<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Mener Coop bør legge ned Smart Club-konsept

- Smart Club er assosiert med problemer rundt Brynestad, sier markedsføringsprofessor Tor W. Andreassen.

    Publisert 11. juli 2008 kl. 08.00
    Oppdatert 15. des. 2013 klokken 10.39
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 102 ord
    Foto: Scanpix

    Ifølge markedsføringsprofessor Tor W. Andreassen ved Handelshøyskolen BI bør Coop NKL legge ned Smart Club-konseptet og droppe navnet snarest mulig, skriver Dagens Næringsliv.- Smart Club er assosiert med problemer rundt Brynestad, dårlig likviditet, mangelfulle investeringer og et system på vei utforbakke. Ifølge Norsk Kundebarometer er kundene blitt likegyldige og er på vei bort. I stedet for å bruke tid på å gjøre radikale grep med Smart Club, vil jeg gå ut ifra at Coop snur virksomheten bort fra et gammelt, belastet Brynestad-konsept, og heller satser på å bygge opp virksomheten under eget navn og varemerker, sier professor Tor W. Andreassen til avisen.