Ned mot konverterings kurs

Strategi
NAS 28.04.2020 kl 15:16 2492

Ser ut til at den nå blir presset ned mot konverteringskurs.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Satch
28.04.2020 kl 17:09 2389

som er?
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Strategi
28.04.2020 kl 18:19 2290

Sannsynligvis lavere en 5
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Satch
28.04.2020 kl 18:31 2253

rett svar er: det vet vi ikke... å lage en tråd om at kursen presses ned mot konverteringskurs faller derfor fullstendig på sin egen urimelighet, og er like bortkasta tid som at jeg sitter her å lager en sak ut av det.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
IKM-ANSATT
28.04.2020 kl 19:41 2142

Det er faktisk heilt sant;) å bedre blir det ikkje vis eg seie at folk burde nå vist bedre å solgt når koronaen viste seg i februar som eg sa.
men folk leve i ei sky. Eg trur faktisk Norwegian komme seg ut av ditta her- verden går videre å virus blir det alltid fremover.
EG følge godt med å skyte frå hoftå når eg ska inn;))P
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
bj111
28.04.2020 kl 19:48 2102

Er ikke den null? Så generalen (klovnen som jeg ærlig talt tenker) på TV i går og dere skal stemme nei. Da går kursen i null.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
hstray
28.04.2020 kl 19:59 2063

Alle er velkommen til sirkus 🤹‍♂️ i dyreparken. Hilsen opprørs generalen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
natan
28.04.2020 kl 20:20 2024

kursen bør stå ca 1kr nå. Det er galskap at NAS er så høyt nå.. hold dere unna !
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
svestnes
28.04.2020 kl 20:24 2008

Lov å drømme, men Ikke alle drømmer kommer i oppfylelse.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2020 kl 22:05 1893

Nå er det plutselig litt fokus på aksjonærene til Norwegian i media, ansatte og ledelse snakker litt om disse aksjonærene . Tror dette fokuset er av ekstremt midlertidig karakter. Når aksjonærene har gitt sitt ja så er det nok det siste de får av oppmerksomhet. Det er jo helt åpenbart og utalt at styresmakter har ingen intensjon om å redde/hjelpe aksjonærer, ansatte og deres organisasjoner har ingen sympati for aksjonærer. Ledelsen burde ha det men tror nok sympatien med aksjonærer varer nøyaktig frem til JA er sikret , så tenker jeg slaktekniven kommer .
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
ksandal
29.04.2020 kl 09:34 1609

Kursmål: 50 øre
Den britiske storbanken HSBC tror at en gjeldskonvertering også er helt nødvendig for Norwegian.

«Den norske regjeringens tilbud om 3 milliarder kroner i støtte, er betinget av at selskapet får gjeldsfritak og gjør gjeld om til egenkapital», skriver analytiker Andrew Lobbenberg i en ny analyse.

Norwegian gikk fra asken til ilden på svært kort tid. I starten av mars sa Lobbenberg til E24 at han mente selskapet ville klare seg gjennom krisen. Bare ni dager senere, da konsekvensene av coronaviruset ble tydeligere, tok Lobbenberg en øks til kursmålet på Norwegian.

Han nedjusterte kursmålet fra 30 kroner per aksje til 50 øre.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Ron Jeremy
29.04.2020 kl 10:11 1522

Om dagen aksjonærer nulles ut, hva skjer da? Ingen vet... Det som er sikkert, er at selskapet er på utenlandske hender, for dem som tror at dei tenker på norske ansatte og dagens ledelse, får seg en skuffelse.... Om nordmenn ønsker å ha ett norsk flyselskap, så må eierene også stort sett være nordmenn. Staten har her en siste mulighet å beholde Norwegian Norsk, med å gå inn med støtte, lån/kompensering for bortfall av inntekter, deretter en rettet emisjon mot eksisterende aksjonærer og rettet mot hovedsaklig norske investorer og staten (folketrygdfondet).
For dem som drømmer om ett nytt Norsk flyselskap; glem det!! Det tok 20 år å få NAS opp og gå, i januar lå dem an til overskudd, historien kan vi, men tviler sterkt på at noen er interessert i å bruke milliarder på ett nytt selskap.

Med utenlandske eiere i Norwegian 5. Mai, så er Norske arbeidsplasser i luftfart ferdig, kan sammenlignes med norske sjømenn på skip......
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
bj111
29.04.2020 kl 10:17 1493

Hvor stor interesse har det vært fra staten å holde norske sjømenn på skip de siste 40 årene? Den har vært særdeles lav, først i senere tid når det nesten ikke eksisterer skip under norsk flagg har de sett litt på det. Ta med at Norge har lange tradisjoner som sjøfartsnasjon mens luftfart har vi knapt nok mer tradisjoner enn med bilindustri. Troll og Think. Så tro at det betyr mye for staten om det er NAS, SAS eller Finnair som trafikkerer norsk luftrom er vel litt overtro. Syntes sammenligning med skipsfart var god for der ser vi virkelig hva som har skjedd og det har vært en ønsket politikk.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2020 kl 12:16 1359

Mange som nå har ett voldsomt samfunnsansvar her på forum. Tror nok vi kommer oss rundt også uten Norwegian. Andre selskap tar nok kjapt Norwegians sin plass og kanskje driver mer jordnært .
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2020 kl 12:26 1332

Ser det nå ligger annonser ute som Norwegians har kjøpt der aksjonærene bes om å stemme ja . De årene jeg var aksjonær var det kun rundt emisjonene jeg kan huske at vi hadde noen verdi.Denne kulturen tror jeg ikke Norwegians klarer å snu. En ting å stå i portrett intervju og si det , men det må jo være en kultur som rekker helt ut til det laveste ledd av ansatte. Min spådom er at selskapet ikke klarer snu den dype kulturen som ligger i bunn at eierne betaler.
Redigert 21.01.2021 kl 02:29 Du må logge inn for å svare