Trump blir bare enda snillere og flinkere - og gjenvalgt

Slettet bruker
09.05.2020 kl 12:19 817

Ennå har'n itte starta noen usaklig plyndrekrig, slik alle hans forgjengere gjorde.
Enker, fattige og faderløse fikk stadig bedre kår under hans nasjonsreisning i Roosevelt-stil - helt til Kinaviruset har ødelagt for oss alle en stund
Men kloke Trump kommer til å få USA raskere og bedre på beina enn noen annen president ville klart
Han kommer til å bli gjenvalgt tell høsten, slik at Fredrik Græsvig går fra flaska tell nåla se
Og så kommer det tell å ryke med noen bakspellere i FBI & de; de som felte Flynn, snille Trump kommer tell å rehabilitere denne hedersmannen

I det hele tatt, verden er på rett vei med snille Trump i førersetet

Og så må vi få fart i å skrote de miljøskadelige vindmøllene, solcellene og biomassen. Trump fikser nok det også se.

Redigert 09.05.2020 kl 12:24 Du må logge inn for å svare
balder72
09.05.2020 kl 12:26 814

Det er kun Trump som kan bidra til å få USA på bena igjen økonomisk. Han beviste det før coronakrisen og han vil bevise det igjen. Løgnerne og hyklerne hos demokratene og venstresiden prøver og legge alle coronadøde og arbeidsledige for Trumps føtter og gi ham skylden for dette. Men om det var Obama som styrte ville bildet sett ende verre ut.
Slettet bruker
09.05.2020 kl 12:30 800

"Det er kun Trump som kan bidra til å få USA på bena igjen økonomisk. Han beviste det før coronakrisen og han vil bevise det igjen."

Hvem klarer ikke å få en bedre økonomi når man kaster penger etter økonomien som man ikke har? Det klarte Obama og det klarer Trump. Holdbart er det imidlertid ikke. Arbeidsledigheten i USA steg til 14 % denne måneden så han kan jo feire når han får den under 10 igjen.

"Men om det var Obama som styrte ville bildet sett ende verre ut."

Obama har faktisk trackrecord på å få økonomien på fote igjen etter en krise, det har ikke Trump.
Slettet bruker
09.05.2020 kl 12:51 787

Bombama var en fryktelig imperialistisk president som startet flere terrorkriger.
Libya alene burde buret ham inne på livstid, sammen med Hillary.
I tillegg lot han de hemmelige kreftene råde uhindret, fordi det var de som kjøpte ham presidentjobben innledningsvis.

Snille Trump betalte sitt eget løp uten å bli kjøpt til løpegutt før han kom i posisjon.
Trump vil klare å rydde opp i mye skjult makt før han fratrer etter andre periode.

Redigert 09.05.2020 kl 12:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2020 kl 13:16 771

"Snille Trump betalte sitt eget løp uten å bli kjøpt til løpegutt"

Du er fryktelig naiv
Slettet bruker
09.05.2020 kl 14:14 751

Trump er godhjertet og oppriktig, og vil rydde opp.

De onde løpegutts skurkene har holdt på siden Kennedy, med unntak av kanskje Reagan.
Mye å rydde opp i.
Slettet bruker
09.05.2020 kl 14:27 738

Rart det ikke har vært bråk rundt at han har byttet frisør - ellers unnslår ikke løgnmedia seg når han bytter ut svikerne rundt seg.
Trump ser kjempeflott ut med sin naturlige stålgrå sveis - litt kortere med superstilig farge - en statsmann verdig! Havfruen liker! ;-)))
Slettet bruker
09.05.2020 kl 20:55 703

Trump sier i en personlig samtale med meg at veien til storhet har gått gjennom kontrollert inntak av corned beef.
Slettet bruker
09.05.2020 kl 21:38 690

Je ser at konspirasjonen mot Donald har trengt helt inn til HO.
Skremmende.
Han har mye vondt å stå opp mot nå.
Men Donald fikser det nok.
90los
09.05.2020 kl 21:39 688

Endelig en president som ikke lar seg diktere av elite og vitenskap. En ordentlig president kan ikke la seg stoppe av en skarve naturlov!
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:16 640

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 T R U M P 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 2020 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

With

A

Landslide!

🏆🏆🏆

GOOOOOO TRUMP!

🎰
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:20 635

Saddam Hussein vant som regel valg med 97%. Klarer Trump dette? De er omtrent like populære.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:37 624

Nei, men Hillary hadde 98% sjanse for å vinne valget 2 dager før. For å klare slike kunststykker, må man ha med MSM propagandamaskineriet!

Som kjent har ikke Trump MSM Fake News på sitt lag... men klarer seg forunderlig bra med folkets oppslutning likevel! 🤗
Fluefiskeren
10.05.2020 kl 12:40 621

Egentlig vant Hillary. Det var flere som stemte på henne enn på Trump.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:44 616

Og hvem fikk flest stemmer hvis California ble utelatt?

California bør enten skilles ut, eller slås sammen med Mexico. Det er best for alle parter.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 13:03 609

Akkurat som i Norge så har andre siviliserte land vekting av stemmene - i Norge teller en Finmarksstemme 4 ganger hva en Oslostemme gjør - uten dette ville Oslo bestemme over hele nasjonen og det ville så splid og motløshet i en befolkning som neppe ville slutte seg til Oslo særlig lenge. Norge er en nasjon, ikke én by!

