focuss
28.04.2020 kl 09:16
3557
Ja etablering i Asia med eller uten partner ville vært en umulighet uten denne avtalen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:11
Du må logge inn for å svare
Jensemand
28.04.2020 kl 09:31
3492
Er der ikke et par meget skuffede skribenter her - ex. dem som er på børs for at tjene penger
Ja ja Don quicote har ikke levet forgæves
Ja ja Don quicote har ikke levet forgæves
Tobias
28.04.2020 kl 09:42
3442
Ja, triste greier. Tegnet meg i emisjonen og fikk 0 aksjer.
Ja de fikk jo rettigheterne til Canada og Australia og gratis før 5 år siden, og det har vel gått strålende i noens øyner.
Og USA har jo ikke gått i pluss på 8 år, men ASIA ER SIKKERT UNDENTAGET. Der blir det sikkert pluss med en gang.
Og USA har jo ikke gått i pluss på 8 år, men ASIA ER SIKKERT UNDENTAGET. Der blir det sikkert pluss med en gang.
Computum
28.04.2020 kl 09:52
3379
Det er vel uvanlig? Tegnet du deg for mindre enn minimum?
focuss
28.04.2020 kl 09:53
3370
Pafo
Ja med partner i Asia så blir det pluss med en gang.
Ja med partner i Asia så blir det pluss med en gang.
bravi
28.04.2020 kl 10:17
3276
Ser at kursen går 8% på denne, hadde ikke ventet det. Vi får se fremover om de klare å holde farten oppe.
Bergtil
28.04.2020 kl 10:20
3260
Ja det tror jeg . Pho vil her få partnere der de vil ha ingen/minimalt med utgifter, samt inntekter umiddelbart. Når det gjelder Canada og Australia er det ingen store satsninger der. Der er kun i USA det satses ordentlig og her har flere forklart mange ganger at dette er komplekst og tar tid. Så kan noen mene forskjellige ting om dette, men jeg har både tillit og tro på at dette går veien og blir bra. Ser på kursen nå at mange er enige i dette. Ting tar dog tid, mer enn de fleste av oss tror/ønsker, men om en ser nøytralt på utviklingen og hva som har skjedd de siste årene er dette å legge grunnlaget for en eventyrlig reise.
Tobias
28.04.2020 kl 10:20
3260
Computum skrev Det er vel uvanlig? Tegnet du deg for mindre enn minimum?
Tegnet for 100 000 euro, men det var flere som ikke fikk iflg megler
Mental Mania
28.04.2020 kl 10:33
3222
Sutre sutre isj og æsj så fælt allting er. Håper for din skyld ikke at din evige og altomfattende negativitet også går utover dine venner og nærmeste.
Predator
28.04.2020 kl 10:47
3181
Lurer på om det er noen som med hånden på hjertet synes at resultatet/ tallene for Q1-20 er bra. Net profit/ loss?
Isolert sett.
Isolert sett.
focuss
28.04.2020 kl 10:50
3181
Hvor interessant har det vært for PHO og få til denne avtalen NÅ. Vi vet de har et samarbeid med Asieris i Kina. Vi vet Asieris fokuserer på blærekreft som PHO. Vi vet at DS har vist interesse for å ta BLCC/BLFC til Asia.
Det vi ikke vet er hvor langt eventuelt fremforhandlet avtale med Asieris har kommet på det tidspunkt avtale med Ipsen er i boks. Dersom DS tenker som meg så hadde det vært fint å ha etablert en intensjonsavtale med Asieris allerede ved starten av diskusjonen med Ipsen. Trenger ikke bli så lenge til vi hører mer, men dette er selvfølgelig bare spekulasjon fra min side. Faktum er: Ingen avtale med Ipsen ville bety ingen avtale med Asieris.
Det vi ikke vet er hvor langt eventuelt fremforhandlet avtale med Asieris har kommet på det tidspunkt avtale med Ipsen er i boks. Dersom DS tenker som meg så hadde det vært fint å ha etablert en intensjonsavtale med Asieris allerede ved starten av diskusjonen med Ipsen. Trenger ikke bli så lenge til vi hører mer, men dette er selvfølgelig bare spekulasjon fra min side. Faktum er: Ingen avtale med Ipsen ville bety ingen avtale med Asieris.
focuss,
Tror helt opplagt du er på riktig spor.
