Hunter- En solskinnshistorie så langt

Fillidor
HUNT 09.04.2020 kl 21:07 152711

Må bare si det virker som Hunter har ett solid grep på ting, hele selskapet er en solskinnshistorie til nå. De har fått levert alle skip til riktig tid(om ikke før), treffer med scrubber i IMO20 og i tillegg historiske rater på sikre kontrakter langt fremmover. 4/8 skip levert, og flere kommer ila 2020. De tjener bøttevis med spenn. I tillegg gjort kjappe 30mill på salg av x1 skip som blir tilbakeleid. Skipene går for fulle mugger, kapteinene har blant annet sagt at det er de beste skipene de har seilt med.

Så langt går alt på skinner for Fredly & Co, må si de gjør en bra jobb. Sikker på at denne aksjen er kraftig underpriset og skal langt opp. P/E estimert til 2,46 ifølge Nordnet. Trur fundamentet er kraftig undertrykt mot sentimentet, men fundamentet vinner til slutt. Etterspørsel etter VLCC vil alltid ligge der, og disse moderne scrubber skipene vil ikke gå tomhendt. De neste Q-rapportene kommer til å gi utslag på kursen, nesten sikker på. Tåler betraktelig ratefall også ned mot 30.000 USD/dag, vil fortsatt tjene bra med penger, da break even er på 23.500USD/dag. Dollaren står også sterkt som styrker lønnen kraftig.
Sittter med lang horiont på denne.

Håper bare de velger å utvide flåten fremfor å selge skip. Hvis man skal opp på nivå med Store Ulv.

Utbytter er også ventet, som kan se saftig ut med disse ratene.

Aksjene er billig.
Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:32 6196

Da endte det slik jeg foreslo for et par uker siden: At Fredly ønsket å kjøpe en tanker fordi det ville bli ledige skip grunnet dårlig økonomi.

Men at han kjøpte en eldre utgave av en tanker, er overraskende og ikke helt heldig. Årsakene til det er flere:

* For det første vet vi ikke om Fredly vil innlemme det nyinnkjøpte skipet i Hunter-flåten. Gjør han det, vil det bli en blanding av gamle og nye skip, noe jeg anser som særdeles usunt, både forretningsmessig og miljømessig. Det kan få stor betydning for hvem som vil investere i flåten og ikke. De grønne fondene vil f.eks. ikke kunne investere i rederiet nå.

* For det annet synes jeg fremgangsmåten til Fredly ikke er bra. Han måtte sannsynligvis offentliggjøre kjøpet fordi det var en budrunde som endte med at han fikk tilslaget. Men dersom det har vært meningen hele tiden å innlemme skipet i Hunter Group, skulle han selvsagt ha meddelt dette i innkallingen til GF. At han ikke har gjort det, sier meg desverre at også han, som jeg hittil har trodd har vært anderledes enn andre på det området, søker å skjule sine intensjoner for oss aksjonærer. Fy-fy, Fredly! Dessuten: Et kjøp av denne sorten rimer ikke med tildigere løfter om å tilbakeføre avkastningen til aksjonærene. Tvertimot: Man samler opp avkastningen for å bruke den til videre investeringer. Det er noe helt annet og gir en mye høyere risiko enn opprinnelig sagt.

* For det tredje: Om noen har stusset over hvorfor aksjekursen har ligget for lavt i denne voldsomme oppgangstiden for tankaksjer, så skjønner man det nå. De smarte har skjønt hva som skjer og kjenner antageligvis Fredlys tankegang. De har enten solgt seg ut eller holdt seg unna. Slik svekker man selv tilliten til egen virksomhet. For er det noe aksjonærer er nøye med, i hvert fall de profesjonelle, er om lederne holder ord og utfører i praksis det man har lovet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:22 Du må logge inn for å svare
kamelen
24.04.2020 kl 10:33 6191

hvem har jeg mer tillit til deg eller fredly? hmm vanskelig valg.

