Korona rammer NHY hardt

Perlugla
NHY 20.03.2020 kl 09:17 2057

Må være ærlig å innrømme når jeg får 15% på 2 dg så selger jeg uansett og her med dagens nyheter om Coronåpåvirkning i flere annlegg og kundetørke.
Kommer sikkert til å gå inn igjen men nå i dag en meget god salgsdag. Solgte oga Storebrand så nå er jeg 100% kontant.

Nye gode muligheter kommer så staycool. Snakkes

"turnaround still alive"
Perleugla
Redigert 19.01.2021 kl 15:31 Du må logge inn for å svare
Perlugla
20.03.2020 kl 09:50 2008

Æ sa d te dere men ingen kommentarer? uansett løp lykkelig til banken med alle kontantene under armen der blir de noen dager til optimismen har lagt seg NHY nå i minus og trente ufattelig mye penger på min lange erfaring. Æ føle på trebeinet at NHY ville falle når alle kjøpsordrene etterhvert ble byttet med salgordre, hvor langt den skal ned nå tør jeg ikke uttale meg om men Cashisking
Perlugla
Nexa
20.03.2020 kl 13:51 1837

I 2016 var hovedindeksen nærmere 500, vi skal mye lengre ned denne gangen. Har solgt alt som deg.
Perlugla
20.03.2020 kl 14:55 1748

Meget fornuftig.
Vi ender nok dagen i minus, NHY ble solgt på børsåpning nå har den bikket over i kraftig minus. Kjøper neste gang det ser bekmørkt ut, bare å følge med i nyhetsbildet og slutte å lyte til eksperter. media styrer aksjemarkedet nå og ikke fornuften. Trist for alle som kjøpte må morgenen i dag. Skal kjøp meg oppp i fond gjennom nedgangsperioden etter å ha gått kontant for 2 år siden. Korreksjonen skal muligen ned 60% totalt ingen vet men kjøper meg gradvis opp og februar neste år får jeg ut en stor som som står på fasrente 2%. Kan fort ta et til 2 år før korreksjonen er ferdig men å gradvis kjøpe seg opp på dårlige dager kan i det lange løp lønne seg. Ja Hydro er en favoritt som jeg kjenner gord og skal inn igjen kortsiktig men venter litt. God helg
undrende
20.03.2020 kl 15:01 1726

Solgte NHY etter lang venting i slutten av September og har aldri etter det vært frista til ny inngang, men en dag..... når alt roer seg og samfunnets finans og arbeidsmarked skal gjenoppbygges...
superlan
20.03.2020 kl 15:03 1717

Den nyheten var det tydeligvis mange smånervøse investorer som la altfor mye i. Selskapet gjør sine tilpasninger, som man har hatt grunn til å forvente. Et godt eksempel på god styring!
Perlugla
20.03.2020 kl 22:56 1539

Ser ut som en perfekt utgang og som forventet så endte NY i minus og mandagen blir en ny grusom dag på børsen og tirsdag kan bli en kjøpsdag når alle skal ut
WallStreeet
20.03.2020 kl 23:41 1464

Hydro er et solid selskap som aldri har vært priset på disse nivåer, kan hende vi skal ned igjen til 20kr, men det er helt Ok. Man treffer aldri bunn, og leser man forumet så virker det som om alle på forumet alltid selger på topp og kjøper på bunn.... tror ikke helt på det. OSE har falt over 30%, vi skal kanskje ned 10-15% til, men det jeg tror det er lurt å kjøpe nå, men kjøpe i puljer. Under 1promille som treffer topp og bunn! Hydro koster 31kr i August.