Tror helt opplagt du er på riktig spor.
focuss
28.04.2020 kl 11:15
3102
Andy
Når jeg gløtter inn i min noe ustabile krystallkule så skimter jeg en sammenslåing av Asieris og Photocure etterhvert med notering i Kina-USA og Oslo. Kompetansen i PHO vil være gull verdt for Asieris.
Når jeg gløtter inn i min noe ustabile krystallkule så skimter jeg en sammenslåing av Asieris og Photocure etterhvert med notering i Kina-USA og Oslo. Kompetansen i PHO vil være gull verdt for Asieris.
Nu er vel den her APL 1202 fra Asieris som forsterker effekten til chemterapi og er klar for Kina ikke tatt frem før att
kombineres med BLC. Og den samme er jo i en studie før att forsterke BCG i USA. De passer jo best i en kombinasjon
med WLC. Da de tar kreften som ikke WLC ser.. Og problemet er jo fortfarende hvem skall selge scope, trur ikke
Asieris tar på seg den rollen om de ikke får betalt før det.
kombineres med BLC. Og den samme er jo i en studie før att forsterke BCG i USA. De passer jo best i en kombinasjon
med WLC. Da de tar kreften som ikke WLC ser.. Og problemet er jo fortfarende hvem skall selge scope, trur ikke
Asieris tar på seg den rollen om de ikke får betalt før det.
focuss
28.04.2020 kl 11:32
3036
Pafo
I Kina kommer scope til å renne ut av av et samlebånd som erter ut av en pose.
I Kina kommer scope til å renne ut av av et samlebånd som erter ut av en pose.
focuss
28.04.2020 kl 12:02
2979
Og i Kina er ikke som andre land, på godt og vondt. Der sier President Xi at alle skal ha blålys og der gjør folk som de får beskjed om.
focuss
28.04.2020 kl 12:32
2928
En veldig positiv bi-effekt av emisjonen er at nå er DNB og ABG Sundal på banen. Deltagerne i emisjonen er håndplukket ut fra type aksjonærer man ønsker å ha. Kundebasen til disse to meglerhusene er svært stor og nå kan vi forvente at Norne og Edison ikke lengre blir alene om analyser.
kreinh
28.04.2020 kl 12:57
2860
Ja focuss, dette har mye å si for å få inn langsiktige investorer som vil noe. Ikke bare justere på beholdningen ettersom kursen svinger opp eller ned. Skal bli spennende å se hvem som er med på emisjonen. Som jeg har nevnt tidligere, får vi Photocure også inn på Hovedlisten vil også dette gjøre selskapet mer stuerent for den type investorer vi vil ha inn i aksjen.
Edison og Norne rekker ikke DNB opp på anklene engang.... Ser frem til analyser fra DNB og ABG Sundal med fremtidig inntjening som største X-faktor.. Dette caset har bare nettopp begynt!
Edison og Norne rekker ikke DNB opp på anklene engang.... Ser frem til analyser fra DNB og ABG Sundal med fremtidig inntjening som største X-faktor.. Dette caset har bare nettopp begynt!
SomSa
28.04.2020 kl 12:57
2858
DNB og ABG Sundal er alltid på banen når de får 3%-7% av emisjonbeløpet. De tjente noen millioner innen noen timer.
kreinh
28.04.2020 kl 16:40
2719
Insidesalg. Det måtte selvfølgelig komme nå.
Photocure ASA: Mandatory notification of trade
Einar Antonsen, Director of the Board of Photocure ASA and primary insider in Photocure ASA, has on 28 April 2020 sold 9,500 shares in Photocure ASA at a price of NOK 75.50 per share. Following the transaction, Einar Antonsen holds 4,000 shares in Photocure ASA. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=504001
Photocure ASA: Mandatory notification of trade
Einar Antonsen, Director of the Board of Photocure ASA and primary insider in Photocure ASA, has on 28 April 2020 sold 9,500 shares in Photocure ASA at a price of NOK 75.50 per share. Following the transaction, Einar Antonsen holds 4,000 shares in Photocure ASA. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=504001
Sydney
28.04.2020 kl 17:39
2639
Hvor finner dere q1 tallene. Jeg trodde disse ble sluppet senere?
stockwalker
28.04.2020 kl 18:03
2596
https://e24.no/boers-og-finans/i/e8gPJR/det-er-et-stort-men-ved-photocures-europeiske-vekstdroem
E24 ...Det er vanskelig å argumentere mot oppkjøpet. Det høres ut til å være godt strategiske fundamentert. Prisen er vel heller ikke så aller verst. Og når Photocure samtidig varsler ambisjoner om en kraftig omsetningsvekst opp til rundt en milliard kroner i 2023, er det ikke rart at aksjemarkedet jubler. Det europeiske markedet er tross alt større enn det amerikanske.