Du har helt åpenbart en agenda, skinner gjennom lang vei, du om det og ikke veldig interessant.
Redigert 21.01.2021 kl 02:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:36 5987


Jeg har en agenda - som de fleste andre - å gå utmed en best mulig avkastning etter en investering. Om investeringen skal være kort- eller langsiktig, avhenger av om jeg kan stole på selskapets ledelse. Der er jeg svært nøye, og mine erfaringer er at det varierer veldig om man kan stole på ledere i norske, børsnoterte sleskaper. Svært variabelt!
kamelen
24.04.2020 kl 10:51 5912

forstår du at fredly er deep shit innvestert i hunter selv? tror du han har planer om dårligere avkastning?
Lykkeknotten
24.04.2020 kl 11:18 5787

Fredly tjener grovt på å selge skipet til hunt. Det han må tenke på, for sin egen del, er at hunt ikke faller i verdi mer enn hva han tjener på salget.
For oss aksjonærer som ikke tjener, men heller taper på høyere pris for et gammelt skip, vil dette være negativt. Min stemme i GF er klart nei, gi meg avkastning så bestemmer jeg selv om jeg ønsker å investere i gammle skip.
Freecashflow
24.04.2020 kl 11:41 5650

Fredly tjener grovt på å selge skipet!!!, Vet du det ? har han solgt det ? Hvis du ikke har tillit til ledelsen så får du selge dine aksjer, ser ikke ut til å være noe tap for
oss ander det...
kamelen
24.04.2020 kl 11:49 5605

Mye løse påstander uten substans fra folk med agenda her ja.

Dette blir tidenes fest men tank er ikke for de med dårlige nerver så kanskje bedre og selge da.

lykke til.
Redigert 24.04.2020 kl 11:49 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
24.04.2020 kl 12:09 5511

Med så mye uvitenhet og lite evne til å bruke kalkulatoren sier det seg selv. Mange her inne tror også det ikke skal fraktes olje etter coronakrisen. Mange vet heller ikke hvilke båter som vil bli skrapet og hvor mange det er i bestilling og hvor mange det trengs i markedet også i 2022-23-24-25..Jeg tipper ikke mange her inne vet hvor viktig FARTEN på skipene er i forhold til inntjening/kostnader osv!!. Med en pennystock får man pennyaksjonærer, det er Hunter et godt bevis for -.)
Geezer
24.04.2020 kl 12:15 5526

Hadde det vært så lett så kunne vi bare foreslått en spleis 10/1 eller 100/1
Jeg har stor tro på Fredly, tror han vet mer om børs, investeringer og tank enn de fleste her på HO
Lykkeknotten
24.04.2020 kl 12:47 5490

Ingen som vet hvor mye Fredly tar for å sitte mellom i handlen, men det er naivt å tro at han ikke tar seg godt betalt.
Grylls
24.04.2020 kl 13:05 5395

Dette virker som et enkelt rentespill fra Fredlys side, og jeg tror han har et ess i ermet som vil motbevise tvilerne ganske snart. Vet ikke om HUNT nødvendigvis (jeg håper det) får dette skipet inn i sin flåte, men jeg tror Fredly har en TC på vent (den tidligere Tradewinds-annonserte med Trafigura til $60 000 daglig x 18 måneder kanskje?).

Det vil være svært lav breakeven på skipet om den settes rett på en TC, for det vil være behov for lite mannskap og nærmest null drivstoffutgifter å snakke om. Har regnet litt på det, og dette ser ut som en genistrek for meg. Hva som skjer etter 18 måneder kommer an på markedsutsikter, men worst case er å selge som asset eller skrape (lite trolig).
Redigert 24.04.2020 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Pizzamel9000
24.04.2020 kl 13:34 5297

Er det mulig at den gamle båten legges inn under "Future opportunities?"
Ref Q4 rapporten.

