<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kjøp
Denne elbilen fra AMG er best med fullt batteri
For å utnytte alle de 761 hestekreftene i Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ må du ha over 80 prosent strøm på batteriet. Da er den til gjengjeld sjukt rask.
Luksuriøs elbil testet: Merkelig ulempe
EQS 53 4Matic+ er akkurat så luksuriøs og heftig som en Mercedes-AMG skal være. Høy vekt er ikke den eneste ulempen.
Perfekt om du vil se ufyselig rik ut
Mercedes-Benz E 450 4Matic og BMW M440i kabriolet kan i utgangspunktet virke svært like, men graver du dypere åpenbarer forskjellene seg.
Hvor stor rolle spiller egentlig bensinprisen?
Mange klager over bensinprisen, men hvor stor del av totalkostnaden utgjør egentlig drivstoffet?
Testet: En av årets mest spennende elbiler – denne venter mange på
KØBENHAVN, DANMARK: Den har vært etterlengtet, reinkarnasjonen av Volkswagens legendariske mikrobuss. Det lukter suksess.
Test av ny Kina-elbil: – Litt daffe ytelser
Kinesiske BYD selger allerede syv-seteren Tang i Norge, og snart får den selskap av Han og Atto 3 med innebygget gitar.
Test av elektrisk Mercedes: Glem rekkevidden
Lærer du deg kunsten å lade, slipper du rekkeviddeangst. Derfor kan du heller spekke opp din Mercedes-Benz EQB 300 4Matic til å bli en lekker bil.