PHO - Et robust selskap
Equinor pensjon har kjøpt seg inn med 135.000 aksjer. Det er med å gi Photocure et kvalitets stempel.
Den høye kassabeholdningen gjør selskapet godt rustet i vanskelige tider.
Den høye kassabeholdningen gjør selskapet godt rustet i vanskelige tider.
Redigert 21.01.2021 kl 09:37
Du må logge inn for å svare
hkirk
16.04.2020 kl 15:17
2839
Takk for svar focuss :) Er klar over dette. Det jeg stusset på var bruk av ordet "endoscopic" i artikkelen. Jeg forbinder dette med oralt, f.eks. ved undersøkelse av fordøyelsesproblemer. Nå har jeg etter hvert forstått at dette uttrykket også blir brukt mer generelt. Det presise uttrykket er jo "cystoscopic".
Ja om ikke annet så kan du og GRP ta seg av den delen att booste cysview, ni verker vare i samme klasse.
GRP
16.04.2020 kl 16:42
2745
Kom igjen a Pafo🤡, ikke gi deg nå, for du vet vel at den som gir seg har tapt, og at den som ler sist, ler tilslutt🤡
bravi
17.04.2020 kl 00:08
2562
Hvis de behandler blærekreft pasienter med Blue Imagine system så er det en konkurrent til Cysview og BLC behandling. Pho får håpe at de ikke kommer noen vei med dette, gjør de det er DS og hans kostbare satsning med alle p.t arbeidsledige selgerne en fiasko. Blir ikke solgt mere Cysview fordi det kommer en konkurrent, snarere tvert imot.
Kjære vene bravi.
Les deg opp på tråden så ser du hva jeg fikk i svar fra DS onsdag kveld.
Det må jo være med viten å vilje at du opptrer som du gjør.
Skjønner og begriper ikke det er mulig å holde på slik.
Les deg opp på tråden så ser du hva jeg fikk i svar fra DS onsdag kveld.
Det må jo være med viten å vilje at du opptrer som du gjør.
Skjønner og begriper ikke det er mulig å holde på slik.
Gir det et siste forsøk og nå må det faen leses.
Dette er svaret jeg fikk fra CEO DANIEL SCHNEIDER på spørsmål om IMAGIN MEDICAL er å betrakte som en konkurrent:
"Does not see them as an competitor at all…in fact if Imagine system makes it to market they could potentially be an accelerator since their blue light system only works with imaging agent like cysview”
Og skjønner man ikke dette finnes det google translate.
Lykke til.
Dette er svaret jeg fikk fra CEO DANIEL SCHNEIDER på spørsmål om IMAGIN MEDICAL er å betrakte som en konkurrent:
"Does not see them as an competitor at all…in fact if Imagine system makes it to market they could potentially be an accelerator since their blue light system only works with imaging agent like cysview”
Og skjønner man ikke dette finnes det google translate.
Lykke til.
Hayen
17.04.2020 kl 00:27
2535
Bravi,
Helt seriøst - vrangforestillinger har lite å gjøre på et forum for aksjer. At du selv sliter med å sette informasjon i system er forsåvidt et kjedelig problem, men du trenger ikke belemre andre med det. Og du finner ikke nødvendig fagkompetanse her til å hjelpe deg. Dette er ikke plassen å utlevere seg på.
Du burde finne noe annet å holde på med enn børs og aksjer.
Og bare for å rydde opp: Imagin i/Blue imaging system kan bli fantastisk for Photocure
Helt seriøst - vrangforestillinger har lite å gjøre på et forum for aksjer. At du selv sliter med å sette informasjon i system er forsåvidt et kjedelig problem, men du trenger ikke belemre andre med det. Og du finner ikke nødvendig fagkompetanse her til å hjelpe deg. Dette er ikke plassen å utlevere seg på.
Du burde finne noe annet å holde på med enn børs og aksjer.
Og bare for å rydde opp: Imagin i/Blue imaging system kan bli fantastisk for Photocure
Beklager at jeg svarer så surt, er bare så lei av at selv info fra selskapet ikke er godt nok for enkelte.
Ja typ sånne kommentarer viser vad en del mener om seg selv. Men forklare noe klarte du ikke, bare en idiotisk kommentar.
