Teleselskapene på klagetoppen
Teleselskapene ligger på klagetoppen og NextGenTel er nå innkalt på teppet hos Forbrukerområdet. Men hjelper det?
Publisert 20. sep. 2005
Oppdatert 14. des. 2013Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ordNextGenTel er på klagetoppen og gjennom flere artikler her på HegnarOnline har vi fortalt om kundenes møte med den ikke tilstedeværende kundeservicen i selskapet.I følge DN er selskapet nå innkalt til Forbrukerrådet, men går det slik vi tror, hjelper ikke det heller.Sjefene i NextenTel later til å ha har gjort som strutsen - stukket hode i sanden og håper kundestormen vil gi seg. Enten det eller så skjønner de ennå ikke hva som er problemet.Problemet kan se ut til å være at selskapet ikke ennå har innsett at det er kvaliteten i leveringene som gjelder og ikke hastigheten på levering.Det hjelper lite at selskapet leverer så fort det kan til så mange som mulig, når kundene ikke får hjelp til å løse sine problemer.