<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Navamedic styrker sitt største produkt

Navamedic ASA intensiverer markedsføringen av sitt største produkt.

    Publisert 6. okt. 2014 kl. 08.06
    Oppdatert 6. okt. 2014 klokken 08.10
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 128 ord

    Navamedic ASA intensiverer markedsføringen av sitt største produkt Ovesterin for å dra fordel av et større markedspotensial for produktet, opplyser selskapet i en børsmelding.Ovesterin brukes av kvinner som lider av østrogenmangel og annet ubehag under og etter overgangsalderen. Produktet inngår i Navamedics strategiske produktgruppe Female Care og har ifølge børsmeldingen en unik markedsposisjon. Ovesterin representerer et årlig salg på mer enn 30 millioner kroner i Norden.En økende etterspørsel etter produktet gjør at Navamedic nå styrker markedsføringen av Ovesterin. Markedsføringen av produktet gjøres i fellesskap med og finansieres av produsenten av Ovesterin, Navamedics partner Aspen.Navamedic har samarbeidet nært med legemiddelprodusenten Aspen i Sør-Afrika siden 2010, og Aspen er selskapets største leverandør. Den utvidede felles markedsføringen av Ovesterin i de nordiske markedene gjenspeiler det tette partnerskapet mellom de to selskapene.