Og det var vel ikke mye bedre det til Bravi. Imagin satser på blålys men har ikke tilgang til cysview, er det da noen som
gidder kjøpe deres system. Nei knappest, og hvordan skall de få tilgang til cysview. Skall de kjøpe ut Karl Storz av avtalen
med PHO, eller skall de bruke 15 - 20 mil på en kopi. Vilket sikkert er betydligt billigare en att løse avtalen med KS.
Noe må de i alle fall gjøre om de skall selge sitt BLC produkt, men det har ikke Schneider opplyst om. Og slå i bordet med
en Schneider uttalese og påstå att det er fakta, har vel vist seg grunnløst før.
Men du og Schneider og Hayen som mener ni vet alt, kan sikkert forklare, hvordan Imagin skall få solgt produktet sitt.
Og eg forventer att du og Hayen kan førklare hvordan Imagin kan bygge om ett WLC scope uten att byte ut alt utom
skjermen. Eller er ni bare store i kjeften nær alt kommer til kritan, og ikke vet noe.
Og det var vel ikke mye bedre det til Bravi. Imagin satser på blålys men har ikke tilgang til cysview, er det da noen som
gidder kjøpe deres system. Nei knappest, og hvordan skall de få tilgang til cysview. Skall de kjøpe ut Karl Storz av avtalen
med PHO, eller skall de bruke 15 - 20 mil på en kopi. Vilket sikkert er betydligt billigare en att løse avtalen med KS.
Noe må de i alle fall gjøre om de skall selge sitt BLC produkt, men det har ikke Schneider opplyst om. Og slå i bordet med
en Schneider uttalese og påstå att det er fakta, har vel vist seg grunnløst før.
Men du og Schneider og Hayen som mener ni vet alt, kan sikkert forklare, hvordan Imagin skall få solgt produktet sitt.
Og eg forventer att du og Hayen kan førklare hvordan Imagin kan bygge om ett WLC scope uten att byte ut alt utom
skjermen. Eller er ni bare store i kjeften nær alt kommer til kritan, og ikke vet noe.
Oppriktig så blåser jeg fullstendig i hva du mener og tenker.
focuss
17.04.2020 kl 09:43
2260
Pafo
IM har tro på sitt produkt, derfor satser de på det. De vil basere seg på å bruke eksisterende kontrastmiddel, altså Cysview. Hva avtalen mellom KS og PHO sier om dette vet ikke jeg, det vet kanskje ikke du heller? Det er jo samme problemstilling som om Olympus skulle starte benytte Cysview. Nok om det, i et nær null rente regime fremover så skal PHO bli som fluepapir på investorer hvor vekstselskap blir ettertraktet. Min bekymring er først og fremst knyttet til en fullstendig markeds kapitulasjon grunnet enorm arbeidsledighet og mulig konkursbølge i USA. Hvor lenge kan de fortsette å drysse penger nedover samfunnet og hvor lenge vil Corona bremse økonomien.?
IM har tro på sitt produkt, derfor satser de på det. De vil basere seg på å bruke eksisterende kontrastmiddel, altså Cysview. Hva avtalen mellom KS og PHO sier om dette vet ikke jeg, det vet kanskje ikke du heller? Det er jo samme problemstilling som om Olympus skulle starte benytte Cysview. Nok om det, i et nær null rente regime fremover så skal PHO bli som fluepapir på investorer hvor vekstselskap blir ettertraktet. Min bekymring er først og fremst knyttet til en fullstendig markeds kapitulasjon grunnet enorm arbeidsledighet og mulig konkursbølge i USA. Hvor lenge kan de fortsette å drysse penger nedover samfunnet og hvor lenge vil Corona bremse økonomien.?
risksøker
17.04.2020 kl 09:43
2265
PHO ser veldig sterk ut om dagen, tror seriøse investorer ser nå potensialet i aksjen. Det kan komme banebrytende nyheter både fra China og US.
Photocure falt som et blylodd fra toppen på ca. 120 og ned til 42-43, hele fallet skyldes Spetalens exit krydret med Corona sitt inntog samt at HS pøste ut 2,2 mill aksjer i markedet.
Pho har kommet sterkt fra dette tross alt og jeg er enig med deg at det nå kanske er en litt annen type investorer som har kjøpt i denne perioden og det er positivt. Tror selskapet hadde mange prosesser på gang før Corona krisen og håper mye av dette ikke er satt for mye på "vent".