Men stopp en hal! Det er en vesentlig forskjell, som Photocure selv oppgir på side 12 i presentasjonen selskapet sendte ut i forbindelse med oppkjøpsplanene mandag ettermiddag. Der står det at gjennomsnittsprisen i USA for Photocures viktigste produkt, Hexvix, er omtrent dobbelt så høy som i Europa.
Spørsmålet for Photocure-aksjonærene må jo da bli om prisene i Europa vil stige opp til amerikansk nivå. Eller omvendt. Vil prisene i USA synke til europeisk nivå?
Hvis det er det siste som skjer, gir det noen uunngåelige følgekonsekvenser. Det ene er at den økonomiske verdien av suksessen i USA vil begrenses. Det andre er at den økonomiske verdien av en eventuell suksess i Europa på linje med det Photocure har opplevd i USA vil gi langt mindre inntjening.
E24 ...Det er vanskelig å argumentere mot oppkjøpet. Det høres ut til å være godt strategiske fundamentert. Prisen er vel heller ikke så aller verst. Og når Photocure samtidig varsler ambisjoner om en kraftig omsetningsvekst opp til rundt en milliard kroner i 2023, er det ikke rart at aksjemarkedet jubler. Det europeiske markedet er tross alt større enn det amerikanske.
Men stopp en hal! Det er en vesentlig forskjell, som Photocure selv oppgir på side 12 i presentasjonen selskapet sendte ut i forbindelse med oppkjøpsplanene mandag ettermiddag. Der står det at gjennomsnittsprisen i USA for Photocures viktigste produkt, Hexvix, er omtrent dobbelt så høy som i Europa.
Spørsmålet for Photocure-aksjonærene må jo da bli om prisene i Europa vil stige opp til amerikansk nivå. Eller omvendt. Vil prisene i USA synke til europeisk nivå?
Hvis det er det siste som skjer, gir det noen uunngåelige følgekonsekvenser. Det ene er at den økonomiske verdien av suksessen i USA vil begrenses. Det andre er at den økonomiske verdien av en eventuell suksess i Europa på linje med det Photocure har opplevd i USA vil gi langt mindre inntjening.
bravi
28.04.2020 kl 18:30
2539
Har tydeligvis ikke fulgt god nok med i Pho, trodde Egberts fremdeles var styreleder. Innsidesalget til ny styreleder Einar Antonen på 9500 aksjer førte iallefall til at kursen stupte ned noen prosenter helt på slutten i dag. Det er litt av en styreleder det.
Han er ikke styreleder.
Jan H. Egberts er styreleder.
Tdn som er på bærtur, i tillegg kan man hevde at Photocure legger opp til det med måten de skrev meldingen på
Jan H. Egberts er styreleder.
Tdn som er på bærtur, i tillegg kan man hevde at Photocure legger opp til det med måten de skrev meldingen på
bravi
28.04.2020 kl 18:57
2466
Ja det er i såfall en kjedelig sak, nærmest en skandale, innsidesalg av en styreleder er mye verre enn et ordinært styremedlem. Da må informasjonen rettes opp asap. Men slike "bagateller" får selvfølgelig ingen konsekvenser for de som har gjort dårlig arbeide. Eneste konsekvensen er større kursfall enn nødvendig på slutten av dagen, da er det liksom ikke så alvorlig, det er jo bare aksjonærene som taper på det.
Dette innsidesalget vil føre til at kursen går ned i morgen.
Dette innsidesalget vil føre til at kursen går ned i morgen.
Trenger ikke føre til noe fall isolert sett.
Flere her inne har hevdet at Antonsen var HS sin mann som ble valgt inn i fjor. HS er ute og Antonsen er nok også på vei ut, får man inderlig håpe.(burde fjernes allerede ikveld som følge av dette)
For noe mer illojalt enn den handelen hans idag skal man fanden snuse lete lenge etter.
Kun en mann kan tas for dette og det er styremedlemmet Antonsen.
