<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Discovery prøver å lokke Get-kunder til strømmetjeneste

Etter brutte forhandlinger med Telia-eide Get forsøker TVNorge-eide Discovery i en reklamekampanje å lokke frustrerte kunder over på deres strømmetjeneste.

Publisert 4. mars 2020
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
Article lead
+ mer
lead
FORHANDLINGER: Telia-eide Get forhandler med TVNorge-eide Discovery. Foto: NTB Scanpix
FORHANDLINGER: Telia-eide Get forhandler med TVNorge-eide Discovery. Foto: NTB Scanpix

Til Kampanje sier kommunikasjonsdirektør Espen Skoland i Discovery at det er naturlig å fortelle seerne hvilke muligheter de har.

Da forhandlingene mellom de to aktørene brøt sammen tirsdag morgen mistet nærmere én million norske tv-seere TVNorge og 13 andre Discovery-kanaler fra sine TV-pakker hos Get.

Kommunikasjonsdirektør Henning Lunde i Telia sier til nettavisa at de har fått med seg Discovery sin reklame, og at også de har kampanjetiltak på gang i form av at deres kunder vil få 25 prosent ekstra til å velge blant TV-pakkene med.