<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kan dette redde Funcom-restene?

Designeren letter på sløret og forteller om neste prosjekt.

Publisert 28. jan. 2009
Oppdatert 15. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 101 ord
lead
Sjefen i Funcom, Trond Arne Aas - Foto: Finansavisen
Sjefen i Funcom, Trond Arne Aas - Foto: Finansavisen

Funcoms Secret World er det neste store MMO-spillet som er planlagt fra det norske spillselskapet. Normalt tar et MMO-spill av denne kompleksiteten 2 år eller mer å utvikle fra begynnelse til slutt.Designeren Ragnar Tørnquist skriver på sin blogg om det nye spillet. Han forteller om store endringer i spillet.Endringer (som uansett ikke har blitt offentliggjort):- Redesign av gameplay- Koble tematikken ytterligere- Bevege seg bort fra WoW-klonerAlt i alt er Tørnquist utrolig vag i sin beskrivelse av det nye spillet, men lover at de resterende 95 prosentene av 2009 vil bestå av mange avsløringer om spillet.Les hele innlegget på bloggen hans her