Pho har kommet sterkt fra dette tross alt og jeg er enig med deg at det nå kanske er en litt annen type investorer som har kjøpt i denne perioden og det er positivt. Tror selskapet hadde mange prosesser på gang før Corona krisen og håper mye av dette ikke er satt for mye på "vent".
sokaratest
17.04.2020 kl 10:04
2212
Selskaper uten gjeld , markedsvekst 8 kvartaler på rad og kullsvart bunnlinje kan fort vise seg som en vinner
Fevang
17.04.2020 kl 10:12
2197
sokaratest
Nå har vel bunnlinjen stort sett vært mer enn rød nok...…
Kan bli sort etter hvert, men det er jo ikke det du skriver.
Men hausse i vilden sky er vel ikke noe nytt fra din side.
Nå har vel bunnlinjen stort sett vært mer enn rød nok...…
Kan bli sort etter hvert, men det er jo ikke det du skriver.
Men hausse i vilden sky er vel ikke noe nytt fra din side.
Redigert 17.04.2020 kl 10:13
Ja det var ikke mye de hadde att komme med de som var store i kjeften og skrev nedlatendes innlegg om andre.
verken Schneider eller stjerneskudden hadde noe komme med nær det vart stilt spørsmål. Men noe er de god på
og det er att kritisere andre.
verken Schneider eller stjerneskudden hadde noe komme med nær det vart stilt spørsmål. Men noe er de god på
og det er att kritisere andre.
Redigert 21.01.2021 kl 05:33
sokaratest
17.04.2020 kl 10:20
3113
Bunnlinjen er knallsort - det kan du sjekke selv
sokaratest
17.04.2020 kl 10:23
3106
De fleste vellykkede aksjeinvestorer tenker mest fremover og dessuten er det ganske vanlig at selskaper har rød bunnlinje i sin utviklingsfase
Fevang
17.04.2020 kl 10:29
3080
sokaratest skrev Bunnlinjen er knallsort - det kan du sjekke selv
Den har vel alltid vært rød, men sort en gang takket være en engangsutbetaling. Du kan jo sjekke selv.
speculator
17.04.2020 kl 10:33
3073
Pafo 👉🤡
Hayen
17.04.2020 kl 10:39
3059
"Hva avtalen mellom KS og PHO sier om dette vet ikke jeg"
DS har sagt at det er ingenting i denne avtalen som begrenser pho fra partnerskap med andre scope-produsenter.
DS har sagt at det er ingenting i denne avtalen som begrenser pho fra partnerskap med andre scope-produsenter.
focuss
17.04.2020 kl 10:45
3047
Hayen
OK,takk. Mener å huske det samme når du sier det.
OK,takk. Mener å huske det samme når du sier det.
Ja det var noe han sa nær han begynnte, men det fikk han ta tillbake. da han har en tendens att snakke først og sjekke sen
Men vad avtalen seier eksagt er det vel ngen som vet. men KS var de første som tok frem blåhvitt lys i samarbeid med PHO
før USA og de har stått før alle scope i alle studier i PHO regi. Og det gjør de neppe uten avtale.
Men vad avtalen seier eksagt er det vel ngen som vet. men KS var de første som tok frem blåhvitt lys i samarbeid med PHO
før USA og de har stått før alle scope i alle studier i PHO regi. Og det gjør de neppe uten avtale.
sokaratest
17.04.2020 kl 12:16
2969
Hvem blir vårens børsvinnere? Dovre-forvalter Stig Myrseth mener at IT-, farmasi- og tanksektoren er verd å holde på radarskjermen. Okeanis, Gentian, Photocure og Self Storage Group er blant selskapene som kan bli børsvinnere... #børs #porteføljer
Jadaok
17.04.2020 kl 12:42
2931
Vel, vel.... det svaret fra DS tilbakeviser ikke at det er en konkurrent. "does not seem" er ikke "nei, det er ingen konkurrent". Og ville noen trodd at han ville svart feks: ja, det er en konkurrent vi ikke håper kommer på markedet, eller noen i den duren.
