Bredbåndskampen
En rekke selskaper ønsker deg som bredbåndskunde. Du blir vinneren.
Publisert 3. mai 2005
Oppdatert 14. des. 2013Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 110 ordIfølge dn.no har over 150.000 nordmenn skaffet seg rask internettilgang det siste halve året. Selskaper som Telenor, NextGenTel, Catch, Tele2 og UPC kjemper om å kapre flest mulig av de 300.000 nye brukerne som ventes i 2005. Ifølge dn.no har over 150.000 nordmenn skaffet seg rask internettilgang det siste halve året. Selskaper som Telenor, NextGenTel, Catch, Tele2 og UPC kjemper om å kapre flest mulig av de 300.000 nye brukerne som ventes i 2005. - Det er definitivt veldig tøff kamp om kundene nå. Økt aggressivitet går på bekostning av bunnlinjen, sier NextGenTel-sjef Olav Stokke til dn.no.Vinnerne er kundene som kan glede seg over bedre bredbåndstilbud for en billigere penge.