<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Slutt på DNB-bank på Posten

Fra 1. juli vil det ikke lenger være mulig for DNB-kunder å sette inn og ta ut kontanter på postkontorer eller i Post i butikk.

Publisert 17. feb. 2020
Oppdatert 17. feb. 2020
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 84 ord
Article lead
lead
OVER: Avtalen mellom Posten og DNB gikk opprinnelig ut ved årsskiftet, men avviklingsdatoen er nå satt til 30. juni. Foto: Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
OVER: Avtalen mellom Posten og DNB gikk opprinnelig ut ved årsskiftet, men avviklingsdatoen er nå satt til 30. juni. Foto: Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Avtalen mellom Posten og DNB gikk opprinnelig ut ved årsskiftet, men avviklingsdatoen er nå satt til 30. juni.

DNB har inngått en ny avtale med BankAxept og Vipps for kontanttjenester. Den nye løsningen vil ved oppstart våren 2020 være tilgjengelig i alle Kiwi- og Meny-butikker, og i noen Spar- og Joker-butikker.

Selv om avtalen mellom Posten og DNB har gått ut, vil bankens tjenester gjennom landpostbud videreføres ut året. I dag tilbyr Posten banktjenester gjennom cirka 1.400 landpostruter og i 1.400 postkontorer og Post i butikk.