Det norske teleselskapet Telenordic kan vise til en sterk kundevekst i første kvartal 2005. Ved utgangen av kvartalet hadde Telenordic i overkant av 40.000 abonnementer, og vekstkurven er jevnt og hurtig stigende. Det norske teleselskapet Telenordic kan vise til en sterk kundevekst i første kvartal 2005. Ved utgangen av kvartalet hadde Telenordic i overkant av 40.000 abonnementer, og vekstkurven er jevnt og hurtig stigende. - Salg av nye abonnementer i samme periode var i overkant av 15.000, samt 3.500 nye avtaleforlengelser. Disse tallene bare underbygger våre lovnader om at vi for alvor er i ferd med å bli en seriøs utfordrer til de dominerende mobiloperatørene NetCom og Telenor. Det er først og fremst disse to selskapene vi kaprer kunder fra, sier Mads Jacobsen, adm. direktør i Telenordic.Å¡ Kundemassen fordeler seg på cirka 30.000 mobilabonnementer og 10.000 fast- og bredbånds- abonnementer.