<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

– Veiledning er ikke alltid tilstrekkelig

– Vi forventer at bedrifter som fremdeles mangler rutiner og retningslinjer for å ta imot og svare på informasjonskrav, nå tar en ekstra runde internt, sier underdirektør Christoffer Bjørnum i Forbrukertilsynet.

Publisert 1. jan.
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 4 ord
Article lead
+ mer
lead
Ga rekordgebyr: Forbrukertilsynet, her med underdirektør Christoffer Bjørnum, rapporterer om store variasjoner i hvordan bedrifter har implementert åpenhetsloven. Foto: Dag Jenssen/Forbrukertilsynet.
Ga rekordgebyr: Forbrukertilsynet, her med underdirektør Christoffer Bjørnum, rapporterer om store variasjoner i hvordan bedrifter har implementert åpenhetsloven. Foto: Dag Jenssen/Forbrukertilsynet.