Slik jeg har lest meg opp på de linkene her inne vedr. Imagin Medical, så virker de som en potensiell konkurrent. Kanskje en stor en også? Er det ikke meningen at deres system gjør at man ikke trenger å bytte ut eksisterende scoper? Og de bruker virkestoffet HAL, som brukes i Cysview, og som altså er generisk.
Vi får da bare håpe på at det som DS sa på forrige presentasjon om at de er de eneste som har en avtale med en produsent som kan lage HAL på en korrekt måte (han sa noe slikt), og at Imagine Medical ikke får tak i HAL til bruk i sitt system. Dette virker dog lite trolig. De starter ikke opp en utvikling av et system uten å vite at de har tilgang til korrekt laget virkestoff.
Selv er jeg long i PHO, og håper på PHO sitt beste, men å se på dette som ikke relevant i negativ forstand for PHO, er jeg ikke enig.
Slik jeg har lest meg opp på de linkene her inne vedr. Imagin Medical, så virker de som en potensiell konkurrent. Kanskje en stor en også? Er det ikke meningen at deres system gjør at man ikke trenger å bytte ut eksisterende scoper? Og de bruker virkestoffet HAL, som brukes i Cysview, og som altså er generisk.
Vi får da bare håpe på at det som DS sa på forrige presentasjon om at de er de eneste som har en avtale med en produsent som kan lage HAL på en korrekt måte (han sa noe slikt), og at Imagine Medical ikke får tak i HAL til bruk i sitt system. Dette virker dog lite trolig. De starter ikke opp en utvikling av et system uten å vite at de har tilgang til korrekt laget virkestoff.
Selv er jeg long i PHO, og håper på PHO sitt beste, men å se på dette som ikke relevant i negativ forstand for PHO, er jeg ikke enig.
Hayen
17.04.2020 kl 12:44
2937
Så er det en mulighet at KS i praksis ønsker at flere scope-produsenter kan tilby cysview raskt ;-)
Hayen
17.04.2020 kl 12:48
2925
Det er IKKE en konkurrent.
At det i det hele tatt er mulig å påstå det vitner om a) dårlig forståelse for imagins teknologi og/eller b) dårlig forståelse for hva Photocures cysview egentlig er.
Cysview/kontrastvæske er selve fundamentet i Imagins løsning.
Uten kontrastvæske har imagin ingenting å tilby
At det i det hele tatt er mulig å påstå det vitner om a) dårlig forståelse for imagins teknologi og/eller b) dårlig forståelse for hva Photocures cysview egentlig er.
Cysview/kontrastvæske er selve fundamentet i Imagins løsning.
Uten kontrastvæske har imagin ingenting å tilby
HrDuck
17.04.2020 kl 13:08
2905
Vurderte å kjøpe Tesla når aksjen var rundt 20 usd. Men droppet det, var redd for at strømselskapene ville bli farlige konkurrenter.
Nær du ikke vet noe om verkligheten så bør du heller ikke kommentere.
Tror du de har en kommersiell samarbeidsavtale uten vilkår i den. Det var noe Schneider fikk lære seg, muligens du klarer det
og med tiden.
Preparations for the US launch of Cysview by Photocure are on track. The transfer of the New Drug
Application (NDA) for Cysview in the USA from GE Healthcare was completed in December 2011. Photocure
also initiated its commercial collaboration with Karl Storz in the USA. Karl Storz USA has received additional
questions from the FDA related to its application for approval of the new upgraded version of the blue light
cystoscope and expects to have a resolution in the near future.
Tror du de har en kommersiell samarbeidsavtale uten vilkår i den. Det var noe Schneider fikk lære seg, muligens du klarer det
og med tiden.
Preparations for the US launch of Cysview by Photocure are on track. The transfer of the New Drug
Application (NDA) for Cysview in the USA from GE Healthcare was completed in December 2011. Photocure
also initiated its commercial collaboration with Karl Storz in the USA. Karl Storz USA has received additional
questions from the FDA related to its application for approval of the new upgraded version of the blue light
cystoscope and expects to have a resolution in the near future.
Jadaok
17.04.2020 kl 13:17
2882
HAL er virkestoffet i cysview, det er den Imagins også skal bruke. HAL er generisk. Fritt for alle. Imagins må ikke kjøpe cysview fra Pho for å bruke sin teknologi. Det er åpenbart en konkurrent.