Tilsvarende har USA sitt electoral college - vi kaller dette for 'gerrymandering' - etter mannen som skisserte representasjon for alle voters.

Trump won states (and one district in Maine) worth 306 electoral votes (this map).
However, two Texas electors did not cast their actual ballots for him, so history will record Trump as winning 304 electoral votes.
The 2016 historical interactive map shows the 'official' electoral vote, which Trump won 304-227, with seven total faithless electors.

Trump vant overlegent - en landslide seier - over Hillary.

Dere libtards som ikke forstår systemet og argumenterer som om det ikke finnes får fortsette å klø dere i hodet over hva som skjedde!
Dere har ikke fått et klengenavn som antyder at dere er retarded eller tilbakestående for ingenting, vet dere! 🤣
Slettet bruker
10.05.2020 kl 13:19 599

Det blir tilt og game over for jabbe når The Donald får fire nye år som president. Han kan muligens få rabatt hos BergenBio på noe eksperimentell medisin, om han har nok aksjer der ?
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:00 582

"Nei, men Hillary hadde 98% sjanse for å vinne valget 2 dager før"

For det første er ikke dette korrekt. Det var før Trump fikk hjelp fra Comey.
For det andre så later det til at du ikke vet forskjell på prosentvis oppsluttning og odds. Jeg gidder ikke forklare deg dette når du ikke har lært det ennå.
For det tredje hjalp det Trump mer enn Clinton at Clinton ledet på målingene da Clinton også var upopulær. Mange ble rett og slett sittenmde hjemme pga at de trodde hun ville vinne uansett. Den tabben skjer ikke igjen.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:03 579

Hva får deg til å tro at folk skal tilte pga et valg? Bruker du å få nervøst sammenbrudd om ikke din favoritt vinner siden du tror dette om andre?
Jeg kommer til å fortsette å kritisere Trump på akkurat samme måte som jeg gjør nå dersom han gjør noe jeg finner kritikkverdig.
Redigert 10.05.2020 kl 14:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:07 575

"Trump vant overlegent - en landslide seier "

Historisk var marginen liten i electorate.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_presidential_elections_by_Electoral_College_margin

Også i antall stemmer var den liten (negativ) og i vippestatene i rustbeltet vant Trump kun med 70 K stemmer over 3 stater, tror jeg det var.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:28 567

«Tilsvarende har USA sitt electoral college - vi kaller dette for 'gerrymandering' - etter mannen som skisserte representasjon for alle voters.»

Lol. Når man skal være en bedreviter, bør man i det minste sørge for å ha fakta i orden. Kan ikke du bare holde deg på lukket avdeling?
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:33 561

Sikkert luftetid for de på sterkavsnittet......
Slettet bruker
10.05.2020 kl 14:36 557

Når d gjelder The Donald, har du en oppkoplingsfeil i knollen jabbe. Fullstendig manisk, er hva du er. Men du ser d nok ikke selv.
atnorhe
10.05.2020 kl 15:17 541

Trump kan skyte en demokrat på 5th ave, og ratingen går til himmels 🔫🙋 🪐⚡️⭐️💥
Fluefiskeren
10.05.2020 kl 15:17 542

Uansett var det flere amerikanere som ville ha Hillary som president. På samme måte som det var med Al Gore kontra George Bush.

Valgsystem eller ikke. Slik er det.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 15:56 529

"Fullstendig manisk, er hva du er"

Jeg synes at din trang til å si dette hver dag minner mer om en mani. Du er klar over at dette er et åpent diskusjonsforum og at vi kan diskutere hva vi vil? Jeg har ikke lagt skjul på at Trump interesserer meg mer som diskusjonsobjekt enn noen andre, derfor skriver jeg mye om ham. Hva jeg ikke skjønner er hvorfor du har et stort problem med dette? Hver gang jeg deltar på en topic som ikke handler om Trump så stikker jo du innom for å si at jeg snart kommer til å nevne ham. Det er faktisk ganske sykelig. Det virker som at du har et stort behov for å få bekreftet for deg selv at jeg kun skriver om Trump. Jeg foreslår at du starter en topic om ditt favoritt emne så skal jeg delta på den topicen om du klarer å fange min interesse.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 16:28 514

Ofte kan man få det inntrykk at samtaler om den snille Trump lokker fram de mer onde?
Og de som vil tråkke ned sine meningsmotstandere?
Donald ville aldri gjort noe sånt før de andre begynte.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 16:43 509

Jeg vil da påstå at denne forfølgelsen til FG minner mer om å forsøke å tråkke ned sine meningsmotstandere enn det jeg driver med. Det er jo åpenbart at han misliker det negative jeg skriver om Trump så istedet for å argumentere imot så går han på meg som person. Jeg kan akseptere at det skjer en gang i blant men det er irriterende at denne påersonen ikke har noe annet å bidra med.
Redigert 10.05.2020 kl 16:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2020 kl 17:23 499

Dette presterte altså FG å skrive inn på en topic om klima etter at han sikkert hadde lest mine innlegg over:

Fine Greier
I dag kl 17:16
2
Nå kommer snart jabbe, og skylder alt sammen på Trump......😏