Andre sin skyld denne gangen ogsÄ
Sotah
03.04.2020 kl 20:57
886
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/04/03/195666895/johaug-og-kjaeresten-brot-hytteforbudet
Jeg ser ikke et eneste skirenn fĂžr Johaug har lagt opp.
Jeg ser ikke et eneste skirenn fĂžr Johaug har lagt opp.
Ja du vil vel heller se Marcus Hellner.
Tror Sotah har angivergenet i seg.
Sotah
03.04.2020 kl 21:15
867
Jepp. Jeg rĂžper statshemmeligheter som er i fri fart i media. Makan til tysting.
Du sitter vel ikke pÄ statshemmeligheter og angiveri skjer vel oftest vanlige folk i mellom. Tror angivergenet ogsÄ ofte opptrer sammen med misunnelsesgenet.
Enig med Sotah! "Elitene" gÄr fritt, mens folket pÄtvinges fangenskap og nektes bruk av egen eiendom.
Den senile hoftekjerringen Dr. Who stÄr bak! Se @realQ om planleggingen av galskapen. Dette er ikke tilfeldig!
Den senile hoftekjerringen Dr. Who stÄr bak! Se @realQ om planleggingen av galskapen. Dette er ikke tilfeldig!
Sotah
03.04.2020 kl 21:36
842
SelvfÞlgelig, fruen. Det stÄr en massiv internasjonal organisasjon bak hytteturen ogsÄ.
Hold deg pÄ lukket avdeling du.
15. mars, fire dager fÞr hytteforbudet trÄdde i kraft, sendte Hoff en sÞknad til Lillehammer kommune. Han Þnsket at bÄde han og Johaug skulle fÄ tillatelse til Ä bo pÄ hytta Johaug disponerer pÄ SjusjÞen, og fikk innvilget sÞknaden.
At Lillehammer kommune innvilger sÞknaden mÄ jo fÄ folk til Ä tro at de handler i god tro. Piss fra A til à men innlegget her viser med all tydelighet hvordan misunnelse og smÄlighet rir enkelte. Det er vel egentlig bare Ä Þnske god bedring.
At Lillehammer kommune innvilger sÞknaden mÄ jo fÄ folk til Ä tro at de handler i god tro. Piss fra A til à men innlegget her viser med all tydelighet hvordan misunnelse og smÄlighet rir enkelte. Det er vel egentlig bare Ä Þnske god bedring.
Redigert 03.04.2020 kl 22:03
Du mÄ logge inn for Ä svare
Sotah
03.04.2020 kl 23:32
778
Enkelte har aldri trodd et pip av clostebolhistorien. Enkelte har til og med en tube clostebol hjemme. Og hvor omtÄka jeg enn mÄtte vÊre ellers sÄ er merkinga pÄ den tuben sÄ inni granskauen tydelig at det finnes ikke noen som er teite nok til Ä overse advarselen. ForÞvrig tror jeg ikke den lille tuben var Ärsaken til steroidene i Johaug. Dekkhistorie fra ende til annen. Med en lege ansatt av skiforbundet som mÄtte velge om han skulle stÄ frem som tilbakestÄende eller kjeltring. Han valgte tilbakestÄende.
polemiker
03.04.2020 kl 23:56
761
NÄ er du minst like konspiratorisk som Havfruen og alle Q entusiastene. Testresultatene og de verdiene som ble mÄl var sÄ mikroskopiske at de stemte godt overens med pÄfÞring av en krem pÄ leppene. Ingen har vel engang antydet at det kunne hatt noen prestasjonsdrivende effekt. Da snakker man om en million ganger stÞrre doser.
Det er penger i dette gamet. Store penger. SÄ det at man fikk henne ut av spillet i et par Är, var nok noe enkelte pamper tjente mye penger pÄ. Det er ikke en konspirasjonsteori, men ren fakta.
Det er penger i dette gamet. Store penger. SÄ det at man fikk henne ut av spillet i et par Är, var nok noe enkelte pamper tjente mye penger pÄ. Det er ikke en konspirasjonsteori, men ren fakta.
Sotah
04.04.2020 kl 00:31
740
Det var mikroskopiske verdier igjen nÄr testen ble tatt. De skulle vÊrt nede i null, men noen regna feil. Ergo Clostebol, eller Trofodermin, som ble den offisielle forklaringen. Og da mÄtte legen ofres, sÄ melkekua kunne fortsette Ä hole inn kroner. Salven var en rein dekkhistorie. SeriÞst, jeg har en tube liggende. Og idrettsforbundet har heltidsansatt en lege som ikke fikk med seg at det var dop i tuben? Og Frk Johaug fikk det heller ikke med seg? Give me a break. Noen som husker Trine Hattestad? Norsk toppidrett suger piggtrÄd. Tro pÄ dem de som vil. SÄnn, det var pinadÞ digg Ä fÄ slippe det lÞs.