Flere her inne har hevdet at Antonsen var HS sin mann som ble valgt inn i fjor. HS er ute og Antonsen er nok også på vei ut, får man inderlig håpe.(burde fjernes allerede ikveld som følge av dette)
For noe mer illojalt enn den handelen hans idag skal man fanden snuse lete lenge etter.
Kun en mann kan tas for dette og det er styremedlemmet Antonsen.
Ed70
28.04.2020 kl 19:34
2403
Styreleder meg her og styreleder meg der. Tydeligvis mest opptatt av å mele sin egen kake og ikke hvilke signaler han sender ut til markedet og aksjonærene. Hvorfor er denne egentlig styreleder? Håper han duger på alle andre områder.
Vennligst les tråden, han er ikke styreleder!
Men bravi,
Antonsen var jo en av de to som blant annet du har satt din lit til ift DS sine planer.
Ikke akkurat aksjonærvennlig opptreden fra denne styre representanten?
Antonsen var jo en av de to som blant annet du har satt din lit til ift DS sine planer.
Ikke akkurat aksjonærvennlig opptreden fra denne styre representanten?
Det var da enda godt, maken til klønete fremferd!
bravi
28.04.2020 kl 22:03
3732
Hvis Antonsen har vært HS sin mann i styret er han nok på tur ut nå. Salget i dag kan være en takk for sist. De styremedlemmene som Hansson satte inn i fjor sommer har ikke fått gjennomslag for å passe på/ kutte kostnader. Kan det også være en medvirkende årsak til at HS mistet tolmodigheten og solgte seg ut? De fant det mere lønnsomt i tank.
Hadde ikke aksjonærenes tillit. Hvor har du det fra?
Ja dette forklarer mye, nær noen går ut av styret med omiddelbar verknad. Så er det som regel alltid før att han er oening
med styret. Og nær han dessuten selger aksjerne så fort han kan, så er det som skriften på veggen vad han mener om
kjøpet av rettigheterne. Og det samme er nok Espen Njåsteins øde, han var nok ikke mye ening. Da det er styret som
tar avgjørelsen om oppkjøpet, så har ikke Antonsen kunnet selge aksjerne før Handlen var offentligjort.
Om Hansson var klar over planerne da de solgte seg ut vites ikke, men eg antar de var det. Men ikke utgangen av førhandlinger.
Og Hestdal solgte seg ut og nær han såg vad Schneider presterte, så de med innside informasjon om selskapet trur ikke på
noen snarlig kursoppgang. Og ledelsen som hellre vil ha kontanter en aksjer med Dahl i spissen, signaliserer ikke noen nærstående
kursoppgang. Men de får jo opsjoner vilke de presterer eller ej.
Jeg venter fortsatt på beviser att Schneider er en god selger, da det var derfor han blev ansatt. Men det er fortsatt bare 2 scope
per selger og år kan han ikke bedre på den stattestikken. Så er det bare att glemme alt han lover, og de her farmers eller
veilederne. Har jo bare vart ett stort fiasko hittils, og det burde han skjønt selv og.
Og hvordan han skall løse scopesalget i Europa er en gåte, om han bare skall samarbeide med KS eller med alle sammen vet
vi ikke. Men eg antar Olympus fort finner en egen løsning med en kopi, om de bare selger KS scope. Det selgs jo idag ca 50.000
doser i Europa. Og øker PHO prisen til USA nivå, så er det nesten det samme som att innby en generica produsent, da de tjener en
masse penger på halv pris. Jeg må seie eg tvivler på att det er så smart att bruke en masse penger på noe du ikke har ensomrett
på.
Og det er nok på den punkten Antonsen og Njåstein var oenige og. Men som vanligt viser det seg med tiden, og man kan ikke
påstå att hausserne har samla mye poeng hittils med sine påstånd som aldri skjer.
med styret. Og nær han dessuten selger aksjerne så fort han kan, så er det som skriften på veggen vad han mener om
kjøpet av rettigheterne. Og det samme er nok Espen Njåsteins øde, han var nok ikke mye ening. Da det er styret som
tar avgjørelsen om oppkjøpet, så har ikke Antonsen kunnet selge aksjerne før Handlen var offentligjort.
Om Hansson var klar over planerne da de solgte seg ut vites ikke, men eg antar de var det. Men ikke utgangen av førhandlinger.