Hunter Floating Storage AS
Freecashflow
24.04.2020 kl 13:37 5457

Fredly tok seg ikkje betalt da han kjøpte/bestillte de første båtene til Hunter. Så det er ikke slik det forgår i et børs notert selskap hvor hovedeier skal selge private eierandeler til børs selskapet. Pennystock har pennystockaksjonærer
kamelen
24.04.2020 kl 13:41 5449

Jeg for min del takker og bukker for fremdeles kokoprising og har lastet opp hele tiden med begge hender, snart 1 mill aksjer.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 14:52 5223

En aldri så liten ting, siden når var det et ESG fond skulle finne på å kjøpe tank aksjer ?
Og så bare en liten ting til ang å være smart, prøv det. Ikke snakk ned andre du ikke har begrep om.
Tviler på om Fredly, Fredriksen & CO, hadde vært der de er om de var u smarte.
EXTrader
24.04.2020 kl 15:02 5226

Fredly flipper sikkert denne VLCC tankeren til Hunt med kontrakt, med et lite (honorar) slik han alltid har gjort ! om det kommer til selskaper,biler,eiendom eller båter.
Nataz
24.04.2020 kl 15:11 5185

Dyr båt, bruker 40mUSD på noe som er verdt mellom 36-39,6mUSD
Lykkeknotten
24.04.2020 kl 15:21 5185

Jeg har ikke innsikt i hvordan Fredly solgt de første båtene til HUNT, fint om du deler, gjerne en link. Dersom Fredly selger videre uten fortjeneste er det svært generøst, han tar tross alt en risiko her.
Grylls
24.04.2020 kl 16:07 5057

"Dyr båt, bruker 40mUSD på noe som er verdt mellom 36-39,6mUSD"

Normalt ville den vært dyr, ja. Men om den går rett på TC så er nok matten ganske enkel.
U2Bono
24.04.2020 kl 16:15 5052

Om ting går til helvete derisker han bare VLCCen ca 70% ved å selge den inn i HUNT.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 16:26 5022


1.) Agenda? Nei, slett ikke. Når man først kjøper aksjer i et rederi utfra positive og antatt hederlige uttalelser, blir man noe fortørnet når hovedaksjonæren blander private forhold med rederiets. Uten å informere på forhånd. Fredly vet på forhånd at han får gjennom sine forslag på GF fordi han er storaksjonær. Det er like fullt ikke en grei måte å drive på.

2.) Selge? Har kommentert slike uttalelser tidligere. Det er dårlige argumenter og sier meg at man ikke lenger har saklige argumenter å ty til. Selvsagt kan jeg selge, og dersom mange flere tenker som meg og selger, så snur kursen. Vi kan vel være enige om at aksjekursen på ingen måte har holdt tritt med den positive utviklingen som har vært i tankmarkedet. Så derfor bør noen kanskje tenke litt nærmere etter hvorfor det skjer. Er det fordi man liker forslagene til GF? Eller?

3.) Dårlige nerver? Nei, aldeles ikke, da hadde jeg ikke hatt aksjer under en koronakrise......
coprime
24.04.2020 kl 16:42 4968

Kommer lett til å selge meg ut hvis det viser seg at Fredly selger tankeren videre til HUNT for overpris. Det er useriøst hvis den største aksjonæren skal selge inn private eiendeler til selskapet til en gevinst som vedkommende tjener på. Er ganske overrasket over at det er noen her som synes det er helt greit.
Furubonden
24.04.2020 kl 17:30 4858

Blir vel mye løskrutt og grunnløse spekulasjoner her. På GF den 30. regner jeg med vi får svar på mye av spørsmålstillingene.
kamelen
24.04.2020 kl 17:34 4878

Mye nervøsne som ikke burde vert i tank eller bare muligens ikke skjønner det overordnede, hvordan tank egentlig virker.

Her er det bare å stramme redningsvesten og sitte rolig i båten, dette blir tidenes fest med eller uten de uten nerver spiller ikke noe rolle.