Redigert 04.04.2020 kl 00:32
Sotah
04.04.2020 kl 00:40
733
For de som ikke husker, det var sommer-OL. Og vi hadde en eneste medaljekandidat. Hun testa positivt pÄ steroider. Resten kan dere google. NoksÄ identisk historie.
Noe forskjell i disse sakene da Elsa Katrine er ei oschloklyse.
Sotah
04.04.2020 kl 00:48
724
Du er kunnskapslÞs, Merlot. Vi snakker om en vaskeekte vikenjente her. Hvis jeg har fÄtt med meg de nye grensene. Og Johaug er antakelig fra Innlandet.
Sotah
04.04.2020 kl 00:57
717
Det topper seg, han som hadde ordna med hytteturen var ogsÄ lege. Dette kan du ikke dikte opp...
Det jeg fÄr ut av demne trÄden er at en taper fra VÄlerenga hater Johaug? Er det korrekt?
Jeg er fremdeles enig med Sotah - selv om han kunne spart seg en viss kommentar - som bare hisser opp de som har falt av lasset (pole) og mÄ ty til personangrep fremfor Ä utrede hvorfor de avskriver to-the-point evidence igjen og igjen fra bÄde Q og Q+.
Eksempelvis: Hvordan i huleste forklarer dere for dere selv at Q ga oss SOTU talens punch-line 2 dager fĂžr SOTU?
Eller denne: Da en anon pÄ 8chan fÞr pÄske i 2018 ba Q om Ä be Trump bruke uttrykket "tippy-top" innen 3 dager - og Trump svarte i tide:
"The White House, or whatever you want to call this house, there is no name for it, it is special, we call it tip-top and keep it in TIPPY-TOP shape!"
https://www.huffpost.com/entry/donald-trump-white-house-tippy-top_n_5ac2ddeae4b04646b645698e
Hva slags beviser skal dere ha fÞr dere forstÄr at MSM Fake News ikke forvalter sannheten? ASK THE Q question!
Eksempelvis: Hvordan i huleste forklarer dere for dere selv at Q ga oss SOTU talens punch-line 2 dager fĂžr SOTU?
Eller denne: Da en anon pÄ 8chan fÞr pÄske i 2018 ba Q om Ä be Trump bruke uttrykket "tippy-top" innen 3 dager - og Trump svarte i tide:
"The White House, or whatever you want to call this house, there is no name for it, it is special, we call it tip-top and keep it in TIPPY-TOP shape!"
https://www.huffpost.com/entry/donald-trump-white-house-tippy-top_n_5ac2ddeae4b04646b645698e
Hva slags beviser skal dere ha fÞr dere forstÄr at MSM Fake News ikke forvalter sannheten? ASK THE Q question!
Sotah
04.04.2020 kl 01:11
704
Hater Johaug er egentlig Ä ta i. Hun ser bare sitt snitt til raske penger, bokstavelig talt. Jeg forakter naiviteten i folket som lar doperne vÄre slippe unna hver gang. Og et idrettsforbund og kapitalistiske sponsorer som ikke har snev av etikk. Og en presse som lÞper etter dopingdÞmte utlendinger som et kobbel av rabiate ulver. Imens de frikjenner vÄre egne fort vekk. Det er ikke snev av konsistens eller ryggrad i noen her til lands nÄr det gjelder doping.
Vel, du skal ikke se pÄ skirenn sÄ lenge Johaug er med . Ta deg tid til Ä legge ned samme antall timet i trening i Äret som Johaug du Sotah. Du kommer vel opp i 12-1300 timer i drittslenging i stedet.
Sotah
04.04.2020 kl 01:22
689
Jeg har mine Þyeblikk, fruen. Den Clostebolhistorien har ridd meg som en mare sÄ lenge. Og den drepte idretten for mitt vedkommende. NÄ gir jeg helt beng i hvem som vinner hva.
ladaen7,30
04.04.2020 kl 01:27
687
Enig med Sotagutten, Johaug var ikke testet pÄ 6 mnd, men dagen fÞr hun ble testet sprang legen og kjÞpte en salve som det sto uttrykkelig "Dop" pÄ.....
Klart det var en dekkoperasjon.
Men tror neppe Johaug var klar over det. (om det er mulig Ă„ si det).
Klart det var en dekkoperasjon.