Og Hestdal solgte seg ut og nær han såg vad Schneider presterte, så de med innside informasjon om selskapet trur ikke på
noen snarlig kursoppgang. Og ledelsen som hellre vil ha kontanter en aksjer med Dahl i spissen, signaliserer ikke noen nærstående
kursoppgang. Men de får jo opsjoner vilke de presterer eller ej.
Jeg venter fortsatt på beviser att Schneider er en god selger, da det var derfor han blev ansatt. Men det er fortsatt bare 2 scope
per selger og år kan han ikke bedre på den stattestikken. Så er det bare att glemme alt han lover, og de her farmers eller
veilederne. Har jo bare vart ett stort fiasko hittils, og det burde han skjønt selv og.
Og hvordan han skall løse scopesalget i Europa er en gåte, om han bare skall samarbeide med KS eller med alle sammen vet
vi ikke. Men eg antar Olympus fort finner en egen løsning med en kopi, om de bare selger KS scope. Det selgs jo idag ca 50.000
doser i Europa. Og øker PHO prisen til USA nivå, så er det nesten det samme som att innby en generica produsent, da de tjener en
masse penger på halv pris. Jeg må seie eg tvivler på att det er så smart att bruke en masse penger på noe du ikke har ensomrett
på.
Og det er nok på den punkten Antonsen og Njåstein var oenige og. Men som vanligt viser det seg med tiden, og man kan ikke
påstå att hausserne har samla mye poeng hittils med sine påstånd som aldri skjer.
bravi
29.04.2020 kl 10:11
3344
Det verste er de svake resultatene i Q4 og Q1, det viser at DS sin strategi ikke passer, utviklingen går ikke rette veien, de klarer ikke øke salget tross flere selgere, veiledere, refusjoner og anbefalinger, satsningen blir for kostbar. Det var nok uenigheter om strategier og tilbakekjøp av rettighetene fra Ipsen som ligger bak Antonsen og Njåstad sine avganger, sannsynligvis også nedsalget til HS.
Får vondt av tanken om at de skal begynne med lignende strategier i Eu som de bruker i Us, Ipsen dro inn cash (35%) jevnt og trutt til Pho. samtidig tjente de litt selv på avtalen, hvis ikke hadde de gitt rettighetene tilbake gratis.
Tror ikke DS er rette mannen til å ta Pho videre, avviket mellom lovnader og målsettninger og det som er oppnådd er blitt for stort.
Mangel på innsidekjøp sier også sitt.
Får vondt av tanken om at de skal begynne med lignende strategier i Eu som de bruker i Us, Ipsen dro inn cash (35%) jevnt og trutt til Pho. samtidig tjente de litt selv på avtalen, hvis ikke hadde de gitt rettighetene tilbake gratis.
Tror ikke DS er rette mannen til å ta Pho videre, avviket mellom lovnader og målsettninger og det som er oppnådd er blitt for stort.
Mangel på innsidekjøp sier også sitt.
Redigert 29.04.2020 kl 10:13
Nå må du slutte å gnåle, hvorfor selger du deg ikke ut? Hva er poenget med å sitte med aksjer, når absolutt alt er helt håpløst? Trenger du hjelp til å forstå hvordan man selger aksjer?
Tiltredes,
Ubegripelig at det går an.
Og idag attpåtil stille spørsmål rundt Antonsens avgang.
Nesten ikke mulig å opptre mer illojalt enn han gjorde igår og nå er han heldigvis historie i Pho sammenheng.
Ubegripelig at det går an.
Og idag attpåtil stille spørsmål rundt Antonsens avgang.
Nesten ikke mulig å opptre mer illojalt enn han gjorde igår og nå er han heldigvis historie i Pho sammenheng.
bravi
29.04.2020 kl 10:23
3295
AndyH, tror du plutselig at utplassering av skop og salget i Us eksploderer og øker mye i tiden fremover?
Nå kan de nøye seg med å levere Cysview til de som bestiller det. Cysview er så kjent at de trenger ikke mase mere på urologer for å skaffe seg skop å begynne med dette, det holder med AuA anbefalinger, refusjoner og omtale. Ikke nødvendig å besøke hver urolog X antall ganger, de vet selv hva de trenger og ønsker å satse på. Pho bør skalere ned aktiviteten slik at de ikke bruker mere kr enn de tjener i Us
Nå kan de nøye seg med å levere Cysview til de som bestiller det. Cysview er så kjent at de trenger ikke mase mere på urologer for å skaffe seg skop å begynne med dette, det holder med AuA anbefalinger, refusjoner og omtale. Ikke nødvendig å besøke hver urolog X antall ganger, de vet selv hva de trenger og ønsker å satse på. Pho bør skalere ned aktiviteten slik at de ikke bruker mere kr enn de tjener i Us
Redigert 29.04.2020 kl 10:31
Jeg er sikker på framtiden, hvordan utviklingen blir kvartal for kvartal nå er jeg usikker på fordi jeg tror ganske bestemt at vi i løpet av 1-5 kvartaler vil få avtaler med både Kaiser og 21st Oncology, i tillegg til at VA vil utvide betydelig. Men dette vil komme i bolker og aner ikke eksakt når og hvordan det vil slå ut kvartalsvis.