Ja, hvem skal man sette sin lit til, Jadaok eller CEO?
For min del er valget svært enkelt.
For min del er spørsmålet om og når dette kommer på markedet.
For min del er valget svært enkelt.
For min del er spørsmålet om og når dette kommer på markedet.
focuss
17.04.2020 kl 13:28
2872
Imagine sier selv de skal bruke Cysview. Om de noen gang kommer så langt er et annet spørsmål
Focuss,
Stemmer, og man kan selvsagt anta at det er dialog mellom Photocure og IM.
Mye av deres presentasjonsmateriale er Photocure sin eiendom
Stemmer, og man kan selvsagt anta at det er dialog mellom Photocure og IM.
Mye av deres presentasjonsmateriale er Photocure sin eiendom
risksøker
17.04.2020 kl 13:30
2868
Er du short eller er du ute av aksjen?
Hayen
17.04.2020 kl 13:42
2848
Imagin bruker cysview.
Photocure og cysview er jevnlig tema på imagins selskapspresentasjoner(ja, jeg har hørt eller sett video fra noen av de) , de bruker photcures bilder i presentasjoner og på hjemmesiden, og både "Photocure" og "cysview" er nevnt på imagins beskrivelse av teknologien på hjemmesiden.
CEO Photocure omtaler de som alt annet enn en konkurrent.
Imagin er en trussel mot KS, ikke Photocure
Photocure og cysview er jevnlig tema på imagins selskapspresentasjoner(ja, jeg har hørt eller sett video fra noen av de) , de bruker photcures bilder i presentasjoner og på hjemmesiden, og både "Photocure" og "cysview" er nevnt på imagins beskrivelse av teknologien på hjemmesiden.
CEO Photocure omtaler de som alt annet enn en konkurrent.
Imagin er en trussel mot KS, ikke Photocure
Det er vel ikke noe som tyder på det, men de har liksom alle andre rett att bruke hexvix i Europa. det behøver ikke bety noe
att de har det i sin presentasjon. Og Karl Storz slepper ikke til andre frivilligt, hvorfor skall de gjøre det.
att de har det i sin presentasjon. Og Karl Storz slepper ikke til andre frivilligt, hvorfor skall de gjøre det.
Jadaok
17.04.2020 kl 13:54
2824
Hvis de skal bruke cysview er det jo rart DS ikke har hørt om dem.
Hayen
17.04.2020 kl 13:58
2819
DS har oversikt.
Computum
17.04.2020 kl 14:03
2805
GRP skrev Pafo🤡
Forumet blir ikke bedre av at du poster klovne emojer hver gang pafo ytrer seg. Dersom du synes pafo er uinteressant så kan du blokkere han. Det har jeg gjort for lenge siden.
Hayen skrev DS har oversikt.
Hehe, ja betydelig bedre enn flere later til å tro.
Hayen
17.04.2020 kl 14:25
2775
Litt mer utfyllende :
Når det er en ny teknologi på gang som kan medføre et slags paradigmeskifte, og der cysview er en helt avgjørende brikke, så er det åpenbart at ceo i pho kjenner til dette.
Jeg spurte DS januar 2019 om de var klar over Imagin i/blue, noe de var (allerede da).
Inntrykket generelt er at DS er 'over alt' og med stor innsats til aksjonærenes beste.
Når det er en ny teknologi på gang som kan medføre et slags paradigmeskifte, og der cysview er en helt avgjørende brikke, så er det åpenbart at ceo i pho kjenner til dette.
Jeg spurte DS januar 2019 om de var klar over Imagin i/blue, noe de var (allerede da).
Inntrykket generelt er at DS er 'over alt' og med stor innsats til aksjonærenes beste.
Hayen
17.04.2020 kl 14:27
2837
GRP skrev Pafo🤡
😂
sokaratest
17.04.2020 kl 14:32
2827
Hvilken verdi tillegger dere samarbeidet med Kineserne og hva ligger i utbetalinger fremover - testing har jo allerede startet og markedsføring indikert asap
sokaratest
17.04.2020 kl 14:34
2826
Store verdier ligger jo i få en offensiv samarbeidsparter i Asia for BL og kanskje kineserne trenger markedsadgang til USA og Europa for deler av sitt sortiment feks livmorhalskreft