nocospray. Välj alltid rätt produkt enligt användningsändamål.
http://www.kiiltoclean.com/se/aktuellt/professionell-renlighet/anvand-desinfektionsmedel-mot-coronavirus/
moneymachine
18.03.2020 kl 14:13
3470
Det er 13,3 mill helsefagarbeidere i Europa som sliter med desinfiseringsmidler med alkohol i. Disse opplever ubehag hver dag, og spriter antagelig hendene sjeldnere grunnet dette. I tillegg fester bakterier osv. seg lettere i uttørkede hender. At det kommer et produkt som eliminerer dette, vil være særdeles etterlengtet.
moneymachine
18.03.2020 kl 14:31
3419
Hva var det som fikk det til å aktivere et gammelt nick for å kommentere angående SoftOx?
Pølsmannen
18.03.2020 kl 14:48
3376
Vært lite aktiv i flere år men følger selvfølgelig med på de jeg mener kan ha potensialet men samtidig har jeg føttene gått plantet på jorden og hører sjeldent på udokumenterte påstander.....prøver å lese meg opp på det som er positivt OG negativt...
SomSa
18.03.2020 kl 15:01
3326
Problemet er at ingen vet hvor mye SOFTOX kan tjene og hva marginene blir. Vistin produserer dag og natt, hvor mye tjener de? Ennå har SOFTOX ikke begynt å produsere og hvis noe gang begynner de å tjene er virusproblemet og behov for hånddesinfeksjon redusert kraftig. Ikke minst har mange eksisterende produsenter og nye øker produksjonen.
Nå selger til og med whis.com hånddeskinfeksjon til Nordmenn.
https://www.wish.com/search/hand%20sanitizer?campaign_id=9512160208&from_ad=goog_kw_search&keyword=best%20hand%20sanitizer&gclid=EAIaIQobChMIgbat6pWk6AIVkoeyCh0Z6gdbEAAYASAAEgKS__D_BwE&hide_login_modal=true
Nå har du vel fått lest deg betydelig opp, hva er det som gjør softox unik ?
Pølsmannen
18.03.2020 kl 15:11
3282
Tydelig at prisen for slike produkter har regelrett stupt, så får man se om hvor dette går når alt som blir produsert i dag kommer i markedet... spørs om kanskje timingen ikke blir riktig likevel? (bare ett spørsmål jeg stiller meg)
Her kan alle som ikke har så alt for store lesevansker, tilegne seg kunnskap : https://soft-ox.com/
Pølsmannen
18.03.2020 kl 15:17
3261
Har lest meg betydelig opp ja, derfor er jeg også en smule skeptisk på potensialet akkurat nå som hele markedet blir oversvømt med andre produkter som også virker. Tror kanskje timingen akkurat nå faktisk ikke blir så god som mange tror??
Timing ? Forstår ikke hva du babler om, dette produktet selger seg selv, med eller uten korona. Tror det er like greit du kjøper nå, du dummer deg bare ut.
Det er ikke lurt å stå utenfor her vil jeg tro. Man blir mye mer bevisst å være 'desinfisert' og renslig etter denne krisen. Jeg husker at i Japan var det rutiner for det allerede på 70-tallet. Og en ser nå hvor mye japanerne profitterer på dette . Med Japans enorme befolkning er der likevel bare halvparten så mange tilfeller som i Norge
Håper vi får en 'verdig' avslutning på dagen
Håper vi får en 'verdig' avslutning på dagen
Redigert 18.03.2020 kl 15:48
Tysla
18.03.2020 kl 16:35
3100
Snart kommer produktene I hyllene.
Bent Høie i pressekonferansen som er live nå: "En norsk bedrift starter nå opp med å produsere smittevernfrakker, en annen er i gang med å produsere desinfeksjons vesker."
Bent Høie i pressekonferansen som er live nå: "En norsk bedrift starter nå opp med å produsere smittevernfrakker, en annen er i gang med å produsere desinfeksjons vesker."
Redigert 18.03.2020 kl 16:36
Frantzen
18.03.2020 kl 17:24
2994
Bent Høie lovet full økonomisk støtte til firma i Norge som nå starter opp produksjon med lage desinfeksjonsveske , Er dette Sofox !
SomSa
18.03.2020 kl 17:37
2965
Janus skulle produsere munnbind av ull, de kunne produsere opptil 6000 per time og 24 timer. Deres produkt var under test. Jeg tror at staten har hatt samtale med mange selskaper. Borregaard har en stor kapasitet til å produsere ulike desinfeksjonsmidler.