Orkla kjøper seg plass i komiserie
Orkla blar opp for å få «dronningen av tikka masala» inn i TV2s nye komiserie.
Publisert 4. aug. 2015
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
Foto: Scanpix
Den norsk-indiske kokken Sarita Sehjpal vil ifølge Dagens Næringsliv dukker opp i TV 2s nye komiserie «Hæsjtægg» som har permiere i høst, etter at Orkla kjøpte henne inn som kommersiell rollefigur.– Jeg følte meg ikke så produktplassert, for å være ærlig. Greit nok at sausene mine og boken min var der, men jeg var jo bare meg selv, sier Sehjpals som i 2012 solgte sin produktserie med indiske sauser, ferdigmat, chutney og nanbrød til Orkla. Et av hennes krav for å være med var nettopp å spille seg selv. – Hittil har vi hatt programsamarbeid med blant annet «Neste Sommer», «Tid for hjem» og «Kakekrigen», sier mediesjef Anne Jorunn Bjoner i Orkla som bekrefter at selskapet har produktplassering i en rekke tv-programmer.