Men du har rett i at utplasserte skop spesielt har vært for svakt de siste to kvartalene, jeg er enig i det, men kan ikke bruke tid på det hver eneste dag.
Når det gjelder salg i USA ønsker jeg å høre 7.mai hva som sies før jeg konkluderer endelig, men trodde selv på 31mill+ for q1.
Når det gjelder Antonsen kan ikke aksjonærene ha et styremedlem som dolker oss i ryggen som igår, det trodde jeg du var inneforstått med. Styremedlemmene skal jobbe for oss aksjonærer.
Men du har rett i at utplasserte skop spesielt har vært for svakt de siste to kvartalene, jeg er enig i det, men kan ikke bruke tid på det hver eneste dag.
Når det gjelder salg i USA ønsker jeg å høre 7.mai hva som sies før jeg konkluderer endelig, men trodde selv på 31mill+ for q1.
Når det gjelder Antonsen kan ikke aksjonærene ha et styremedlem som dolker oss i ryggen som igår, det trodde jeg du var inneforstått med. Styremedlemmene skal jobbe for oss aksjonærer.
Trur ikke du førstår rollen til en styremedlem, han skall stå før sine meninger om hvordan ett selskap skall skøtes. Og er han
totalt oening med resten av styrelsen, så må man vise det og. Du kan ikke sitte der og late som ingenting. Han har blitt valgt før
att han har bestemmte meninger om hvordan ett selskap skøtes. Og tar da konsekvensen av att de andre har en annen
mening. Og vi får vel snart fasit her og hvem som har rett.
Og det er jo ikke noe som tyder på att Schneider har løst problematiken med att selge scope uten att det koster en formue.
Det hjelper ikke att ha store markeder om du ikke får solgt noe, og med det opplegget han har. Så tar det nok mange år
innen han tjent inn de 170 mil han betalte.
totalt oening med resten av styrelsen, så må man vise det og. Du kan ikke sitte der og late som ingenting. Han har blitt valgt før
att han har bestemmte meninger om hvordan ett selskap skøtes. Og tar da konsekvensen av att de andre har en annen
mening. Og vi får vel snart fasit her og hvem som har rett.
Og det er jo ikke noe som tyder på att Schneider har løst problematiken med att selge scope uten att det koster en formue.
Det hjelper ikke att ha store markeder om du ikke får solgt noe, og med det opplegget han har. Så tar det nok mange år
innen han tjent inn de 170 mil han betalte.
Redigert 29.04.2020 kl 10:55
Ok,
Så du mener at det han gjorde igår var lojalt og fantastisk?
Man gir utrykk for sin mening på styrerommet!
Så du mener at det han gjorde igår var lojalt og fantastisk?
Man gir utrykk for sin mening på styrerommet!
Redigert 29.04.2020 kl 10:58
Når ett styre gjør en dårlig jobb og tar dårlige beslut så blir alle i styret kreditert før det. Om du ikke klart viser att dette er
eg totalt imot, det nytter ikke att komme efterpå og påstå att du ikke var ening.
eg totalt imot, det nytter ikke att komme efterpå og påstå att du ikke var ening.
Ok,
Skal ikke dra det lenger, vi kan ikke engang enes om de mest enkle og elementære saker.
Skal ikke dra det lenger, vi kan ikke engang enes om de mest enkle og elementære saker.
Interessert
29.04.2020 kl 11:22
3154
Vi vet ikke sikkert om han gikk av egen fri vilje eller ble avsatt. Vi vet evt ikke sikkert om han ble avsatt fordi han solgte eller solgte fordi han ble avsatt. Vi vet heller ikke om han ble avsatt fordi han ikke lengre representerer en majoritetseier eller fordi han er uenig i europastrategien.