Gold helg og nyt alle sammen :)
Redigert 24.04.2020 kl 17:49 Du må logge inn for å svare
kjelleking
24.04.2020 kl 17:55 4853

Makan til negativitet det plutselig skal kokes ihop her da.... mange truseskvettere. Legg fra dere håndveska, ta på redningsvesten og hopp!
Eller ta livet med ro, og vent til GF. Der vil alle få svar. Tror dette vil bli veldig bra for alle som er long!
God helg!
Slettet bruker
24.04.2020 kl 21:04 4607

Jeg for min del kommer ikke til å selge en aksje før hele flåten til hunter er fylt opp til randen med olje til blodpris. Skal være så fullt at flasker i kjøleskapet må fylles opp med olje. Tipper den nye skuta til eieren skal brukes som pengebinge.
mariner
24.04.2020 kl 21:30 4542

Nå har vel ikke Fredly sagt at denne båten skal inn i Hunter Group. Dette blir endel « tankespinn « som pr. Nu ikke er relevant. Det er vel viktigere å se på hva som ligger i selskapet , uansett rater på de neste båtene vil dette selskapet gå med overskudd i 2020. Hvordan verden ser ut i 2021 , tror jeg blir bra for nye moderne båter, ikke minst med tanke på hva som er kontrahert av nybygg det neste årene.
Freecashflow
24.04.2020 kl 22:06 4447

Denne båten skal inn i Hunter. Alt annet vil være meget overraskende.
Hvorfor fremskynde GF med ønske om å utstede 115 mill nye aksjer som er akkurat kjøpesummen på denne båten.!. Tar Fredly denne privat og blir konkurrent til Hunter og i tillegg som insider og hoved aksjonær tror jeg det blir skikkelig bråk
Slettet bruker
24.04.2020 kl 22:48 4347

Kan det tenkes at Ferdly fakket noen av mai kontraktene som krakket til - 30 dollar ? Råtass på trading og kjapp på labben den karen.
Hva er vel bedre en å kjøpe ei gammel balje fylle den opp og selge den inn i eget rederi som en solskinnshistorie.
Hovedeier har vel da også mulighet til å la seg vanne ut om han ønsker og ta litt profitt, de opprinnelige planene om å selge flåten har jo ikke slått til så langt.
Redigert 24.04.2020 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 23:02 9305

Jeg er redd for at det ikke blir noe utbytte med det første. Båten skal betales. Liker ikke,situasjonen og flyttet til Biotec og har doblet pengene
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fillidor
24.04.2020 kl 23:09 9293

Støtter deg 100% på denne. Full tillit til Freddy Flipper nå. Greit at han flipper inn en gammelt skip til en grei penge, fin å bruke til lagring den!! Her handler det om frakte TONNASJE, fremfor å holde den flamboyante Hunter-linja, selv jeg er enig at den linja ser mer moderne og strøken ut, samt miljøvennlig, men i disse contango tider må man bare ha TONNASJE på vann, thats it! Handler om penger. Syns dette kjøpet er en fin digresjon inn i linja for mer kapital. Håper den går inn i Hunter familien jeg. Viser fleksibilet.

For de som lurer på om Freddy Flipper er ute etter å rævkjære småaksjonærer er det nok deres egen usikkerhet det bunner i. Hvis man kan litt om hvordan dette spillet funker ser man at det er i alles interesse å få kursen opp, da hele styret lønnes basert på disse papirene, det er lønna dems! Det er også tanken bak tilbakekjøp av aksjer, ekstra papirer som lønnsmiddel som potensielt kan skape formuer. Ekstra spillemiddel innad i miljøet, som en valuta. Alle vil ha den opp såklart.

Og hvis man snakker utbytter, er dette noe som hvertfall går i lomma på hovedeierne, som særdeles ønsker millionutbytter mer enn noe av oss småaksjonærer da dette er potensielle formuer som flyttes, og ikke bare "kirsebær på trær" som for oss småaksjonærer. Jeg mener, vi har alle felles agenda med utbytter, både toppen og bunn, tanken er bare å time det riktig, så kan vi kanskje få 2-3 "bangers" til å begynne, enn mynter som strør i lomma.