Men tror neppe Johaug var klar over det. (om det er mulig Ă„ si det).
polemiker
04.04.2020 kl 01:30
682
He He, mye Ä ta tak i her nÄ. Tror jeg lar det ligge etter at rÞyken har lagt seg,
Sotah
04.04.2020 kl 01:35
677
Det er mulig Ä si det, Ladaen. Men igjen, jeg besitter en tube av det berÞmte dopet. Og hvis du er sÄ nedsnÞdd at du tar den kremen uten snev av mistanke sÄ er du sÄ enkel at du klarer ikke Ä fÄ pÄ deg skistÞvlene uten hjelp. Det er advarsler pÄ esken som ikke kan misforstÄes. Jeg har for Þvrig snart brukt opp kremen, uten nevneverdig fysisk effekt. Litt skuffa over det, egentlig.
ladaen7,30
04.04.2020 kl 02:25
663
Ja hun sa jo at hun dobbeltsjekket og trippelsjekket alt, men plutselig sÄ sjekket hun ikke i det hele tatt enda det sto med rÞd skrift "dop" pÄ pakken:-))
Vi kan virkelig skite ut russere, finner og andre som blir tatt i dop, men straks det er vÄre egne sÄ er det ut med klÞrne med en gang......
Hun mÄ jo virkelig ha mistet all sunn fornuft.
Tenkte kanskje Ä kjÞpe meg en tube selv men lÞpet er vel kjÞrt i mitt tilfelle, mÄtte vel ha tatt en kartong om jeg skulle komme meg over gata.
Vi kan virkelig skite ut russere, finner og andre som blir tatt i dop, men straks det er vÄre egne sÄ er det ut med klÞrne med en gang......
Hun mÄ jo virkelig ha mistet all sunn fornuft.
Tenkte kanskje Ä kjÞpe meg en tube selv men lÞpet er vel kjÞrt i mitt tilfelle, mÄtte vel ha tatt en kartong om jeg skulle komme meg over gata.
Load
04.04.2020 kl 10:47
616
Helt enig med Sotha her, den historien om kremen som selvfĂžlgelig ikke er noen leppekrem, er ikke bare syltynn, den er un fucking believable og jeg kan ikke fatte at noen som er ved sine fulle fem kjĂžper den.
Hvis dette er noen annet enn en desperat dekkhistorie for Ä ha en plausibel forklaring pÄ hvorfor hennes prÞve kom til Ä slÄ ut positivt pÄ anabole steroider, sÄ er jorda sannsynligvis ogsÄ flat.
Johaug er keen pÄ Ä tjene mest mulig penger pÄ sin skikarriere, noe som selvfÞlgelig er forstÄelig, da det er jobben hennes.
LanglÞp, som er/var Johaugs spesialitet har blitt mindre populÊrt og generer ergo mindre premie og sponsor penger enn tidligere, nÄ er det de kortere og mer tv-vennlige distansene som gjelder.
For Ä hevde seg der trenger Johaug en mer eksplosiv muskelmasse og ikke sÄ mye den lange, seige typen muskler hun har fra fÞr og som passer best til hennes tidligere spesialitet lengre lÞp.
Vi nordmenn tror det bare er alle andre som doper seg og i hvertfall ikke skisportens egen SynnĂžve Solbakken aka Therese Johaug.
Hadde hun vÊrt noe annet enn norsk, sÄ hadde ikke en kjeft trodd pÄ den historien hun serverte med tÄrer i Þynene, i beste sendetid.
Er hun noe bedre enn en polakker, russere, finner eller andre nasjoner med lange dopingtradisjoner?
Nei, selvfÞlgelig ikke, eneste forskjellen er at hun er norsk og vi har jo blitt opplÊrt til Ä tro at det er typisk norsk Ä vÊre best, sÄ da trenger jo ikke vÄre utÞvere doping.
Hvis dette er noen annet enn en desperat dekkhistorie for Ä ha en plausibel forklaring pÄ hvorfor hennes prÞve kom til Ä slÄ ut positivt pÄ anabole steroider, sÄ er jorda sannsynligvis ogsÄ flat.
Johaug er keen pÄ Ä tjene mest mulig penger pÄ sin skikarriere, noe som selvfÞlgelig er forstÄelig, da det er jobben hennes.
LanglÞp, som er/var Johaugs spesialitet har blitt mindre populÊrt og generer ergo mindre premie og sponsor penger enn tidligere, nÄ er det de kortere og mer tv-vennlige distansene som gjelder.
For Ä hevde seg der trenger Johaug en mer eksplosiv muskelmasse og ikke sÄ mye den lange, seige typen muskler hun har fra fÞr og som passer best til hennes tidligere spesialitet lengre lÞp.
Vi nordmenn tror det bare er alle andre som doper seg og i hvertfall ikke skisportens egen SynnĂžve Solbakken aka Therese Johaug.
