<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

- Det er ikke bra at sånt skjer

Omlegging til ip-telefoni førte til at meglere i Fokus Bank utførte ordre uten lydopptak. - Uheldig, mener Kredittilsynet.

Publisert 6. juli 2007
Oppdatert 14. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 91 ord
lead

Da Fokus Bank la om til ip-telefoni utførte meglere ordre uten at det forelå lydopptak i to uker. Da Fokus Bank la om til ip-telefoni utførte meglere ordre uten at det forelå lydopptak i to uker. - Det er ikke bra at sånt skjer, sier seksjonssjef Eystein Kleven i Kredittilsynet til DN.Inger Nergård, Fokus Banks "country compliance officer", beklager:- Det er alltid beklagelig når tekniske installasjoner svikter, sier hun.- Det kan best beskrives som et uhell, sier Nergård- Mangel på lydopptak gjør det helt umulig å undersøke mistenksomme handler, sier Kleven.