Vet vi klør mest i lomma kanskje, ute etter "kjapp" gevisnt. Men "kjapp"gevinst er ikke alltid lurt. På ett eller annet tidspunkt må noe ut av den pengesekken, gjelder bare å være der når det skjer. OG dagen det skjer, vil hordene komme løpende og kursen skytes opp i 20-25kr. Tid? Vet ikke, kan ta 5-10 år.

Ser dere ikke at vi spenner en sprettert her? Den må spennes skikkelig før vi fyrer den av.

Go go Fredly vil følge Jon F, som jeg hele tiden har antydet. Dagens kjøp bekrefter riktig retning.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Vorge
24.04.2020 kl 23:10 9361

Tja. Dersom Fredly har kjøpt en tanker på privaten må man kanskje tenke helt motsatt? Da TRENGER han jo penger, altså utbytte fra Hunt...
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 23:43 9295

Han legger jo til rette for emisjon som skal betale dette.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 00:32 9251

Fredly tok seg betalt. Han fikk 1/3 av den første emien på 2,30 (mer kunne han ikke ta uten å komme over 1/3 av aksjene) + 15.000.000 opsjoner fordelt med 5.000.000 til hhv 2.60, 2.90 og 3.20:
https://newsweb.oslobors.no/message/450991
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Treidar
25.04.2020 kl 00:44 9225

Solgte all Hunt i dag. Får den kanskje i trynet på mandag eller etter GF, det skal jeg tåle. Det er plenty med andre tankere på havet, røsket veldig bra i NAT og EURN i kveld. Får vi noen positive avklaringer er jeg plenty fornøyd med å komme inn igjen på høyere snitt. Fredly har nok et eller annet merkelig plott på gang som først og fremst gavner ham selv.

5-10 års perspektiver er forresten bare tull i tank. Det er en av de mest kortsiktige bransjene som finnes. Boom and bust hele veien. Det handler ikke om å bygge opp teknologi eller brand, det er en flytende tønne som skal fra A til B. Er tidene gode og jernet varmt må du smi så gnistene spruter. Da overlever du de dårlige tidene og. Å bygge imperier på sand er en dårlig idé, på vann er det enda verre. Bare å bla litt i historien og se hvor mange navn som er borte.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.04.2020 kl 15:08 8781

Tja.
Om du mener at det bare skal gavne en selv, så ville jeg vært mer redd for J.F.. (Og for ikke å forglemme Spetdalen) Fredly har ikke for vane å ta rotta på sine med aksjonærer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Treidar
25.04.2020 kl 15:32 8741

Det er ikke at det gavner Fredly mest som er problemet, men hvilken plan han har for båten. Mange ser ut til å tro Hunter skal få denne i presang med en sløyfe rundt, men så enkelt blir det nok ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Nataz
26.04.2020 kl 00:43 8442

Så enkelt er det faktisk, denne kommer inn under HUNT via emisjonen som stemmes for på GF. Uaktuelt at han kjører et parallelt løp i egen regi. Regnet litt feil på det før idag og sa at båten var dyr, noe den ikke er. Den er mer eller mindre på bokført verdi, samt at den har ca 1 mnd levering. Markedet vil fortsatt være bra i Juni, det som bekymrer er at HUNT har 3 båter av TC i september og da er jeg spent på markedet. Kunne GODT tenkt med den 18 måneders 60K TC'en.

