<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Norsk klokkesuksess i Hollywood

En forsvunnet gutt og en fortvilet far var begynnelsen på det norske eventyret som har fått innpass hos verdens største film- og spillselskaper. I løpet av et drøyt år har Explora-omsetningen nådd over 80 millioner kroner.

Publisert 27. sep. 2019
Lesetid: 6 minutter
Artikkellengde er 6 ord
Article lead
+ mer
lead
HAR SKUTT GULLFUGLEN: Når etterspørselen var stor og ingen kunne levere produktet, løp Sten Kirkbak lynraskt med sine Xplora-klokker. Foto: Iván Kverme
HAR SKUTT GULLFUGLEN: Når etterspørselen var stor og ingen kunne levere produktet, løp Sten Kirkbak lynraskt med sine Xplora-klokker. Foto: Iván Kverme
Nyheter
Lørdag
Teknologi
Vext
Gründerintervjuet

Informasjon om bruk av AI