Hadde hun vÊrt noe annet enn norsk, sÄ hadde ikke en kjeft trodd pÄ den historien hun serverte med tÄrer i Þynene, i beste sendetid.
Er hun noe bedre enn en polakker, russere, finner eller andre nasjoner med lange dopingtradisjoner?
Nei, selvfÞlgelig ikke, eneste forskjellen er at hun er norsk og vi har jo blitt opplÊrt til Ä tro at det er typisk norsk Ä vÊre best, sÄ da trenger jo ikke vÄre utÞvere doping.
2 Ärs utestengelse er for mild straff - hun bygget kroppen sin med dop og benyttet kanskje ogsÄ sjansen til Ä gjÞre det samme mens hun var utestengt, i hvert fall ser det unektelig sÄnn ut (det er bare Ä se pÄ henne i forhold til de andre topptrente jentene, Johaug har ingen kvinnekropp).
At noen sponsor er villig til Ä betale for de som jukser, er meg en gÄte. For publikum som i prinsippet betaler for all sponsor reklamen er det ikke morsomt Ä se hva dopa kropper kan klare, men hva en naturlig kropp kan strekke seg til med kosthold, trening og vilje. Det handler faktisk om mer enn bare Ä vinne!
Norge er moralsk rÄttent. Eirik Jensen som ogsÄ kan beskyldes for Ä ha jukset i jobben fÄr 21 Är - mest fordi han i en stor kompleks sak mÄ sitte pÄ tiltalebenken og bedÞmmes mer eller mindre under ett med Norges verste forbryter - mens Johaug fikk et klaps over fingeren for sitt juks og kan komme tilbake som en helt. Mange har mistet jobben for rusproblematikk uten en sjanse i verden til Ä komme tilbake - vi vil ikke ha rusete kirurger, osv. Men Grande fikk plass ved kongens bord etter Ä ha forgrepet seg pÄ en umyndig guttunge bare fordi Erna hadde nytte av det, selv om det burde vÊrt vurdert opp mot rikets sikkerhet som sÄkalt "kompromat" for fremmede makter. Norge er blitt et korrupt land - totalt i utakt med vÄr staute folkesjel etter mitt syn - voksne mennesker mÄ ta konsekvensene av sine handlinger!
At noen sponsor er villig til Ä betale for de som jukser, er meg en gÄte. For publikum som i prinsippet betaler for all sponsor reklamen er det ikke morsomt Ä se hva dopa kropper kan klare, men hva en naturlig kropp kan strekke seg til med kosthold, trening og vilje. Det handler faktisk om mer enn bare Ä vinne!
Norge er moralsk rÄttent. Eirik Jensen som ogsÄ kan beskyldes for Ä ha jukset i jobben fÄr 21 Är - mest fordi han i en stor kompleks sak mÄ sitte pÄ tiltalebenken og bedÞmmes mer eller mindre under ett med Norges verste forbryter - mens Johaug fikk et klaps over fingeren for sitt juks og kan komme tilbake som en helt. Mange har mistet jobben for rusproblematikk uten en sjanse i verden til Ä komme tilbake - vi vil ikke ha rusete kirurger, osv. Men Grande fikk plass ved kongens bord etter Ä ha forgrepet seg pÄ en umyndig guttunge bare fordi Erna hadde nytte av det, selv om det burde vÊrt vurdert opp mot rikets sikkerhet som sÄkalt "kompromat" for fremmede makter. Norge er blitt et korrupt land - totalt i utakt med vÄr staute folkesjel etter mitt syn - voksne mennesker mÄ ta konsekvensene av sine handlinger!
Sotah
04.04.2020 kl 11:44
595
For ordens skyld, det at idrettsutÞvere doper seg er en ting. Det som provoserer meg mest er det massive pr-apparatet som settes inn for Ä reinvaske vÄre egne. Media er utmerkede mikrofonstativ. Hvis utÞveren er populÊr nok og en vinnerkandidat. Ingen gidder Ä frikjenne en utÞver i det nedre sjiktet. Follow the money.
đđ #GreatAwakening
NÄ som alt endelig har "gÄtt seg til" - med nattlige bilbranner, daglige ran, idrettsdop, og korrupsjon for Ä holde disse hjulene og elitene som styrer dem i gang - er #SamfunnsstÞtteSotah i ferd med Ä vÄkne til protest mot vanstyret av landet...
NÄ som alt endelig har "gÄtt seg til" - med nattlige bilbranner, daglige ran, idrettsdop, og korrupsjon for Ä holde disse hjulene og elitene som styrer dem i gang - er #SamfunnsstÞtteSotah i ferd med Ä vÄkne til protest mot vanstyret av landet...
Redigert 04.04.2020 kl 12:06