Liker at HUNT mindre og mindre ligner på et Asset Play og mer på et langsiktig rederi (ønsketenkning?). Håper at inntjeningen fremover brukes til å styrke balansen (vekk med gjeld). Dette markedet er for godt til å ikke benyttes til å få en flying start på et moderne ECO rederi.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
kelle
26.04.2020 kl 10:04 8104

Det er akkurat det jeg har påpekt ved flere anledninger at vi vet svært lite etter september. HUNT får tre ledige skip, pluss tre nybygg utover sommeren. Det er vanskelig å spå om fremtiden.
Men hvis det tar lengre tid enn forventet med å få hjulene i gang igjen etter Coronan, slik at etterspørselen etter olje ikke tar seg kraftig opp. Kan det faktisk bli et overskudd av tonnasje.
Har ikke så sterk tro for at det er det som skjer, men det kan skje
Det er bare å håpe på at H. DISEN kommer ut såpass tidlig at de kan oppnå en skikkelig lengre avtale, likeså for skipet som nå muligens skal kjøpes inn.
I første omgang nå skal det settes en emisjonskurs, tror neppe den blir over 4 så jeg forventer ikke at aksjen tar av på mandag, men på sikt kan dette bli meget bra.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 10:28 8036

Hva vet vi egentlig om denne emisjonen? For min del må jeg nok selge med ned en del om jeg må punge ut 4 kroner til per aksje
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 10:55 8025

Hvor har du fått det inntrylkket fra ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 11:11 7952

Nå var de vel på langsiktige TC,på 80000, Så vidt meg bekjent er det 20000 mer enn 60000 og det kommer til å vare en stund. Det tar tid å starte opp verden igjen og olje pumpene har ikke bare en kran du kan stenge. Det som skjer nå kommer til å ta et par år, verden ser at luft og vann plutselig ble renere, blå himmel i Beijing, blått vann, krabber og fisk i Venezia og ikke kan de helle olja på havet OSV.
Så inntil videre sitter jeg godt ankra i tank, mulig det ikke er så miljøvennlig, men penger blir det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
RonMexico
26.04.2020 kl 11:49 7847

Dersom det blir vedtatt å gjenomføre en emisjon på torsdag, hvor lang tid tar det da vanligvis før vi evt må betale for emi.aksjene? Hadde passet bra å bruke feriepengene på dette;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 12:04 7790

Ja det hadde passa bra, ferie får vi jo uansett ikke dra på.
Ikke at jeg får noe ferie penger, men skal ha masse skatte penger og det er jo også penger.
Riktignok er det etter fjordårets tap og de penga må brukes, til å ta igjen de tapte
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Hellboy
26.04.2020 kl 12:08 7789

Det blir ikke vedtatt noen emisjon på torsdag.

Derimot kan det bli vedtatt en emisjonsfullmakt til styret, noe som er ganske så vanlig i de aller fleste selskaper. Og som hovedregel så blir ikke en slik fullmakt benyttet så ofte. Så det greieste er faktisk å bruke feriepengene til å handle direkte over børs, og ha en kapitalreserve tilgjengelig i tilfelle.

Og sannsynligheten for at "småfisk" som jeg regner med at vi er begge, får kjøpe i en eventuell og hypotetisk vanlig emisjon er vel liten. Vi må i så fall vente på en reparasjonsemisjon.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Nataz
26.04.2020 kl 12:10 7772

Det kan fort vise seg at 6mnd 80K var en tabbe og at man får potensielt 8 skip i spot medio septemer, med 18mnd 60K TC så har man iallefall derisket litt i en lengre periode. For å si det sånn, tar en 18mnd 60K TC over en 6mnd 80K TC anyday slik situasjonen er nå. Det kommer en krasjlanding før eller siden, men vi vet ikke når, og da er det drit å ha alt i spot.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2020 kl 16:31 7452

Når chrash`n kommer skal du være ute. Har brent fingra før og en gyllen regel er å ikke forelske seg i aksjer og biler.
Blei lurt i Crew, kosta 1,2. Dreit meg ut i Flex, i forbindelse med emisjonen, der røyk det 880 og sist nå i år i Frontline.
Så bare å kippe ut og inn, så tjener man inn igjen.
Moralen er som sagt, ikke å forelske seg og det høres ut som du vil være trygg, da er det bedre å satse på bank og forsikring.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
26.04.2020 kl 19:37 7136

CFO Hunter Grop
" Hunter er et investeringsselskap som for øyeblikket eier 7VLCC"
Tenk litt over dette.... og hva det egentlig betyr.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare